Dit ja, en Tadic-Haller-Berghuis heeft veel te weinig diepgang en snelheid.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Onana zorgt met Schuurs voor zoveel onrust, mik in hemelsnaam Nico erin en zet Blind in het centrum, en breng Alvarez als slot op de deur.
Ajax mist Antony duidelijk.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit ja, en Tadic-Haller-Berghuis heeft veel te weinig diepgang en snelheid.
Ik ga het vaker jinxenquote:Op zaterdag 2 april 2022 17:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ook maar gelukkig hebben we er beiden niet zo veel kijk op
Die zit allang bij Inter met zijn hoofd en daar hebben lijken meer spelers last van te hebben (hoofd bij een transfer)quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:14 schreef TheVulture het volgende:
Onana pakt geen enkele bal klem, het lijkt echt bewust
Hij keept bij zijn land ook dramatisch.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die zit allang bij Inter met zijn hoofd en daar hebben lijken meer spelers last van te hebben (hoofd bij een transfer)
Weer op doping betrapt ?quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij keept bij zijn land ook dramatisch.
Geflopt bij Watfurd. Is gewoon niet zo geweldig.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:06 schreef Saekerhett het volgende:
Waar de fuck heeft Berghuis last van de afgelopen weken?
wat een onzin is dit zeg.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geflopt bij Watfurd. Is gewoon niet zo geweldig.
André Mutuquote:Op zaterdag 2 april 2022 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Of hij zat aan heel goed spul voor zijn schorsing.
Als Gorter eerder fit is zou ik zelfs Gorter erin gooien, ik heb Onana echt geen goede wedstrijd zien spelen sinds die weer speelt.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:38 schreef franske19 het volgende:
Wanneer is Pasveer weer fit want dan kan het contract van Onana door shredder. Wat een waardeloze speler. Kost Ajax miljoenen door doping, een cruciale fout in de CL en staat nu ook al weken slap te keepen in de eredivisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |