Jaar? Paar weken meestal, hooguitquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:12 schreef Tegan het volgende:
Het eerste jaar van een relatie doen alsof je geen haargroei hebt, en daarna alleen als je zin hebt bijhouden toch.
Een jaar later zit je gewoon te schijten met de deur openquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:12 schreef Tegan het volgende:
Het eerste jaar van een relatie doen alsof je geen haargroei hebt, en daarna alleen als je zin hebt bijhouden toch.
En geef je elkaar een dutch oven.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Een jaar later zit je gewoon te schijten met de deur open
Een wat?quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En geef je elkaar een dutch oven.
Een dutch oven. Dat je onder de deken een scheet laat en dan de ander zijn hoofd onder de deken duwt.quote:
Nasty.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een dutch oven. Dat je onder de deken een scheet laat en dan de ander zijn hoofd onder de deken duwt.
Echte liefdequote:Op zaterdag 2 april 2022 21:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zoveel moeite. Gewoon een scheet laten als ze je aan het rimmen is.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een dutch oven. Dat je onder de deken een scheet laat en dan de ander zijn hoofd onder de deken duwt.
You nasty.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
You nasty, too.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoveel moeite. Gewoon een scheet laten als ze je aan het rimmen is.
En dan ook nog wil zoenen?quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:30 schreef Senn88 het volgende:
Liefde is, als ik vannacht kostend boven de wc hang dat iemand me een glaasje water geeft daarna.
Uh huhquote:
Boksquote:
Voorlopig is de avond nog jong.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:32 schreef Senn88 het volgende:
iK WaaS EERDEr
[..]
wel neee dat komt de volgrnde ochtend
Oke, niet meer. Echtquote:
Als ik dat niet zou willen zou ik de enige zijn in dit topicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |