Ja, wat ik zeg, alles is een dildo als je stoer genoeg bent.quote:Op maandag 4 april 2022 10:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volg eens een 'uitzending' van het kamp van Willem en kijk dan naar de chat functie.
Er is daar dan weinig sprake van one directional verkeer, integendeel...
Met welke argumenten zou jij youtube niet onder social media scharen dan?quote:Op maandag 4 april 2022 12:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja, wat ik zeg, alles is een dildo als je stoer genoeg bent.
Heb ik al besproken. Tis geen medium wat hoofdzakelijk gericht is op interactie, tis een streamingdienst met een richting verkeer info.quote:Op maandag 4 april 2022 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Met welke argumenten zou jij youtube niet onder social media scharen dan?
Idd kijk naar het stemmen verlies van de FVD sinds baudet full wappie gegaan ismquote:Op maandag 4 april 2022 12:33 schreef ludovico het volgende:
Aan hoe mensen stemmen lijk je toch wel te zien dat de bevolking er dwars doorheen prikt.
Met je eensquote:Op maandag 4 april 2022 12:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeggen dat iets wettelijk niet toegestaan is (strafbaar)
Dan moet je zeggen dat je vindt dat hij niks fout gedaan heeft.
Baudetteketet moet het verder zelf weten, maar de kabinetspartijen zijn evenzeer hard afgestraft.quote:Op maandag 4 april 2022 12:45 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Idd kijk naar het stemmen verlies van de FVD sinds baudet full wappie gegaan ism
Ik geloof niet dat mensen dat echt zo vinden, je denkt toch aan twitter / facebook / Tiktok met social media.quote:
Als Tiktok socialmedia is, is youtube dat natuurlijk ook.quote:Op maandag 4 april 2022 13:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat mensen dat echt zo vinden, je denkt toch aan twitter / facebook / Tiktok met social media.
Youtube is hoofdzakelijk gewoon een streamingplatform.
Jij vindt het een streamingsplatform. Daar komt het op neer, en dus had dit ook makkelijk in één post gekund.quote:Op maandag 4 april 2022 13:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat mensen dat echt zo vinden, je denkt toch aan twitter / facebook / Tiktok met social media.
Dus nadat je hier met gestrekt been het topic binnen kwam ben je het aan het einde van de rit enkel niet helemaal eens met YouTube onder social media scharen. Mooi man.quote:Op maandag 4 april 2022 13:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waar iedereen en zijn moeder content kan uploaden zonder bijzondere restricties, en dat maakt het social media.quote:Op maandag 4 april 2022 13:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
Weet ik niet. Is hét kenmerk van social media niet dat het gericht is op interactie met je publiek? Dat is bij YT wel een stuk minder, dat is filmpje uploaden en wegwezen.quote:Op maandag 4 april 2022 13:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als Tiktok socialmedia is, is youtube dat natuurlijk ook.
Ik zie in beide gevallen een site waar je filmpjes kan uploaden en waar anderen dan weer kritiek op kunnen leveren.quote:Op maandag 4 april 2022 13:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Is hét kenmerk van social media niet dat het gericht is op interactie met je publiek? Dat is bij YT wel een stuk minder, dat is filmpje uploaden en wegwezen.
Maar goed, leer voor de volgende keer. Leg dit soort figuren gewoon een totaal spreekverbod op. Want dit blijft discussie zo.
Trekt iemand zich wat aan dan van die discussie?quote:Op maandag 4 april 2022 13:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Is hét kenmerk van social media niet dat het gericht is op interactie met je publiek? Dat is bij YT wel een stuk minder, dat is filmpje uploaden en wegwezen.
Maar goed, leer voor de volgende keer. Leg dit soort figuren gewoon een totaal spreekverbod op. Want dit blijft discussie zo.
Ah. Vrijspraak en Ovar Komt niet voor in Nederland, weer wat nieuws geleerd.quote:Op maandag 4 april 2022 14:03 schreef Starhopper het volgende:
Hangt natuurlijk af wat er precies in de uitspraak staat. Het OM pakt hem niet opnieuw op als ze niet zeker zijn van hun zaak
Wat is daar mis mee? Willem E. kondigt aan dat hij naar Nijmegen gaat. Politie kan hem dan op weg daarnaartoe traceren, en langs de kant zetten. Daar is hem rustig verteld dat hij is aangehouden vanwege het schenden van de voorwaarden voor de in vrijheid stelling.quote:Op maandag 4 april 2022 12:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Behalve dan dat het hier gaat over de wijze waarop.
De hoofdmoot is elkaar entertainen toch? Wederzijdse interactie.. tweezijdig, misschien is tiktok dat niet, weet ik veel, ik gebruik het niet.quote:Op maandag 4 april 2022 13:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als Tiktok socialmedia is, is youtube dat natuurlijk ook.
Meh.quote:Op maandag 4 april 2022 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar iedereen en zijn moeder content kan uploaden zonder bijzondere restricties, en dat maakt het social media.
Das duidelijk.quote:Op maandag 4 april 2022 13:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nog even snel proberen te verkopen dat ze met getrokken wapens aan de auto van hem stondenquote:Op maandag 4 april 2022 14:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Willem E. kondigt aan dat hij naar Nijmegen gaat. Politie kan hem dan op weg daarnaartoe traceren, en langs de kant zetten. Daar is hem rustig verteld dat hij is aangehouden vanwege het schenden van de voorwaarden voor de in vrijheid stelling.
De enige die raar en moeilijk doet is dat mens met die opgespoten lippen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |