Danielle laat uwen pener zienquote:Op maandag 4 november 2024 15:54 schreef Zipportal het volgende:
Ferry 2 (2024) maar 94 minuten. Slappe hap.
Te lui om te casten en te vernieuwen idd.quote:Op maandag 25 november 2024 04:56 schreef roos94 het volgende:
Waarom moet NL steeds dezelfde acteurs kiezenKomtgoed en Nina
Wat een domme opmerking weer.quote:Op maandag 25 november 2024 04:56 schreef roos94 het volgende:
Waarom moet NL steeds dezelfde acteurs kiezenKomtgoed en Nina
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 11 december schreef Ferry Bouman het volgende:
Ge wordt in december toch gek van al die kerstnummers man. Dus ik dacht: ik geef de mensen efkes een andere keuze. Daarom heb ik 'n liedje gemaakt over m'n eigen leven. Daar kende nog wa van leren! En we kenne d'r lang over gaan lopen ouwehoeren, maar ge moet 't gewoon maar gaan luisteren.
Je ziet toch dat het wel kan.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:55 schreef maxi-mus het volgende:
Frank Lammers, wat is dat toch een ontzettende proleet. Dit kan niet.
Vermoeiend figuur, denk ik.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Frank Lammers, wat is dat toch een ontzettende proleet. Dit kan niet.
Sowieso een beetje kansloos die hele setting in Amsterdam.quote:Op woensdag 11 december 2024 23:28 schreef W00fer het volgende:
Ik kan me de vorige Ferry's niet eens meer herinneren. Alleen het slechte einde met Huub Stapel
Undercover wel, maar dat was goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |