Jij had liever gezien dat ze om vier uur 's nachts de voordeur hadden ingetrapt? Verzoeken op het bureau te verschijnen lijkt mij ook al niet handig bij een mediageil figuur.quote:Op maandag 4 april 2022 16:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
Neuh, niet bepaald, denk alleen niet dat dit de standaard procedure is.
Ik heb niet de indruk dat ik leef in Rusland nee, dat straatbeeld herken ik niet, en ik woon in Rotterdam.quote:Op maandag 4 april 2022 16:19 schreef Questular het volgende:
[..]
Dus alles is gebaseerd op wat je denk en eigenlijk niet zeker weet.
Geen idee welk punt je probeert te maken. Maar in Nederland worden dagelijks mensen voor het overtreden van hun voorwaarden door de politie, in opdracht van het OM, opgepakt.quote:Op maandag 4 april 2022 16:23 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat ik leef in Rusland nee, dat straatbeeld herken ik niet, en ik woon in Rotterdam.
.. Houdoe.quote:Op maandag 4 april 2022 16:26 schreef Questular het volgende:
[..]
Geen idee welk punt je probeert te maken. Maar in Nederland worden dagelijks mensen voor het overtreden van hun voorwaarden door de politie, in opdracht van het OM, opgepakt.
Of het gaat om het jatten van een blikje cola of om het niet nakomen van je meldplicht bij de reclassering.
Het is niet erg dat je dit soort dingen niet weet maar doe dan niet alsof je het wel allemaal weet.
Dat is een leuke uitweg: "Jullie mening is maar stom, en ik kan jullie niet overtuigen van mijn gelijk, dus jullie zijn niet integer!" Op alles en iedereen toe te passen, topvondst.quote:Op maandag 4 april 2022 16:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
Appel = fruit wordt onderkent door 99.9% van de bevolking.
Youtube = search engine (zegt die ook!) door niemand. Maar jullie zullen wel een andere mening hebben, ik geloof er geen reet van, ik heb niet de indruk dat ik met integere mensen aan het praten ben in dit topic.
Overigens is het een gigantisch grijs gebied en wel een interessante discussie waar en wanneer een bepaalde definitie zou moeten gelden voor wat dan ook. Zo zwart-wit als jij er in staat gaat naar mijn mening toch helemaal nergens over, maar leuk hoor, je mag alles wat je leest op internet natuurlijk gelijk voor waar aannemen. Lastig als je dan soms wat leest met een andere conclusie denk ik.
Neehoor, je mag gewoon een andere mening hebben. Denk alleen dat hier op het forum nogal wat mensen zijn die totaal blind geworden zijn van alle haatpropaganda mbt Corona, en dat Engel nogal een figuur is wat die gevoelens opwekt.quote:Op maandag 4 april 2022 16:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is een leuke uitweg: "Jullie mening is maar stom, en ik kan jullie niet overtuigen van mijn gelijk, dus jullie zijn niet integer!" Op alles en iedereen toe te passen, topvondst.
OK, einde discussie dus...quote:Op maandag 4 april 2022 16:42 schreef ludovico het volgende:
Dat is voor mij het punt om er tegenin te gaan, ik vind het maatschappelijk gewoon dik onverantwoord om extreme meningen te laten escaleren.
Heel schappelijk van je. Dus mensen houden vast aan hun eigen narratief, ondanks tegengeluiden. Dat geldt andersom net zo goed.quote:Op maandag 4 april 2022 16:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Neehoor, je mag gewoon een andere mening hebben. Denk alleen dat hier op het forum nogal wat mensen zijn die totaal blind geworden zijn van alle haatpropaganda mbt Corona, en dat Engel nogal een figuur is wat die gevoelens opwekt.
Ik zie wel meer extreme shit staan, ik voel me nog wel geneigd om er wat van te zeggen.
Dat is voor mij het punt om er tegenin te gaan, ik vind het maatschappelijk gewoon dik onverantwoord om extreme meningen te laten escaleren.
En de juiste arena om tegenwicht te bieden is het publieke debat. Niks mis mee.
Dat is een heel boute bewering...quote:Op maandag 4 april 2022 16:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
...ik heb niet de indruk dat ik met integere mensen aan het praten ben in dit topic.
Dat ligt er maar net aan hoe je het bekijkt als de advocaat stelt dat een interview geven niet hetzelfde is als uitingen op socials plaatsen en de rechter gaat daarin mee. Maar aangezien het Pols is zal hij dit ook wel verliezen. Wat ook niet uitmaakt want Willem kan dan weer zielig doen en de doneerknop weer aanslingeren.quote:
Nee, dat is exact wat er gebeurd is, ik had dat ook al geconstateerdquote:Op maandag 4 april 2022 17:12 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat is de discussie nu eigenlijk? Man wordt onder voorwaarden vrijgelaten, houdt zich niet aan die voorwaarden en wordt weer in verzekering gesteld.
En dat is verkeerd?
Die correct handelende driehoek ook in dit landquote:Op maandag 4 april 2022 17:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat is exact wat er gebeurd is, ik had dat ook al geconstateerd
Het is net Rusland. Oh...wacht...ok, dat dan weer net nietquote:Op maandag 4 april 2022 17:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Die correct handelende driehoek ook in dit land
Daar is een dude de gehele trias natuurlijkquote:Op maandag 4 april 2022 17:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is net Rusland. Oh...wacht...ok, dat dan weer net niet
Nee want dan zou je ook niet op vragen van de NOS kunnen reageren die zijn ook actief op andere media naast hun reguliere zender. Ik weet niet wat er in de voorwaarden staat maar social media is FB, Twitter insta e.d. Het is dan aan het OM om dat duidelijk te omschrijven.quote:Op maandag 4 april 2022 09:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik elk openbaar internet kanaal waarmee je mensen kunt bereiken en er op je gereageerd kan worden wel onder social media vallen. Het is media, en je je socialized met anderen.
Maar wat is dan een professionele redactie, hij zat toch bij Weltschmertz die zullen wel een redactie hebben net als ON toch moeten die het van hun sociale kanalen hebben.quote:Op maandag 4 april 2022 10:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Google maar eens op de definitie van 'social media':
[..]
Wat is het dat Youtube hier, volgens jou, niet onder valt?
En dat Akwasi niet is aangepakt, vind ik ook niet kloppen.
Pols is geen advocaat. Ik weet niet wie de advocaat van Engel is in strafzakenquote:Op maandag 4 april 2022 17:12 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe je het bekijkt als de advocaat stelt dat een interview geven niet hetzelfde is als uitingen op socials plaatsen en de rechter gaat daarin mee. Maar aangezien het Pols is zal hij dit ook wel verliezen. Wat ook niet uitmaakt want Willem kan dan weer zielig doen en de doneerknop weer aanslingeren.
Zijn advocaat is zelfs aangeklaagd vanwege zijn foute gedrag terwijl hij Engel verdedigdquote:Op maandag 4 april 2022 21:47 schreef spinal-steen het volgende:
[..]
Pols is geen advocaat. Ik weet niet wie de advocaat van Engel is in strafzaken
Hè kut.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:18 schreef trein2000 het volgende:
En weer vrij, social media te ruim geïnterpreteerd.
De raadkamer wel blijkbaarquote:Op maandag 4 april 2022 14:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Trekt iemand zich wat aan dan van die discussie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |