Bedanktquote:
was allemaal weer een theater van jewelstequote:Op zaterdag 2 april 2022 17:54 schreef MC-M het volgende:
@:maxi-mus en ik lachen om alle Groningers die zich in alle bochten wringen om Nijhuis van onreglementair gedrag te beschuldigen aangaande de penalty.
PSV fans zijn ook altijd een leuke rubriek. Al is Mexicanobakker opeens weg.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:54 schreef MC-M het volgende:
@:maxi-mus en ik lachen om alle Groningers die zich in alle bochten wringen om Nijhuis van onreglementair gedrag te beschuldigen aangaande de penalty.
Ik snap deze tweet niet. Hij is toch juist een Calimero in deze situatie ipv de Ajax fans? Waarom verwacht hij dan dat de eierdopjes komen reageren.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSV fans zijn ook altijd een leuke rubriek. Al is Mexicanobakker opeens weg.
[ twitter ]
Hij verwacht dat ze reageren met eierdopplaatjes.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:59 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik snap deze tweet niet. Hij is toch juist een Calimero in deze situatie ipv de Ajax fans? Waarom verwacht hij dan dat de eierdopjes komen reageren.
Rare man die Stijn.
Ah, dan snap ik hem.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij verwacht dat ze reageren met eierdopplaatjes.
Denk vanwege de CL ja. Mes steek pijnquote:Op zaterdag 2 april 2022 18:01 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom is deze wedstrjd zo vroeg begonnen vandaag, owja ajax speelt natuurlijk midweeks
Je denkt bijna dat 't een rechtspoot is.quote:
Ajax moet nu al bezig zijn met volgend seizoen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:15 schreef RamboDirk het volgende:
Blijft weinig over van dat geweldige Ajax. Vanaf volgend seizoen weer ouderwetse bagger. Luque wordt de 1e grote aankoop.
Die sjokt echt het seizoen uit jaquote:Op zaterdag 2 april 2022 18:23 schreef TheVulture het volgende:
Onana is echt een walgelijke keeper geworden
Ja ik ben er nu ook wel klaar mee, dan maar Gorter een kans geven hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:23 schreef TheVulture het volgende:
Als je op zijn diep trieste tijdrekken doelt snap ik niet wat je met geworden bedoelt.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:23 schreef TheVulture het volgende:
Goedenavond!quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:26 schreef Scrummie het volgende:
Ik kijk inmiddels ook, dus normaal scoort Ajax dan zo.
Gewoon in alles, het is een wonder dat ie net een bal klemvast paktquote:Op zaterdag 2 april 2022 18:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je op zijn diep trieste tijdrekken doelt snap ik niet wat je met geworden bedoelt.
Maximale showduik.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gewoon in alles, het is een wonder dat ie net een bal klemvast pakt
Bedanktquote:Op zaterdag 2 april 2022 18:26 schreef Scrummie het volgende:
Ik kijk inmiddels ook, dus normaal scoort Ajax dan zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |