Tja als ze meteen hun handen va dat krijswijf hadden afgetrokken, was dit wellicht niet nodig geweest.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
Glennis Grace slaat opnieuw hard toe
Voor Glennis Grace lijkt er geen vuiltje aan de lucht. Op Instagram plaats ze vrolijk filmpjes met haar nieuwe vriend en haar zoon. En dat terwijl haar collega’s door haar huilend thuis zitten. Wat is er aan de hand?
Berget Lewis bekent bij RTL Boulevard dat ze er helemaal doorheen zit. Dat de Ladies of Soul-concerten geannuleerd moesten worden door de controverse rond Glennis Grace zit haar hoog. Berget werd er ziek door…
“Ik lag er echt eventjes van af”, getuigt Berget bij RTL Boulevard. Volgens Mediacourant sukkelt de zangeres zelfs half met een depressie… “Het is echt afschuwelijk”, vertelt Berget emotioneel…
“Het doet me zoveel pijn in het hart”, vertelt Berget Lewis bij Shownieuws. Wanneer gepolst wordt of Berget nog contact heeft met Glennis Grace is haar antwoord duidelijk…
“Weinig”, klinkt het veelzeggend bij Berget. Edsilia Rombley benadrukte eerder al dat er géén ruzie is bij Ladies of Soul, maar wel veel frustratie.
https://vipnieuws.nl/glennis-grace-slaat-opnieuw-hard-toe/
Geen ruzie![]()
![]()
![]()
Ik denk dat het verdrietigheid om verlies van inkomsten is. Alleen vullen ze een zaal niet eens.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:49 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Tja als ze meteen hun handen va dat krijswijf hadden afgetrokken, was dit wellicht niet nodig geweest.
Sowieso een stel vreselijke wijven bij elkaar en je dan "ladies" noemenDie Berget heeft een heel onsympathiek en ontevreden uitstaling en er na een jaar huwelijk met een ander vandoor gaan is ook niet echt chique.
Labieltjes of Soul.
Iets te hard krabben.quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:36 schreef Nine. het volgende:
[..]
Lafjes je pols half doormidden snijden ofzo?
Krassen maar niet snijden of zo?quote:
Barbie.quote:Op woensdag 15 juni 2022 16:04 schreef Ole het volgende:
[..]
Krassen maar niet snijden of zo?
van 2 hoog springen maar niet van 12 hoog?
Dat is de samenvatting inderdaadquote:
Gedoceerd huilen. Een wekker zetten om even depressief te voelen.quote:Op woensdag 15 juni 2022 16:04 schreef Ole het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 13:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Maxime Meiland![]()
![]()
Ook hersenloos wezentje
Prima camgirl!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 14:49 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze had beter camgirl kunnen blijven idd![]()
Tevens @:LordofLeaves
Dan kan jij voor het zingen de kerk uitquote:Op donderdag 23 juni 2022 19:41 schreef Scorpie het volgende:
Als Glennis dr mond kan houden wil ik dr wel troosten
Je bent de eerste.quote:Op donderdag 23 juni 2022 20:08 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)p-de-klippen-gelopen
de relatie is ook voorbij , het is allemaal een beetje over voor glennis na dat achterbuurt relletje
quote:Op woensdag 15 juni 2022 16:04 schreef Ole het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 juni 2022 20:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Als die ex inmiddels heeft meegevochten in de Jumbo, wordt het straks op de zitting erg ordinair![]()
![]()
![]()
Die gaan dan helemaal los tegen elkaar wie nou wie opgehitst heeft
Ik pak de popcorn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |