2019 leek ook nergens op inderdaadquote:Op zondag 3 april 2022 21:37 schreef Boezeidekoe het volgende:
WTF? Maar het gaat de hele week regenen, we willen gewoon Roubaix op zondag!
En niet deze waardeloze koers waar op de eerste pakweg 25 hellingen toch niks gebeurd omdat de vroege vlucht nog te ver vooruit is
Je mist alle deelnemers uit Baskenland op deze manier ja.quote:Op zondag 3 april 2022 21:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mooi het oude parcours weer. Deelnemersveld voor de Amstel Gold Race is door het wisselen met Parijs-Roubaix wel karig. Het is vooral het veld uit Vlaanderen, normaliter zie je de klimmers ook al aansluiten. Hopelijk is deze datumwijziging wel eenmalig.
Jij weet nu al dat het de hele dag gaat regenen? Doe mij ook zo’n glazen bol. Wie gaat er winnen zondag?quote:Op maandag 4 april 2022 06:52 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vrijdag vrijgepakt om (traditioneel) de hotels langs te rijden, en de renners te spotten op het parcours
Gaat het de hele dag regenen![]()
Hopelijk rijden ze wel de verkenning.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sjoerd102 op 07-04-2022 13:58:44 ]Net efkes anges
Toch heeft hij wel het parcours laten verbeteren, wat niet per se een sinecure is.quote:Op maandag 4 april 2022 23:05 schreef DIJK het volgende:
Ik zou het wel prettig vinden als Leo van vliet plaats zou maken voor iemand die er voor de koers is in plaats van ter meerdere eer en glorie van Leo van vliet
quote:Op donderdag 7 april 2022 12:10 schreef Sjoerd102 het volgende:
De Cauberg, Eyserbosweg en Gulperberg zijn de punten waar jaarlijkse de meeste toeschouwers staan. Ook bij de Start en Finishzone is het vol met toeschouwers.
Gezien ik regelmatig de vraag krijg wat nu interessante/mooie/leuke kijkplaatsen zijn langs het parcours heb ik 10 punten langs het parcours geselecteerdHet is jammer dat de doorkomsttijden op de Gulperberg nu verder uit elkaar liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alhoewel, als de SRV man er weer staat met zn kratten jupiler is het ook geen straf
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Dacht juist dichter bij elkaar (al scheelt het maar paar minuten)quote:Op donderdag 7 april 2022 16:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is jammer dat de doorkomsttijden op de Gulperberg nu verder uit elkaar liggen.
Alhoewel, als de SRV man er weer staat met zn kratten jupiler is het ook geen straf
Deze kritiek op Leo van Vliet verbaast mij. Ik dacht steeds dat Leo van Vliet juist veel goed werk voor de uitbouw van de AGR heeft verricht. De AGR is een van de weinige klassiekers gebleven, terwijl in mijn ogen voorheen grotere wedstrijden gedegradeerd zijn.quote:Op maandag 4 april 2022 23:05 schreef DIJK het volgende:
Ik zou het wel prettig vinden als Leo van vliet plaats zou maken voor iemand die er voor de koers is in plaats van ter meerdere eer en glorie van Leo van vliet
Succes!quote:Op vrijdag 8 april 2022 07:40 schreef Sjoerd102 het volgende:
Volg al vanaf 2008 de Amstel langs het parcours. Vanaf 2010 ga ik de vrijdag vooraf het parcours afrijden om ploegen te spotten. Normaal gesproken met de motor.
Voor het eerst in 13 jaar is het onder de 10 graden. Dus nu voor het eerst met de auto.
Iets lastiger parkeren, en minder wendbaar daardoor.
Het is te hopen dat ploegen ondanks de kou (+5 graden op de hogere delen in Zuid Limburg) gewoon een verkenning doen. Straks eerst even 'traditioneel' langs wat hotels in Maasmechelen, Lanaken en Maastricht, om vervolgens de laatste 30/40km in tegengestelde richting van de wedstrijd te rijden. Foto's probeer ik eind van de middag/ begin van de avond te posten.
De Cauberg is toch net als vorig jaar op 18 km van de finish? Zo te zien doen ze dezelfde finale lus als vorig jaar, dus na de Geulhemmerweg niet over de grote weg, maar weer een smalle parallelweg.quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:26 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Succes!
Ik zag trouwens dat het vanaf de laatste keer Cauberg nog bijna 24 km is tot de finish. En tussen de Geulhemmerberg en de Bemelerberg zit nog 12 km. Hebben ze deze lus vergroot?
Ik had namelijk niet het gevoel dat dit stuk de afgelopen jaren nog zo lang duurde.
Thanks. En is identiek aan 2019quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:26 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Succes!
Ik zag trouwens dat het vanaf de laatste keer Cauberg nog bijna 24 km is tot de finish. En tussen de Geulhemmerberg en de Bemelerberg zit nog 12 km. Hebben ze deze lus vergroot?
Ik had namelijk niet het gevoel dat dit stuk de afgelopen jaren nog zo lang duurde.
quote:Op donderdag 7 april 2022 12:10 schreef Sjoerd102 het volgende:
De Cauberg, Eyserbosweg en Gulperberg zijn de punten waar jaarlijkse de meeste toeschouwers staan. Ook bij de Start en Finishzone is het vol met toeschouwers.
Gezien ik regelmatig de vraag krijg wat nu interessante/mooie/leuke kijkplaatsen zijn langs het parcours heb ik 10 punten langs het parcours geselecteerdNog even bedenken of ik dit jaar ga.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wind extinguishes a candle and energizes fire
Oké, dan klopt de informatie op de site niet denk ik. Want daar staat nog 23,9 km op de top van de laatste Cauberg en nog 21,3 km vanaf de laatste doortocht aan de finish.quote:
Ja, leek mij ook, maar de route op de website en de voorbeschouwing van Wielerflits zeggen iets anders.quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De Cauberg is toch net als vorig jaar op 18 km van de finish? Zo te zien doen ze dezelfde finale lus als vorig jaar, dus na de Geulhemmerweg niet over de grote weg, maar weer een smalle parallelweg.
Dit komt in ieder geval niet overeen met de route die ze op de website hebben staan:quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:01 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Oké, dan klopt de informatie op de site niet denk ik. Want daar staat nog 23,9 km op de top van de laatste Cauberg en nog 21,3 km vanaf de laatste doortocht aan de finish.
https://assets.ctfassets.(...)ren_2022_Verkort.pdf
Even teruggekeken, en in 2019 moesten ze nog 15,7 km vanaf de laatste doortocht.
Grappige analyse, normaal wel hoge kwaliteit dan, vierde net na LBL, Lombardije en WP.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:11 schreef Chiappucci het volgende:
Ik had al het idee dat het niveau van de deelnemers dit jaar wat lager zou liggen dan dat van andere jaren, en helaas wordt dat ook bevestigd door PCS:
https://www.procyclingsta(...)lity-lowest-in-years
Nog een geluk dat MVDP erbij is, anders had de Gold Race voor het grote publiek wel erg weinig uitstraling gehad dit jaar.
Volgens mij zijn er wel jaren geweest dat de Amstel Gold Race op papier het sterkste deelnemersveld had op het WK en mogelijk de Tour na. Normaliter is het wel een mooie mix met de Vlaamse toppers en de klimmers.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Grappige analyse, normaal wel hoge kwaliteit dan, vierde net na LBL, Lombardije en WP.
Lijkt me wel toch? Deze volgorde is totaal onlogisch, zowel voor het vlaamse werk als voor de heuvelklassiekers.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er wel jaren geweest dat de Amstel Gold Race op papier het sterkste deelnemersveld had op het WK en mogelijk de Tour na. Normaliter is het wel een mooie mix met de Vlaamse toppers en de klimmers.
Nu is het qua deelnemersveld eigenlijk 'alleen' een Vlaamse koers. Volgend jaar hopelijk weer de vertrouwende volgorde daarom.
Dank voor je bijdragequote:
Ja helaas hebben ze geen routebeschrijving meer op straatniveau (zoals in het verleden). Berg en Terblijt begint al halverwege de Geulhemmerberg. Dus kan verschil veroorzaken.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit komt in ieder geval niet overeen met de route die ze op de website hebben staan:
https://www.google.com/ma(...)781092144020716&z=15
Volgens mij gaat het fout op het stuk tussen de Geulhemmerweg en Berg en Terblijt. Volgens die tabel is dat 6 kilometer, maar de Geulhemmerweg is in Berg en Terblijt.
Je hebt in de Gold Race vaak de combinatie van renners van de Vlaamse koersen die ook deze koers nog aan kunnen en de renners van de Waalse koersen die deze ook aan kunnen of voor wie het een opwarmertje is. Nu zag je ook wel dat uit die laatste categorie steeds meer renners dan voor Trentino kiezen ipv de AGR, maar er bleef nog wel een topveld over.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er wel jaren geweest dat de Amstel Gold Race op papier het sterkste deelnemersveld had op het WK en mogelijk de Tour na. Normaliter is het wel een mooie mix met de Vlaamse toppers en de klimmers.
Nu is het qua deelnemersveld eigenlijk 'alleen' een Vlaamse koers. Volgend jaar hopelijk weer de vertrouwende volgorde daarom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:25 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ben wel benieuwd wat er op de Bemelerberg gekalt wordt. Waren studenten bezig met spuitbussen verf om teksten op weg te kalken.
Blijkbaar legaal, want verkeersregelaars regelde daar de situatie.
Enfin: Wat foto's van vandaag op en rondom het parcoursLeuk om te zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zal ongetwijfeld ook te maken hebben met blessures, ziektes en de irregulariteit van de Amstel op de kalender, maar het was aanvankelijk niet het plan om een grote klassieker of überhaupt zelfs maar een WorldTour koers te rijden. Deze selectie laat dus ook wel zien dat ze intern vinden dat zijn progressie een stuk sneller gaat dan verwacht, erg mooi.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:43 schreef Beregd het volgende:
De winnaar is gekend
https://sporza.be/nl/2022(...)ijden~1649441758589/
Ik vrees voor Ayuso.quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:43 schreef Beregd het volgende:
De winnaar is gekend
https://sporza.be/nl/2022(...)ijden~1649441758589/
Mathieu heeft toch maar mooi Baggerali aan z'n zijde, die piekt hier jaarlijks.quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel benieuwd hoe Van der Poel dit moet gaan controleren. Hoewel het deelnemersveld niet heel denderend is, zijn er toch wel meer kanshebbers dan in Vlaanderen denk ik. En achteraf gezien was de aanwezigheid van Pogacar in Vlaanderen juist het ideale scenario. Van Alpecin zelf zal het niet komen. Vroeg aanvallen kan wel eens de beste verdediging zijn.
Aanvallen op de Gulperberg en daarna nog eens aanzetten op de Eyserbosweg/Kruisberg-combinatie en wegblijven doordat het daarachter in groepjes verdeeld is?quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel benieuwd hoe Van der Poel dit moet gaan controleren. Hoewel het deelnemersveld niet heel denderend is, zijn er toch wel meer kanshebbers dan in Vlaanderen denk ik. En achteraf gezien was de aanwezigheid van Pogacar in Vlaanderen juist het ideale scenario. Van Alpecin zelf zal het niet komen. Vroeg aanvallen kan wel eens de beste verdediging zijn.
Eyserbosweg is vroeg genoeg.quote:Op zondag 10 april 2022 02:30 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Aanvallen op de Gulperberg en daarna nog eens aanzetten op de Eyserbosweg/Kruisberg-combinatie en wegblijven doordat het daarachter in groepjes verdeeld is?
Je zal 'm in je ploeg hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:54 schreef Zwansen het volgende:
Nou Tom is bijzonder gemotiveerd.
Nu was hij natuurlijk nooit zo extreem uitgesproken, maar ik heb krijg steeds met het gevoel dat hij er niet zoveel zin meer in heeft.
VOc MenTalITeiT 🚜🚜🚜🇳🇱🇳🇱quote:Op zondag 10 april 2022 09:42 schreef Ambrosius het volgende:
Typisch dat die interviewer op het podium staat zonder mondkapje.
Er is vast een renner met gopro helmcamera live op z'n instagram voor de likes.quote:Op zondag 10 april 2022 10:44 schreef naatje_1 het volgende:
Hebben we nou een klassieker die al onderweg is en pas om na 2 uur op de buis te zien is?
In de vroege vlucht, helaas.quote:Op zondag 10 april 2022 09:18 schreef Devolder het volgende:
Hopelijk kan Ide Schelling vandaag een mooie uitslag rijden. Die jongen heeft dit jaar nog helemaal niets laten zien..
Niks vreemds aan idd. Gewoon een suf interview. Lijkt dat ie vooral niet zo'n zin had in dat interview. Maar het zeiken op de mentale gesteldheid van Tom is natuurlijk veel interessanter.quote:
Ik ben er nog steeds niet uit welke stijl lelijker is, die van de Alien of die van Mauri Vansevenant.quote:Op zondag 10 april 2022 13:28 schreef Szura het volgende:
Van Vleuten ziet eruit alsof ze ook al de marathon van Rotterdam heeft gelopen
Maar goed ook, voor de manier waarop zij op haar fiets zit zou een schorsing moeten staan.quote:
Ik wilde net zeggen, bij de mannen gebeurd dit ook vaak. Naesen en Greg rijden ook niet voor elkaar en die rijden nog voor dezelfde ploeg.quote:Op zondag 10 april 2022 13:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Philipsen en Merlier hebben lulnijd?
Moolman zat volgens mij ook wel op de limiet.quote:Op zondag 10 april 2022 14:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, bij de mannen gebeurd dit ook vaak. Naesen en Greg rijden ook niet voor elkaar en die rijden nog voor dezelfde ploeg.
Die was na 2 meter achtervolgen wel klaar ja.quote:Op zondag 10 april 2022 14:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Moolman zat volgens mij ook wel op de limiet.
Roubaix is volgende week.quote:Op zondag 10 april 2022 14:07 schreef Evertjan het volgende:
wanneer komt het echte wielrennen in beeld?
De NOS zal hier wel voor verantwoordelijk zijn zeker?quote:Op zondag 10 april 2022 14:29 schreef Evertjan het volgende:
is toch niet meer van deze tijd dat je maar 2 uur koers te zien krijgt voor een wielerklassieker?
Ik ben benieuwd wat de verklaring straks is van Jean en Mart als we live gaan.quote:Op zondag 10 april 2022 14:29 schreef Evertjan het volgende:
is toch niet meer van deze tijd dat je maar 2 uur koers te zien krijgt voor een wielerklassieker?
Valt mee dat ze tussen de vrouwen en mannen niet eerst de samenvattingen van de Eredivisie laten zien.quote:Op zondag 10 april 2022 14:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De NOS zal hier wel voor verantwoordelijk zijn zeker?
of samenvatting van schaatsenquote:Op zondag 10 april 2022 14:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Valt mee dat ze tussen de vrouwen en mannen niet eerst de samenvattingen van de Eredivisie laten zien.
Daar doen ze live altijd al een samenvatting vanquote:
mist in de bergen van Limburg waardoor de helikopter niet kon opstijgenquote:Op zondag 10 april 2022 14:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat de verklaring straks is van Jean en Mart als we live gaan.
Hier klopt iets niet.quote:Op zondag 10 april 2022 14:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar doen ze live altijd al een samenvatting van
L1 heeft een beeld van de finish, dus we kunnen in ieder geval de laatste meters zien!quote:
Jawel. Ze slaan de naar hun mening niet belangrijke ritten al direct over.quote:
Doet me denken aan de Giro van twee jaar (?) terug.quote:Op zondag 10 april 2022 14:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
L1 heeft een beeld van de finish, dus we kunnen in ieder geval de laatste meters zien!
Vanavond is er ieder geval een samenvatting. En volgende jaar een voorbeschouwing met beelden van dit jaar.quote:
Als je naar het scheve camerapunt kijkt wel.quote:
Eens, waardeloos van de NOS.quote:Op zondag 10 april 2022 14:40 schreef Ambrosius het volgende:
Kleine 2 uur live koers slechts, triest.
We hebben wel eens een kilometer Amstel gezien, 2004 ofzo? Dit valt nog mee dus.quote:Op zondag 10 april 2022 14:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vorige week 280 kilometer Ronde van Vlaanderen gezien.
Nu zien we 76 kilometer Amstel Gold Race. Uh, oke.
Zelfde GPS als bij de ronde van Turkijequote:Op zondag 10 april 2022 14:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh er klopt niets van de kilometrage.
Ook werken bij de NOS? Dat kan.
Spaanse toestandenquote:Op zondag 10 april 2022 14:43 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Zelfde GPS als bij de ronde van Turkije
Iets onder de 80.quote:Op zondag 10 april 2022 14:44 schreef Zwansen het volgende:
Op liveblog Sporza was het vlak hiervoor nog 100+. Zou nu eerder 90 zijn lijkt me:
Wanhoop?quote:Op zondag 10 april 2022 14:47 schreef Beregd het volgende:
Wat doet Florian nu? De chaos bij Quickstep is compleet.
Jeroen doet Turkije.quote:Op zondag 10 april 2022 14:46 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Waarom geen Jeroen en Karsten. Waarom. Ik ben woest.
Die laten zich niet afschepen met 80 kmquote:Op zondag 10 april 2022 14:46 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Jeroen deed Ronde Turkije vanochtendquote:Op zondag 10 april 2022 14:46 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Hij heeft zin in patatten?quote:Op zondag 10 april 2022 14:47 schreef Beregd het volgende:
Wat doet Florian nu? De chaos bij Quickstep is compleet.
2005, dacht ik, toen Boogerd de sprint aantrok voor Freire, maar iedereen behalve Di Luca uit het wiel sprinttequote:Op zondag 10 april 2022 14:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
We hebben wel eens een kilometer Amstel gezien, 2004 ofzo? Dit valt nog mee dus.
Toen was het heel mistig toch?quote:Op zondag 10 april 2022 14:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
We hebben wel eens een kilometer Amstel gezien, 2004 ofzo? Dit valt nog mee dus.
Boogerd in deze koers, dat was altijd een goede rubriek.quote:Op zondag 10 april 2022 14:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
2005, dacht ik, toen Boogerd de sprint aantrok voor Freire, maar iedereen behalve Di Luca uit het wiel sprintte
En als hij dan weer niet won, zou hij nu toch écht LBL gaan winnen!quote:Op zondag 10 april 2022 14:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Boogerd in deze koers, dat was altijd een goede rubriek.
Hier is ook een Wimderon-productie van.quote:
LBL was in die tijd toch nog voor AGR?quote:Op zondag 10 april 2022 14:54 schreef Szura het volgende:
[..]
En als hij dan weer niet won, zou hij nu toch écht LBL gaan winnen!
In België kom je nooit auto's op het parcours tegen, ook altijd een leuke rubriek.quote:
Ook wel zonde dat hij die nooit won, elk jaar gebeurde er wel iets anders daar..quote:Op zondag 10 april 2022 14:54 schreef Szura het volgende:
[..]
En als hij dan weer niet won, zou hij nu toch écht LBL gaan winnen!
Wel pony's.quote:Op zondag 10 april 2022 14:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In België kom je nooit auto's op het parcours tegen, ook altijd een leuke rubriek.
Heeft ie het nou steeds over Marc Lotz?quote:
Wel eerder waarschijnlijk.quote:Op zondag 10 april 2022 14:56 schreef Bugno3 het volgende:
Gaat Tjeu er op de Keutenberg een klap opgeven?
Begin deze eeuw al niet meer, dacht ik, sowieso 2004 en 2005 nietquote:Op zondag 10 april 2022 14:55 schreef franklop het volgende:
[..]
LBL was in die tijd toch nog voor AGR?
Meestal werd hij gewoon gigantisch vernederd op explosiviteit, door bijv. VDB en Camenzind.quote:Op zondag 10 april 2022 14:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ook wel zonde dat hij die nooit won, elk jaar gebeurde er wel iets anders daar..
Ja, die was al een tijd ingehaald, maar men dacht door het gebrek aan koersinfo dat die nog op kop zat en eventueel kon winnen.quote:Op zondag 10 april 2022 14:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heeft ie het nou steeds over Marc Lotz?
VAN HOOYDONCK Nathanquote:
2002 was de laatste keer dacht ik, toen reed Armstrong nog meequote:Op zondag 10 april 2022 14:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Begin deze eeuw al niet meer, dacht ik, sowieso 2004 en 2005 niet
Ja, maar daarna toch vooral tactisch, was een paar keer misschien wel de sterkste in koersquote:Op zondag 10 april 2022 14:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Meestal werd hij gewoon gigantisch vernederd op explosiviteit, door bijv. VDB en Camenzind.
Ineens is de kopgroep gevaarlijk geworden...quote:Op zondag 10 april 2022 15:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
VAN HOOYDONCK Nathan
SCHELLING Ide
CAMPENAERTS Victor
LIEPIҦ Emīls
DOULL Owain
JACOBS Johan
VAN POUCKE Aaron
Altijd frustrerend. Denk dat hij zeker 10x podium reed in Luik, Amstel en Lombardije.quote:Op zondag 10 april 2022 15:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar daarna toch vooral tactisch, was een paar keer misschien wel de sterkste in koers
Vanaf de Gulpenerberg is wel het gedaan met de grote wegen. Organisatie zal best lastig zijn.quote:Op zondag 10 april 2022 15:09 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Maar als je alleen op de Eyserbosweg gaat, dan zitten daarachter nog teveel mensen bijeen.
Al besproken.quote:Op zondag 10 april 2022 15:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat is die AGR toch een onwaarschijnlijke kutkoers om naar te kijken ...
Met Mathieu weet je het nooit.quote:Op zondag 10 april 2022 15:13 schreef EinarBoe het volgende:
Kijken jullie voor het eerst ofzo? Het is gewoon de laatste 50km waar het gebeurt.
Dat is waar.quote:
Voor de zekerheid Karl nu maar een tijdje 24 uurs toezicht geven.quote:Op zondag 10 april 2022 15:10 schreef Szura het volgende:
Karrul begint alweer voorzichtig te hopen op Campenaerts
Weggegooid geld jaquote:Op zondag 10 april 2022 15:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Schelling is dit jaar ook niveautje Brian Bulgac.
Jep, al zijn finales van AGR en Waalse Pijl altijd wel leuk.quote:Op zondag 10 april 2022 15:13 schreef Marcoss het volgende:
Eigenlijk geldt dat voor alle 3 heuvelklassiekers wel
Waalse pijl is een gimmick.quote:Op zondag 10 april 2022 15:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jep, al zijn finales van AGR en Waalse Pijl altijd wel leuk.
Vorig jaar gewoon een goed seizoen gereden.quote:Op zondag 10 april 2022 15:20 schreef The_Undertone het volgende:
Vocsnor is echt een enorm overschatte coureur.
Het is echt gedaan.quote:Op zondag 10 april 2022 15:21 schreef noodgang het volgende:
Volgens mij maakte Ide een foutje door te denken dat Vocsnor zat te linkeballen en daarom in zijn wiel bleef zitten
Of eerder andersom... Schelling is ziekquote:Op zondag 10 april 2022 15:21 schreef noodgang het volgende:
Volgens mij maakte Ide een foutje door te denken dat Vocsnor zat te linkeballen en daarom in zijn wiel bleef zitten
Kan die nog wel overschat zijn natuurlijk.quote:Op zondag 10 april 2022 15:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vorig jaar gewoon een goed seizoen gereden.
Daarom beginnen ze pas zo laat met uitzenden. Niemand behalve een paar diehard fok!ers wil dit 5 uur zienquote:Op zondag 10 april 2022 15:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat is die AGR toch een onwaarschijnlijke kutkoers om naar te kijken ...
Pannenkoeken zijn, tenzij hartig uitgevoerd, uitsluitend geschikt als ontbijt.quote:Op zondag 10 april 2022 15:29 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik ga vanavond trouwens pannenkoeken eten.
Amerikanen zijn echt heel raar. Met pannenkoekenontbijt als groot punt.quote:Op zondag 10 april 2022 15:29 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Pannenkoeken zijn, tenzij hartig uitgevoerd, uitsluitend geschikt als ontbijt.
Het gaat dan ook tegelijkertijd mijn ontbijt worden.quote:Op zondag 10 april 2022 15:29 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Pannenkoeken zijn, tenzij hartig uitgevoerd, uitsluitend geschikt als ontbijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |