Ok ok, dan is het ook nog wel te handelen omdat superkleine stukjes.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Augurk is best lekker, in een tonijnsalade ofzo.
Maar niet i.c.m. salami, die geur.
Ik snij augurk op een broodje hamburger ook heel fijn hoorquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok ok, dan is het ook nog wel te handelen omdat superkleine stukjes.
Salami overigens helemaal niet? Of alleen de combi niet?
watquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik zie nu dat gifje van die nieuwslezeren met dr benenwijd naar die collega toe gaan op dr stoel
* Wijstquote:
Gewoon zorgen dat ik zelf ook gezopen heb dan heb ik er ook geen last vanquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:53 schreef HeatWave het volgende:
Ach, bekken met iemand die koffie of bier heeft gedronken terwijl jij dat niet hebt is ook niet altijd even smakelijk. Maar hey, je moet er ook wel iets voor over hebben hoor.
Ik eet inderdaad vrijwel geen salami, gewoon niet zo dol op.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok ok, dan is het ook nog wel te handelen omdat superkleine stukjes.
Salami overigens helemaal niet? Of alleen de combi niet?
Plakjes?quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik snij augurk op een broodje hamburger ook heel fijn hoor
quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Air weet ongetwijfeld welke ik bedoel
Heb liever kipfilet of ham ofzo, maar salami op pizza. Of chorizo. Bohhhhquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik eet inderdaad vrijwel geen salami, gewoon niet zo dol op.
Kaas vind ik echt niet te eten.
Gewoon een pic van je tetten appen en dan laat ik je met rust.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Stoppen nou. Pak vanavond de womanizer pas.
Ik eet nooit pizza want kaasquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb liever kipfilet of ham ofzo, maar salami op pizza. Of chorizo. Bohhhh
Maar goed, ik ga me inhouden, begin fatty te worden
Zonet pizza zonder kaas gegeten. Gewoon zelf maken.quote:
Is dat een aanrader?quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Stoppen nou. Pak vanavond de womanizer pas.
Goed puntquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |