haha ja was ff een afgangquote:Op zondag 10 april 2022 22:40 schreef BasEnAad het volgende:
Hahaha die binkies allemaal nog in het kooitje
Zij is de nicht van Monique Westerberg. De ex/aanstaande van Dre Hazes.quote:Op zondag 10 april 2022 23:37 schreef Tengano het volgende:
In dit soort settings ga je toch heel snel zien hoe mensen in elkaar zitten igg. Ben trouwens nog steeds fan (vanaf het begin al) van DaisyWhat you see is what you get
![]()
Allen wel jammer dat ze (nog) niet naar jou luisterenquote:Op maandag 11 april 2022 11:02 schreef freaky40 het volgende:
Leuke aflevering, veel dynamiek, veel reuring. De aflevering duurt ook wat langer en lijkt me ook beter want als het zo kort blijft komen ze nooit door dit seizoen heen, het duurt al 26 weken voordat het klaar is. Ik blijf toch zeggen dat ze dit beter dagelijks hadden kunnen uitzenden als een 'RLS' (maar dan zonder streams), net als LLDL.
Echt wat een flikkertjesquote:Op zondag 10 april 2022 22:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
En dan zelf een piet piraat vlag maken
Tuurlijk, die blijft er heus wel in. Daar zorgt de regie wel voor. Wellicht krijgt ze een bandje van Heralth of het wordt op een andere manier geregeld.quote:Op maandag 11 april 2022 16:08 schreef freaky40 het volgende:
TeamBea, hopelijk mag ze blijven en overleeft ze D-Day wat toch een verkapte samensmelting/momentum is uit ER.
Hij heeft wel meerdere bandjes en dus nummers.quote:Op maandag 11 april 2022 19:16 schreef Tengano het volgende:
Ik vind trouwens wel dat dat balletje opvallend vaak in dat vakje van Fons in dat roulettewiel valt.
Er zitten daar ook een hoop mensen met het IQ van een fruitvlieg, dus ze kunnen ook niet veel anders.quote:Op maandag 11 april 2022 21:41 schreef Karina het volgende:
Ik vind de spelletjes wel leuk, gewoon lekker simpel, hoofdsteden, namen van medespelers, etc. Niet zo ingewikkeld als bij ER.
Ok ook wel waarquote:Op maandag 11 april 2022 21:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
Er zitten daar ook een hoop mensen met het IQ van een fruitvlieg, dus ze kunnen ook niet veel anders.
Ja dat zeker. Dat hebben we nou na 22 jaar wel gehad pfffquote:Op maandag 11 april 2022 21:51 schreef Karina het volgende:
Ok ook wel waarmaar toch leuker dan die ingewikkelde stellages vind ik.
ja daar moest ik ook om lachenquote:Op maandag 11 april 2022 22:00 schreef Tengano het volgende:
Ik vond het ook wel geinig dat ze gewoon met zo'n vliegenmepper op een paal moesten slaan
Oh ja sinds twee weken verheug ik me ook op Million Dollar Island , gaat denk steeds leuker worden, daarom was het gisteren een verrassing dat de uitzending nu ook langer duurt.quote:Op maandag 11 april 2022 22:00 schreef Tengano het volgende:
Tot nu toe vind ik het steeds leuker worden, vooral met al die verschillende bondjes en fitties, en kijk ik met veel plezier uit naar de volgende aflevering
De afleveringen duren sinds gisteren langer, waarschijnlijk stopt het eerder dan de planning half september? Dus geen 26 afleveringen, maar 20? Misschien de finale 3 juli? En dan gelijk doorpakken: vanaf juli dagelijks, 1 maand herhalingen van Million Dollar Island, dan kunnen andere mensen ook kennismaken met Million Dollar Island. En ik ga ook weer kijken. Maar niet tegelijk met B&B Vol Liefde seizoen 2, want daar ga ik eerst voor zitten.quote:Op maandag 11 april 2022 12:50 schreef Tengano het volgende:
Het had iig al veel leuker geweest als ze 2 flinke afleveringen per week zouden uitzenden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |