Wat een mooie roze foto. Roze lucht, bloesems, iedereen roze gordijnen.quote:
quote:Glennis Grace zet Intratuin op zijn kop: ‘Kan nooit normaal’
Glennis Grace heeft zich flink laten gaan in een Amsterdams filiaal van de Intratuin. De nachtmerrie van elke vakkenvuller begon onder meer met haar karretje te racen. “Het kan ook nooit normaal.”
Vreselijk mens, vooral zo doorgaan wordt je binnenkort door heel Nederland uitgekotst.... (Als dat nog niet het geval is)quote:Op woensdag 6 juli 2022 08:50 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.mediacourant.(...)p-kan-nooit-normaal/
[..]
Glennis Langkousquote:Op woensdag 6 juli 2022 08:50 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
"Beste poten onder de pisbak" zouden ze hier zeggen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 08:50 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ze was vast op zoek naar een cocaplantje voor op het balkonquote:
quote:Terwijl alle Intratuin-medewerkers zich haastig naar een centraal punt bewogen met de noodknop in hun hand, klom Glennis ook nog eens een personeelstrap op om kabaal te maken met een aantal hangende windklokken. “Ze moest even luisteren hoe het klonk… 😂”, giert Annie.
Nee joh, een zwakbegaafde veertiger die toevallig een liedje kan zingen en daardoor een podium kreeg.quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:37 schreef Eightyone het volgende:
Soort van recalcitrante puber (van 44).
Heeft zij nou ook zo'n pruik als wat Samamtha heeft?quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:28 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
Filmpje: https://www.instagram.com(...)2876298368593502981/
https://www.instagram.com(...)2875720996962124495/
Glennis: Ïk zeg altijd goedemorgen"#BeLikeGlennis
Ik denk dat haar enorme voorhoofd wat afleidquote:Op donderdag 7 juli 2022 04:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heeft zij nou ook zo'n pruik als wat Samamtha heeft?
quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:04 schreef doeka het volgende:
Hahaha, deze zin uit het Mediacourant artikel:
[..]
quote:Op donderdag 14 juli 2022 11:22 schreef JourneyBlue het volgende:
Non, rien de rien, je ne regrette rien....
Hear hear. Echt zó mee eens.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kunnen we deze zwakbegaafde overjarige troela met een ego zo kwetsbaar als een zeepbel alsjeblieft gewoon doodzwijgen? Klaar. Glennis Grace is een mislukt kutwijf met een mislukt kutjoch als zoon, en haar deelname als jurylid aan het uiteindelijk totaal mislukte seizoen van The Voice of Holland zou een heel duidelijke hint voor iedereen moeten zijn. Ze komt me al heel lang de keel uit, maar ik vind haar echt een vreselijk, vreselijk naar wicht.
Amenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kunnen we deze zwakbegaafde overjarige troela met een ego zo kwetsbaar als een zeepbel alsjeblieft gewoon doodzwijgen? Klaar. Glennis Grace is een mislukt kutwijf met een mislukt kutjoch als zoon, en haar deelname als jurylid aan het uiteindelijk totaal mislukte seizoen van The Voice of Holland zou een heel duidelijke hint voor iedereen moeten zijn. Ze komt me al heel lang de keel uit, maar ik vind haar echt een vreselijk, vreselijk naar wicht.
De afkeer tegen Glennis Grace is de bloeddruk van dit topic, we hebben haar idioterie ook een beetje nodig om te kunnen genieten.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Yvonne is kut, maar Glennis is de allerlaatste die nu de schande-kaart kan trekken. Tief op, nep wijf.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 10:23 schreef mascara-klodder het volgende:
https://www.ditjesendatje(...)er-dit-moet-stoppen/
En ongeveer net zo vaak ongepast..quote:
Ik denk niet dat je een gebiedsverbod krijgt als er niks gebeurd is.quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:46 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Zij is nog niet verooordeeld. Vind het raar dat iedereen iemand al van alles toewenst zonder dat die persoon veroordeeld is. Tot je niet veroordeeld bent ben je als nog onschuldig.
Zolang je op de bewuste dag geen geen getuige bent geweest van wat er die dag precies heeft afgespeeld moeten we wachten tot de Rechter haar schuldig verklaard .
Ik ben noch een fan en noch een hater van haar maar ik merk toch op dat als Glennis in nieuws komt mensen direct negatief over haar denken. Ook voor dit alles gebeurde.
Was het iemand als Linda de Mol geweest dan waren de reacties anders geweest iedereen zou dan zeggen : goed dat een moeder voor haar zoon opkomt, een sterkte vrouw die dat durft !!
Laten we ophouden en wachten tot de Rechter haar veroordeelt.
U bent de zoon van Glennis?quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:46 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Zij is nog niet verooordeeld. Vind het raar dat iedereen iemand al van alles toewenst zonder dat die persoon veroordeeld is. Tot je niet veroordeeld bent ben je als nog onschuldig.
Zolang je op de bewuste dag geen geen getuige bent geweest van wat er die dag precies heeft afgespeeld moeten we wachten tot de Rechter haar schuldig verklaard .
Ik ben noch een fan en noch een hater van haar maar ik merk toch op dat als Glennis in nieuws komt mensen direct negatief over haar denken. Ook voor dit alles gebeurde.
Was het iemand als Linda de Mol geweest dan waren de reacties anders geweest iedereen zou dan zeggen : goed dat een moeder voor haar zoon opkomt, een sterkte vrouw die dat durft !!
Laten we ophouden en wachten tot de Rechter haar veroordeelt.
quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:46 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Omdat ze een domme en asociale tokkie is wellicht?quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:46 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Zo doen ze dat in de Jordaan, ze gunnen je ook echt watquote:Op woensdag 27 juli 2022 13:12 schreef Nine. het volgende:
[..]
Omdat ze een domme en asociale tokkie is wellicht?
quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zo doen ze dat in de Jordaan, ze gunnen je ook echt wat
Ze verwart het woord knokploeg met vriendenploeg.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 09:48 schreef SEMTEX het volgende:
"Mijn vriendengroep wil helpen"Dezelfde die bij de Jumbo langs kwam?
En dan ook zaken als medicijnen noemen... wel ja, lekker geopende medicatie van anderen daar gaan uitdelen, zonder enige medische kennis.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:01 schreef vencodark het volgende:
Goeie zin ook:
“En wij hebben besloten om aanstaande zondag daar naartoe te gaan rijden met de nodige spullen die daar zo nodig zijn.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |