Ik ben nie vies van een beetje spankenquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel een gebrek aan als je iets doet of zegt wat meneer niet aanstaat.
Haiquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ben nie vies van een beetje spanken
Nou hey, ik hou je niet tegen, you go girlquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ben nie vies van een beetje spanken
Kaasquote:
Weer een lovestory gemistquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou hey, ik hou je niet tegen, you go girl
Die spelfout is gruwelijk iddquote:
Wel jammer dat ie het stereotype 'knap, geen inhoud' weer zo moet bevestigen.quote:
Echt nietquote:
Hoe weet jij dat hij geen inhoud heeft? Heb jij aan barbs kraantje gezeten?quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel jammer dat ie het stereotype 'knap, geen inhoud' weer zo moet bevestigen.
Er zit genoeg in hoor, of wat er in zit ook van kwaliteit is laat ik in het middenquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel jammer dat ie het stereotype 'knap, geen inhoud' weer zo moet bevestigen.
Wat is dit voor metafoor? Hoeveel Bacardi heb je al op?quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat hij geen inhoud heeft? Heb jij aan barbs kraantje gezeten?
quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
3 geloof ik maar lig al in bed gaat primaquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is dit voor metafoor? Hoeveel Bacardi heb je al op?
Tweede keer vandaag dat je je zo eufemistisch uit laat. Je wordt soft.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zit genoeg in hoor, of wat er in zit ook van kwaliteit is laat ik in het midden.
Dat was HW blijkbaar.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Houden zoquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
3 geloof ik maar lig al in bed gaat prima
Ik heb mijn momenten van al dan niet kunstmatig opgewekte pseudo empathie ja.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tweede keer vandaag dat je je zo eufemistisch uit laat. Je wordt soft.
Zet je womanizer een paar standen lager.quote:
Dit doet woke met jou.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb mijn momenten van al dan niet kunstmatig opgewekte pseudo empathie ja.
Guilty.
Die ligt in nachtkastquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zet je womanizer een paar standen lager.
Te wachten of af te koelen?quote:
Neuh, voornamelijk de Stout Subway Hypnosis van 13% waarvan ik een paar blikken mee heb genomen gisteravondquote:
Veel te gezellig hierquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gewoon ff pakken. Kun je lekker slapen
Lekker dromen dat je in een hangmat ligt op het strand van een tropisch eilandquote:
Ik stuur je nog wel een recente pic van mijn tetten als inspiratie.quote:
Blufquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik stuur je nog wel een recente pic van mijn tetten als inspiratie.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, voornamelijk de Stout Subway Hypnosis van 13% waarvan ik een paar blikken mee heb genomen gisteravond.
Yep, maar tikt wel lekker aanquote:
Ik wacht nog op die dms voor marktonderzoek.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik stuur je nog wel een recente pic van mijn tetten als inspiratie.
Is nie leuk voor d buren die doen ramadanquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Multitasken dan…. Of nog even mee wachten
Ramadan Jammer danquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Is nie leuk voor d buren die doen ramadan
Ff wachten tot het gezang begint dan. Of gewoon niet zoveel herrie makenquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Is nie leuk voor d buren die doen ramadan
Ik ookquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wacht nog op die dms voor marktonderzoek.
quote:
13% is wel heavy shit jaquote:
Ik kom net op tijdquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:33 schreef Senn88 het volgende:
Hojs ff druk met de juiste angle voor ziin tietenpic
Ik heb geen tettenpic van Air z'n tetten nodig voor mijn marktonderzoek.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:33 schreef Senn88 het volgende:
Hojs ff druk met de juiste angle voor ziin tietenpic
Prima te gebruiken voor een fake Tinderprofiel voor jezelf hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geen tettenpic van Air z'n tetten nodig voor mijn marktonderzoek.
Ik heb geen tinderprofiel nodig. Ik loop een bar binnen en bestel watquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prima te gebruiken voor een fake Tinderprofiel voor jezelf hoor.
Ik ga het meemaken als wij ooit nog eens die kroeg date waarmaken.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geen tinderprofiel nodig. Ik loop een bar binnen en bestel wat
Wat bestel je dan? Een Russisch bruidje?quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geen tinderprofiel nodig. Ik loop een bar binnen en bestel wat
In 2018 was het een ipaquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat bestel je dan? Een Russisch bruidje?
Nee, gewoon een goede Scotch. Waarom zou ik een Russisch bruidje bestellen? In een bar?quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat bestel je dan? Een Russisch bruidje?
Weet ik veel. I was trying to be funnyquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, gewoon een goede Scotch. Waarom zou ik een Russisch bruidje bestellen? In een bar?
Als ik ooit dat land nog in durf na de laatste ervaringquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga het meemaken als wij ooit nog eens die kroeg date waarmaken.
Don't give up your day job yetquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weet ik veel. I was trying to be funny
Juist daarom. Ik wil wel zien of/hoe jij je staande houdt in een Nederlandse kroeg anno 2022.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik ooit dat land nog in durf na de laatste ervaring
Niet natuurlijk. Als ik er lang genoeg ben.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Juist daarom. Ik wil wel zien of/hoe jij je staande houdt in een Nederlandse kroeg anno 2022.
Oh jee. Did you misbehave, Barb?quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet natuurlijk. Als ik er lang genoeg ben.
Ik? Nooit.quote:
Mhm. My sweet summer child days are overquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mhm. My sweet summer child days are over
quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Air probeert mij te verleiden tot roddelwaardig gedrag, de vuige Lucifer
Maar Lucifer had 't allemaal goed in the end, in de seriequote:Op zaterdag 2 april 2022 23:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Air probeert mij te verleiden tot roddelwaardig gedrag, de vuige Lucifer
Trappen we niet in natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:20 schreef Dqod het volgende:
Walg van mezelf dat ik Air zoveel backup bied, dat dan weer wel
Ach welnee, laat mezelf er zo mee weg komenquote:
Super Sayanquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ach welnee, laat mezelf er zo mee weg komen
Vergevingsgezindheid, it's over 9000
quote:
quote: