Ja hoor, itt tot sommige users ben ik geen voorstander van censuurquote:Op zaterdag 2 april 2022 12:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach als dit topic toch vol loze roeptoeterij staat dan mag ik ook.
Ah, nog zo'n kind die uit de weg gaat om maar slachtoffer te kunnen zijn. Zoals gezegd: het is een oproep. Als jij als wraak voor je vermeende onderdrukking lekker een sauna wil creëren in je huis moet je dat vooral doen. Dat zal ze leren, vrije burger!quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:44 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ja als ik aan het sporten ben maar niet als ik achter het scherm zit
Wat is dit godverdomme voor een land aan het worden. De belangen van de eigen bevolking komen steevast achteraan. Nederland steunt liever een corrupt land dat z'n bevolking verplicht te vechten tot de dood er op volgt dan dat het voor het welzijn van z'n eigen mensen zorgt. Denk eens aan al die ouderen met hun gebreken. Die hebben een kuttijd achter de rug met die onzinnige lockdowns en mogen nu in de kou gaan zitten
Als je Rusland nu een paar vingers geeft, nemen ze de volgende keer niet alleen je hand maar je hele arm.quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:48 schreef Zwartwassen het volgende:
Gewoon de sancties tegen Rusland opheffen en de NAVO niet uitbreiden. Geen stoere praatjes houden en dan de bevolking laten lijden/betalen.
Makkelijk lullen wel hequote:Op zaterdag 2 april 2022 12:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als je Rusland nu een paar vingers geeft, nemen ze de volgende keer niet alleen je hand maar je hele arm.
Niet buigen. Sancties hebben helaas ook gevolgen voor ons. Het zij zo.
Eigenlijk heb je het over de NAVO en EU, maar door propaganda zie jij het niet meer.quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als je Rusland nu een paar vingers geeft, nemen ze de volgende keer niet alleen je hand maar je hele arm.
Niet buigen. Sancties hebben helaas ook gevolgen voor ons. Het zij zo.
Lekker de hele lente en zomer vol blijven stoken. Stick it to the man!quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:50 schreef ems. het volgende:
[..]
Ah, nog zo'n kind die uit de weg gaat om maar slachtoffer te kunnen zijn. Zoals gezegd: het is een oproep. Als jij als wraak voor je vermeende onderdrukking lekker een sauna wil creëren in je huis moet je dat vooral doen. Dat zal ze leren, vrije burger!
Oh, want omdat m'n financiële situatie voor het eerst in 20 jaar een keer positief heeft uitgepakt, mag ik geen mening meer hebben?quote:
Oh, heb je gisteren alweer een nieuw account aangemaakt? Ik herkende je niet aan je account maar wel aan je posts.quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:53 schreef Zwartwassen het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je het over de NAVO en EU, maar door propaganda zie jij het niet meer.
Nee maar dan hoeft hij niet in de kou te zitten daar ging het om...quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als het om CO2 uitstoot zou gaan zou ik je een klein plusje geven.
Maar het gaat in dit geval om gastekorten. Een vliegtuig vliegt doorgaans niet op aardgas dus in dat opzicht heeft het weinig invloed op de voorraad aardgas.
Voor veel mensen die in de stad wonen is een warmtepomp geen optie, voordeel is wel dat de huizen kleiner zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
Aan de andere kant ken ik ook mensen die de afgelopen jaren geld gestoken hebben in een nieuwe keuken, nieuwe badkamer en een leuke auto voor de deur maar nu klagen dat gas zo duur is en dat niemand tijd heeft om een warmtepomp of isolatie te plaatsen.
Prioriteiten...
Was getekend, Vladimirquote:Op zaterdag 2 april 2022 12:48 schreef Zwartwassen het volgende:
Gewoon de sancties tegen Rusland opheffen en de NAVO niet uitbreiden. Geen stoere praatjes houden en dan de bevolking laten lijden/betalen.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh, want omdat m'n financiële situatie voor het eerst in 20 jaar een keer positief heeft uitgepakt, mag ik geen mening meer hebben?
Je begint zelf over je financiële situatie.quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Jij stelt dat ik makkelijk lullen heb, ik niet.
Oeh, dat is wel heel erg K&W denk ikquote:Op zaterdag 2 april 2022 13:07 schreef DarkwingDuck het volgende:
Is een gashaard (zo’n siergeval die wel keiwarm wordt met schoorsteen) eigenlijk te vervangen door een open haard?
als je budget hebt wel, zal ook liggen aan of er eerst al een 'echte' open haard in zatquote:Op zaterdag 2 april 2022 13:07 schreef DarkwingDuck het volgende:
Is een gashaard (zo’n siergeval die wel keihard wordt met schoorsteen) eigenlijk te vervangen door een open haard?
Hangt van je rookkanaal af. Een open haard is heter dan een gashaard dus het rookkanaal moet er tegenkunnen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:07 schreef DarkwingDuck het volgende:
Is een gashaard (zo’n siergeval die wel keiwarm wordt met schoorsteen) eigenlijk te vervangen door een open haard?
Moet je wel een schoorsteen hebben, wellicht zou je eens naar een pallet kachel kunnen kijken.quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:07 schreef DarkwingDuck het volgende:
Nee, het huis is uit 2006 en deze gashaard heeft er altijd ingezeten.quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je budget hebt wel, zal ook liggen aan of er eerst al een 'echte' open haard in zat
ik heb 2 houtkachels die de boel erg goed warm hebben kunnen houden deze winter
stukje biomassa
Het is is meer vaststelling: het zonder valide reden binnenvallen van een land heeft consequenties en als die consequenties "sancties" zijn, dan weet je dat je ook zelf de gevolgen daar van zal voelen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je begint zelf over je financiële situatie.Ik ga er ook geen biefstukje minder van eten en ik hoef ook geen 'minder energie te verbruiken' gelukkig.
Het is en blijft makkelijk lullen om te zeggen: dit zijn nou eenmaal de consequenties. Er zijn/worden keuzes gemaakt en daar is dit het gevolg van. Daar kan een gemiddeld gezin niks aan doen, maar zij worden wel opgezadeld met allerlei problemen.
Dan is 'Niet buigen. Sancties hebben helaas ook gevolgen voor ons. Het zij zo.' wat te makkelijk.
Das een mooie tip. Zal eens wat rondkijken op internet wat er mogelijk is.quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Moet je wel een schoorsteen hebben, wellicht zou je eens naar een pallet kachel kunnen kijken.
Pallets zijn wel erg groot, pellets zijn mss praktischer om te stoken.quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Moet je wel een schoorsteen hebben, wellicht zou je eens naar een pallet kachel kunnen kijken.
Even geheel terzijde: Er valt een heleboel te winnen met goede kleding. Investeer in een merino-wol thermoshirt, een goede fleece eroverheen en degelijke pantoffels en je moet echt je best doen om het koud te krijgen in Nederland. Kan ook weer stookkosten schelen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:11 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Als ik er niet ben heb ik de verwarming op een 15 graden staan.
Overdag (als ik meer in beweging ben) op 19, in de avond (als ik lekker zit) 21 en in de nacht (als ik slaap) weer op 15.
En soms als ik weet dat ik wat meer naakt door het huis huppel gaat ie toch echt op een 23 graden. Maar dat is enkel op de avonden/nachten als we wat uren uittrekken voor euhm laten we het wat extra aandacht voor intimiteit noemen.
Ben niet heel erg geneigd de verwarming lager te zetten. Heb echt een hekel aan het koud hebben.
Op rustige avonden, als ik alleen ben, zou 19 misschien kunnen. Dan kan ik evt een dekentje erbij pakken.
Ik heb serieus angst voor de eindafrekening straksquote:Op zaterdag 2 april 2022 12:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan zet je em hoger. Niemand die je tegenhoudt.
https://www.trouw.nl/econ(...)%2Fduckduckgo.com%2Fquote:Ongeveer 30 procent van de stroom die Eneco verkoopt is afkomstig van eigen windparken. Omdat die parken minder stroom leverden dan vooraf gedacht, moest Eneco gas bijkopen op de spotmarkt. Dat was een prijzige zaak
Wat onwijs gaaf zeg!quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:23 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Doen we helemaal niks mee, bepaal ik zelf wel.
Dat is leuk en aardig. Maar ik ga echt niet in thermo kleding naast mijn liefste zitten.quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:18 schreef ems. het volgende:
[..]
Even geheel terzijde: Er valt een heleboel te winnen met goede kleding. Investeer in een merino-wol thermoshirt, een goede fleece eroverheen en degelijke pantoffels en je moet echt je best doen om het koud te krijgen in Nederland. Kan ook weer stookkosten schelen.
Putin loves you.quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:27 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dat is leuk en aardig. Maar ik ga echt niet in thermo kleding naast mijn liefste zitten.
Lekker goed voor de relatie, een fleece trui met daaronder een thermo shirt.
Ik heb dat soort spul wel, voor als ik de paarden moet verzorgen of les geef. Maar thuis draag ik echt graag gewoon een leuke jurk met een leuk setje eronder.
Ga toch heen.quote:
Lekker samen onder een dekentjequote:Op zaterdag 2 april 2022 13:27 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dat is leuk en aardig. Maar ik ga echt niet in thermo kleding naast mijn liefste zitten.
Lekker goed voor de relatie, een fleece trui met daaronder een thermo shirt.
Ik heb dat soort spul wel, voor als ik de paarden moet verzorgen of les geef. Maar thuis draag ik echt graag gewoon een leuke jurk met een leuk setje eronder.
Kan het achterlijker? Je wil geen kou leiden voor een oorlog waar je niets mee te maken hebt?quote:
Ik heb hem ook op 19 gezet en mijn warmtepomp springt weer aan.quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:25 schreef R-woud93 het volgende:
Zojuist de thermostaat op 19 gezet na dit advies, ik heb dit namelijk als achterlijke burger niet zelf kunnen verzinnen.![]()
Heel blij met de juiste mensen op de juiste plek in Den Haag, bedankt!
Daarom zijn dit soort dingen zo leuk.quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:42 schreef Hexagon het volgende:
Maar het is wel weer duidelijk hoe sommigen erin zitten.
Wordt er gevraagd rekening te houden met de situatie en even niet onnodig moet gaat stoken. Meteen allerlei beledigingen en leugens krijsen. Want ze zijn zelf immers het middelpunt van het universum. Alleen maar ikke ikke!!!!
Dat doet Jetten dan ook, meermaals zelfs. Lekker op kosten van de belastingbetaler hippe instagramfoto's posten vanaf één of ander tropisch strand.quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:26 schreef laforest het volgende:
Puik plan, en mooie woorden van Jetten. 19 graden en echt warm zat. Of ga gewoon op vakantie tijdens de winter.
Mensen die probleemloos bijna 50.000 euro voor een auto kunnen neerleggen subsidiëren, daarmee gaan we het klimaat gegarandeerd redden. Intussen rijdt de gemiddelde Nederlander noodgedwongen in een 11 jaar oude auto...quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:52 schreef HeatWave het volgende:
En niet zo klagen over benzineprijzen, voor maar 49.000 euro heb je een Tesla, daar bespaar je zo een paar tientjes per week mee!
Mooi toch? Was deze winter ook lekker veel in Zuid-Europa.quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:50 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dat doet Jetten dan ook, meermaals zelfs. Lekker op kosten van de belastingbetaler hippe instagramfoto's posten vanaf één of ander tropisch strand.
En daar in armere landen uiteraard de lokale bevolking zo veel mogelijk steunen. Al was het maar om je corbon footprint van je vliegreizen te compenseren.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:04 schreef laforest het volgende:
[..]
Mooi toch? Was deze winter ook lekker veel in Zuid-Europa.
Jij hebt een raar beeld van mensen. Mag toch wel hier en daar heenvliegen van mijn eigen geld?quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En daar in armere landen uiteraard de lokale bevolking zo veel mogelijk steunen. Al was het maar om je corbon footprint van je vliegreizen te compenseren.
Of is het gewoon weer deugen van het geld van een ander over de rug van mensen die het minder hebben dan jij?.
Ja hoor, je doet maar. Maar ga dan niet doen alsof mensen die dat niet kunnen betalen maar de tering kunnen krijgen he? Da's nogal elitair.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Jij hebt een raar beeld van mensen. Mag toch wel hier en daar heenvliegen van mijn eigen geld?
Wat een afgunst weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |