Dit ja, en Tadic-Haller-Berghuis heeft veel te weinig diepgang en snelheid.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Onana zorgt met Schuurs voor zoveel onrust, mik in hemelsnaam Nico erin en zet Blind in het centrum, en breng Alvarez als slot op de deur.
Ajax mist Antony duidelijk.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit ja, en Tadic-Haller-Berghuis heeft veel te weinig diepgang en snelheid.
Ik ga het vaker jinxenquote:Op zaterdag 2 april 2022 17:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ook maar gelukkig hebben we er beiden niet zo veel kijk op
Die zit allang bij Inter met zijn hoofd en daar hebben lijken meer spelers last van te hebben (hoofd bij een transfer)quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:14 schreef TheVulture het volgende:
Onana pakt geen enkele bal klem, het lijkt echt bewust
Hij keept bij zijn land ook dramatisch.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die zit allang bij Inter met zijn hoofd en daar hebben lijken meer spelers last van te hebben (hoofd bij een transfer)
Weer op doping betrapt ?quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij keept bij zijn land ook dramatisch.
Geflopt bij Watfurd. Is gewoon niet zo geweldig.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:06 schreef Saekerhett het volgende:
Waar de fuck heeft Berghuis last van de afgelopen weken?
wat een onzin is dit zeg.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geflopt bij Watfurd. Is gewoon niet zo geweldig.
André Mutuquote:Op zaterdag 2 april 2022 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Of hij zat aan heel goed spul voor zijn schorsing.
Als Gorter eerder fit is zou ik zelfs Gorter erin gooien, ik heb Onana echt geen goede wedstrijd zien spelen sinds die weer speelt.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:38 schreef franske19 het volgende:
Wanneer is Pasveer weer fit want dan kan het contract van Onana door shredder. Wat een waardeloze speler. Kost Ajax miljoenen door doping, een cruciale fout in de CL en staat nu ook al weken slap te keepen in de eredivisie.
Ja, inspiratielozer dan dit kan nietquote:
Beslissend misschien niet maar wel een enorme reuzenstap, PSV moet ook nog naar Rotterdam. En sowieso lekker dat ze even een tikje krijgen natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:16 schreef tim020hoorn het volgende:
Normaal is dit wel aardig beslissend in de strijd om de titel, maar Ajax is zo belabberd dat ik daar nog niet in meega.
zeker, mee eens en hopelijk weer een extra boostquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beslissend misschien niet maar wel een enorme reuzenstap, PSV moet ook nog naar Rotterdam. En sowieso lekker dat ze even een tikje krijgen natuurlijk.
Jawel joh. Wie buigt er ooit een 3-0 achterstand in een 4-3 voorsprong om? Dat is al 15 jaar niet meer gebeurd in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:23 schreef franklop het volgende:
Dit goaltje elders zegt me dat het nog geen gelopen zaak is voor een perfecte zaterdag
Sparta - AZ van 0-4 naar 4-4 is wel te vergelijken.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jawel joh. Wie buigt er ooit een 3-0 achterstand in een 4-3 voorsprong om? Dat is al 15 jaar niet meer gebeurd in de Eredivisie.
Zat daar niet ook een rode kaart voor de keeper+penal bij?quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sparta - AZ van 0-4 naar 4-4 is wel te vergelijken.
Ja voor Bizot. Dat kan nu ook gebeuren natuurlijk!quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zat daar niet ook een rode kaart voor de keeper+penal bij?
Alleen dan kan er zo'n wonder gebeuren.
Neejoh. Dit is wel klaar. Vind het zelf jammer voor de competitie maar Ajax wordt wel verdiend kampioen. PSV heeft eigenlijk gewoon een kutseizoen met zelden een grote uitslag.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja voor Bizot. Dat kan nu ook gebeuren natuurlijk!
Ik hoop het niet maar een puntje zou ik inmiddels blind voor tekenen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:Maxi-mus Gaat dit de jinx van het jaar worden?
Voila.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop het niet maar een puntje zou ik inmiddels blind voor tekenen.
Tweede helft hadden ze veel meer de controle, weinig weggegeven. Brobbey erin maakte ook wel een verschilletje toen was het wel klaar.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:00 schreef Tarado het volgende:
lekker zaterdagje zo, alleen de 1e helft gezien maar dat was niet best op het scoreverloop na
Gelijkwaardig programma.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:58 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax
Sparta (t)
NEC (u)
PEC (t)
AZ (u)
Heerenveen (t)
Vitesse (u)
PSV
RKC (t)
Cambuur (u)
Willem II (t)
Feyenoord (u)