Naja, ze hebben vast wel een capsule voor de bemanning om weer terug te keren naar Aarde.quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:47 schreef crystal_meth het volgende:
Russia to halt cooperation over International Space Station
Director of space agency Roscosmos says partnership will be restored only when ‘illegal sanctions’ are removed
Filmpjes van wat?quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kun jij filmpjes aanleveren van het eerder gevraagde? Zo niet dan moet je niet zo oeverloos bijdehand blijven doen. Zelfs jij begrijpt wat ik bedoel ga ik vanuit, je draait lang genoeg mee hier.
Doe zelf onderzoek!!!quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:48 schreef ExTec het volgende:
Filmpjes van wat?
De pogingen om het te debunken.
Ga ik niet voor je opzoeken.
Jouw keuze om selectief genformeerd te zijn, niet de mijne.
Precies. Je moet gewoon blind geloven wat je op een filmpje zien,quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Doe zelf onderzoek!!!
Waar kennen we dat ook alweer van...
Nu niet beginnen met het verplaatsen van de doelpalen. Heb jij filmpjes waarop je eea daadwerkelijk ziet gebeuren? Want zoals je kon lezen stel ik mijn mening dan bij.quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:53 schreef ExTec het volgende:
Precies. Je moet gewoon blind geloven wat je op een filmpje zien,
Want ondanks dat we aan de lopende band roeptoeteren (terecht, mi.i.) dat de waarheid het eerste is wat sterft in een militair conflict, is het eerste het beste filmpje waarin oekrainers notabene, niet russen, vermeend een oorlogsmisdaad plegen, waar, tenzij het tegendeel natuurlijk bewezen word.
Thx4info.quote:Op zaterdag 2 april 2022 00:27 schreef J.B. het volgende:
[..]
Er is inderdaad een pijpleiding, en er zijn plannen nog een extra pijpleiding: Power of Siberia 2. Grote probleem voor de Russen is dat de oostelijke en westelijke netwerken niet aan elkaar gekoppeld zijn. Daarnaast is de capaciteit van de pijpleidingen richting Europa (exclusief Nord Stream 2) vier keer zo groot als wat er richting China loopt, dus de Chinezen zullen de Europese vraag niet kunnen compenseren, zelfs als de tweede pijpleiding gebouwd zou worden.
Dat zijn dan mensen die de nazii's willen bevechten en zelff de grootste nazi's zijnquote:Op zaterdag 2 april 2022 14:07 schreef Vallon het volgende:
[..]
Thx4info.
Wel "cool" om ook hier te ontdekken dat de wereld enorm verweven is en het daarom vreemd is dat er mensen zijn die dat weefsel stuk willen maken om een natte droom tot hun levensgedachte te brengen.
Ik weet niet of het waar is, maar de Duitsers deden iets dergelijks wel in Frankrijk. In een verlaten caf stond nog een piano, Franse soldaat wilde een mopje spelen…. Had daarna geen handen meer. Niet dat hij lang tijd had om daar over in te zitten, want het was met recht een dodenmars.quote:UKRAINE'S President, Volodymyr Zelensky, says Russian troops are carrying out ‘slow but noticeable’ withdrawal from northern Ukraine BUT 'are mining the whole territory'.
Russian forces have left mines in homes and corpses near Kyiv, despite carrying out a “slow but noticeable” withdrawal from northern Ukraine, Zelensky has claimed.
He said: "The occupiers are withdrawing forces in the north of our country. The withdrawal is slow but noticeable."
Meanwhile, last night, the President also said that as the troops are retreating: “They are mining the whole territory. They are mining homes, mining equipment, even the bodies of people who were killed.
He added that such action was a “complete disaster” for the areas affected.
Kondigt hij hiermee officieel aan dat Rusland een vazalstaat van China is geworden?quote:
De sancties gaan ze daar niet voor opheffen. Nu er geen buitenlandse commerciele/betaalde opdrachten meer komen voor Roscosmos is ruimtevaart een heel kostbare hobby geworden voor Rusland. India, China en Japan hebben eigen ruimtevaart industrie.quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:47 schreef crystal_meth het volgende:
Russia to halt cooperation over International Space Station
Director of space agency Roscosmos says partnership will be restored only when ‘illegal sanctions’ are removed
Is al bewezen, door Bellingcat, dat filmpje is zeer waarschijnlijk echt. Oekrane wil de schuldigen aan deze misdaad bestraffen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Precies. Je moet gewoon blind geloven wat je op een filmpje zien,
Want ondanks dat we aan de lopende band roeptoeteren (terecht, mi.i.) dat de waarheid het eerste is wat sterft in een militair conflict, is het eerste het beste filmpje waarin oekrainers notabene, niet russen, vermeend een oorlogsmisdaad plegen, waar, tenzij het tegendeel natuurlijk bewezen word.
Als het waar is een zuivere oorlogsmisdaad.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:16 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik weet niet of het waar is, maar de Duitsers deden iets dergelijks wel in Frankrijk. In een verlaten caf stond nog een piano, Franse soldaat wilde een mopje spelen…. Had daarna geen handen meer. Niet dat hij lang tijd had om daar over in te zitten, want het was met recht een dodenmars.
Maar explosieven in dode lichamen steken is wel ziek, als het waar is.
https://ihl-databases.icr(...)cindex/v2_rul_rule80quote:Protocol II to the Convention on Certain Conventional Weapons
Article 6 of the 1980 Protocol II to the Convention on Certain Conventional Weapons provides:
1. Without prejudice to the rules of international law applicable in armed conflict relating to treachery and perfidy, it is prohibited in all circumstances to use: (a) any booby-trap in the form of an apparently harmless portable object which is specifically designed and constructed to contain explosive material and to detonate when it is disturbed or approached, or (b) booby-traps which are in any way attached to or associated with:internationally recognized protective emblems, signs or signals;
(ii) sick, wounded or dead persons;
(iii) burial or cremation sites or graves;
(iv) medical facilities, medical equipment, medical supplies or medical transportation;
(v) children's toys or other portable objects or products specially designed for the feeding, health, hygiene, clothing or education of children;
(vi) food or drink;
(vii) kitchen utensils or appliances except in military establishments, military locations or military supply depots;
(viii) objects clearly of a religious nature;
(ix) historic monuments, works of art or places or worship which constitute the cultural or spiritual heritage of peoples;
(x) animals or their carcasses.
2. It is prohibited in all circumstances to use any booby-trap which is designed to cause superfluous injury or unnecessary suffering.
De koers zegt niet zoveel als je het volume waarin gehandeld wordt niet weet. Met de huidige restricties is het volgens mij een stuk moeilijker om berhaupt in de roebel/dollar-euro-handel te zitten, dus ik kan me voorstellen dat het volume een stuk lager ligt.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
de koers van de Roebel lijkt wel weer hersteld te zijn. wat apart is dat, zijn er landen die akkoord gegaan zijn met het betalen van gas/olie in Roebels?
De handel is naar verluid 1% van het volume voor de oorlog.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:29 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
De koers zegt niet zoveel als je het volume waarin gehandeld wordt niet weet. Met de huidige restricties is het volgens mij een stuk moeilijker om berhaupt in de roebel/dollar-euro-handel te zitten, dus ik kan me voorstellen dat het volume een stuk lager ligt.
https://www.thedailybeast(...)g-chernobyl-trenchesquote:The announcement came after Ukrainian officials said the Russian soldiers who had occupied the highly contaminated plant since 24 February – the first day of the invasion – had left taking several Ukrainian service personnel with them. Some Russians remained in the surrounding exclusion zone, they said.
The Ukrainian state power company Energoatom alleged that the pullout followed a number of Russian soldiers receiving “significant doses” of radiation from digging trenches in the forest in the exclusion zone, a claim the IAEA said it could not independently confirm but would investigate.
Die jongens, ruim na 1986 geboren, wisten totaal niet waar ze waren en hadden nog nooit van Tjernobyl gehoord. Vonden de beschermende kleding de de werknemers daar droegen vreemd, en waren zelf totaal onbeschermd.quote:Several hundred Russian soldiers were forced to hastily withdraw from the Chernobyl nuclear power plant in Ukraine after suffering “acute radiation sickness” from contaminated soil, according to Ukrainian officials.
The troops, who dug trenches in a contaminated Red Forest near the site of the worst nuclear disaster in history, are now reportedly being treated in a special medical facility in Gomel, Belarus. The forest is so named because thousands of pine trees turned red during the 1986 nuclear disaster. The area is considered so highly toxic that not even highly specialized Chernobyl workers are allowed to enter the zone.
Energoatom, the Ukrainian agency in charge of the country’s nuclear power stations, said the Russian soldiers had panicked and fled.
quote:The Chernobyl facility fell to Russian control on Feb. 24, the first day of the invasion. Workers were on duty for more than 600 hours before being allowed a shift change. International concern grew immediately when Russian troops moved heavy military hardware through the area, kicking up radioactive dust without any protective equipment. Forest fires in the area also raised concern about environmental contamination.
Nee, maar Rusland verplicht al z'n olie en gasbedrijven om buitenlandse valuta om te wisselen naar Roebels. Geloof dat het om 80% van hun inkomsten in buitenlandse valuta moet zijn. Dus van het miljard dat Europa dagelijks voor gas betaalt wordt 800 miljoen direct naar Roebels omgezet.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
de koers van de Roebel lijkt wel weer hersteld te zijn. wat apart is dat, zijn er landen die akkoord gegaan zijn met het betalen van gas/olie in Roebels?
Wat een onzin. Iedereen leert nog over de Tsjernobyl-ramp op school.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:46 schreef la_perle_rouge het volgende:
https://www.theguardian.c(...)as-iaea-investigates
[..]
https://www.thedailybeast(...)g-chernobyl-trenches
[..]
Die jongens, ruim na 1986 geboren, wisten totaal niet waar ze waren en hadden nog nooit van Tjernobyl gehoord. Vonden de beschermende kleding de de werknemers daar droegen vreemd, en waren zelf totaal onbeschermd.
In Nederland. Of dat in Rusland ook zo is lijkt mij een andere vraag.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:52 schreef quirina het volgende:
[..]
Wat een onzin. Iedereen leert nog over de Tsjernobyl-ramp op school.
En anders hebben ze het wel eens gehoord van hun ouders of gezien op YouTube.
Welkom in Rusland waar dit al honderden jaren traditie isquote:Op zaterdag 2 april 2022 14:57 schreef quirina het volgende:
Blijkt er dan wel weer dat Rusland geen moer om zijn soldaten geeft als je ze bewust blootsteld aan overmatige radiatie.
Dit ja. Heb in Belgi met Chinezen gestudeerd, die hadden het filmpje van die jongen die voor de tank ging staan nog nooit gezien en wisten van de protesten ook niks af. Zou me niks verbazen als de dergelijke zaken in Russen ook vakkundig onder het tapijt geveegd worden.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In Nederland. Of dat in Rusland ook zo is lijkt mij een andere vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |