Ok ok, dan is het ook nog wel te handelen omdat superkleine stukjes.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Augurk is best lekker, in een tonijnsalade ofzo.
Maar niet i.c.m. salami, die geur.
Ik snij augurk op een broodje hamburger ook heel fijn hoorquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok ok, dan is het ook nog wel te handelen omdat superkleine stukjes.
Salami overigens helemaal niet? Of alleen de combi niet?
watquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik zie nu dat gifje van die nieuwslezeren met dr benenwijd naar die collega toe gaan op dr stoel
* Wijstquote:
Gewoon zorgen dat ik zelf ook gezopen heb dan heb ik er ook geen last vanquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:53 schreef HeatWave het volgende:
Ach, bekken met iemand die koffie of bier heeft gedronken terwijl jij dat niet hebt is ook niet altijd even smakelijk. Maar hey, je moet er ook wel iets voor over hebben hoor.
Ik eet inderdaad vrijwel geen salami, gewoon niet zo dol op.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok ok, dan is het ook nog wel te handelen omdat superkleine stukjes.
Salami overigens helemaal niet? Of alleen de combi niet?
Plakjes?quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik snij augurk op een broodje hamburger ook heel fijn hoor
quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Air weet ongetwijfeld welke ik bedoel
Heb liever kipfilet of ham ofzo, maar salami op pizza. Of chorizo. Bohhhhquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik eet inderdaad vrijwel geen salami, gewoon niet zo dol op.
Kaas vind ik echt niet te eten.
Gewoon een pic van je tetten appen en dan laat ik je met rust.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Stoppen nou. Pak vanavond de womanizer pas.
Ik eet nooit pizza want kaasquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb liever kipfilet of ham ofzo, maar salami op pizza. Of chorizo. Bohhhh
Maar goed, ik ga me inhouden, begin fatty te worden
Zonet pizza zonder kaas gegeten. Gewoon zelf maken.quote:
Is dat een aanrader?quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Stoppen nou. Pak vanavond de womanizer pas.
Goed puntquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon een pic van je tetten appen en dan laat ik je met rust.
Kan niet die zitten in zalf omdat de boel weer jeukt en dus kapot gekrabt isquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon een pic van je tetten appen en dan laat ik je met rust.
* Wijstquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
[..]
Kan niet die zitten in zalf omdat de boel weer jeukt en dus kapot gekrabt is
Ja doe ik wel eens, maar toch geen groot fan.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zonet pizza zonder kaas gegeten. Gewoon zelf maken.
Samequote:Op zaterdag 2 april 2022 19:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben wel blij dat ik bijna alles wel lust. Lijkt me zo lastig, een moeilijke eter zijn.
Dan wil ie ze juistquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
[..]
Kan niet die zitten in zalf omdat de boel weer jeukt en dus kapot gekrabt is
Waarom reageer je dan?quote:
Ik ben geen moeilijke eter. Houd alleen niet van kaas. Jammer juist dat overal kaas in zitquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben wel blij dat ik bijna alles wel lust. Lijkt me zo lastig, een moeilijke eter zijn.
Was ook niet specifiek aan jou gerichtquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben geen moeilijke eter. Houd alleen niet van kaas. Jammer juist dat overal kaas in zit.
Gelukkig.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was ook niet specifiek aan jou gericht.
Maar ook kaas vind ik lekker dus.
Dus wel zoenen als ik kaas heb gegeten?quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gelukkig.
Ik heb geen probleem met kaasliefhebbers hoor.
Het moet wel heel ernstig zijn als zoenen niet leuk/lekker is, dus jaquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus wel zoenen als ik kaas heb gegeten?.
DMquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het moet wel heel ernstig zijn als zoenen niet leuk/lekker is, dus ja.
Heb jij een luchtdrukding dan?quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die zien er wel hip uit zeg, de mijne lijkt meer op een staafmixer.
Bij kruidvat verkopen ze er ook een de satisfyer pro dies ook chill maar stuk budgetvriendelijker. Ook ooit mee begonnenquote:
Vandaar dat ik ook geen DM gestuurd hebquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Helaas dat eerder vandaag al bleek wel dat we uiterst incompatibel zijn.
Maar die ging snel kapot?quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Bij kruidvat verkopen ze er ook een de satisfyer pro dies ook chill maar stuk budgetvriendelijker. Ook ooit mee begonnen
Meid daar voel je toch op dat moment niks vanquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Helaas dat eerder vandaag al bleek dat we uiterst incompatibel zijn.
Mijn vriendin laat haar luchtdrukding ook gewoon op met een stekker in het stopcontact?quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nog niet
Gewoon eentje die in het stopcontact moet.
Deze werkt niet draadloos. Vind dat die motortjes maar slap worden als de accu ouder wordt.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:12 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Mijn vriendin laat haar luchtdrukding ook gewoon op met een stekker in het stopcontact?
Story of my life. Je bent niet de enige die in de SC hierover niet de waarheid spreektquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook geen DM gestuurd heb.
Ik hossel niet via DM, nooit gedaanquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Story of my life. Je bent niet de enige die in de SC hierover niet de waarheid spreekt.
Valt mee hoor bij de satisfyer. Hoefde hem niet heel vaak op te laden en hij werd regelmatig gebruikt.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Deze werkt niet draadloos. Vind dat die motortjes maar slap worden als de accu ouder wordt.
Ik wil dat mijn partner(s) me nog bij naam herinnerenquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Meid daar voel je toch op dat moment niks van
Geen grappen over maken danquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hossel niet via DM, nooit gedaan.
Ik meestal ook. Maar soms wil ik ook gewoon tegen de muur genomen worden en dat boeit het me even niet.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil dat mijn partner(s) me nog bij naam herinneren.
Ga je me Will Smithten anders?quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Geen grappen over maken dan.
Ik ben trouwens niet hosselbaar via dm.
Ja same, maar dat tweede blijft dan een fantasie.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik meestal ook. Maar soms wil ik ook gewoon tegen de muur genomen worden en dat boeit het me even niet.
Dat het je dan niet boeit? Dat blijft bij mij ook een fantasie want later voel ik me dan weer rukquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja same, maar dat tweede blijft dan een fantasie.
Kan het eens een kans gevenquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Valt mee hoor bij de satisfyer. Hoefde hem niet heel vaak op te laden en hij werd regelmatig gebruikt.
Nee dat ik werkelijk seks heb met iemand die mij niet zal herinnerenquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:21 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat het je dan niet boeit? Dat blijft bij mij ook een fantasie want later voel ik me dan weer ruk
Geef je nummer danquote:
Ik ook. Zitten er wel bij die ik liever was vergetenquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:24 schreef Dqod het volgende:
Ik kan me daar niet eens een voorstelling bij maken. Kan ze allemaal nog wel herinneren
Nee maar vind dat gewoon suf, stoer praten maar niet uitvoeren.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga je me Will Smithten anders?.
Houden zo, IRL ontmoeten is veel beter, voorkomt teleurstellingen.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ook. Zitten er wel bij die ik liever was vergeten
Het was oprecht maar een grapje hoorquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee maar vind dat gewoon suf, stoer praten maar niet uitvoeren.
3,5 uur gebeft geworden?quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ook. Zitten er wel bij die ik liever was vergeten
Niet genoeg blijkbaarquote:
Weet ik. Komt misschien niet zo over maar ik vond je grapje gewoon niet grappig, dat is allesquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was oprecht maar een grapje hoor.
Het is toch ook niet alsof we hier al dagen tegen elkaar aan zitten te hijgen?.
Dat mag, wansmaak is ook smaakquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Weet ik. Komt misschien niet zo over maar ik vond je grapje gewoon niet grappig, dat is alles.
Vertel.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ligt er wel aan wat je chill vind he..
Ja is geen vuistregel voorquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ligt er wel aan wat je chill vind he..
Oh mental image.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die zien er wel hip uit zeg, de mijne lijkt meer op een staafmixer.
Bedankt stuur je telefoonnummer ff dan stuur ik je een tikkiequote:Op zaterdag 2 april 2022 20:32 schreef HeatWave het volgende:
Iedereen 200 euro, we zijn weer af bij start.
Smoothquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Bedankt stuur je telefoonnummer ff dan stuur ik je een tikkie
Daarom ben ik ook in dubio om er geld aan uit te geven, ik ben redelijk eenkennig.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Luchtdruk is wel een hele andere beleving dat trilling
NIets mis mee op de zaterdagavondquote:
Ik vind het het waard vind dit veel chiller dan trillingquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook in dubio om er geld aan uit te geven, ik ben redelijk eenkennig.
Heb je gekotst?quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
NIets mis mee op de zaterdagavond.
Ik heb wel weer ff genoeg na gisteravond, was 1 van de barmannen zijn laatste dag, dus dat werd een afscheidsfeest. Wat een teringbende.
Ik denk dat ik meer van luchtsdruk houd dan van trilling, maar nog nooit geprobeerdquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Luchtdruk is wel een hele andere beleving dat trilling
Luchtdruk voelt meer echt. Voor mij geen trilling meer. Vond het geluid van trildingen ook altijd vervelend luchtdruk is veel stiller. Tis wel enorm gevoelig als je zo’n ding net hebt. Dan ist echt 2 min en dan ben je er al :’)quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer van luchtsdruk houd dan van trilling, maar nog nooit geprobeerd. Dus vandaar de interesse in het verschil in ervaring
.
Neuh, ik heb me nog redelijk ingehouden opzich, want de shots leken niet op te houden, die gast die weg ging mocht helemaal los van de baas, hij heeft alle cocktails die ze hebben verzonnen.quote:
Meer tijd om te poetsen danquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Luchtdruk voelt meer echt. Voor mij geen trilling meer. Vond het geluid van trildingen ook altijd vervelend luchtdruk is veel stiller. Tis wel enorm gevoelig als je zo’n ding net hebt. Dan ist echt 2 min en dan ben je er al :’)
Klinkt als een waardig afscheidquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, ik heb me nog redelijk ingehouden opzich, want de shots leken niet op te houden, die gast die weg ging mocht helemaal los van de baas, hij heeft alle cocktails die ze hebben verzonnen.
Maar het was zo erorm druk, personeel dat vrij was, ex personeel, personeel van het andere filliaal, vrienden van hem etc etc.
Was wel ff lastig wakker worden vanochtend.
Niet heel bro's before ho's van jequote:
Klinkt goed, maar ik ben wel bang dat het flink tegenvalt na zulke lovende reviewsquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Luchtdruk voelt meer echt. Voor mij geen trilling meer. Vond het geluid van trildingen ook altijd vervelend luchtdruk is veel stiller. Tis wel enorm gevoelig als je zo’n ding net hebt. Dan ist echt 2 min en dan ben je er al :’)
Ik pas me wel eens aanquote:
Ik heb hier helemaal niets om op te kunnen gevenquote:
Dat heb ik met trilling al. Ik moet geen luchtdruk gaan gebruiken begrijp ikquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Tja als je in de crinste le duc staat weet je ook niet wat het effect tussen je benen is. Soms moet je ook gewoon iets proberen. Wel humor dat ik dit zegquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar ik ben wel bang dat het flink tegenvalt na zulke lovende reviews.
je kunt ze moeilijk even testen in een pashokje.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Tja als je in de crinste le duc staat weet je ook niet wat het effect tussen je benen is. Soms moet je ook gewoon iets proberen. Wel humor dat ik dit zeg
Nouja vooordeel is dat je iets van 7 snelheden hebtquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat heb ik met trilling al. Ik moet geen luchtdruk gaan gebruiken begrijp ik![]()
Wist niet eens dat dat bestond tho
Op t puntje van je neus raden ze aan.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je kunt ze moeilijk even testen in een pashokje.
Ja, mijn vibo kan ik ook van langzaam naar snel draaien.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nouja vooordeel is dat je iets van 7 snelheden hebt
quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Tja als je in de crinste le duc staat weet je ook niet wat het effect tussen je benen is. Soms moet je ook gewoon iets proberen. Wel humor dat ik dit zeg
Goed punt. Ik laat je iets weten zodra ik het eventueel geprobeerd hebquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Je omschrijft het wel heel deskundig allemaal.quote:
Senn heeft er twee, dus sleepover party?quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je kunt ze moeilijk even testen in een pashokje.
Ja datquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, mijn vibo kan ik ook van langzaam naar snel draaien.
Maar wat voel je met luchtdruk dan? Meer soort van stootjes van lucht of?
quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Senn heeft er twee, dus sleepover party?
Nou dat vind ik wel weer wat omgemakkelijkquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Senn heeft er twee, dus sleepover party?
quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, mijn vibo kan ik ook van langzaam naar snel draaien.
Maar wat voel je met luchtdruk dan? Meer soort van stootjes van lucht of?
Klinkt wel goed.quote:
Zal solliciteren als ambassadeur bij easytoysquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je omschrijft het wel heel deskundig allemaal.
Beetje ala HW met zijn eigen-zaad angst bij het beffen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nou dat vind ik wel weer wat omgemakkelijk
Ja grapje.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nou dat vind ik wel weer wat omgemakkelijk
Vlogs maken enzoquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zal solliciteren als ambassadeur bij easytoys
Let it go dudequote:Op zaterdag 2 april 2022 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje ala HW met zijn eigen-zaad angst bij het beffen.
Same but diffrent. Ik leen mijn ondergoed ook alquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje ala HW met zijn eigen-zaad angst bij het beffen.
Genoeg influencers die dat zijnquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zal solliciteren als ambassadeur bij easytoys
Straks misschienquote:
Daar ga jij niet de inspiratie voor bieden die ik er graag bij heb.quote:
Heb jij HW zijn tieten al gezien danquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar ga jij niet de inspiratie voor bieden die ik er graag bij heb.
Daar kan ik prima mee levenquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan gaat ie Tegan weer proberen te hosselen, dat is zijn dingquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraardquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan gaat ie Tegan weer proberen te hosselen, dat is zijn ding
Sow hallo. Doe das ff niequote:Op zaterdag 2 april 2022 20:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsjeblieft
Tot zover mijn bijdrage aangaande dit onderwerp
quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsjeblieft
Na al die veranderingen moet ik toch een klein beetje oude-reputatie-Dqod blijven, niet?quote:
Ik DM jequote:Op zaterdag 2 april 2022 20:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsjeblieft
Ik zou je database dan ff checken op fouten, dat klopt alles behalvequote:
Happy to helpquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Foto ter bevestiging graagquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou je database dan ff checken op fouten, dat klopt alles behalve.
Te koud joh, moet de verwarming op vriezen zetten van de regeringquote:
Just enjoy it.quote:
Check, dat 'te harig' ging over je anus.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou je database dan ff checken op fouten, dat klopt alles behalve.
Watjequote:Op zaterdag 2 april 2022 21:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Te koud joh, moet de verwarming op vriezen zetten van de regering.
Database check, complete.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Check, dat 'te harig' ging over je anus.
*wijstquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Just enjoy it.
Ff terug naar meelezen, totdat ik 't nodig vind om weer wat te zeggen :$
Nee, gewoon een katoenen trui aanquote:
Zo ben ik.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:03 schreef Senn88 het volgende:
Van Air heb ik allang een foto van zijn tieten
quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:04 schreef Tegan het volgende:
Weinig borsthaar is wel een pluspunt moet ik zeggen.
Eens.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:04 schreef Tegan het volgende:
Dat is gek genoeg iets dat me echt helemaal niet uitmaaktquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:04 schreef Tegan het volgende:
Mij welquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat is gek genoeg iets dat me echt helemaal niet uitmaakt
Nee gewoon voor mijzelf. Modus trekt mijn aandachtquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vraag je dit voor een vriendin?
quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee gewoon voor mijzelf. Modus trekt mijn aandacht
Jaar? Paar weken meestal, hooguitquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:12 schreef Tegan het volgende:
Het eerste jaar van een relatie doen alsof je geen haargroei hebt, en daarna alleen als je zin hebt bijhouden toch.
Een jaar later zit je gewoon te schijten met de deur openquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:12 schreef Tegan het volgende:
Het eerste jaar van een relatie doen alsof je geen haargroei hebt, en daarna alleen als je zin hebt bijhouden toch.
En geef je elkaar een dutch oven.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Een jaar later zit je gewoon te schijten met de deur open
Een wat?quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En geef je elkaar een dutch oven.
Een dutch oven. Dat je onder de deken een scheet laat en dan de ander zijn hoofd onder de deken duwt.quote:
Nasty.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een dutch oven. Dat je onder de deken een scheet laat en dan de ander zijn hoofd onder de deken duwt.
Echte liefdequote:Op zaterdag 2 april 2022 21:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zoveel moeite. Gewoon een scheet laten als ze je aan het rimmen is.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een dutch oven. Dat je onder de deken een scheet laat en dan de ander zijn hoofd onder de deken duwt.
You nasty.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
You nasty, too.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoveel moeite. Gewoon een scheet laten als ze je aan het rimmen is.
En dan ook nog wil zoenen?quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:30 schreef Senn88 het volgende:
Liefde is, als ik vannacht kostend boven de wc hang dat iemand me een glaasje water geeft daarna.
Uh huhquote:
Boksquote:
Voorlopig is de avond nog jong.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:32 schreef Senn88 het volgende:
iK WaaS EERDEr
[..]
wel neee dat komt de volgrnde ochtend
Oke, niet meer. Echtquote:
Als ik dat niet zou willen zou ik de enige zijn in dit topicquote:
Pak je womanizer er maar bij dan.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Haha ik heb barb gewoon aangeraakt in t echie ik own jullie
Als je dat niet wil heb je die foto gewoon nog niet gezienquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik dat niet zou willen zou ik de enige zijn in dit topic.
Die foto van 15 jaar geleden?quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je dat niet wil heb je die foto gewoon nog niet gezien.
12 jaarquote:
I knowquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Haha ik heb barb gewoon aangeraakt in t echie ik own jullie
Dan doe je iets niet goed.quote:
Ik durf te wedden dat Barb als een goede wijn verouderdquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat Barb als een goede wijn verouderd
Soms klinkt ie dan ook wel weer eens bitter en verzuurd als goedkope Aldi wijnquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik meende op een recente foto te zien dat zijn haargrens haast maakt met terugtrekken.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Barb is een soorr george clooneyquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms klinkt ie dan ook wel weer eens bitter en verzuurd als goedkope Aldi wijn.
Toch #teambarb.
Das ook alleen maar vanwege those pesky kids, he.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms klinkt ie dan ook wel weer eens bitter en verzuurd als goedkope Aldi wijn.
Toch #teambarb.
Clooney is dan ook een zure zeur ook al ziet ie er vast nog redelijk uit voor zijn leeftijdquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Barb is een soorr george clooney
I'm just prankin' broquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das ook alleen maar vanwege those pesky kids, he.
Dat valt mee. Maar ben geen wandelende shampooreclame meer neequote:Op zaterdag 2 april 2022 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik meende op een recente foto te zien dat zijn haargrens haast maakt met terugtrekken.
Dat zure voel je niks van als je uitgewoond wordtquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Clooney is dan ook een zure zeur ook al ziet ie er vast nog redelijk uit voor zijn leeftijd.
Je ogen worden er ook niet beter op, begrijp ik?quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat valt mee. Maar ben geen wandelende shampooreclame meer nee
Dit is out of context erg fucking nastyquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat zure voel je niks van als je uitgewoond wordt
Jij hebt een recente foto van Barb?quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik meende op een recente foto te zien dat zijn haargrens haast maakt met terugtrekken.
Jij doorziet echt alles.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:45 schreef Tegan het volgende:
Grappig om twee mannen zo jaloers te zien zijn.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Shit, ik dacht dat dit over Barb ging.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar da was niequote:Op zaterdag 2 april 2022 21:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is out of context erg fucking nasty.
Valt ook mee. Soms wat moeite om te focussen, maar mij kennende zal dat wel gewoon desinterresse zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je ogen worden er ook niet beter op, begrijp ik?
A dirty mind, jadajadjadaquote:
Voor mijn fake Tinder profielquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij hebt een recente foto van Barb?
Met je eigen uiterlijk redt je het niet dus?quote:
Staat geregistreerd gok ikquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met je eigen uiterlijk redt je het niet dus?
Je moet creatief zijn om nog van een open relatie te kunnen spreken.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met je eigen uiterlijk redt je het niet dus?
quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je moet creatief zijn om nog van een open relatie te kunnen spreken.
Will Smith all over againquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je moet creatief zijn om nog van een open relatie te kunnen spreken.
Beetje mijn copyright©️ infringenquote:
Wat is dit voor racistische prut? Mij vergelijken met een kleurling met losse handjes. Shame.quote:
Oooooooquote:
Niet van zijn vrouw iig, die doet het met de leeftijdsgenootjes van dr zoon uit zijn rapgroepjequote:Op zaterdag 2 april 2022 21:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik vond die actie van hem wel hot. Reken maar dat hij een goede beurt heeft gehad
Race card. Jij bent afquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is dit voor racistische prut? Mij vergelijken met een kleurling met losse handjes. Shame.
Jarenlange emancipatie voor niks. Als het puntje bij het paaltje komt zijn vrouwen hulpeloze wezens die beschermd moeten worden door een alpha man. Lang leve het patriarchaat.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik vond die actie van hem wel hot. Reken maar dat hij een goede beurt heeft gehad
Ik lees nog wel eens een topic buiten de SCquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik denk echt nooit aan Will dus dit zegt meer over jou dan over mij.
Hij hoopte met die actie natuurlijk dat zijn vrouw nog wel een keer wildequote:Op zaterdag 2 april 2022 21:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet van zijn vrouw iig, die doet het met de leeftijdsgenootjes van dr zoon uit zijn rapgroepje.
Waarom, met die kale?quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij hoopte met die actie natuurlijk dat zijn vrouw nog wel een keer wilde
Voor een bepaalde doelgroep wel.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:56 schreef Barbusse het volgende:
Werkt het trouwens, Air? Ik vraag dit voor een marktonderzoek.
Watquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet van zijn vrouw iig, die doet het met de leeftijdsgenootjes van dr zoon uit zijn rapgroepje.
Ik haal mijn nieuws uit betrouwbaardere bronnen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik lees nog wel eens een topic buiten de SC.
Benieuwd nu.quote:
Uhuh, ze heeft een open relatie afgedwongen, eenzijdig en heeft een affaire met een rapper gehad uit dr zoon's groepje.quote:
Ik DM je wel wat voorbeelden.quote:
Ik ook, maar die staan dan ook IN die topics, verzameld,wel zo makkelijkquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik haal mijn nieuws uit betrouwbaardere bronnen.
Stuur mij ook even een recente foto, kan ik ook oordelenquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:56 schreef Barbusse het volgende:
Werkt het trouwens, Air? Ik vraag dit voor een marktonderzoek.
Heuy ik betaal mijn eigen rekeningen en ik ben een strong independent black woman.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jarenlange emancipatie voor niks. Als het puntje bij het paaltje komt zijn vrouwen hulpeloze wezens die beschermd moeten worden door een alpha man. Lang leve het patriarchaat.
Waarom weet jij dit.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, ze heeft een open relatie afgedwongen, eenzijdig en heeft een affaire met een rapper gehad uit dr zoon's groepje.
Wel klasse.
Meerderjarigen met een open relatie hebben seks met andere meerderjarigen. Schokkend.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, ze heeft een open relatie afgedwongen, eenzijdig en heeft een affaire met een rapper gehad uit dr zoon's groepje.
Wel klasse.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jarenlange emancipatie voor niks. Als het puntje bij het paaltje komt zijn vrouwen hulpeloze wezens die beschermd moeten worden door een alpha man. Lang leve het patriarchaat.
Dat zeg ik net, FOK! topicquote:
Dat dacht mevr. Smith ook. Tot Chris Rock een kansloze grap maakte en zij met een pruillip zat.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:59 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heuy ik betaal mijn eigen rekeningen en ik ben een strong independent black woman.
Tis ook niet strafbaar nee, maar wel lekker voor Will's egoquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Meerderjarigen met een open relatie hebben seks met andere meerderjarigen. Schokkend.
quote:
Ik wist dit ook pas sinds afgelopen week. Mijn vriend wist dit te vertellenquote:
Andersom is het net zo. Geloof er niets van dat zij de open relatie begonnen/afgedwongen zou hebben.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis ook niet strafbaar nee, maar wel lekker voor Will's ego.
Ik kom nooit in SHO, maar dit stond in NWS, GC, dus dan ontkom ik er bijna niet aanquote:
Ja maar zij word geneukt dus zij wint hoe dan okquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat dacht mevr. Smith ook. Tot Chris Rock een kansloze grap maakte en zij met een pruillip zat.
Ok, eens. Celebsquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Andersom is het net zo. Geloof er niets van dat zij dit begonnen/afgedwongen zou hebben.
En meer ga ik er niet over zeggen. Het gaat alweer veel te lang over deze publiciteitsstunt.
Amenquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Andersom is het net zo. Geloof er niets van dat zij de open relatie begonnen/afgedwongen zou hebben.
En meer ga ik er niet over zeggen. Het gaat alweer veel te lang over deze publiciteitsstunt.
Truequote:Op zaterdag 2 april 2022 22:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja maar zij word geneukt dus zij wint hoe dan ok
Maar gefeliciteerd met je Oscar, Willie!quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja maar zij word geneukt dus zij wint hoe dan ok
Als je gaat googlen is het sowieso kankerquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:06 schreef Senn88 het volgende:
Mijn linkervoet is koud rechts niet. Denk dat ik tyfus heb
Hij mag mij wel als poedelprijsquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar gefeliciteerd met je Oscar, Willie!
[ afbeelding ]
Awwwww...quote:
He took it like a manquote:
Of gewoon allebeiquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Is toch leuk voor mij. Kan ik de womanizer dagje met rust laten
Is top hoeven we ook niet te vechtenquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
He took it like a man![]()
En vind hem sowieso leuker dan Will
Ging nie met buurmeisje vechten zijnis liefquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:13 schreef HeatWave het volgende:
Nee, sorry, ik moet het modderbad afzeggen, ze zijn het eens geworden.
second thatquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:13 schreef Barbusse het volgende:
Geen Will Smith of Chris Rock voor mij als celebrity crush
Wel een gebrek aan als je iets doet of zegt wat meneer niet aanstaat.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:12 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Denken dat je humor voelt als je aangedrukt word
Sqwaukimgb eagle liefhebber gespotquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:13 schreef Tegan het volgende:
Neem ik de rest van de leuke mannen die bij de Oscars waren wel.
Iemand moet het doen.
Ja, jij bent geen celebrity, anders was jij mijn celebrity crushquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:13 schreef Barbusse het volgende:
Geen Will Smith of Chris Rock voor mij als celebrity crush
Moet ik de bukkake emmers alvast voor je klaarzetten?quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:13 schreef Tegan het volgende:
Neem ik de rest van de leuke mannen die bij de Oscars waren wel.
Iemand moet het doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |