3,5 uur gebeft geworden?quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ook. Zitten er wel bij die ik liever was vergeten
Niet genoeg blijkbaarquote:
Weet ik. Komt misschien niet zo over maar ik vond je grapje gewoon niet grappig, dat is allesquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was oprecht maar een grapje hoor.
Het is toch ook niet alsof we hier al dagen tegen elkaar aan zitten te hijgen?.
Dat mag, wansmaak is ook smaakquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Weet ik. Komt misschien niet zo over maar ik vond je grapje gewoon niet grappig, dat is alles.
Vertel.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ligt er wel aan wat je chill vind he..
Ja is geen vuistregel voorquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ligt er wel aan wat je chill vind he..
Oh mental image.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die zien er wel hip uit zeg, de mijne lijkt meer op een staafmixer.
Bedankt stuur je telefoonnummer ff dan stuur ik je een tikkiequote:Op zaterdag 2 april 2022 20:32 schreef HeatWave het volgende:
Iedereen 200 euro, we zijn weer af bij start.
Smoothquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Bedankt stuur je telefoonnummer ff dan stuur ik je een tikkie
Daarom ben ik ook in dubio om er geld aan uit te geven, ik ben redelijk eenkennig.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Luchtdruk is wel een hele andere beleving dat trilling
NIets mis mee op de zaterdagavondquote:
Ik vind het het waard vind dit veel chiller dan trillingquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook in dubio om er geld aan uit te geven, ik ben redelijk eenkennig.
Heb je gekotst?quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
NIets mis mee op de zaterdagavond.
Ik heb wel weer ff genoeg na gisteravond, was 1 van de barmannen zijn laatste dag, dus dat werd een afscheidsfeest. Wat een teringbende.
Ik denk dat ik meer van luchtsdruk houd dan van trilling, maar nog nooit geprobeerdquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Luchtdruk is wel een hele andere beleving dat trilling
Luchtdruk voelt meer echt. Voor mij geen trilling meer. Vond het geluid van trildingen ook altijd vervelend luchtdruk is veel stiller. Tis wel enorm gevoelig als je zo’n ding net hebt. Dan ist echt 2 min en dan ben je er al :’)quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer van luchtsdruk houd dan van trilling, maar nog nooit geprobeerd. Dus vandaar de interesse in het verschil in ervaring
.
Neuh, ik heb me nog redelijk ingehouden opzich, want de shots leken niet op te houden, die gast die weg ging mocht helemaal los van de baas, hij heeft alle cocktails die ze hebben verzonnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |