Ik ben nie vies van een beetje spankenquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel een gebrek aan als je iets doet of zegt wat meneer niet aanstaat.
Haiquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ben nie vies van een beetje spanken
Nou hey, ik hou je niet tegen, you go girlquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ben nie vies van een beetje spanken
Kaasquote:
Weer een lovestory gemistquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou hey, ik hou je niet tegen, you go girl
Die spelfout is gruwelijk iddquote:
Wel jammer dat ie het stereotype 'knap, geen inhoud' weer zo moet bevestigen.quote:
Echt nietquote:
Hoe weet jij dat hij geen inhoud heeft? Heb jij aan barbs kraantje gezeten?quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel jammer dat ie het stereotype 'knap, geen inhoud' weer zo moet bevestigen.
Er zit genoeg in hoor, of wat er in zit ook van kwaliteit is laat ik in het middenquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel jammer dat ie het stereotype 'knap, geen inhoud' weer zo moet bevestigen.
Wat is dit voor metafoor? Hoeveel Bacardi heb je al op?quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat hij geen inhoud heeft? Heb jij aan barbs kraantje gezeten?
quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
3 geloof ik maar lig al in bed gaat primaquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is dit voor metafoor? Hoeveel Bacardi heb je al op?
Tweede keer vandaag dat je je zo eufemistisch uit laat. Je wordt soft.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zit genoeg in hoor, of wat er in zit ook van kwaliteit is laat ik in het midden.
Dat was HW blijkbaar.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Houden zoquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
3 geloof ik maar lig al in bed gaat prima
Ik heb mijn momenten van al dan niet kunstmatig opgewekte pseudo empathie ja.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tweede keer vandaag dat je je zo eufemistisch uit laat. Je wordt soft.
Zet je womanizer een paar standen lager.quote:
Dit doet woke met jou.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb mijn momenten van al dan niet kunstmatig opgewekte pseudo empathie ja.
Guilty.
Die ligt in nachtkastquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zet je womanizer een paar standen lager.
Te wachten of af te koelen?quote:
Neuh, voornamelijk de Stout Subway Hypnosis van 13% waarvan ik een paar blikken mee heb genomen gisteravondquote:
Veel te gezellig hierquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gewoon ff pakken. Kun je lekker slapen
Lekker dromen dat je in een hangmat ligt op het strand van een tropisch eilandquote:
Ik stuur je nog wel een recente pic van mijn tetten als inspiratie.quote:
Blufquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik stuur je nog wel een recente pic van mijn tetten als inspiratie.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, voornamelijk de Stout Subway Hypnosis van 13% waarvan ik een paar blikken mee heb genomen gisteravond.
Yep, maar tikt wel lekker aanquote:
Ik wacht nog op die dms voor marktonderzoek.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik stuur je nog wel een recente pic van mijn tetten als inspiratie.
Is nie leuk voor d buren die doen ramadanquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Multitasken dan…. Of nog even mee wachten
Ramadan Jammer danquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Is nie leuk voor d buren die doen ramadan
Ff wachten tot het gezang begint dan. Of gewoon niet zoveel herrie makenquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Is nie leuk voor d buren die doen ramadan
Ik ookquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wacht nog op die dms voor marktonderzoek.
quote:
13% is wel heavy shit jaquote:
Ik kom net op tijdquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:33 schreef Senn88 het volgende:
Hojs ff druk met de juiste angle voor ziin tietenpic
Ik heb geen tettenpic van Air z'n tetten nodig voor mijn marktonderzoek.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:33 schreef Senn88 het volgende:
Hojs ff druk met de juiste angle voor ziin tietenpic
Prima te gebruiken voor een fake Tinderprofiel voor jezelf hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geen tettenpic van Air z'n tetten nodig voor mijn marktonderzoek.
Ik heb geen tinderprofiel nodig. Ik loop een bar binnen en bestel watquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prima te gebruiken voor een fake Tinderprofiel voor jezelf hoor.
Ik ga het meemaken als wij ooit nog eens die kroeg date waarmaken.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geen tinderprofiel nodig. Ik loop een bar binnen en bestel wat
Wat bestel je dan? Een Russisch bruidje?quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geen tinderprofiel nodig. Ik loop een bar binnen en bestel wat
In 2018 was het een ipaquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat bestel je dan? Een Russisch bruidje?
Nee, gewoon een goede Scotch. Waarom zou ik een Russisch bruidje bestellen? In een bar?quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat bestel je dan? Een Russisch bruidje?
Weet ik veel. I was trying to be funnyquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, gewoon een goede Scotch. Waarom zou ik een Russisch bruidje bestellen? In een bar?
Als ik ooit dat land nog in durf na de laatste ervaringquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga het meemaken als wij ooit nog eens die kroeg date waarmaken.
Don't give up your day job yetquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weet ik veel. I was trying to be funny
Juist daarom. Ik wil wel zien of/hoe jij je staande houdt in een Nederlandse kroeg anno 2022.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik ooit dat land nog in durf na de laatste ervaring
Niet natuurlijk. Als ik er lang genoeg ben.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Juist daarom. Ik wil wel zien of/hoe jij je staande houdt in een Nederlandse kroeg anno 2022.
Oh jee. Did you misbehave, Barb?quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet natuurlijk. Als ik er lang genoeg ben.
Ik? Nooit.quote:
Mhm. My sweet summer child days are overquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mhm. My sweet summer child days are over
quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Air probeert mij te verleiden tot roddelwaardig gedrag, de vuige Lucifer
Maar Lucifer had 't allemaal goed in the end, in de seriequote:Op zaterdag 2 april 2022 23:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Air probeert mij te verleiden tot roddelwaardig gedrag, de vuige Lucifer
Trappen we niet in natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:20 schreef Dqod het volgende:
Walg van mezelf dat ik Air zoveel backup bied, dat dan weer wel
Ach welnee, laat mezelf er zo mee weg komenquote:
Super Sayanquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ach welnee, laat mezelf er zo mee weg komen
Vergevingsgezindheid, it's over 9000
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 3 april 2022 00:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben nu weer bezig met season 5 van Buffy. God, I love that woman
[ afbeelding ]
quote:
Omg I love herquote:
Bonne nuitquote:Op zondag 3 april 2022 00:17 schreef Dqod het volgende:
Zo. Tijd om af te sluiten.
Tot de volgende ronde, Barb en eventueel resterende gluurders![]()
quote:
Jep, op woensdag 22 juli 2009 @ 19:04 om precies te zijnquote:
donderdag 23 juli 2009 @ 03:13quote:Op zondag 3 april 2022 13:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jep, op woensdag 22 juli 2009 @ 19:04 om precies te zijn.
Ouwe FOK!-veteraanquote:
En die ene? Just the right fit?quote:Op zondag 3 april 2022 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ik, 3 van Zalando, maar 2 bevallen niet, dus die stuur ik terug.
Awwwquote:
Mooi zo, de rest van de wereld volgt snel in een golf van verzengende hittequote:
quote:Op zondag 3 april 2022 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi zo, de rest van de wereld volgt snel in een golf van verzengende hitte.
Lekker hoor! Ben ik wel aan toequote:Op zondag 3 april 2022 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi zo, de rest van de wereld volgt snel in een golf van verzengende hitte.
quote:
Wat wordt er verbrand?quote:Op zondag 3 april 2022 17:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo. En nu ff weer verder met de friethoerpan
Paar aardappelbolletjes en verder bitterballen en bamischijfquote:
not too badquote:Op zondag 3 april 2022 18:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Paar aardappelbolletjes en verder bitterballen en bamischijf
Dacht ik zoquote:
Zow gaat dat alleen in jouw maagje?quote:Op zondag 3 april 2022 18:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Paar aardappelbolletjes en verder bitterballen en bamischijf
Jeetje, lotquote:
Dalijk knapt de bitterbal. Dikke brandwonden jungahquote:
Je bent wel soft geworden zegquote:Op zondag 3 april 2022 19:43 schreef Dqod het volgende:
Maar genoeg hierover. We shall speak of this no more
Klopt. Ik kanaliseer het nowadaysquote:
quote:Op zondag 3 april 2022 19:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vind 't wel weer leuk om kaassouffle's leeg te likken, dat dan weer wel
quote:Op zondag 3 april 2022 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die k is heel belangrijk in deze. Zeker gezien de bitterballetjes.
Wat heb jij gegeten?quote:Op zondag 3 april 2022 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die k is heel belangrijk in deze. Zeker gezien de bitterballetjes.
Nee.quote:Op zondag 3 april 2022 20:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb je een frietpan?![]()
Nee maakt me echt niet uit. Myr is natuurlijk wel een fijnproever...
Doen die ook eens wat nuttigs?quote:Op zondag 3 april 2022 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We kunnen ze laten bezorgen door mijn leerlingen.
Vorige keer was lekker andersquote:Op zondag 3 april 2022 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Ben bepaald geen goede kok. Dus gaat sowieso tegenvallen voor haar.
Veel van mijn schatjes hebben bijbaantjes. Bezorgers, of bij restaurantjes.quote:
Het staat op Fok, dus het is zoquote:Op zondag 3 april 2022 20:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat jouw maaltijden ook niet veel verder komen dan de frituurpan?
Chiliquote:Op zondag 3 april 2022 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was de Chili denk ik? Of nasi?
Stijfje nuquote:Op zondag 3 april 2022 20:13 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Not bad.quote:
*doekje geeftquote:
Geef maar een emmer.quote:
Nee joh. Goed oplettenquote:Op zondag 3 april 2022 22:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu stop ik hiermee. Walgelijk :$
Aansteller!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op maandag 4 april 2022 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Aansteller!Hoeveel uren was jij al wakkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Heb je leuke nieuwe collega's?quote:Op maandag 4 april 2022 09:58 schreef TaMieke het volgende:
Begint goed hoor.... een uur bezig en al 2x pauze.
quote:
nog niet zo heel lang. 2 uurtjesquote:
Wanneer heb je je examen uit het raam staren?quote:Op maandag 4 april 2022 09:58 schreef TaMieke het volgende:
Eind juli pas volgens mijquote:Op maandag 4 april 2022 10:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wanneer heb je je examen uit het raam staren?
Tegen die tijd staat de airco wel munder koud ingesteld. Gaat zwaar wordenquote:
* El_Thijs giet er koffie inquote:
Wen daar maar aanquote:Op maandag 4 april 2022 09:58 schreef TaMieke het volgende:
Dit wel ja.quote:
Ga je nog weg?quote:Op maandag 4 april 2022 14:27 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hoef nog maar een paar weken tot vakantie
Ja, naar Ierland.quote:Op maandag 4 april 2022 14:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ga je nog weg?
Laatste vakantie zonder kind #party!
quote:Op maandag 4 april 2022 14:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, naar Ierland.
Wordt de eerste en laatste vakantie met zijn tweeën
Wat gaaf!quote:Op maandag 4 april 2022 14:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, naar Ierland.
Hoho de kleine gaat mee tochquote:Op maandag 4 april 2022 14:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ga je nog weg?
Laatste vakantie zonder kind #party!
Een beetje vliegen is misschien goed om de weeën op gang te krijgenquote:
The bear is backquote:Op maandag 4 april 2022 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een beetje vliegen is misschien goed om de weeën op gang te krijgen
Druk m dr'uutquote:
he wat ben je zwanger?quote:Op maandag 4 april 2022 14:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, naar Ierland.
Just roar and wave. Zoietsquote:
It ain't much, but it's honest work.quote:
kom knuffelen dan!quote:
Amen to that broquote:Op maandag 4 april 2022 17:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
It ain't much, but it's honest work.
Ik voel me eigenlijk meer als, ehm. Dat je hart zich vult met warmte omdat je zulke mooie dingen ziet bij anderen, weet je wel? Da's zo'n heerlijk gevoel van tijd tot tijdquote:
Je kunt het mooi omschrijven, maar het voelt toch als een afwijzing.quote:Op maandag 4 april 2022 17:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Amen to that bro
[..]
Ik voel me eigenlijk meer als, ehm. Dat je hart zich vult met warmte omdat je zulke mooie dingen ziet bij anderen, weet je wel? Da's zo'n heerlijk gevoel van tijd tot tijd
Dan een e-hug voor jou, want iedereen verdient knuffels. Zo ben ik dan ook wel weer (of nog steeds)quote:Op maandag 4 april 2022 17:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je kunt het mooi omschrijven, maar het voelt toch als een afwijzing.
quote:Op maandag 4 april 2022 17:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan een e-hug voor jou, want iedereen verdient knuffels. Zo ben ik dan ook wel weer (of nog steeds)
[ afbeelding ]
Zit 't nu vast? Ja zekerquote:
Dat water. In je oor. Dat ie dicht zit.quote:
Dat kun je nu wel zeggen.quote:Op maandag 4 april 2022 17:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ooh, toen was ik ookal wakker volgens mij.
Dat gelukkig niet maar heel irritant ditquote:Op maandag 4 april 2022 17:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat water. In je oor. Dat ie dicht zit.
En dan sla je als een malle op je andere oor om 't eruit te krijgen, maar nope
Jup. Jij ook?quote:Op maandag 4 april 2022 17:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat kun je nu wel zeggen.
Klaar met de werkdag?
Dat geloof ik. Al lang zelf niet meer gehad, maar krijg er zo weer de rillingen vanquote:Op maandag 4 april 2022 18:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat gelukkig niet maar heel irritant dit.
quote:Op maandag 4 april 2022 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zie nu pas hoe chagrijnig dat beest eigenlijk is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm okeeeeeeeeeeeeee.
Nog een uurtje.quote:Op maandag 4 april 2022 18:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jup. Jij ook?
Nu alleen ijskoud geworden door het weer, bah.
Het meeste valt ernaast, jatogquote:Op maandag 4 april 2022 18:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nog een uurtje.
en dan nog snel wat ophalen op de zaak.
Het weer is inderdaad vrij vervelend.
Blij dat ik jou niet ben en al lekker warm thuis ben.quote:Op maandag 4 april 2022 18:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nog een uurtje.
en dan nog snel wat ophalen op de zaak.
Het weer is inderdaad vrij vervelend.
Je medeleven is hartverwarmend.quote:Op maandag 4 april 2022 19:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Blij dat ik jou niet ben en al lekker warm thuis ben.
Het probleem was vooral dat het horizontaal regende i.p.v. verticaal?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 4 april 2022 17:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, kaneel heeft zijn plicht keurig voldaan.
Sorryquote:Op maandag 4 april 2022 19:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je medeleven is hartverwarmend.
Weinig van gemerkt. Zal meestal binnen
Ik vergeef het je.quote:
Ff volposten vannacht en dan een vervolg zonder spelfout in de TT.quote:
Wist niet dat je me zo haattequote:Op maandag 4 april 2022 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ff volposten vannacht en dan een vervolg zonder spelfout in de TT.
Ik haat spelfouten.quote:
Vervelend om toe te geven, maar wel eensquote:Op maandag 4 april 2022 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik haat spelfouten.Die moeten gecorrigeerd worden.
Jouw username gaat mee voor 'the greater good'.quote:Op maandag 4 april 2022 21:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vervelend om toe te geven, maar wel eens.
O kut die van mij verloopt ook van de week.quote:Op maandag 4 april 2022 20:43 schreef gianni61 het volgende:
Mijn abo is afgelopen
Was even vergeten dat ads op mobiel niet te doen zijn
Nergens voor nodigquote:Op maandag 4 april 2022 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw username gaat mee voor 'the greater good'.
Ik heb maar meteen verlengt.quote:Op maandag 4 april 2022 22:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O kut die van mij verloopt ook van de week.
Vraag om een hapje!quote:Op dinsdag 5 april 2022 08:22 schreef DrMarten het volgende:
Er is iemand pindakaas aan het eten in de trein
puur, met een lepel uit de pot?quote:Op dinsdag 5 april 2022 08:22 schreef DrMarten het volgende:
Zonder hagelslag?quote:Op dinsdag 5 april 2022 08:22 schreef DrMarten het volgende:
Jaaa die!quote:Op dinsdag 5 april 2022 09:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met
En 100%, dat is de lekkerste![]()
Je moet 'm ook even goed roeren voor je gaat smeren, maar dan is de structuur bijna hetzelfde als Calvé pindakaasquote:Op dinsdag 5 april 2022 09:07 schreef Lokasenna het volgende:
Die pindakaas 100% pinda die ze nu overal verkopen vind ik echt drie keer niks
Rare structuur.
Dat je hem kunt roeren maakt hem uberhaupt maar raar plakkerig voelen in je mond vind ikquote:Op dinsdag 5 april 2022 09:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je moet 'm ook even goed roeren voor je gaat smeren, maar dan is de structuur bijna hetzelfde als Calvé pindakaas
Gewoon een lepel door de kwark roerenquote:Op dinsdag 5 april 2022 09:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je moet 'm ook even goed roeren voor je gaat smeren, maar dan is de structuur bijna hetzelfde als Calvé pindakaas
Ja de structuur is ook wel heel anders.quote:Op dinsdag 5 april 2022 09:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat je hem kunt roeren maakt hem uberhaupt maar raar plakkerig voelen in je mond vind ik
Geef je ook een feestje?quote:Op dinsdag 5 april 2022 10:05 schreef Senn88 het volgende:
Mijn verjaardagstaart is besteld. Ik wilde zo’n mooie luxe taart. Gewoon omdat het kan!
En zijn wij uitgenodigd?quote:
Pics!quote:Op dinsdag 5 april 2022 10:05 schreef Senn88 het volgende:
Mijn verjaardagstaart is besteld. Ik wilde zo’n mooie luxe taart. Gewoon omdat het kan!
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 april 2022 10:05 schreef Senn88 het volgende:
Roze met paars en goud en dan marmer effect. Ik wilde eerst unicorn maar ik wilde ook marsepein. Keuzes keuzesquote:Op dinsdag 5 april 2022 11:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik wil ook
Heb je zo'n unicorn taart?of wat voor 1 heb je?
Ben je te vroegquote:Op dinsdag 5 april 2022 12:10 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja al moet ik zeggen dat de tijd verdraaid langzaam gaat als je moet wachten
Waar wacht je op?quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:10 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja al moet ik zeggen dat de tijd verdraaid langzaam gaat als je moet wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |