abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204327367
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2022 10:55 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Volg eens een 'uitzending' van het kamp van Willem en kijk dan naar de chat functie.
Er is daar dan weinig sprake van one directional verkeer, integendeel...
Ja, wat ik zeg, alles is een dildo als je stoer genoeg bent.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 4 april 2022 @ 12:36:01 #202
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204327383
Erg mooi. Wappied.
  maandag 4 april 2022 @ 12:40:45 #203
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_204327426
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 12:35 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ja, wat ik zeg, alles is een dildo als je stoer genoeg bent.
Met welke argumenten zou jij youtube niet onder social media scharen dan?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_204327469
quote:
10s.gif Op maandag 4 april 2022 12:40 schreef Caland het volgende:

[..]
Met welke argumenten zou jij youtube niet onder social media scharen dan?
Heb ik al besproken. Tis geen medium wat hoofdzakelijk gericht is op interactie, tis een streamingdienst met een richting verkeer info.

Social media is in de volksmond heel iets anders, maar deze discussie gaat over definities, je trekt hem helemaal scheef, als interactie in de comments mogelijk is is het al sociale media volgens jou.

Dan zou NU.nl ook social media zijn, het is mega absurd, ik geloof niet dat deze mening "integer" is.
Als we hier over een persoon spraken met een welgevallen mening was youtube geen social media geweest, opportunistisch vals gedrag.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204327482
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 12:33 schreef ludovico het volgende:

Aan hoe mensen stemmen lijk je toch wel te zien dat de bevolking er dwars doorheen prikt.
Idd kijk naar het stemmen verlies van de FVD sinds baudet full wappie gegaan ism :P
  maandag 4 april 2022 @ 12:53:41 #206
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204327567
Natuurlijk is Youtube social media.
pi_204327587
Youtube geen sociale media noemen, ok dan.
  maandag 4 april 2022 @ 13:20:50 #208
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_204327845
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 12:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Dan moet je niet zeggen dat iets wettelijk niet toegestaan is (strafbaar)

Dan moet je zeggen dat je vindt dat hij niks fout gedaan heeft.
Met je eens
pi_204328046
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 12:45 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Idd kijk naar het stemmen verlies van de FVD sinds baudet full wappie gegaan ism :P
Baudetteketet moet het verder zelf weten, maar de kabinetspartijen zijn evenzeer hard afgestraft.
pi_204328058
quote:
81s.gif Op maandag 4 april 2022 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
Natuurlijk is Youtube social media.
Ik geloof niet dat mensen dat echt zo vinden, je denkt toch aan twitter / facebook / Tiktok met social media.
Youtube is hoofdzakelijk gewoon een streamingplatform.
pi_204328079
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 13:46 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat mensen dat echt zo vinden, je denkt toch aan twitter / facebook / Tiktok met social media.
Als Tiktok socialmedia is, is youtube dat natuurlijk ook.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 13:51:52 #212
375570 crew  Cyan9
pi_204328106
quote:

[..]
Jij vindt het een streamingsplatform. Daar komt het op neer, en dus had dit ook makkelijk in één post gekund.
Daarnaast bestaat YouTube Shorts ook alweer meer dan een jaar, en dat is precies hetzelfde als TikTok.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  maandag 4 april 2022 @ 13:52:38 #213
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204328119
quote:

[..]
Dus nadat je hier met gestrekt been het topic binnen kwam ben je het aan het einde van de rit enkel niet helemaal eens met YouTube onder social media scharen. Mooi man.
  maandag 4 april 2022 @ 13:52:59 #214
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_204328121
quote:

[..]
Waar iedereen en zijn moeder content kan uploaden zonder bijzondere restricties, en dat maakt het social media.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_204328135
quote:
2s.gif Op maandag 4 april 2022 13:48 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Weet ik niet. Is hét kenmerk van social media niet dat het gericht is op interactie met je publiek? Dat is bij YT wel een stuk minder, dat is filmpje uploaden en wegwezen.

Maar goed, leer voor de volgende keer. Leg dit soort figuren gewoon een totaal spreekverbod op. Want dit blijft discussie zo.
zie email 27 oktober
pi_204328170
Is dat filmpje niet ook gewoon gedeeld op FB, twitter, IG etc door hemzelf, weltschmertz of zijn volgers?
pi_204328179
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 13:55 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Weet ik niet. Is hét kenmerk van social media niet dat het gericht is op interactie met je publiek? Dat is bij YT wel een stuk minder, dat is filmpje uploaden en wegwezen.

Maar goed, leer voor de volgende keer. Leg dit soort figuren gewoon een totaal spreekverbod op. Want dit blijft discussie zo.
Ik zie in beide gevallen een site waar je filmpjes kan uploaden en waar anderen dan weer kritiek op kunnen leveren.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_204328201
quote:

[..]

Trekt iemand zich wat aan dan van die discussie? :)
  maandag 4 april 2022 @ 14:03:47 #219
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204328215
Hangt natuurlijk af wat er precies in de uitspraak staat. Het OM pakt hem niet opnieuw op als ze niet zeker zijn van hun zaak
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204328392
quote:
84s.gif Op maandag 4 april 2022 14:03 schreef Starhopper het volgende:
Hangt natuurlijk af wat er precies in de uitspraak staat. Het OM pakt hem niet opnieuw op als ze niet zeker zijn van hun zaak
Ah. Vrijspraak en Ovar Komt niet voor in Nederland, weer wat nieuws geleerd.
zie email 27 oktober
  maandag 4 april 2022 @ 14:38:50 #221
3542 Gia
User under construction
pi_204328549
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 12:30 schreef ludovico het volgende:

[..]
Behalve dan dat het hier gaat over de wijze waarop.
Wat is daar mis mee? Willem E. kondigt aan dat hij naar Nijmegen gaat. Politie kan hem dan op weg daarnaartoe traceren, en langs de kant zetten. Daar is hem rustig verteld dat hij is aangehouden vanwege het schenden van de voorwaarden voor de in vrijheid stelling.
De enige die raar en moeilijk doet is dat mens met die opgespoten lippen.
pi_204328806
quote:
2s.gif Op maandag 4 april 2022 13:48 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
De hoofdmoot is elkaar entertainen toch? Wederzijdse interactie.. tweezijdig, misschien is tiktok dat niet, weet ik veel, ik gebruik het niet.
pi_204328812
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 13:52 schreef Caland het volgende:

[..]
Waar iedereen en zijn moeder content kan uploaden zonder bijzondere restricties, en dat maakt het social media.
Meh.
pi_204328828
quote:

[..]

Das duidelijk.

Maar beetje raar om na 2 jaar opeens te doen alsof er wat acuuts speelt wat excessief ingrijpen rechtvaardigd.
pi_204328836
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 14:38 schreef Gia het volgende:

[..]
Wat is daar mis mee? Willem E. kondigt aan dat hij naar Nijmegen gaat. Politie kan hem dan op weg daarnaartoe traceren, en langs de kant zetten. Daar is hem rustig verteld dat hij is aangehouden vanwege het schenden van de voorwaarden voor de in vrijheid stelling.
Nog even snel proberen te verkopen dat ze met getrokken wapens aan de auto van hem stonden _O-
PR stunt van Engel meer niet.
pi_204328844
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 14:38 schreef Gia het volgende:

[..]
_O-

Echt bel gewoon, zeg dat die in overtreding was en zich moet melden bij het bureau. Moeilijk zeg.
  maandag 4 april 2022 @ 15:14:53 #227
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204328862
Dat wordt tot de rechtszaak zeepjes rapen Willem
pi_204328903
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 15:13 schreef ludovico het volgende:

[..]
_O-

Echt bel gewoon, zeg dat die in overtreding was en zich moet melden bij het bureau. Moeilijk zeg.
Echt accepteer gewoon dat een officier een aanhouding mag bevelen en dat de politie die dan uitvoert. Moeilijk zeg.
  maandag 4 april 2022 @ 15:19:55 #229
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_204328905
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 15:13 schreef ludovico het volgende:

[..]
_O-

Zodat hij weer een hele show kan maken van zijn gang naar het politiebureau inclusief livestreamende wappiemenigte. Snap wel dat ze daar geen zin in hebben
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 4 april 2022 @ 15:22:30 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204328928
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 15:19 schreef Caland het volgende:

[..]
Zodat hij weer een hele show kan maken van zijn gang naar het politiebureau inclusief livestreamende wappiemenigte. Snap wel dat ze daar geen zin in hebben
Al even los van het feit dat hij prima weet dat hij in overtreding was, dus als het dan allemaal toch zo simpel was dan had hij zelf ook wel naar het politiebureau kunnen gaan om zich te melden na zijn overtreding :+

Echt bizar dat er kennelijk maar gewoon gebeld moet worden met het verzoek zich op het bureau te melden wegens het overtreden van de voorwaarden waarop de rechter je voorlopig in vrijheid heeft gesteld.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_204328939
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 12:44 schreef ludovico het volgende:

[..]
Heb ik al besproken. Tis geen medium wat hoofdzakelijk gericht is op interactie, tis een streamingdienst met een richting verkeer info.

Social media is in de volksmond heel iets anders, maar deze discussie gaat over definities, je trekt hem helemaal scheef, als interactie in de comments mogelijk is is het al sociale media volgens jou.

Dan zou NU.nl ook social media zijn, het is mega absurd, ik geloof niet dat deze mening "integer" is.
Als we hier over een persoon spraken met een welgevallen mening was youtube geen social media geweest, opportunistisch vals gedrag.
Nu.nl kan alleen de redactie een bericht plaatsen. Youtube kan iedereen iets plaatsen. Dat is dus social media. Dat je op nu.nl kan reageren via een ander onderdeel van de site doet er niets aan af dat nu.nl een redactie heeft die de inhoud bepaald.

Mogelijk was WE ook aangehouden als hij zich via reacties op nu.nl zou uiten.
  maandag 4 april 2022 @ 15:26:13 #232
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204328961
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 15:11 schreef ludovico het volgende:

[..]
Das duidelijk.

Maar beetje raar om na 2 jaar opeens te doen alsof er wat acuuts speelt wat excessief ingrijpen rechtvaardigd.
Je niet aan je voorwaarden houden m.b.t. de vrijheidsstelling is inderdaad een vrij accuut probleem.

Willem Engel bellen zet geen zoden aan de dijk, want die gaat uiteraard weer in discussie en ontkent de rechtmatigheid.
  maandag 4 april 2022 @ 15:37:19 #233
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204329061
quote:

[..]
Ik geloof ook niet, maar je hebt nog steeds niet in de gaten dat je hier redelijk 'Me, Myself & I' bent als het om bepaalde standpunten van je gaat?
pi_204329072
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2022 15:37 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik geloof ook niet, maar je hebt nog steeds niet in de gaten dat je hier redelijk 'Me, Myself & I' bent als het om bepaalde standpunten van je gaat?
Wat bedoel je?

Dat ik een ander standpunt heb dan 95% van de personen waarmee ik in discussie ben hier? Klopt, doet me weinig.
pi_204329087
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 15:19 schreef Questular het volgende:

[..]
Echt accepteer gewoon dat een officier een aanhouding mag bevelen en dat de politie die dan uitvoert. Moeilijk zeg.
We leven niet in Rusland.
pi_204329089
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 15:19 schreef Caland het volgende:

[..]
_O-
pi_204329106
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 15:22 schreef Leandra het volgende:
Echt bizar dat er kennelijk maar gewoon gebeld moet worden met het verzoek zich op het bureau te melden wegens het overtreden van de voorwaarden waarop de rechter je voorlopig in vrijheid heeft gesteld.
Ja echt bizar? 8)7
pi_204329132
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 15:23 schreef qajariaq het volgende:
Nu.nl kan alleen de redactie een bericht plaatsen. Youtube kan iedereen iets plaatsen. Dat is dus social media.
Ik ken die definitie van social media niet, social media refereert altijd naar media die hoofdzakelijk gebruikt worden voor sociale activiteiten, in mijn beleving that is. Ik heb niet de indruk dat ik daar fout zit, maar het is wel opvallend dat 95% in dit topic een andere definitie lijkt te hanteren.

Ik heb toch de indruk dat bij veel van de comments wrok tegen Engel behoorlijk meespeelt bij de reacties die ik hier zie.
  maandag 4 april 2022 @ 15:43:49 #239
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_204329145
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 15:43 schreef ludovico het volgende:

[..]
in mijn beleving that is.
Ja daar gaat het wel vaker mis krijg ik het idee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 4 april 2022 @ 15:44:38 #240
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204329154
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 15:38 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat bedoel je?
Wat ik zeg, dat je een eenling bent als het om je standpunten gaat.

quote:
Dat ik een ander standpunt heb dan 95% van de personen waarmee ik in discussie ben hier? Klopt.
^O^
En hoeveel personen heb je al kunnen overtuigen van jouw gelijk?

= = =

Ken je het fenomeen 'live stream' op Youtube (gelijk aan die functie Facebook) waar het juist gewenst is dat er op basis van de live uitgezonden beelden interactie is?
pi_204329157
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 15:43 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja daar gaat het wel vaker mis krijg ik het idee.
Mag je denken.
pi_204329206
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2022 15:44 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Wat ik zeg, dat je een eenling bent als het om je standpunten gaat.
In dit topic.
quote:
[..]
^O^
En hoeveel personen heb je al kunnen overtuigen van jouw gelijk?
[quote]

Ik definieer iets anders dan jullie, welke definitie de juiste is is een arbitraire zaak, in een rechtsgang zal "wat Jan Modaal denkt" behoorlijk gelden en mijn interpretatie daarvan is anders dan die van jullie.

Iemand overtuigen gaat niet, die illusie heb ik niet. Tenzij er ergens een onderzoek geweest is naar wat men ziet als sociale media - en mijn vermoeden is "facebook twitter, hyves". Maar who knows, het zal een grijs gebied zijn daar waar communicatie tussen mensen meer op de voorgrond komt.

Ik heb niet de indruk dat youtube daar zit, dat is primair een streamingdienst.
quote:
Ken je het fenomeen 'live stream' op Youtube (gelijk aan die functie Facebook) waar het juist gewenst is dat er op basis van de live uitgezonden beelden interactie is?
Nee dat doel van die interactie herken ik niet.
pi_204329269
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 15:40 schreef ludovico het volgende:

[..]
We leven niet in Rusland.
Elke dag worden mensen aangehouden voor het overtreden van hun schorsende voorwaarden. Zul je vast ook allemaal maar onzin vinden.
  maandag 4 april 2022 @ 15:53:51 #244
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204329273
Geen interactie op Youtube?

Tijdens live streams komen er op sommige "podcasts" zoveel betaalde superchats, dat ze soms een extra live stream inplannen om de superchats die ze live niet konden beantwoorden te kunnen bespreken. (superchat catchup).

En dat gaat dan vaak ook om tientallen superchats van 50-100 dollar ofzo. En dan heb ik het nog niet eens over de soms duizenden mensen in de chat en de kleinere chats van een paar dollar.

Veel YTers zijn redelijk actief in het commentaargedeelte en dan zijn ze daarnaast vaak ook heel actief met hun kijkers op andere social media.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204329375
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 15:43 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik ken die definitie van social media niet, social media refereert altijd naar media die hoofdzakelijk gebruikt worden voor sociale activiteiten, in mijn beleving that is. Ik heb niet de indruk dat ik daar fout zit, maar het is wel opvallend dat 95% in dit topic een andere definitie lijkt te hanteren.

Ik heb toch de indruk dat bij veel van de comments wrok tegen Engel behoorlijk meespeelt bij de reacties die ik hier zie.
Mijn interpretatie is dat social staat voor het feit dat iedereen er iets kan plaatsen en op kan reageren. Geen idee hoe je het anders moet maken. Als een bedrijf zijn diensten aanbied op FB, is het dan geen social media meer?

BTW, YT is ooit begonnen als dating site en dat mag je rustig sowieso ook als social media rekenen.
  maandag 4 april 2022 @ 16:02:52 #246
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204329388
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 15:48 schreef ludovico het volgende:

[..]
In dit topic.
Voor eigen parochie prediken is altijd makkelijker en niet prediken soms nog makkelijker...

quote:
Nee dat doel van die interactie herken ik niet.
Dan heb je een essentieel onderdeel van het social media kanaal YouTube over het hoofd gezien en raad ik je aan dat eens te beoordelen t.o.v. je eerder afgegeven standpunt....
  maandag 4 april 2022 @ 16:14:04 #247
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204329509
Het antwoord op de vraag of YouTube Social media is:
https://www.titangrowth.com/blog/types-of-social-media-platforms/

En als Engels te moeilijk is ook een Nederlandstalig antwoord:
https://intelligentonline.nl/is-youtube-social-media/

Dus als Engel het allemaal te moeilijk vond, en Engel het Engels ook te moeilijk vond dan had hij de vraag ook gewoon in het Nederlands beantwoord kunnen krijgen. Gewoon met Google.
Het mooie is dat de vraag "Is Youtube Social Media" in het Engels en het Nederlands hetzelfde is.

Dus ja, je kunt wel wereldvreemd in je eigen ideeën blijven hangen en stug volhouden dat YouTube geen social media is, maar dat is hetzelfde als stellen dat een appel geen fruit is en daar een heel topic over door blijven drammen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_204329519
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 15:53 schreef Questular het volgende:

[..]
Elke dag worden mensen aangehouden voor het overtreden van hun schorsende voorwaarden. Zul je vast ook allemaal maar onzin vinden.
Neuh, niet bepaald, denk alleen niet dat dit de standaard procedure is.
pi_204329563
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 16:14 schreef Leandra het volgende:
Het antwoord op de vraag of YouTube Social media is:
https://www.titangrowth.com/blog/types-of-social-media-platforms/

En als Engels te moeilijk is ook een Nederlandstalig antwoord:
https://intelligentonline.nl/is-youtube-social-media/

Dus als Engel het allemaal te moeilijk vond, en Engel het Engels ook te moeilijk vond dan had hij de vraag ook gewoon in het Nederlands beantwoord kunnen krijgen. Gewoon met Google.
Het mooie is dat de vraag "Is Youtube Social Media" in het Engels en het Nederlands hetzelfde is.

Dus ja, je kunt wel wereldvreemd in je eigen ideeën blijven hangen en stug volhouden dat YouTube geen social media is, maar dat is hetzelfde als stellen dat een appel geen fruit is en daar een heel topic over door blijven drammen.
Appel = fruit wordt onderkent door 99.9% van de bevolking.

Youtube = search engine (zegt die ook!) door niemand. Maar jullie zullen wel een andere mening hebben, ik geloof er geen reet van, ik heb niet de indruk dat ik met integere mensen aan het praten ben in dit topic.

Overigens is het een gigantisch grijs gebied en wel een interessante discussie waar en wanneer een bepaalde definitie zou moeten gelden voor wat dan ook. Zo zwart-wit als jij er in staat gaat naar mijn mening toch helemaal nergens over, maar leuk hoor, je mag alles wat je leest op internet natuurlijk gelijk voor waar aannemen. Lastig als je dan soms wat leest met een andere conclusie denk ik.
pi_204329566
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 16:14 schreef ludovico het volgende:

[..]
Neuh, niet bepaald, denk alleen niet dat dit de standaard procedure is.
Dus alles is gebaseerd op wat je denk en eigenlijk niet zeker weet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')