Bron?quote:Op maandag 11 april 2022 16:41 schreef Slobeend het volgende:
Wuyts is snoeihard voor de AGR (en Nederland).
https://www.hln.be/wielre(...)lassiekers~a325254e/quote:Op maandag 11 april 2022 20:36 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Bron?
Ben wel benieuwd wat hij te melden heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
quote:Op maandag 11 april 2022 09:37 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik vind het overigens wel asociaal gedrag al die auto's in de bermen en langs de zijkant. Ten eerste is het gevaarlijk en ten tweede zijn de plaatjes op TV veel minde mooi.
Maar het meest asociaal vind ik de campers en auto's langs de kant in de afdalingen bij de bergritten .
Ik ook niet. Toen met Koninginnedag Beatrix WA en Maxima langskwamen, was mijn huis drie dagen afgesloten van de buitenwereld, omdat men bang was dat er eventueel iemand wat onder putdekseltjes kon stoppen. Dat vond ik weer het andere uiterste.,quote:Op dinsdag 12 april 2022 07:32 schreef Beregd het volgende:
Ik snap dat verschil met België niet qua regelgeving. Als er hier in België een sportwedstrijd is, worden er gewoon tijdig parkeerverbodsborden geplaatst met de datum erbij. Het is niet zo dat ze hier maar moeten weten dat het koers is. Dat kan toch in elk land?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |