SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Bij het Nederlands Elftal zie je dat vooral . Bij Ajax wijst die gewoon naar anderen die het moeten overnemenquote:Op zaterdag 2 april 2022 16:21 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Blind wordt er gewoon steeds vaker uitgelopen. Wordt echt een dagje ouder
RED ONS HENNIEGOD![]()
haha ja idd. Maarja, dan mis je alsnog een mannetje achterin.quote:Op zaterdag 2 april 2022 16:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij het Nederlands Elftal zie je dat vooral . Bij Ajax wijst die gewoon naar anderen die het moeten overnemen![]()
Ja zo werkt een team nou eenmaal.quote:Op zaterdag 2 april 2022 16:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij het Nederlands Elftal zie je dat vooral . Bij Ajax wijst die gewoon naar anderen die het moeten overnemen![]()
Erg lief ja , die speciale behandeling voor een veteraan.quote:Op zaterdag 2 april 2022 16:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja zo werkt een team nou eenmaal.RED ONS HENNIEGOD![]()
Als je het niet meer kan belopen moet je of op een andere positie worden gezet of er uit gehaald worden.quote:Op zaterdag 2 april 2022 16:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja zo werkt een team nou eenmaal.
Die andere spelers hebben ook hun eigen taak, als die elke x ook nog de rommel van een ander moeten opruimen loop je tegen de feiten aan.
Waarbij ik niet zeg dat Blind eruit moet![]()
![]()
Gaan we weerCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Donder toch op OnanaOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het is niet dat de aanvallers weinig ruimte kregen neeCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ik heb een paar weddenschappen lopen op het kampioenschap en inmiddels ben ik bang dat ik over een paar weken wat kratten bier moet gaan halen![]()
Hij loopt gewoon te saboterenquote:Op zaterdag 2 april 2022 16:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoe zouden ze bij Inter nou hiernaar kijken. Die gast kan gewoon niet meer keepen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Die zijn druk op zoek naar het bonnetje denk ikquote:Op zaterdag 2 april 2022 16:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoe zouden ze bij Inter nou hiernaar kijken. Die gast kan gewoon niet meer keepen.![]()
Hij komt uit de 'gratis meenemen bak'. Zit geen garantie op.quote:Op zaterdag 2 april 2022 16:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die zijn druk op zoek naar het bonnetje denk ik![]()
![]()
Kudus niet bepaald overtuigend. Zonde.It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Heb ook het gevoel dat een eventueel doelpunt van ons alleen uit een gelukje kan vallen
Tering wat is dit weer dramatisch![]()
Da's niet anders dan de afgelopen speelrondes dan.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:03 schreef Heeinz het volgende:
Heb ook het gevoel dat een eventueel doelpunt van ons alleen uit een gelukje kan vallen
Tering wat is dit weer dramatisch![]()
Misschien kan je keepenquote:Op zaterdag 2 april 2022 17:10 schreef Heeinz het volgende:
Als ik een beetje aan m'n conditie zou werken zou ik niet misstaan in deze ploeg![]()
![]()
Ik zie Groningen eerder de 2-0 maken dan de 1-1 van onsquote:Op zaterdag 2 april 2022 17:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Laten we wel zijn: dit heb je vaker gezegd![]()
Nee, zie hier waarom.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:03 schreef Intint het volgende:
[..]
Kunnen we eens stoppen met dat indekken de hele tijd?![]()
Ook de enige keer dat we tadic zagenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ik ook maar gelukkig hebben we er beiden niet zo veel kijk opquote:Op zaterdag 2 april 2022 17:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie Groningen eerder de 2-0 maken dan de 1-1 van ons![]()
Ten Hag is ook echt elke wedstrijd sinds de winterstop hetzelfde kunstje aan het proberen, soms net met wat andere poppetjes maar het idee is hetzelfde en elke keer weer is het de conclusie dat het ‘m zo niet wordt met dit lamlendige team. En elke keer hoopt ie dat het nu wel lukt.
Mooi de 1-1 nu, maar in de rust gewoon maar even Brobbey en Tagliafico brengen, maakt eigenlijk niet eens uit voor wie.![]()
Heel lekker dat je zo de rust ingaat maar wat is het ontzettend dramatisch. Onana kan ook niet meer keepen.![]()
Wat een bizarre eerste helft, je speelt om te janken zo slecht en je staat ineens met 2-1 voor
Onana zorgt met Schuurs voor zoveel onrust, mik in hemelsnaam Nico erin en zet Blind in het centrum, en breng Alvarez als slot op de deur.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
Heel lekker dat je zo de rust ingaat maar wat is het ontzettend dramatisch. Onana kan ook niet meer keepen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dit ja, en Tadic-Haller-Berghuis heeft veel te weinig diepgang en snelheid.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Onana zorgt met Schuurs voor zoveel onrust, mik in hemelsnaam Nico erin en zet Blind in het centrum, en breng Alvarez als slot op de deur.![]()
Ajax mist Antony duidelijk.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit ja, en Tadic-Haller-Berghuis heeft veel te weinig diepgang en snelheid.![]()
Ik ga het vaker jinxenquote:Op zaterdag 2 april 2022 17:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ook maar gelukkig hebben we er beiden niet zo veel kijk op![]()
Onana pakt geen enkele bal klem, het lijkt echt bewust
Die zit allang bij Inter met zijn hoofd en daar hebben lijken meer spelers last van te hebben (hoofd bij een transfer)quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:14 schreef TheVulture het volgende:
Onana pakt geen enkele bal klem, het lijkt echt bewustRED ONS HENNIEGOD![]()
Hij keept bij zijn land ook dramatisch.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die zit allang bij Inter met zijn hoofd en daar hebben lijken meer spelers last van te hebben (hoofd bij een transfer)![]()
Weer op doping betrapt ?quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij keept bij zijn land ook dramatisch.RED ONS HENNIEGOD![]()
Geflopt bij Watfurd. Is gewoon niet zo geweldig.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:06 schreef Saekerhett het volgende:
Waar de fuck heeft Berghuis last van de afgelopen weken?![]()
wat een onzin is dit zeg.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geflopt bij Watfurd. Is gewoon niet zo geweldig.
Tm jan gewoon echt een goed seizoen. Alleen sinds 1.5 -2 maanden onzichtbaar![]()
Onana, klemvast.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
André Mutuquote:Op zaterdag 2 april 2022 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Of hij zat aan heel goed spul voor zijn schorsing.RED ONS HENNIEGOD![]()
Berghuis nidCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Hup TwenteCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
3 gouden punten, als je zo slecht speelt en ze binnenharkt in een uitwedstrijd... Zou helemaal fijn zijn als Twente nu ook nog meehelptOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Wanneer is Pasveer weer fit want dan kan het contract van Onana door shredder. Wat een waardeloze speler. Kost Ajax miljoenen door doping, een cruciale fout in de CL en staat nu ook al weken slap te keepen in de eredivisie.![]()
Als Gorter eerder fit is zou ik zelfs Gorter erin gooien, ik heb Onana echt geen goede wedstrijd zien spelen sinds die weer speelt.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:38 schreef franske19 het volgende:
Wanneer is Pasveer weer fit want dan kan het contract van Onana door shredder. Wat een waardeloze speler. Kost Ajax miljoenen door doping, een cruciale fout in de CL en staat nu ook al weken slap te keepen in de eredivisie.![]()
Ze hebben Tyton toch ook gehaald?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
So far so goodCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ja, inspiratielozer dan dit kan nietquote:.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Normaal is dit wel aardig beslissend in de strijd om de titel, maar Ajax is zo belabberd dat ik daar nog niet in meega.![]()
Beslissend misschien niet maar wel een enorme reuzenstap, PSV moet ook nog naar Rotterdam. En sowieso lekker dat ze even een tikje krijgen natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:16 schreef tim020hoorn het volgende:
Normaal is dit wel aardig beslissend in de strijd om de titel, maar Ajax is zo belabberd dat ik daar nog niet in meega.![]()
Fijn altijd die interlandbreaksCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
zeker, mee eens en hopelijk weer een extra boostquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beslissend misschien niet maar wel een enorme reuzenstap, PSV moet ook nog naar Rotterdam. En sowieso lekker dat ze even een tikje krijgen natuurlijk.![]()
Dit goaltje elders zegt me dat het nog geen gelopen zaak is voor een perfecte zaterdagCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Jawel joh. Wie buigt er ooit een 3-0 achterstand in een 4-3 voorsprong om? Dat is al 15 jaar niet meer gebeurd in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:23 schreef franklop het volgende:
Dit goaltje elders zegt me dat het nog geen gelopen zaak is voor een perfecte zaterdag![]()
Sparta - AZ van 0-4 naar 4-4 is wel te vergelijken.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jawel joh. Wie buigt er ooit een 3-0 achterstand in een 4-3 voorsprong om? Dat is al 15 jaar niet meer gebeurd in de Eredivisie.![]()
Zat daar niet ook een rode kaart voor de keeper+penal bij?quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sparta - AZ van 0-4 naar 4-4 is wel te vergelijken.
Alleen dan kan er zo'n wonder gebeuren.![]()
Ja voor Bizot. Dat kan nu ook gebeuren natuurlijk!quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zat daar niet ook een rode kaart voor de keeper+penal bij?
Alleen dan kan er zo'n wonder gebeuren.
https://www.google.com/se(...)parta+4-4&aqs=chrome..69i57j35i39i362l6j69i59l3.1339j0j15&sourceid=chrome&ie=UTF-8#sie=m;/g/11hgcp2fkx;2;/m/04tdqs;dt;fp;1;;![]()
Neejoh. Dit is wel klaar. Vind het zelf jammer voor de competitie maar Ajax wordt wel verdiend kampioen. PSV heeft eigenlijk gewoon een kutseizoen met zelden een grote uitslag.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja voor Bizot. Dat kan nu ook gebeuren natuurlijk!![]()
Ik hoop het niet maar een puntje zou ik inmiddels blind voor tekenen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:Maxi-mus Gaat dit de jinx van het jaar worden?
![]()
Pingel was terecht natuurlijk.
Zeker niet zelden wordt er ffies langer doorgespeeld na een goal in blessuretijd dan eerder aangegeven en je fluit niet af midden in een aanval.
Nijhuis fluit af omdat die bal over de achterlijn gaat en de actie over is. Volgens mij op 48:50'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Voila.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop het niet maar een puntje zou ik inmiddels blind voor tekenen.![]()
Ajax
Sparta (t)
NEC (u)
PEC (t)
AZ (u)
Heerenveen (t)
Vitesse (u)
PSV
RKC (t)
Cambuur (u)
Willem II (t)
Feyenoord (u)
PEC (t)
NEC (u)
Zeg het maar![]()
![]()
Tweede helft hadden ze veel meer de controle, weinig weggegeven. Brobbey erin maakte ook wel een verschilletje toen was het wel klaar.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:00 schreef Tarado het volgende:
lekker zaterdagje zo, alleen de 1e helft gezien maar dat was niet best op het scoreverloop na![]()
Gelijkwaardig programma.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:58 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax
Sparta (t)
NEC (u)
PEC (t)
AZ (u)
Heerenveen (t)
Vitesse (u)
PSV
RKC (t)
Cambuur (u)
Willem II (t)
Feyenoord (u)
PEC (t)
NEC (u)
Zeg het maar
Alleen laatste soeelronde niet maar kan dan al gespeeld zijn.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: