quote:Op zondag 3 april 2022 19:55 schreef Hatseflats22 het volgende:
Hier is Willem E. in betere tijden
[ afbeelding ]
Dus iedereen een free pass voor strafbare feiten? Hoe werkt dat in jouw hoofd?quote:Op zondag 3 april 2022 21:43 schreef halfway het volgende:
[..]
En mensen gevangen in huis zetten niet? Oh wacht iets met een noodwet die ze snel opgetuigd hadden.
Nouja zijn opruiing werkte behoorlijk ontwrichtend. En heeft vermoedelijk meer schade en extra COVID-doden opgeleverd.quote:Op maandag 4 april 2022 08:01 schreef PiyeReloaded het volgende:
Veel stemmen voor 2,5-3 jaar. Jullie snappen dat het echt zéér uitzonderlijk is dat een opgelegde straf ook maar in de buurt komt van de maximum hè? Rechters willen ook spelingsruimte hebben voor de meest extreme vormen. Nu vind ik het niet onrealistisch dat hij voor opruiing wordt veroordeeld hoor, maar zijn handelen komt niet in de buurt van de meest extreme vorm daarvan.
Omdat je een mening kan hebben vanuit morele gedachten. Die hoeft niet te stroken met wat wettelijk geldt. Die loopt daar misschien zelfs iets op vooruit. Zie bijvoorbeeld de houding tegenover seksueel grensoverschrijdend gedrag. Vaak (nog) niet strafbaar maar tegenwoordig niet meer geaccepteerdquote:Op zondag 3 april 2022 21:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee joh, je mag vinden wat je wil. Ik vind het alleen zo komisch dat mensen meningen willen hebben over dingen waar ze de ballen verstand van hebben.
Je weet nog geen kwart van wat er hier wel en niet strafbaar is, waarom zou je dan meningen nahouden op wat wel en niet strafbaar is?
Die rare soort van grootheidswaanzin die veel mensen zich aanmeten vind ik zo raar
Dan moet je niet zeggen dat iets wettelijk niet toegestaan is (strafbaar)quote:Op maandag 4 april 2022 09:47 schreef the-eye het volgende:
[..]
Omdat je een mening kan hebben vanuit morele gedachten. Die hoeft niet te stroken met wat wettelijk geldt. Die loopt daar misschien zelfs iets op vooruit. Zie bijvoorbeeld de houding tegenover seksueel grensoverschrijdend gedrag. Vaak (nog) niet strafbaar maar tegenwoordig niet meer geaccepteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |