abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211301513
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 09:51 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat laatste was toch meer om te kijken of hij hem nog ergens zag?
Ja, dat is naduiken meestal wel. :+
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_211301937
quote:
6s.gif Op woensdag 15 november 2023 09:47 schreef Nielsch het volgende:
Ik vermoed dat Ferry S2 over een ruzie tussen Ferry en Ricardo gaat en hoe Ferry gaat breken met Pusaka, aangezien die motorclub geen rol meer speelt in Undercover.
In seizoen 1 van Undercover speelden ze gewoon nog een (kleine) rol. In die aflevering waar Ferry die legioensgek gebruikt om Bob te testen. Is het clubhuis van Pusaka. Dus in de undercover tijd staan ze iig nog op vriendelijke voet met elkaar. (en meer details waren toen waarschijnlijk nog niet bedacht door de schrijvers, dus of ze nog een deel distrubutie deden, wie weet :P ).

You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_211302689
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 10:59 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]
In seizoen 1 van Undercover speelden ze gewoon nog een (kleine) rol. In die aflevering waar Ferry die legioensgek gebruikt om Bob te testen. Is het clubhuis van Pusaka. Dus in de undercover tijd staan ze iig nog op vriendelijke voet met elkaar. (en meer details waren toen waarschijnlijk nog niet bedacht door de schrijvers, dus of ze nog een deel distrubutie deden, wie weet :P ).

[ afbeelding ]
Ah grappig. Was dit helemaal vergeten.
pi_211303445
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 10:59 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Orlando Martina is in seizoen 3 nog zogenaamd gesignaleerd bij MC Pusaka in Bilzen...
pi_211315129
Een nieuwe ferry film in 2024 aldus Netflix
  Admin donderdag 16 november 2023 @ 18:04:46 #131
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_211315136

quote:
Ferry fans opgelet: de drugsbaron van het zuiden, Ferry Bouman, keert terug! Netflix komt met een nieuwe Ferry film, met in de hoofdrollen Frank Lammers en Huub Smit. De film zet het verhaal voort van het derde seizoen van Undercover. De tweede Ferry film wordt geproduceerd door De Mensen, de overige castleden worden op een later moment bekendgemaakt.
Mogelijke minor spoiler in de tweede alinea van het persbericht, dus even zo:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_211319154
Ik las ergens dat het einde een soort van twist bevatte, maar die heb ik niet kunnen ontdekken. Het kan zijn dat ik niet goed opgelet heb, dus een vraagje, wat zouden ze bedoeld kunnen hebben met die twist? De laaste scenes op die camping gebeurde toch weinig?
anonieme razernist
pi_211319493
quote:
2s.gif Op donderdag 16 november 2023 23:31 schreef NoCigar het volgende:
Ik las ergens dat het einde een soort van twist bevatte, maar die heb ik niet kunnen ontdekken. Het kan zijn dat ik niet goed opgelet heb, dus een vraagje, wat zouden ze bedoeld kunnen hebben met die twist? De laaste scenes op die camping gebeurde toch weinig?
Het is natuurlijk maar wat je een twist noemt maar:
- Daan die weer volledig achter Ferry staat. Die draait dus 180 graden.
- Marco die geveegd wordt.
- Van Kamp die de schoonzoon van John wordt.

Andere dingen zou ik niet weten.
pi_211319496
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2023 18:04 schreef Breuls het volgende:
[..]
Mogelijke minor spoiler in de tweede alinea van het persbericht, dus even zo:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Huub Smit wordt in seizoen 1 van Undercover toch doodgeschoten?
pi_211320837
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 01:09 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Maar Huub Smit wordt in seizoen 1 van Undercover toch doodgeschoten?
Nee. Huub Smit speelt Dennis en die overleeft. Wordt afgevoerd door de politie na die drugsdeal. Remco Engels (Tim Haars) wordt doodgeschoten na dat incidentje met die Aziaat.

Ongeveer al de rest is wel dood. Ferry en Dennis zouden wel ruzie moeten hebben, omdat Dennis Ferry probeerde te rippen en blijkbaar boos was omdat Ferry z'n maatje Remco af heeft gemaakt. Z'n andere maat (Lars) zit door toedoen van Ferry lang vast en mist 'n oog.

Lars zou met één oog nog wel kunnen. Wat (vermoeiend) drama met Danielle die niks meer te maken wilde hebben met Ferry.

Misschien dat Bob z'n gezin dan alweer beu is en achter Ferry aan wil gaan.

[ Bericht 7% gewijzigd door Halcon op 17-11-2023 12:52:22 ]
pi_211321324
quote:
2s.gif Op donderdag 16 november 2023 23:31 schreef NoCigar het volgende:
Misschien dat Danielle opeens haar kar draait en het voor Ferry opneemt?
pi_211322427
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 09:45 schreef Halcon het volgende:

[..]
Misschien dat Danielle opeens haar kar draait en het voor Ferry opneemt?
Ja, het zal wel zoiets zijn geweest, of wat Targa schreef, ik verwachtte er denk ik te veel van. Dank.
anonieme razernist
pi_211322710
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 november 2023 11:22 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Ja, het zal wel zoiets zijn geweest, of wat Targa schreef, ik verwachtte er denk ik te veel van. Dank.
Echt heel spannend kon het bijna ook niet worden, omdat je al weet wie er overleven en wie er niet meer terugkomen (en dus waarschijnlijk dood gaan).
pi_211401204
Nieuwe 'Ferry'-film gaat weer verder in de tijd, speelt zich af na 'Undercover'
https://www.filmvandaag.n(...)ich-af-na-undercover
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_211413105
Vind ik wel verrassend, had eigenlijk een tweede seizoen of film van Ferry verwacht die zich voor Undercover afspeelt.
pi_211438506
Ferry S1 was echt slecht, net als in de Ferry film gebeurt er gewoon geen ene hol.

Undercover had zoveel plottwists en intrige. Waar is dat gebleven?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_211441339
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 22:14 schreef W00fer het volgende:
Ferry S1 was echt slecht, net als in de Ferry film gebeurt er gewoon geen ene hol.

Undercover had zoveel plottwists en intrige. Waar is dat gebleven?
De film Ferry begint voor het eerste seizoen van Undercover, deze serie ook en dan ook nog eens na de film. Je weet dus het einde al. Dat scheelt natuurlijk wel veel spanning.

Er zal vast nog wel een tweede seizoen komen van de serie. Dit gaan ze eindeloos uitmelken. En als ze het echt beu zijn, komt er misschien nog wel een derde film of nog een serie voor na de tweede serie waarin Ferry dan aan z'n einde komt.
pi_211441512
Wordt Elise Schaap in dit seizoen nog gewiept?
U MAD?
  donderdag 14 december 2023 @ 22:12:29 #145
338319 ZarB
Piña colada
pi_211622431
Afgelopen 3 weken Undercover + de film + de serie gezien. Tijdens de serie twijfelde ik of ik het liever in een ander volgorde had gekeken (dus gewoon chronologisch), maar nu de serie klaar is vind ik de uitgebrachte volgorde beter want met name Danielle vond ik nu echt een onsympathieke trut. Strookt totaal niet met het begin van Undercover. Daar komt ze niet over als een crimineelsvrouwtje dat weet dat haar man een aantal moorden, incl die van hun beste vriend, op z'n geweten heeft. Heeft ze echt nog wel een gunfactor.

Remco en Dennis (en evt Lars) verdienen een eigen spin off _O_ _O- kapot gelachen om die dommigheid. Heel goed geacteerd, want ik vond het geen enkel moment karikaturaal worden. En dat lijkt me echt heel ingewikkeld als je een typetje moet spelen (geldt ook voor Elise Schaap trouwens).
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_211623150
Undercover S1 opnieuw gekeken maar dat steekt toch echt wel met kop en schouders boven Ferry S1 uit.
pi_211633884
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 23:06 schreef Nielsch het volgende:
Undercover S1 opnieuw gekeken maar dat steekt toch echt wel met kop en schouders boven Ferry S1 uit.
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 23:06 schreef Nielsch het volgende:
Heel veel spannender
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_211638209
Is Ferry S1 het kijken waard als je de rest al hebt gezien? Of is het te saai?
Smile, it's free therapy.
pi_211638578
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 14:55 schreef Kissingbird het volgende:
Is Ferry S1 het kijken waard als je de rest al hebt gezien? Of is het te saai?
Ja joh, kijkt sowieso lekker weg.
pi_211638645
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 15:38 schreef ISVV het volgende:

[..]
Ja joh, kijkt sowieso lekker weg.
Dan ga ik er toch maar aan beginnen.
Rest keek ook lekker weg.
Smile, it's free therapy.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: