Bedanktquote:
was allemaal weer een theater van jewelstequote:Op zaterdag 2 april 2022 17:54 schreef MC-M het volgende:
@:maxi-mus en ik lachen om alle Groningers die zich in alle bochten wringen om Nijhuis van onreglementair gedrag te beschuldigen aangaande de penalty.
PSV fans zijn ook altijd een leuke rubriek. Al is Mexicanobakker opeens weg.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:54 schreef MC-M het volgende:
@:maxi-mus en ik lachen om alle Groningers die zich in alle bochten wringen om Nijhuis van onreglementair gedrag te beschuldigen aangaande de penalty.
Ik snap deze tweet niet. Hij is toch juist een Calimero in deze situatie ipv de Ajax fans? Waarom verwacht hij dan dat de eierdopjes komen reageren.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSV fans zijn ook altijd een leuke rubriek. Al is Mexicanobakker opeens weg.
[ twitter ]
Hij verwacht dat ze reageren met eierdopplaatjes.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:59 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik snap deze tweet niet. Hij is toch juist een Calimero in deze situatie ipv de Ajax fans? Waarom verwacht hij dan dat de eierdopjes komen reageren.
Rare man die Stijn.
Ah, dan snap ik hem.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij verwacht dat ze reageren met eierdopplaatjes.
Denk vanwege de CL ja. Mes steek pijnquote:Op zaterdag 2 april 2022 18:01 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom is deze wedstrjd zo vroeg begonnen vandaag, owja ajax speelt natuurlijk midweeks
Je denkt bijna dat 't een rechtspoot is.quote:
Ajax moet nu al bezig zijn met volgend seizoen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:15 schreef RamboDirk het volgende:
Blijft weinig over van dat geweldige Ajax. Vanaf volgend seizoen weer ouderwetse bagger. Luque wordt de 1e grote aankoop.
Die sjokt echt het seizoen uit jaquote:Op zaterdag 2 april 2022 18:23 schreef TheVulture het volgende:
Onana is echt een walgelijke keeper geworden
Ja ik ben er nu ook wel klaar mee, dan maar Gorter een kans geven hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:23 schreef TheVulture het volgende:
Als je op zijn diep trieste tijdrekken doelt snap ik niet wat je met geworden bedoelt.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:23 schreef TheVulture het volgende:
Goedenavond!quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:26 schreef Scrummie het volgende:
Ik kijk inmiddels ook, dus normaal scoort Ajax dan zo.
Gewoon in alles, het is een wonder dat ie net een bal klemvast paktquote:Op zaterdag 2 april 2022 18:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je op zijn diep trieste tijdrekken doelt snap ik niet wat je met geworden bedoelt.
Maximale showduik.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gewoon in alles, het is een wonder dat ie net een bal klemvast pakt
Bedanktquote:Op zaterdag 2 april 2022 18:26 schreef Scrummie het volgende:
Ik kijk inmiddels ook, dus normaal scoort Ajax dan zo.
Het was echt dramatisch hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:29 schreef Scrummie het volgende:
We feliciteren Ajax met het kampioenschap bij deze.
Bedankt, dat was best genot jaquote:Op zaterdag 2 april 2022 18:31 schreef maxi-mus het volgende:
Het PSV topic bracht ook een vilein glimlachje. @:ggmm
#TeamOtter. @Cocoquote:Op zaterdag 2 april 2022 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
@:zipportal en ik wensen @:drizzt_dourden veel succes.
Extreme kutrubriek ja.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:37 schreef Zipportal het volgende:
Stoeptegels op Helene met haar gok promoties.
Nee maar ze staan nog vervelend dichtbij en ik zie ze nooit spelen dus geen idee of het terecht is.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je vreest Twente niet serieus toch?
Ik gebruik het niet graag maar Twente is wel echt heel stug. Vervelende rotploeg om tegen te spelen. Gelukkig krijg je die thuis ook nog.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee maar ze staan nog vervelend dichtbij en ik zie ze nooit spelen dus geen idee of het terecht is.
Win je niet zomaar van zeg jij?quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gebruik het niet vaak maar Twente is wel echt heel stug. Vervelende rotploeg om tegen te spelen.
Neehoorquote:
VARREDquote:
Het is Brenet.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:53 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom juich je dan zo, dat heb je toch door?
Donatie actie incumming.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:52 schreef Zipportal het volgende:
VARRED.
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
Niet met Mark hé.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze commentator praat veelte veel.
Einde bericht.
Als de tegenstander met de hand scoort is het mazzel als ie niet telt?quote:
Tsja, er zijn bepaalde users waarvan je geen intelligente posts moet verwachten.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSV lijkt mij het beste in vorm juist.
Is een lastige materie. Als Ajax een terechte strafschop krijgt wordt het ook mazzel genoemdquote:Op zaterdag 2 april 2022 18:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als de tegenstander met de hand scoort is het mazzel als ie niet telt?
Bijzonder.
Wel mazzel dat Drommel de bal op de arm bokst.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als de tegenstander met de hand scoort is het mazzel als ie niet telt?
Bijzonder.
Alleen Unnerstall kan er wat vanquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:02 schreef maxi-mus het volgende:
De top 3 eredivisie heeft gehandicapte keepers.
Deze lag toch wel voor minstens 50% aan de waardeloze verdediging.quote:
Dat ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze lag toch wel voor minstens 50% aan de waardeloze verdediging.
Begint er wel op te lijken jaquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik durf wel voorzichtig te zeggen dat PSV vandaag niet zo goed is.
Van die afstand de bal door de benen laten gaan is wel ernstig hoor. Hij gaat met zijn knie naar de grond op de snelheid waarmee een bejaarde bukt.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze lag toch wel voor minstens 50% aan de waardeloze verdediging.
Ik geef mezelf meer kans om extra managerspunten te scoren met mijn keeper.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor de meer dan verdiende 2-1!
Ik sluit nog steeds niet uit dat dit nog 3-4 wordt trouwensquote:
Eens.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gebruik het niet graag maar Twente is wel echt heel stug. Vervelende rotploeg om tegen te spelen. Gelukkig krijg je die thuis ook nog.
In deze wedstrijd wordt de 10-0 keihard gewroken. Ik zou maar kijken als ik jou was. PSV wordt hier keihard anaal verkracht.quote:
Of 7-4 als er genoeg doelpunten vallen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik sluit nog steeds niet uit dat dit nog 3-4 wordt trouwens
Ik wel, daar is Twente te degelijk voor.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik sluit nog steeds niet uit dat dit nog 3-4 wordt trouwens
Dit ja, zelfs bij 2 goals vond ik het al lastig, maar met 3-0 achter durf ik te zeggen dat dit wel volledig gespeeld is.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wel, daar is Twente te degelijk voor.
Wellicht wel vaginaal gezien het niveau.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In deze wedstrijd wordt de 10-0 keihard gewroken. Ik zou maar kijken als ik jou was. PSV wordt hier keihard anaal verkracht.
Ik geef het 10 minuten.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:14 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Als het straks 3-1 staat krijg je een ban
Het is Zahavi. Die scoort alleen als ie hem er ook in had kunnen blazen.quote:
Die speelt nu ook niet toch? Of alweer fitquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Rik is niet op de hoogte van het bestaan van Bijlow.
Vond je bijlow tot zijn blessure echt beter keepen dan Pasveer en de duitser? Man van de toekomst uiteraard maar genoeg foutjes.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Rik is niet op de hoogte van het bestaan van Bijlow.
Nee maar het ging om de originele tweet die hij niet meeneemt zie ik nu.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Die speelt nu ook niet toch? Of alweer fit
Beter dan Drommel gaat het om. Rikkert vindt Drommel de beste.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vond je bijlow tot zijn blessure echt beter keepen dan Pasveer en de duitser? Man van de toekomst uiteraard maar genoeg foutjes.
Ja, sowieso dan Unnerstal die is voetballend wel echt enorm matig. Al had hij dit seizoen wel een paar foutjes, onze Justin.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vond je bijlow tot zijn blessure echt beter keepen dan Pasveer en de duitser? Man van de toekomst uiteraard maar genoeg foutjes.
Rik is een objectieve en degelijke clubwatcher dus dit is onwaarquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:25 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Beter dan Drommel gaat het om. Rikkert vindt Drommel de beste.
Dat vind ik van elke keeper. Maar ja, zonder keeper spelen is ook weer niet alles.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het wel oprecht een schande dat Drommel wordt opgeroepen voor het nationale elftal.
mijn dochter zegt dat we een kutkeeper hebben.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSV komt er net wat beter in, wellicht zit er nog een comeback in.
Ik vind Mark vandaag rare dingen op het veld zien.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het wel oprecht een schande dat Drommel wordt opgeroepen voor het nationale elftal.
Dat wou Druif ooit bij Barcelona.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat vind ik van elke keeper. Maar ja, zonder keeper spelen is ook weer niet alles.
Dan heeft jouw dochter kijk op het spelletje.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
mijn dochter zegt dat we een kutkeeper hebben.
Ja ik vind hem beter bij matige wedstrijden.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind Mark vandaag rare dingen op het veld zien.
druif?quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat wou Druif ooit bij Barcelona.
Ferdiquote:
Nee joh. Dit trekt Twente makkelijk over de streep. PSV nauwelijks kansen gehad. Lekker breien op het middenveld en dadelijk tegen een countertje aanlopen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:31 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben bang dat ik spijt krijg van mijn stelligheid dat Twente dit niet meer weggeeft.
Met mosterd?quote:
Gakpo en Madueke nu!quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee joh. Dit trekt Twente makkelijk over de streep. PSV nauwelijks kansen gehad. Lekker breien op het middenveld en dadelijk tegen een countertje aanlopen.
Geertruida > Tezequote:Op zaterdag 2 april 2022 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
Toptalent Teze wordt geslachtofferd. @:slobeend
Dat doen ze toch elke week? Het is gewoon een luizenploeg.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:00 schreef maxi-mus het volgende:
Twente is na dat half uurtje wel echt gestopt met voetballen he.
cijfertje?quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:03 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik heb dat daar een keer gehad. Vond er niet veel aan.
Overhyped.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |