Ja, dat is naduiken meestal wel.quote:Op woensdag 15 november 2023 09:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat laatste was toch meer om te kijken of hij hem nog ergens zag?
In seizoen 1 van Undercover speelden ze gewoon nog een (kleine) rol. In die aflevering waar Ferry die legioensgek gebruikt om Bob te testen. Is het clubhuis van Pusaka. Dus in de undercover tijd staan ze iig nog op vriendelijke voet met elkaar. (en meer details waren toen waarschijnlijk nog niet bedacht door de schrijvers, dus of ze nog een deel distrubutie deden, wie weetquote:Op woensdag 15 november 2023 09:47 schreef Nielsch het volgende:
Ik vermoed dat Ferry S2 over een ruzie tussen Ferry en Ricardo gaat en hoe Ferry gaat breken met Pusaka, aangezien die motorclub geen rol meer speelt in Undercover.
Ah grappig. Was dit helemaal vergeten.quote:Op woensdag 15 november 2023 10:59 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
In seizoen 1 van Undercover speelden ze gewoon nog een (kleine) rol. In die aflevering waar Ferry die legioensgek gebruikt om Bob te testen. Is het clubhuis van Pusaka. Dus in de undercover tijd staan ze iig nog op vriendelijke voet met elkaar. (en meer details waren toen waarschijnlijk nog niet bedacht door de schrijvers, dus of ze nog een deel distrubutie deden, wie weet).
[ afbeelding ]
Orlando Martina is in seizoen 3 nog zogenaamd gesignaleerd bij MC Pusaka in Bilzen...quote:Op woensdag 15 november 2023 10:59 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
In seizoen 1 van Undercover speelden ze gewoon nog een (kleine) rol. In die aflevering waar Ferry die legioensgek gebruikt om Bob te testen. Is het clubhuis van Pusaka. Dus in de undercover tijd staan ze iig nog op vriendelijke voet met elkaar. (en meer details waren toen waarschijnlijk nog niet bedacht door de schrijvers, dus of ze nog een deel distrubutie deden, wie weet).
[ afbeelding ]
Mogelijke minor spoiler in de tweede alinea van het persbericht, dus even zo:quote:Ferry fans opgelet: de drugsbaron van het zuiden, Ferry Bouman, keert terug! Netflix komt met een nieuwe Ferry film, met in de hoofdrollen Frank Lammers en Huub Smit. De film zet het verhaal voort van het derde seizoen van Undercover. De tweede Ferry film wordt geproduceerd door De Mensen, de overige castleden worden op een later moment bekendgemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Het is natuurlijk maar wat je een twist noemt maar:quote:Op donderdag 16 november 2023 23:31 schreef NoCigar het volgende:
Ik las ergens dat het einde een soort van twist bevatte, maar die heb ik niet kunnen ontdekken. Het kan zijn dat ik niet goed opgelet heb, dus een vraagje, wat zouden ze bedoeld kunnen hebben met die twist? De laaste scenes op die camping gebeurde toch weinig?
quote:Op donderdag 16 november 2023 18:04 schreef Breuls het volgende:
[..]
Mogelijke minor spoiler in de tweede alinea van het persbericht, dus even zo:Maar Huub Smit wordt in seizoen 1 van Undercover toch doodgeschoten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Huub Smit speelt Dennis en die overleeft. Wordt afgevoerd door de politie na die drugsdeal. Remco Engels (Tim Haars) wordt doodgeschoten na dat incidentje met die Aziaat.quote:Op vrijdag 17 november 2023 01:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar Huub Smit wordt in seizoen 1 van Undercover toch doodgeschoten?
Misschien dat Danielle opeens haar kar draait en het voor Ferry opneemt?quote:Op donderdag 16 november 2023 23:31 schreef NoCigar het volgende:
Ik las ergens dat het einde een soort van twist bevatte, maar die heb ik niet kunnen ontdekken. Het kan zijn dat ik niet goed opgelet heb, dus een vraagje, wat zouden ze bedoeld kunnen hebben met die twist? De laaste scenes op die camping gebeurde toch weinig?
Ja, het zal wel zoiets zijn geweest, of wat Targa schreef, ik verwachtte er denk ik te veel van. Dank.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien dat Danielle opeens haar kar draait en het voor Ferry opneemt?
Echt heel spannend kon het bijna ook niet worden, omdat je al weet wie er overleven en wie er niet meer terugkomen (en dus waarschijnlijk dood gaan).quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:22 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, het zal wel zoiets zijn geweest, of wat Targa schreef, ik verwachtte er denk ik te veel van. Dank.
De film Ferry begint voor het eerste seizoen van Undercover, deze serie ook en dan ook nog eens na de film. Je weet dus het einde al. Dat scheelt natuurlijk wel veel spanning.quote:Op zondag 26 november 2023 22:14 schreef W00fer het volgende:
Ferry S1 was echt slecht, net als in de Ferry film gebeurt er gewoon geen ene hol.
Undercover had zoveel plottwists en intrige. Waar is dat gebleven?
quote:Op donderdag 14 december 2023 23:06 schreef Nielsch het volgende:
Undercover S1 opnieuw gekeken maar dat steekt toch echt wel met kop en schouders boven Ferry S1 uit.
Heel veel spannenderquote:Op donderdag 14 december 2023 23:06 schreef Nielsch het volgende:
Undercover S1 opnieuw gekeken maar dat steekt toch echt wel met kop en schouders boven Ferry S1 uit.
Ja joh, kijkt sowieso lekker weg.quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:55 schreef Kissingbird het volgende:
Is Ferry S1 het kijken waard als je de rest al hebt gezien? Of is het te saai?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |