Zou me niet verbazen.quote:Op maandag 13 november 2023 09:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zouden die gevangenisscenes met Ferry en Rico Verhoeven 'later' zijn toegevoegd aan het originele script van S2 om Ferry toch in de serie te houden?
Wij weten wel anders.quote:Op maandag 13 november 2023 20:30 schreef ISVV het volgende:
[..]
[..]
Riep gister (als Ricardo) Eindhoven de gekste en gaf in een interview ook aan een Brabander te spelen. Dus zoals ik al zei, hij denkt echt dat het Brabants is.
Dat is dan niet zo heel goed gelukt.quote:Op maandag 13 november 2023 20:30 schreef ISVV het volgende:
[..]
[..]
Riep gister (als Ricardo) Eindhoven de gekste en gaf in een interview ook aan een Brabander te spelen. Dus zoals ik al zei, hij denkt echt dat het Brabants is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:29 schreef -Spring het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:30 schreef lily het volgende:
[..]Oh ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat bedacht ik me later ook idd.quote:
Die is gewoon van de Nederlandse politie.quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:10 schreef NoCigar het volgende:
Ik kijk nu naar episode zes waarin een hoognederlands sprekende en slecht acterende actrice een rechercheur speelt. In België doe dan een slecht accent, (kijk b.v naar Eindhovenaar Tycho), want dit is belachelijk.
Waarom pakken die in België mensen op?quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die is gewoon van de Nederlandse politie.
Het speelt zich af in het grensgebied. De camping is in België maar volgens mij wordt b.v. in Nederland gekookt.quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:55 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Waarom pakken die in België mensen op?
Dat grensgebied snap ik, maar omdat de kapperszaak In België is.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het speelt zich af in het grensgebied. De camping is in België maar volgens mij wordt b.v. in Nederland gekookt.
Maar ik geef toe dat het niet logisch is, viel me tijdens het kijken ook op.
Ik heb soms het idee dat ze geforceerd wat Nederlandse tintjes aan de serie toevoegen terwijl het eigenlijk, op flink wat karakters na, gewoon een Vlaamse serie is.
Misschien is de loods met die olie in Nederland?quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:13 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat grensgebied snap ik, maar omdat de kapperszaak In België is.
LAAT ME DAN KLAGEN.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Misschien is de loods met die olie in Nederland?
Weet ik veel het is maar een serie.![]()
quote:Op woensdag 8 november 2023 19:33 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik ben nu juist weer aan het twijfelen door het gebruik v h specifiek Noord-Brabantse woord 'koekwaus', maar ik dacht dat uit het verhaal naar voren kwam dat ze een Belgisch chapter (oid) waren, dat pleit dus weer voor mijn Belgisch-Limburgse-hypothese, die ik per slot van rekening toch opwierp door af te gaan op het daadwerkelijke accent. Misschien ooit eens aflevering twee bekijken.
https://www.ensie.nl/betekenis/koekwaus-koekwousquote:koekwaus, koekwous
BETEKENIS & DEFINITIE
1) (1984) (oorspr. Tilburg, scheldw.) rare snuiter; sufferd; malloot; halve gare; mafkees*. Nog gangbaar in bepaalde dialecten zoals dat van Den Bosch, Helmond en Venlo.
...
Niet toen ik daar zat, voor zover ik me kan herinneren. Lang geleden.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[..]
https://www.ensie.nl/betekenis/koekwaus-koekwous
Wordt dus blijkbaar ook in Venlo of Noord-Limburg gebruikt. Wist ik niet.
quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:24 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Niet toen ik daar zat, voor zover ik me kan herinneren. Lang geleden.
Die advocate van Ferry is ook een Nederlandse. Aannemende dat Arie Tack in Brabant is gevestigd, een Nederlandse advocate. Geen idee wat die dan in een rechtbank in Belgisch-Limburg als advocate doet.. Dat was in de tweede serie.quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:10 schreef NoCigar het volgende:
Ik kijk nu naar episode zes waarin een hoognederlands sprekende en slecht acterende actrice een rechercheur speelt. In België doe dan een slecht accent, (kijk b.v naar Eindhovenaar Tycho), want dit is belachelijk.
Zij was ook nog eens de slechtste (Wie Is De) Mol aller tijden.quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:10 schreef NoCigar het volgende:
Klopt, vechtpartij op de kade in St Malo, vervolgens pleuren ze in het water waar John probeert om Bob te wurgen. Bob trapt John hard die vervolgens in de diepte verdwijnt en verzuipt, Bob dook hem overigens nog wel een keer na.quote:
Dat laatste was toch meer om te kijken of hij hem nog ergens zag?quote:Op woensdag 15 november 2023 09:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Klopt, vechtpartij op de kade in St Malo, vervolgens pleuren ze in het water waar John probeert om Bob te wurgen. Bob trapt John hard die vervolgens in de diepte verdwijnt en verzuipt, Bob dook hem overigens nog wel een keer na.
Ja, dat is naduiken meestal wel.quote:Op woensdag 15 november 2023 09:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat laatste was toch meer om te kijken of hij hem nog ergens zag?
In seizoen 1 van Undercover speelden ze gewoon nog een (kleine) rol. In die aflevering waar Ferry die legioensgek gebruikt om Bob te testen. Is het clubhuis van Pusaka. Dus in de undercover tijd staan ze iig nog op vriendelijke voet met elkaar. (en meer details waren toen waarschijnlijk nog niet bedacht door de schrijvers, dus of ze nog een deel distrubutie deden, wie weetquote:Op woensdag 15 november 2023 09:47 schreef Nielsch het volgende:
Ik vermoed dat Ferry S2 over een ruzie tussen Ferry en Ricardo gaat en hoe Ferry gaat breken met Pusaka, aangezien die motorclub geen rol meer speelt in Undercover.
Ah grappig. Was dit helemaal vergeten.quote:Op woensdag 15 november 2023 10:59 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
In seizoen 1 van Undercover speelden ze gewoon nog een (kleine) rol. In die aflevering waar Ferry die legioensgek gebruikt om Bob te testen. Is het clubhuis van Pusaka. Dus in de undercover tijd staan ze iig nog op vriendelijke voet met elkaar. (en meer details waren toen waarschijnlijk nog niet bedacht door de schrijvers, dus of ze nog een deel distrubutie deden, wie weet).
[ afbeelding ]
Orlando Martina is in seizoen 3 nog zogenaamd gesignaleerd bij MC Pusaka in Bilzen...quote:Op woensdag 15 november 2023 10:59 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
In seizoen 1 van Undercover speelden ze gewoon nog een (kleine) rol. In die aflevering waar Ferry die legioensgek gebruikt om Bob te testen. Is het clubhuis van Pusaka. Dus in de undercover tijd staan ze iig nog op vriendelijke voet met elkaar. (en meer details waren toen waarschijnlijk nog niet bedacht door de schrijvers, dus of ze nog een deel distrubutie deden, wie weet).
[ afbeelding ]
Mogelijke minor spoiler in de tweede alinea van het persbericht, dus even zo:quote:Ferry fans opgelet: de drugsbaron van het zuiden, Ferry Bouman, keert terug! Netflix komt met een nieuwe Ferry film, met in de hoofdrollen Frank Lammers en Huub Smit. De film zet het verhaal voort van het derde seizoen van Undercover. De tweede Ferry film wordt geproduceerd door De Mensen, de overige castleden worden op een later moment bekendgemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Het is natuurlijk maar wat je een twist noemt maar:quote:Op donderdag 16 november 2023 23:31 schreef NoCigar het volgende:
Ik las ergens dat het einde een soort van twist bevatte, maar die heb ik niet kunnen ontdekken. Het kan zijn dat ik niet goed opgelet heb, dus een vraagje, wat zouden ze bedoeld kunnen hebben met die twist? De laaste scenes op die camping gebeurde toch weinig?
quote:Op donderdag 16 november 2023 18:04 schreef Breuls het volgende:
[..]
Mogelijke minor spoiler in de tweede alinea van het persbericht, dus even zo:Maar Huub Smit wordt in seizoen 1 van Undercover toch doodgeschoten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Huub Smit speelt Dennis en die overleeft. Wordt afgevoerd door de politie na die drugsdeal. Remco Engels (Tim Haars) wordt doodgeschoten na dat incidentje met die Aziaat.quote:Op vrijdag 17 november 2023 01:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar Huub Smit wordt in seizoen 1 van Undercover toch doodgeschoten?
Misschien dat Danielle opeens haar kar draait en het voor Ferry opneemt?quote:Op donderdag 16 november 2023 23:31 schreef NoCigar het volgende:
Ik las ergens dat het einde een soort van twist bevatte, maar die heb ik niet kunnen ontdekken. Het kan zijn dat ik niet goed opgelet heb, dus een vraagje, wat zouden ze bedoeld kunnen hebben met die twist? De laaste scenes op die camping gebeurde toch weinig?
Ja, het zal wel zoiets zijn geweest, of wat Targa schreef, ik verwachtte er denk ik te veel van. Dank.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien dat Danielle opeens haar kar draait en het voor Ferry opneemt?
Echt heel spannend kon het bijna ook niet worden, omdat je al weet wie er overleven en wie er niet meer terugkomen (en dus waarschijnlijk dood gaan).quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:22 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, het zal wel zoiets zijn geweest, of wat Targa schreef, ik verwachtte er denk ik te veel van. Dank.
De film Ferry begint voor het eerste seizoen van Undercover, deze serie ook en dan ook nog eens na de film. Je weet dus het einde al. Dat scheelt natuurlijk wel veel spanning.quote:Op zondag 26 november 2023 22:14 schreef W00fer het volgende:
Ferry S1 was echt slecht, net als in de Ferry film gebeurt er gewoon geen ene hol.
Undercover had zoveel plottwists en intrige. Waar is dat gebleven?
quote:Op donderdag 14 december 2023 23:06 schreef Nielsch het volgende:
Undercover S1 opnieuw gekeken maar dat steekt toch echt wel met kop en schouders boven Ferry S1 uit.
Heel veel spannenderquote:Op donderdag 14 december 2023 23:06 schreef Nielsch het volgende:
Undercover S1 opnieuw gekeken maar dat steekt toch echt wel met kop en schouders boven Ferry S1 uit.
Ja joh, kijkt sowieso lekker weg.quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:55 schreef Kissingbird het volgende:
Is Ferry S1 het kijken waard als je de rest al hebt gezien? Of is het te saai?
Undercover draait niet om Ferry maar om Bob en volgens Tom Waes is dat klaar, dus daar verwacht ik niks meee vanquote:Op maandag 27 november 2023 09:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
De film Ferry begint voor het eerste seizoen van Undercover, deze serie ook en dan ook nog eens na de film. Je weet dus het einde al. Dat scheelt natuurlijk wel veel spanning.
Er zal vast nog wel een tweede seizoen komen van de serie. Dit gaan ze eindeloos uitmelken. En als ze het echt beu zijn, komt er misschien nog wel een derde film of nog een serie voor na de tweede serie waarin Ferry dan aan z'n einde komt.
Een tweede serie over Ferry.quote:Op zaterdag 16 december 2023 19:35 schreef nils7 het volgende:
[..]
Undercover draait niet om Ferry maar om Bob en volgens Tom Waes is dat klaar, dus daar verwacht ik niks meee van
Minder druk dan Roermond en dezelfde winkelsquote:Op maandag 18 december 2023 09:51 schreef de_boswachter het volgende:
En dat product placement
‘MAASMECHELEN VILLAGE’ JONGENS, DAAR MOETEN WE NAARTOE!!!
Ah, ook een kenteken-opzoekerquote:Op maandag 18 december 2023 11:33 schreef de_boswachter het volgende:
De APK van de nieuwe Range Rover van Ferry is overigens al dik een jaar verlopen.
Eigenlijk standaard bij Nl series of filmsquote:Op maandag 18 december 2023 19:26 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Ah, ook een kenteken-opzoeker
Ik dacht dat hij vlaams probeerde na te doen, een soort dat ik niet ken, maar goed. Dit moest toch niet daadwerkelijk brabants voorstellen?quote:Op maandag 18 december 2023 09:48 schreef de_boswachter het volgende:
Oef ben nu Ferry aan het kijken maar die rol van Tycho Gernandt, dat kan echt niet…. Hadden ze daar niet iemand voor kunnen nemen die echt Brabants lult, dit is tenenkrommend..
Leek me meer Belgisch-Limburgs, maar ook dan is het mislukt.quote:Op maandag 18 december 2023 20:02 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij vlaams probeerde na te doen, een soort dat ik niet ken, maar goed. Dit moest toch niet daadwerkelijk brabants voorstellen?
Ja hij probeert Belgisch Limburgs na te doen, maar ook dat is niet echt gelukt. Onbegrijpelijk dat ze hem voor die rol hebben gepakt en niet ‘gewoon’ een goede Belgische acteur met een boeventronie. Vond hem sowieso niet heel goed over komen als baas van de motorclub met z’n vlechtjes. Er waren acteurs in de serie die dat beter hadden gekund. Zoals die assistent van Arie.quote:Op maandag 18 december 2023 21:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Leek me meer Belgisch-Limburgs, maar ook dan is het mislukt.
quote:Op maandag 13 november 2023 20:30 schreef ISVV het volgende:
[..]
[..]
Ik ben echt bang dat ie denkt Brabants te lullen, zie mijn eerdere bericht. Heel slecht uitgevoerd, dat wel.quote:Op dinsdag 19 december 2023 19:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja hij probeert Belgisch Limburgs na te doen, maar ook dat is niet echt gelukt. Onbegrijpelijk dat ze hem voor die rol hebben gepakt en niet ‘gewoon’ een goede Belgische acteur met een boeventronie. Vond hem sowieso niet heel goed over komen als baas van de motorclub met z’n vlechtjes. Er waren acteurs in de serie die dat beter hadden gekund. Zoals die assistent van Arie.
Boh dat is wel heel slecht gelukt jaquote:Op dinsdag 19 december 2023 20:41 schreef ISVV het volgende:
[..]
[..]
Ik ben echt bang dat ie denkt Brabants te lullen, zie mijn eerdere bericht. Heel slecht uitgevoerd, dat wel.
Dozer. Die had dat beter gekund, ja. Die motorbaas was lachwekkend in alles. Zijn voorkomen en zijn accent.quote:Op dinsdag 19 december 2023 19:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja hij probeert Belgisch Limburgs na te doen, maar ook dat is niet echt gelukt. Onbegrijpelijk dat ze hem voor die rol hebben gepakt en niet ‘gewoon’ een goede Belgische acteur met een boeventronie. Vond hem sowieso niet heel goed over komen als baas van de motorclub met z’n vlechtjes. Er waren acteurs in de serie die dat beter hadden gekund. Zoals die assistent van Arie.
Dat is wel echt heel slecht dan. Lijkt voor geen meter. Leek af en toe meer alsof 'ie een Surinamer met down nadoet.quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:41 schreef ISVV het volgende:
[..]
[..]
Ik ben echt bang dat ie denkt Brabants te lullen, zie mijn eerdere bericht. Heel slecht uitgevoerd, dat wel.
In de film 'naar de klote' praatte hij Nederlands Brabants, dat klonk bij hem echt anders, ook niet perfect maar je begreep wat ie wilde. Staat op YT wel ergens.quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:41 schreef ISVV het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 19 december 2023 23:22 schreef NoCigar het volgende:
[..]
In de film 'naar de klote' praatte hij Nederlands Brabants, dat klonk bij hem echt anders, ook niet perfect maar je begreep wat ie wilde. Staat op YT wel ergens.
quote:Ferry heeft alles verloren en leeft nu een teruggetrokken leven ver weg van Brabant. Alles verandert wanneer Ferry's achternichtje Jezebel van Kamp hem om hulp vraagt en Ferry belast met een zwaar geweten. Ferry weet dat één geheim nooit aan het licht mag komen: zijn betrokkenheid bij de moord op Jezebel’s vader Jurgen. De inzet is hoog en de waarheid weegt zwaar op Ferry’s schouders…
Benieuwd wat ze daar dan weer van gaan maken.quote:Op maandag 14 oktober 2024 16:51 schreef Zipportal het volgende:
Ah mooi eindelijk een datum. Die trailer hoef ik niet te zien. Hoef geen spoilers.
[..]
Danielle laat uwen pener zienquote:Op maandag 4 november 2024 15:54 schreef Zipportal het volgende:
Ferry 2 (2024) maar 94 minuten. Slappe hap.
Te lui om te casten en te vernieuwen idd.quote:Op maandag 25 november 2024 04:56 schreef roos94 het volgende:
Waarom moet NL steeds dezelfde acteurs kiezenKomtgoed en Nina
Wat een domme opmerking weer.quote:Op maandag 25 november 2024 04:56 schreef roos94 het volgende:
Waarom moet NL steeds dezelfde acteurs kiezenKomtgoed en Nina
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 11 december schreef Ferry Bouman het volgende:
Ge wordt in december toch gek van al die kerstnummers man. Dus ik dacht: ik geef de mensen efkes een andere keuze. Daarom heb ik 'n liedje gemaakt over m'n eigen leven. Daar kende nog wa van leren! En we kenne d'r lang over gaan lopen ouwehoeren, maar ge moet 't gewoon maar gaan luisteren.
Je ziet toch dat het wel kan.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:55 schreef maxi-mus het volgende:
Frank Lammers, wat is dat toch een ontzettende proleet. Dit kan niet.
Vermoeiend figuur, denk ik.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Frank Lammers, wat is dat toch een ontzettende proleet. Dit kan niet.
Sowieso een beetje kansloos die hele setting in Amsterdam.quote:Op woensdag 11 december 2024 23:28 schreef W00fer het volgende:
Ik kan me de vorige Ferry's niet eens meer herinneren. Alleen het slechte einde met Huub Stapel
Undercover wel, maar dat was goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |