Ja hoor, itt tot sommige users ben ik geen voorstander van censuurquote:Op zaterdag 2 april 2022 12:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach als dit topic toch vol loze roeptoeterij staat dan mag ik ook.
Ah, nog zo'n kind die uit de weg gaat om maar slachtoffer te kunnen zijn. Zoals gezegd: het is een oproep. Als jij als wraak voor je vermeende onderdrukking lekker een sauna wil creëren in je huis moet je dat vooral doen. Dat zal ze leren, vrije burger!quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:44 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ja als ik aan het sporten ben maar niet als ik achter het scherm zit
Wat is dit godverdomme voor een land aan het worden. De belangen van de eigen bevolking komen steevast achteraan. Nederland steunt liever een corrupt land dat z'n bevolking verplicht te vechten tot de dood er op volgt dan dat het voor het welzijn van z'n eigen mensen zorgt. Denk eens aan al die ouderen met hun gebreken. Die hebben een kuttijd achter de rug met die onzinnige lockdowns en mogen nu in de kou gaan zitten
Als je Rusland nu een paar vingers geeft, nemen ze de volgende keer niet alleen je hand maar je hele arm.quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:48 schreef Zwartwassen het volgende:
Gewoon de sancties tegen Rusland opheffen en de NAVO niet uitbreiden. Geen stoere praatjes houden en dan de bevolking laten lijden/betalen.
Makkelijk lullen wel hequote:Op zaterdag 2 april 2022 12:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als je Rusland nu een paar vingers geeft, nemen ze de volgende keer niet alleen je hand maar je hele arm.
Niet buigen. Sancties hebben helaas ook gevolgen voor ons. Het zij zo.
Eigenlijk heb je het over de NAVO en EU, maar door propaganda zie jij het niet meer.quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als je Rusland nu een paar vingers geeft, nemen ze de volgende keer niet alleen je hand maar je hele arm.
Niet buigen. Sancties hebben helaas ook gevolgen voor ons. Het zij zo.
Lekker de hele lente en zomer vol blijven stoken. Stick it to the man!quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:50 schreef ems. het volgende:
[..]
Ah, nog zo'n kind die uit de weg gaat om maar slachtoffer te kunnen zijn. Zoals gezegd: het is een oproep. Als jij als wraak voor je vermeende onderdrukking lekker een sauna wil creëren in je huis moet je dat vooral doen. Dat zal ze leren, vrije burger!
Oh, want omdat m'n financiële situatie voor het eerst in 20 jaar een keer positief heeft uitgepakt, mag ik geen mening meer hebben?quote:
Oh, heb je gisteren alweer een nieuw account aangemaakt? Ik herkende je niet aan je account maar wel aan je posts.quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:53 schreef Zwartwassen het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je het over de NAVO en EU, maar door propaganda zie jij het niet meer.
Nee maar dan hoeft hij niet in de kou te zitten daar ging het om...quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als het om CO2 uitstoot zou gaan zou ik je een klein plusje geven.
Maar het gaat in dit geval om gastekorten. Een vliegtuig vliegt doorgaans niet op aardgas dus in dat opzicht heeft het weinig invloed op de voorraad aardgas.
Voor veel mensen die in de stad wonen is een warmtepomp geen optie, voordeel is wel dat de huizen kleiner zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
Aan de andere kant ken ik ook mensen die de afgelopen jaren geld gestoken hebben in een nieuwe keuken, nieuwe badkamer en een leuke auto voor de deur maar nu klagen dat gas zo duur is en dat niemand tijd heeft om een warmtepomp of isolatie te plaatsen.
Prioriteiten...
Was getekend, Vladimirquote:Op zaterdag 2 april 2022 12:48 schreef Zwartwassen het volgende:
Gewoon de sancties tegen Rusland opheffen en de NAVO niet uitbreiden. Geen stoere praatjes houden en dan de bevolking laten lijden/betalen.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh, want omdat m'n financiële situatie voor het eerst in 20 jaar een keer positief heeft uitgepakt, mag ik geen mening meer hebben?
Je begint zelf over je financiële situatie.quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Jij stelt dat ik makkelijk lullen heb, ik niet.
Oeh, dat is wel heel erg K&W denk ikquote:Op zaterdag 2 april 2022 13:07 schreef DarkwingDuck het volgende:
Is een gashaard (zo’n siergeval die wel keiwarm wordt met schoorsteen) eigenlijk te vervangen door een open haard?
als je budget hebt wel, zal ook liggen aan of er eerst al een 'echte' open haard in zatquote:Op zaterdag 2 april 2022 13:07 schreef DarkwingDuck het volgende:
Is een gashaard (zo’n siergeval die wel keihard wordt met schoorsteen) eigenlijk te vervangen door een open haard?
Hangt van je rookkanaal af. Een open haard is heter dan een gashaard dus het rookkanaal moet er tegenkunnen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:07 schreef DarkwingDuck het volgende:
Is een gashaard (zo’n siergeval die wel keiwarm wordt met schoorsteen) eigenlijk te vervangen door een open haard?
Moet je wel een schoorsteen hebben, wellicht zou je eens naar een pallet kachel kunnen kijken.quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:07 schreef DarkwingDuck het volgende:
Nee, het huis is uit 2006 en deze gashaard heeft er altijd ingezeten.quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je budget hebt wel, zal ook liggen aan of er eerst al een 'echte' open haard in zat
ik heb 2 houtkachels die de boel erg goed warm hebben kunnen houden deze winter
stukje biomassa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |