Zo grappig altijd dat mensen via Insta tegen elkaar cryptische boodschappen sturen. Maar het boeit ze niet hoorquote:Op dinsdag 5 april 2022 16:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het idd een reactie is dan is ze dus kennelijk niet te druk met andere zaken...
Vroeger had je daar je MSN Messenger status voorquote:Op dinsdag 5 april 2022 18:11 schreef praadje het volgende:
[..]
Zo grappig altijd dat mensen via Insta tegen elkaar cryptische boodschappen sturen. Maar het boeit ze niet hoor
Dat gaat dus om Marco Eijk, die is op 5 april 2004 geliquideerd.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:09 schreef letmehearyouscream het volgende:
Raggel deelt op insta een ode aan haar andere criminele exvriendje ter ere van zijn sterfdag.
Zus Els zegt dat dit de eerste scheir in haar hart is. "Niet wetende dat er nog zoveel scheuren bij zouden komen".
Ik las dus "scheuren in huid", beetje Freudiaans.
Ik voel een film aankomen .... Being John Malkovic Rachel Hazes ....quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat gaat dus om Marco Eijk, die is op 5 april 2004 geliquideerd.
En dan is op 23 september 2004 Hazes Sr. overleden....
Het valt allemaal niet mee om Rachel te zijn, en dat ze iedere dag aan hem denkt maar tot vandaag op zijn verjaardag of sterfdag nooit iets over hem gepost heeft is uitzonderlijk, zeker als je weet hoe graag zij haar herinneringen aan dierbaren met ons deelt, vooral op hun verjaardag en/of sterfdag.
Ja, vandaar dat ik zei "andere criminele ex-vriendje".quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat gaat dus om Marco Eijk, die is op 5 april 2004 geliquideerd.
En dan is op 23 september 2004 Hazes Sr. overleden....
Het valt allemaal niet mee om Rachel te zijn, en dat ze iedere dag aan hem denkt maar tot vandaag op zijn verjaardag of sterfdag nooit iets over hem gepost heeft is uitzonderlijk, zeker als je weet hoe graag zij haar herinneringen aan dierbaren met ons deelt, vooral op hun verjaardag en/of sterfdag.
Friedeljaansquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:09 schreef letmehearyouscream het volgende:
Raggel deelt op insta een ode aan haar andere criminele exvriendje ter ere van zijn sterfdag.
Zus Els zegt dat dit de eerste scheur in haar hart is. "Niet wetende dat er nog zoveel scheuren bij zouden komen".
Ik las dus "scheuren in huid", beetje Freudiaans.
quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:03 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik lees trouwens iets grappigs in de verklaring van Monique waardoor we eigenlijk al kunnen raden hoe de boodschap bij de komende hereniging gaat zijn.
Ze zegt namelijk dat ze allemaal-inclusief André dus- weer zichzelf kunnen zijn tijdens de komende trip. Deze denkfout maakte ze al eerder toen ze meende dat André helemaal zichzelf werd tijdens de corona toen hij veel thuiszat en huisvadertje speelde.
Speelde ja, want dit bleek hij dus later als een keurslijf te zien.
Monique zou moeten inzien dat hij gewoon niet zo is. Hij kan misschien op vakantie of tijdens een pandemie heel relaxed zijn, maar dat zijn gewoon andere omstandigheden. Als hij weer optreedt en/of op andere wijze wordt blootgesteld aan verleidingen, zal hij voor de bijl gaan. Zoals hij eerder deed bij Bridget en Sarah, periodes waarin hij volgens Mo niet zichzelf was.
Hierbij alvast een template voor Mo waarin we gebruikmaken van de autometafoor in plaats van de treinbeeldspraak. Als je dit leest gebruik hem gerust, wellicht vergezeld van een songtekst of kekke spontane foto in matchende Gucci:
"Soms moet je verdwalen om de juiste weg terug te vinden. En wat was hij verdwaald. Hij maakte proefritjes in uitgedeukte oude barrels. Auto's die snel optrokken maar net zo snel weer tot stilstand kwamen. Ik wachtte in mijn bolide (eerlijk van André gekregen, Rachel!) met panterprint bekleding (nu verkrijgbaar met de kortingscode deurmat20) op de kruising, vergezeld door mijn peloton volgauto's met mijn vergevingscoach, energetisch auramanager en herenigingsinstructeur. Die hebben me de vorige 5 keren ook al succesvol begeleid naar een doorstart met André.
Raggel probeerde de weg met haar autowrak te blokkeren maar is vastgelopen in het mulle zand dat ik in alle vredigheid met mijn vriendin Gracia op het asfalt strooide.
Ondanks alle versperringen en proefritjes vond André de weg terug. In de route heb ik her en der wat aanwijzingen verwerkt, gelukkig heeft hij tijdens onze verloving van 2 maanden nog wat leren lezen. Ik voelde namelijk aan mijn ingestraalde water dat hij dat nodig had: boeken. Zoals ik veel heb gehad aan het boek van mijn happinesscoach twv ¤139.95.
Wat ik naar wil zeggen: nadat we in Amerika de vorm hebben losgelaten zijn we juist meer in vorm dan ooit. Hij heeft weer geleerd om niet te dansen met demonen, maar om samen met mij synchroon te bewegen in verbintenis. (En op een toilet in de Mac hihi)
De rimpels zijn uit het water en ik heb hem de ruimte gegeven om in alle rust naar ons terug te dobberen. Ik ben zijn anker in zijn zoektocht naar zijn eigen ikje en laat hem altijd weer aanmeren. Ik ben zijn serene olie als zijn auto vastloopt. André is terug bij ons, en terug bij zichzelf."
Iets met Beunen misschien? Van Beuningen? Haas?quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:16 schreef mascara-klodder het volgende:
Hoe komt de naam Boijmans überhaupt in zijn autocorrect?
blijftquote:Op dinsdag 5 april 2022 22:18 schreef maily het volgende:
[..]
Iets met Beunen misschien? Van Beuningen? Haas?
Hij exposet een expose-kanaal. Iemand die roddelt onder een naam die een slap aftreksel is van RP maar die dus zelf vrouwen benadert over likken en wiet knippen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Die Klaas is interessanter om te volgen dan heel die Hazeskliek en hun schoonvaders
[ link | afbeelding ]
Begrijp geen drol van wat er op zijn insta allemaal wordt gepost
Volgens mij is hij niet zo goed in exposen danquote:Op dinsdag 5 april 2022 22:39 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Hij exposet een expose-kanaal. Iemand die roddelt onder een naam die een slap aftreksel is van RP maar die dus zelf vrouwen benadert over likken en wiet knippen.
Haha, ja!quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:16 schreef mascara-klodder het volgende:
Hoe komt de naam Boijmans überhaupt in zijn autocorrect?
Kolerequote:Op dinsdag 5 april 2022 20:56 schreef quirina het volgende:
https://nl.shein.com/Plus(...)8EAQYASABEgJ2WvD_BwE
Trendy!
Nee, ik moest ook even diep in de materie, vandaar dat ik jouw uitleg in de comment had gemistquote:Op dinsdag 5 april 2022 22:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Volgens mij is hij niet zo goed in exposen dan
Ah ja, voor 139,95 valt alles te genezen. Verder geen verdienmodel voor Monique ofzo.quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:03 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ondanks alle versperringen en proefritjes vond André de weg terug. In de route heb ik her en der wat aanwijzingen verwerkt, gelukkig heeft hij tijdens onze verloving van 2 maanden nog wat leren lezen. Ik voelde namelijk aan mijn ingestraalde water dat hij dat nodig had: boeken. Zoals ik veel heb gehad aan het boek van mijn happinesscoach twv ¤139.95."
Doe je ook aan cupping? Ik vraag dit voor een vriendinquote:Op woensdag 6 april 2022 00:03 schreef ikbent het volgende:
[..]
Ah ja, voor 139,95 valt alles te genezen. Verder geen verdienmodel voor Monique ofzo.
Voor 100,- euro kan je bij mij terecht, scheelt toch zo'n 30%, ruim afgerond ;-)
Er is een paar foto's waarop ze echt op elkaar lijken. Maar op andere dan weer niet. Ook zou Raggel hem dan bezocht moeten hebben in de bajes, want hij zat destijds vast. En dat is dan weer niet zo geloofwaardig want de regels voor dergelijk bezoek zijn best streng.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:32 schreef Mrmime het volgende:
Die juice-Yvonne is er schijnbaar van overtuigd dat die Marco Eijk de echte vader is van Antwee. Dat is iets wat ik gemist heb destijds. Zijn er meerdere aanwijzingen die daarop duiden?
Nee joh, die zat in de bak toen Rachel zwanger werd van Antwee.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:32 schreef Mrmime het volgende:
Die juice-Yvonne is er schijnbaar van overtuigd dat die Marco Eijk de echte vader is van Antwee. Dat is iets wat ik gemist heb destijds. Zijn er meerdere aanwijzingen die daarop duiden?
Wat een onzin. Als je Andre Hazes even 20 kilo slanker denkt, zijn er duidelijk gelijkenissen tussen Andre en Antwee. Ze hebben ook precies dezelfde wipneus.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:32 schreef Mrmime het volgende:
Het zou wel weer een extra schwung aan dit draadje gevenquote:Op woensdag 6 april 2022 09:41 schreef Jauke het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als je Andre Hazes even 20 kilo slanker denkt, zijn er duidelijk gelijkenissen tussen Andre en Antwee. Ze hebben ook precies dezelfde wipneus.
Yvonne begint steeds meer onzin uit te kramen.
Was het maar waar, dan blijft er niets meer over van Antwee. Maar nogmaals, ik zie echt duidelijk gelijkenissen tussen Antwee en Andre als je zijn gezicht 20 kilo lichter indenkt.quote:Op woensdag 6 april 2022 09:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het zou wel weer een extra schwung aan dit draadje geven
Het is ook geen bijster originele roddel.quote:Op woensdag 6 april 2022 09:41 schreef Jauke het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als je Andre Hazes even 20 kilo slanker denkt, zijn er duidelijk gelijkenissen tussen Andre en Antwee. Ze hebben ook precies dezelfde wipneus.
Yvonne begint steeds meer onzin uit te kramen.
Plus dat ze jaren op dezelfde camping zouden hebben gestaanquote:Op woensdag 6 april 2022 09:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Rachel ontkracht de roddel dat John de Wolf de vader van Antwee zou zijn met dit:
,,Over John de Wolf kan ik kort zijn: ik heb hem nog nooit in mijn leven een hand gegeven”, zegt Rachel tegen weekblad Story
Om sex te hebben hoef je elkaar toch geen hand te geven?![]()
Die zit gewoon oude roddels te recyclen:quote:Op woensdag 6 april 2022 08:32 schreef Mrmime het volgende:
Vrouw zonder ruggegraat.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:56 schreef AgnesGru het volgende:
Het zal wel een eind vliegen zijn idd, als ze in joggingpak is.
Ik vind die gympen nog teveel, ik had slippertjes aangedaan.
Vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:29 schreef maily het volgende:
[..]
Doe je ook aan cupping? Ik vraag dit voor een vriendin
Jij bent zeker influncer?quote:Op woensdag 6 april 2022 11:41 schreef ikbent het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend.
Ook vitaminepilletjes die bij het Kruidvat een fractie van de prijs zijn voor precies hetzelfde, maar die van mij werken tegen coronabacteriën.
Voetmassages voor je mild en om je te helpen zwanger te worden (is gewoon te fixen als je flink lapt om aan je voeten te laten wriemelen).
Met geld is alles op te lossen.
Aan de foto te zien is er bij het reanimeren toch iets niet helemaal goed gegaanquote:Rachel Hazes over zelfmoordpoging: ‘Ik denk dat Dré dacht: wegblijven’
Rachel Hazes (52) vertelt in een interview met Nieuwe Revu openhartig over de zelfmoordpoging die ze vijf jaar geleden heeft gedaan. ,,Ik zeg je eerlijk: ik ben nu heel dankbaar voor het leven. Dat was toen best een serieus dingetje, het was geen aandacht vragen.”
Marlies van Leeuwen 06-04-22, 09:21
Hazes is momenteel een boek aan het schrijven over haar leven, en daarin komt ook die donkere periode aan bod. Ze wil, zo zegt ze tegen het tijdschrift, graag uitleggen dat ‘een zelfmoordpoging niet altijd de beste beslissing is’. ,,Want het leven is namelijk wel heel mooi.”
Daar dacht ze in 2017 anders over, toen de weduwe van volkszanger André Hazes een poging deed een eind aan haar leven te maken. Ze omschrijft het als ‘kortsluiting in je hoofd’. ,,Het emmertje zat vol. Er zat heel veel verdriet in. Heel veel onmacht. Heel veel strijd moeten leveren. Onbegrip. En ik had natuurlijk een moeizame relatie met mijn zoon André. Daar ging ik echt kapot aan.”
Ze had het weken van tevoren voorbereid. Schreef een afscheidsbrief, kocht een mes. Op haar pols zijn lange rood-witte littekens zien, zo beschrijft de interviewer. ,,Het was een behoorlijke jaap. Dat was geen aandacht vragen en ik was echt teleurgesteld dat het niet gelukt was. Ik was echt klaar met het leven hier beneden”, vertelt Rachel. ,,Ik wilde heel graag naar boven. Naar de mensen die boven zitten, van wie ik onwijs veel houd.” Ze doelt op André Hazes en haar moeder.
Niemand wist hoe slecht het ging
De poging mislukte. ,,Ik denk dat Dré dacht: wegblijven, ik wil jou helemaal nog niet boven hebben!” Hoewel de wond diep was, ging ze pas na een week of twee, drie naar het ziekenhuis, waar ze enige tijd werd opgenomen op de psychiatrische afdeling. Kort na de poging bedekte ze de wond: niemand wist hoe slecht het eigenlijk met haar ging. Inmiddels geniet ze weer volop van het leven. ,,Wat ik heb gehad in 2017, noem ik toch een beetje ziek zijn. Na mijn ziekte ben ik heel erg de kleine dingen gaan waarderen: een vogeltje dat fluit, het zonnetje dat schijnt.”
De Nieuwe Revu ligt vanaf vandaag in de winkel, met op de cover een foto van Rachel Hazes met haar nieuwe vriend Klaas Otto. De twee zijn inmiddels echter alweer uit elkaar.
Bron
Hoezo?quote:Op woensdag 6 april 2022 12:05 schreef Nine. het volgende:
[..]
Aan de foto te zien is er bij het reanimeren toch iets niet helemaal goed gegaan
John de Wolf als Andre’s vader vind ik nog niet eens zo gek. Zijn twee zoon’s lijken ook best op Antwee.quote:Op woensdag 6 april 2022 09:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Rachel ontkracht de roddel dat John de Wolf de vader van Antwee zou zijn met dit:
,,Over John de Wolf kan ik kort zijn: ik heb hem nog nooit in mijn leven een hand gegeven”, zegt Rachel tegen weekblad Story
Om sex te hebben hoef je elkaar toch geen hand te geven?![]()
Dat ligt allemaal aan de anderquote:Op woensdag 6 april 2022 17:18 schreef Phoebster het volgende:
Jezus, die vrouw maakt zelf geen vrienden hč. (Ex-)vriendinnen van haar zoon, kinders van haar eigen ex...
Zijn natuurlijk bners, en heel belangrijkquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:03 schreef Andromache het volgende:
[..]
Dan is er ontheffing verleend door de school wat totale quatsch is met deze dagbesteding/dit 'werk' van pa en ma. Leerplichtambtenaar, waar ben je?
Dan is het een allesbehalve professionele school met dito directie.quote:Op woensdag 6 april 2022 20:25 schreef soapie het volgende:
[..]
Zijn natuurlijk bners, en heel belangrijkdus krijgen een hoop voor elkaar! Zoiets zal het wel zijn...
Maar als An2 samen met Mo en An3 tegelijk op vakantie moet met de rest van NL kan hij natuurlijk nooit herstellen van emotionele burn-outquote:Op woensdag 6 april 2022 20:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dan is het een allesbehalve professionele school met dito directie.
Precies!quote:Op woensdag 6 april 2022 20:40 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maar als An2 samen met Mo en An3 tegelijk op vakantie moet met de rest van NL kan hij natuurlijk nooit herstellen van emotionele burn-out
Ze moeten het maar lekker zelf weten met dit idiote gedoe. Ik ben benieuwd hoe lang deze vakantie gaat duren.quote:Op woensdag 6 april 2022 20:40 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maar als An2 samen met Mo en An3 tegelijk op vakantie moet met de rest van NL kan hij natuurlijk nooit herstellen van emotionele burn-out
Een paar weken.quote:Op woensdag 6 april 2022 20:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze moeten het maar lekker zelf weten met dit idiote gedoe. Ik ben benieuwd hoe lang deze vakantie gaat duren.
Gaat A2 straks met die dochter er vandoorquote:Op woensdag 6 april 2022 17:09 schreef tong80 het volgende:
Het leven gaat door voor zij die achter blijven, dat is de boodschap achter de tekst die Rachel Hazes op Instagram deelde. Afgelopen weekend werd duidelijk dat zij en Klaas Otto uit elkaar zijn. Maar niet getreurd, ander en hopelijk ook beter.
Rachel Hazes deelde een foto van zichzelf samen met vriendinnen Nancy en Melisje Otto – ja, de dochter van Klaas - met de boodschap ‘Girls just wanna have fun’. Rachel heeft het over ‘onvoorwaardelijk’. Eerder deelde Rachel een andere foto met de meiden. “Was weer een heerlijke avond met jullie. Hoop dat er nog vele mogen volgen”, schrijft zij op Instagram.
Wat dan wel weer mooi hier op aan zou sluitenquote:Op woensdag 6 april 2022 21:07 schreef Leandra het volgende:
Vrij voor bijzondere gebeurtenissen
Uw kind kan ook vrij krijgen bij bijzondere gebeurtenissen. Bijvoorbeeld bij een begrafenis of huwelijk. Hiervoor moet u toestemming vragen. Dit doet u bij de directeur van de school. Bij bijzondere gebeurtenissen kunt u voor meer dan 10 dagen vrij vragen. U moet toestemming vragen aan de leerplichtambtenaar van de gemeente. Hij controleert of kinderen naar school gaan.
Bron
Just saying...
quote:Op woensdag 6 april 2022 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat dan wel weer mooi hier op aan zou sluiten
[ afbeelding ]
Daar zat ik ook aan te denken, maar Antwee is bij lange na niet zo groot als Anéén dat was. Denk niet dat Mo heel rijk van hem gaat worden.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:16 schreef Jauke het volgende:
Mo is gewoon een jonge versie van Rachel. Totaal afhankelijk van Antwee, zal Antwee zwaar gaan uitmelken na zijn dood en zal zoontjelief dwingen om Andre Hazes nummer 3 te worden waardoor ook hij weer een identiteitscrisis krijgt. God, alles blijft zich herhalen.
Dat zou wel erg slordig en dom zijn als de school zich niet houdt aan de AVG richtlijnen.quote:Op donderdag 7 april 2022 00:06 schreef vencodark het volgende:
1 + 1 = 2.
Maar dat betekent dat Mo dit officieel met dát argument heeft moeten aanvragen. De kans dat iemand dit aan een juicekanaal doorspeelt, is natuurlijk aardig aanwezig.
LIKE SANDS THROUGH THE HOURGLASS, THOSE ARE THE DAYS OF OUR LIVESquote:Op donderdag 7 april 2022 10:16 schreef Jauke het volgende:
Mo is gewoon een jonge versie van Rachel. Totaal afhankelijk van Antwee, zal Antwee zwaar gaan uitmelken na zijn dood en zal zoontjelief dwingen om Andre Hazes nummer 3 te worden waardoor ook hij weer een identiteitscrisis krijgt. God, alles blijft zich herhalen.
Niet de school, andere ouders die rond fluisteren. Blijkbaar is het gerucht toch de wereld in gekomen. Dat hoeft de school echt niet gedaan te hebben.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat zou wel erg slordig en dom zijn als de school zich niet houdt aan de AVG richtlijnen.
De andere ouders hoeven natuurlijk niet op de hoogte zijn geweest van de reden van de aanvraag. En zo'n gerucht is vrij snel de wereld in te helpen:quote:Op donderdag 7 april 2022 14:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet de school, andere ouders die rond fluisteren. Blijkbaar is het gerucht toch de wereld in gekomen. Dat hoeft de school echt niet gedaan te hebben.
quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:10 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als ze door Las Vegas vliegen om getrouwd te worden door een Elvis figuur.
quote:Op woensdag 6 april 2022 21:07 schreef Leandra het volgende:
Vrij voor bijzondere gebeurtenissen
Uw kind kan ook vrij krijgen bij bijzondere gebeurtenissen. Bijvoorbeeld bij een begrafenis of huwelijk. Hiervoor moet u toestemming vragen. Dit doet u bij de directeur van de school. Bij bijzondere gebeurtenissen kunt u voor meer dan 10 dagen vrij vragen. U moet toestemming vragen aan de leerplichtambtenaar van de gemeente. Hij controleert of kinderen naar school gaan.
Bron
Just saying...
Zullen we maar gewoon toegeven dat wij dat Yvonne ingefluisterd hebben?quote:Op donderdag 7 april 2022 16:30 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
De andere ouders hoeven natuurlijk niet op de hoogte zijn geweest van de reden van de aanvraag. En zo'n gerucht is vrij snel de wereld in te helpen:
[..]
[..]
Dat een gerucht rondgaat wil niet zeggen dat daar ook maar enige andere basis voor hoeft te zijn dan iemands dikke duim, of bijvoorbeeld het sommetje dat mensen maken dat er weinig acceptabele redenen zijn je kind van school te houden, en ze dit gewoon op insta heeft gezet en je dus kunt concluderen dat ze vast toestemming heeft.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet de school, andere ouders die rond fluisteren. Blijkbaar is het gerucht toch de wereld in gekomen. Dat hoeft de school echt niet gedaan te hebben.
Of je krijgt als BN-er gewoon meer gedaan. Hij is dan wel leerplichtig maar nog in groep 2, dus toestemming voor een vakantie/periode weg zal wat sneller gegeven worden, helemaal aan een BN-er.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat een gerucht rondgaat wil niet zeggen dat daar ook maar enige andere basis voor hoeft te zijn dan iemands dikke duim, of bijvoorbeeld het sommetje dat mensen maken dat er weinig acceptabele redenen zijn je kind van school te houden, en ze dit gewoon op insta heeft gezet en je dus kunt concluderen dat ze vast toestemming heeft.
Ik vraag me af of daar dan (veel) geld mee gemoeid is.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Of je krijgt als BN-er gewoon meer gedaan. Hij is dan wel leerplichtig maar nog in groep 2, dus toestemming voor een vakantie/periode weg zal wat sneller gegeven worden, helemaal aan een BN-er.
Net als Louis van Gaal, die krijgt het gedaan om 's avonds en 's nachts behandeld te worden voor zijn prostaatkanker, terwijl Jan met de Pet niet eens overdag terecht kan, want druk in de zorg.
Mwah, ik zou er niet vanuit gaan dat ze meer gedaan krijgen omdat het om een BN'er gaat.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Of je krijgt als BN-er gewoon meer gedaan. Hij is dan wel leerplichtig maar nog in groep 2, dus toestemming voor een vakantie/periode weg zal wat sneller gegeven worden, helemaal aan een BN-er.
Net als Louis van Gaal, die krijgt het gedaan om 's avonds en 's nachts behandeld te worden voor zijn prostaatkanker, terwijl Jan met de Pet niet eens overdag terecht kan, want druk in de zorg.
Waar zorg idd een kwestie van geld is, moet je als ouder (ook als BN'er, of misschien zelfs juist als BN'er) wel heel zeker van je toestemming zijn, als je vrolijk op insta gaat posten dat je er met je kind een paar weken vandoor gaat.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of daar dan (veel) geld mee gemoeid is.
Nee maar Mo denkt alvast vooruit: er moet toch íemand Rachels A1-Uitmelk-Toko overnemen als deze professionele weduwe de pijp uitgaat…quote:Op donderdag 7 april 2022 10:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken, maar Antwee is bij lange na niet zo groot als Anéén dat was. Denk niet dat Mo heel rijk van hem gaat worden.
quote:Hester Zitvast schrijft over dat wat haar opvalt in het nieuws. Dit keer over het reisje dat Monique Westenberg maakt met Dreetje. ’Even de relatie met André voor de zoveelste keer lijmen, in Amerika dit keer. Moet dat kind niet naar school? Of gelden voor hem andere regels?’
Praten als Brugman
„Opmerkelijk toch, hoe BN’ers maar te pas en te onpas hun kroost lijken mee te krijgen voor een vakantietje hier of daar. Even een weekje Ibiza. En drie weken later weer een midweekje Dubai. Het kan allemaal maar, geen leerplichtambtenaar die er moeilijk over lijkt te doen. Nee, dan wij ’gewone’ mensen. Wil je op de vrijdag voor het officiële vrij-zijn vertrekken, moet je op de meeste scholen praten als Brugman. Of kunnen aantonen dat het echt niet anders kan, work-wise - zie dat maar eens te verzinnen.
BEKIJK OOK:
Spijtvideo’s van BN’ers: hebben we een nieuwe trend te pakken?
Eigen risico
En als je het dan toch doet, is het allemaal ’op eigen risico’. Als de leerplichtambtenaar erachter komt, heb je een probleem of in elk geval een boete van minstens ¤100. Ze schijnen zelfs daags voor de zomerbreak te posten op de luchthaven en te loeren op minderjarigen. Alsof je een doodzonde begaat dat je kind die laatste dag niet met het eigen speelgoed mee verkleed een dansje doet op het schoolplein.
Snipperdagen
Het stoort me ja. Ik probeerde onlangs hier in Nederland iets leuks te boeken voor de meivakantie, maar zo ongeveer alles is vol óf je moet een enorme zak geld meebrengen om in een bungalowtje op een mierennest/huisjespark te verblijven. ’Wat zou het toch lekker zijn als je ook eens buiten de vakanties weg mag’, verzuchtte ik tegen mijn vriend. Was het niet om de absurde hoogseizoenprijzen te ontlopen, was het wel om de mensenmassa te vermijden. Al hadden we maar vijf snipperdagen. Vijf, meer niet – op te nemen in weken waarin niet wordt getoetst uiteraard.
Achterstand
Ik opperde het hier al eerder eens, wat stuitte op grote protesten van leerkrachten. Nog meer administratieve rompslomp! Poeh, poeh. Blijkbaar moet er een boek worden geschreven over het feit dat jouw kind er een weekje niet is. En dan die achterstand, oh, die achterstand… Nou, daar hebben we de afgelopen twee jaar ook niet moeilijk over gedaan, toch? Toen mochten wij ouders het ook voortdurend naast ons eigen werk uitzoeken met wat stencils en een instructiemailtje.
Jan met de Pet
Het klopt niet dat voor een Dreetje andere regels gelden, het klopt gewoon niet. En het klopt ook niet dat iemand met een eigen bedrijf met een ingenieus verzonnen ik-ben-in-vakanties-onmisbaar-verhaal wel kan genieten van nagenoeg lege pistes of een all-inclusive Tenerife voor een spotprijsje. Zo pist Jan met de Pet (en in loondienst) wéér naast de pot. Dat de ene school in Nederland er geen probleem van maakt en de andere wel, kan ik al helemaal niet rijmen. Hebben we hier nou leerplicht voor iedereen of niet?
Jaloezie
Zeker, het is ergens ook een stukje jaloezie. ’Dat doet maar’, denk ik dan, als die van mij keurig in bedompte klaslokalen de wet naleven en ik op Instagram de gelikte strandplaatjes van Dreetjes achterhoofd voorbij zie komen. Maar ik ben niet de enige die het ergerlijk vindt. Op de basisschool van kleine Dré zijn andere ouders in opstand gekomen, omdat hun verzoek op extra vakantie werd afgewezen. Ik snap dat. Ik zou ook op hoge poten bij de directie verhaal halen.
Op de schop
Het wordt tijd dat ons rigide systeem op de schop gaat. Je kunt je ook te krampachtig aan de wet houden. Geef iedereen nou gewoon wat snipperdagen. Dan kunnen André en Monique in die periode hun relatie voor de komende twee maanden redden en dan kunnen wij wat verspreider van onze vrije tijd genieten. Alleen maar winnaars, toch?”
Zullen we maar doen hequote:Op donderdag 7 april 2022 16:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zullen we maar gewoon toegeven dat wij dat Yvonne ingefluisterd hebben?
Ik vind dat ze best een punt heeft.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:34 schreef maily het volgende:
Hebben kinderen van BN-ers geen leerplicht?
[..]
Zeker!quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:47 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik vind dat ze best een punt heeft.
Appels zijn geen peren.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:15 schreef Inca het volgende:
Ach vorig jaar moesten de kinderen thuis blijven door 1 of ander virus
Ik vind t knap dat ie weet dat ie nog anderhalfjaar nodig heeft. Dat weet namelijk niemand van tevoren als je psychisch ziek bent.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:57 schreef maily het volgende:
André Hazes nog anderhalf jaar uitgeschakeld
Volgens bronnen .....
Ohhh daar komt de aap uit de mouw. Natuulijk allemaal subtiel ingefuisterd door Rachel. 30 en zogenaamd met een schone lei beginnen. En natuurlijk allemaal uit respect voor Andréquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:27 schreef Phoebster het volgende:
Anderhalf jaar- precies op tijd voor een comeback op zijn 30e verjaardag
Hij heeft simpelweg besloten de komende anderhalf jaar zijn werk niet op te pakken.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:45 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik vind t knap dat ie weet dat ie nog anderhalfjaar nodig heeft. Dat weet namelijk niemand van tevoren als je psychisch ziek bent.
Ik weet niet op welke school hij zit, maar er zijn al scholen die 'vrije' vakanties hebben. Of, zoals hier in de buurt, scholen die alle studiedagen in 1 week proppen. Dus wie weet is alles geoorloofd.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:34 schreef maily het volgende:
Hebben kinderen van BN-ers geen leerplicht?
[..]
Hij is vnl uitvoerend geloof ik. Gros vd inkomsten gaat daarmee naar anderen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 15:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon inkomsten zolang zijn muziek gedraaid wordt.
Huh je bent toch net van je ex af die je heeft mishandeld?quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:49 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ohhh daar komt de aap uit de mouw. Natuulijk allemaal subtiel ingefuisterd door Rachel. 30 en zogenaamd met een schone lei beginnen. En natuurlijk allemaal uit respect voor André
Nu ik zelf zwanger ben vind ik het nog verwonderlijker allemaal. Ik zou dus echt never nooit mijn kind een bepaalde hoek indrukken. Wie die kleine ook kiest, ik zal m steunen
is 10 maanden geleden en ik was in de fortuinlijke positie dat ik op mn werk bijna direct mijn huidige partner ontmoette. Een bizar toeval. Omdat ik wel kinderen wilde en boven de 30 ben zijn we twee maanden geleden begonnen om proberen zwanger te worden en met succes. Ik had gedacht dat het minstens een halfjaar zou duren omdat ik allerlei verhalen las dat zwanger worden na je dertigste moeilijker zou zijn, maar die vlieger gaat voor mij niet op blijkbaarquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Huh je bent toch net van je ex af die je heeft mishandeld?
Volgens mij mis ik iets
Gefeliciteerd wel natuurlijk
Het is je gegundquote:Op zondag 10 april 2022 01:00 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
is 10 maanden geleden en ik was in de fortuinlijke positie dat ik op mn werk bijna direct mijn huidige partner ontmoette. Een bizar toeval. Omdat ik wel kinderen wilde en boven de 30 ben zijn we twee maanden geleden begonnen om proberen zwanger te worden en met succes. Ik had gedacht dat het minstens een halfjaar zou duren omdat ik allerlei verhalen las dat zwanger worden na je dertigste moeilijker zou zijn, maar die vlieger gaat voor mij niet op blijkbaar
Thanks voor je felicitatie
OT: voel me wel een beetje Andrie nu
Gefeliciteerd en wat fijn dat het zo snel gelukt is.quote:Op zondag 10 april 2022 01:00 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
is 10 maanden geleden en ik was in de fortuinlijke positie dat ik op mn werk bijna direct mijn huidige partner ontmoette. Een bizar toeval. Omdat ik wel kinderen wilde en boven de 30 ben zijn we twee maanden geleden begonnen om proberen zwanger te worden en met succes. Ik had gedacht dat het minstens een halfjaar zou duren omdat ik allerlei verhalen las dat zwanger worden na je dertigste moeilijker zou zijn, maar die vlieger gaat voor mij niet op blijkbaar
Thanks voor je felicitatie
OT: voel me wel een beetje Andrie nu
Updates tussendoor; nog zoveel maanden en dan ...quote:Op zondag 10 april 2022 10:12 schreef Jauke het volgende:
over 1,5 jaar worden we doodgegooid met zijn comeback.
Woont Antwee nu weer bij zijn moeder?quote:Op zondag 10 april 2022 11:28 schreef tong80 het volgende:
Rachel Hazes heeft haar portie leed in haar leven wel gehad. De dood van haar man André, de ruzies met haar kinderen Roxeanne en André, tegenslagen in het liefdjesleven en dat constante gezanik over het feit dat zij jaren na de dood van haar man nog steeds geld haalt uit zijn bekendheid, het doet wat met een mens.
De band tussen moeder en dochter Hazes kan je niet meteen een succesverhaal noemen, Roxeanne en haar moeder hebben namelijk geen contact meer met elkaar. “Soms moet je je kinderen ook even loslaten. Ze weten toch wel dat de deur altijd openstaat en dat de liefde van een moeder altijd onvoorwaardelijk is naar een kind toe”, vertelde Rachel in een interview met Nieuwe Revu. Beste bewijs daarvan is dat zoon André Hazes na al die tijd toch maar lekker weer bij Rachel is komen inwonen.
Rachel twijfelt niet dat haar band met Roxeanne ooit weer sterk zal worden. “Tuurlijk. Alles heeft tijd nodig. Daarom moet je ook niet zomaar dingen gaan roepen. De dingen die ik nu opschrijf in mijn boek mag Roxeanne lezen, omdat het gewoon een heel mooi verhaal is van moeder en dochter. En van moeder naar zoon”, vertelde zij aan Nieuwe Revu.
Wat een lulverhaal weer! Telkens weer diezelfde koeien...quote:Op zondag 10 april 2022 11:28 schreef tong80 het volgende:
Rachel Hazes heeft haar portie leed in haar leven wel gehad. De dood van haar man André, de ruzies met haar kinderen Roxeanne en André, tegenslagen in het liefdjesleven en dat constante gezanik over het feit dat zij jaren na de dood van haar man nog steeds geld haalt uit zijn bekendheid, het doet wat met een mens.
De band tussen moeder en dochter Hazes kan je niet meteen een succesverhaal noemen, Roxeanne en haar moeder hebben namelijk geen contact meer met elkaar. “Soms moet je je kinderen ook even loslaten. Ze weten toch wel dat de deur altijd openstaat en dat de liefde van een moeder altijd onvoorwaardelijk is naar een kind toe”, vertelde Rachel in een interview met Nieuwe Revu. Beste bewijs daarvan is dat zoon André Hazes na al die tijd toch maar lekker weer bij Rachel is komen inwonen.
Rachel twijfelt niet dat haar band met Roxeanne ooit weer sterk zal worden. “Tuurlijk. Alles heeft tijd nodig. Daarom moet je ook niet zomaar dingen gaan roepen. De dingen die ik nu opschrijf in mijn boek mag Roxeanne lezen, omdat het gewoon een heel mooi verhaal is van moeder en dochter. En van moeder naar zoon”, vertelde zij aan Nieuwe Revu.
Ze leert het nooit ... o wacht ...quote:Op zondag 10 april 2022 12:50 schreef soapie het volgende:
[..]
Wat een lulverhaal weer! Telkens weer diezelfde koeien...
Het is niet meer bij te houden allemaalquote:Op zondag 10 april 2022 12:27 schreef maily het volgende:
[..]
Woont Antwee nu weer bij zijn moeder?![]()
Vorige week ging hij voor een paar weken naar het buitenland met Mo en Andrie (en de filmploeg)
Harry heeft gelijkquote:Op zondag 10 april 2022 18:06 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.mediacourant.(...)is-echt-zo-irritant/
Harry heeft het over een maand, weet niet of dit klopt. Daarvoor was hij 1,5 week ziek thuis en daarvoor voorjaarsvakantie. Als hij terugkomt twee weken meivakantie.
Slimme keuze van Monique,
Andre is gewoon heel goed bevriend met haar vader ofzo.quote:Op maandag 11 april 2022 10:23 schreef tong80 het volgende:
Als we professioneel Hazeloog Yvonne Coldeweijer moeten geloven, heeft André Hazes tijdens zijn vorige tripje naar de Verenigde Staten de lakens gedeeld met de regisseuse van zijn eigen documentaire. Die onthulling deed zij in een YouTube-video.
Zoenend met onbekende vrouw
Coldeweijer meldde toen dat Hazes zijn vorige avontuur in Amerika niet alleen heeft doorgebracht. Hij was in het gezelschap van een cameraploeg. En daar bleef het niet bij. Dreetje bezocht een concert van artiest Dua Lipa en zou daar kussend zijn gespot met een destijds onbekende vrouw.
Hazes had een hotelkamer geboekt in een hotel, waar toevallig ook meerdere Nederlanders hadden gereserveerd. Zij zouden de vrouw de ochtend na het concert uit de hotelkamer van André hebben zien komen. Een plus een is? Inderdaad. De twee zouden de nacht samen hebben doorgebracht. Tenminste, dat zou je denken.
Complete onzin
Want in het Vlaamse blad Dag Allemaal heeft de (getrouwde) vrouw nu haar kant van het verhaal verteld. Ze laat weten dat de beweringen van Yvonne Coldeweijer ‘’complete onzin’’ zijn en dat zij nooit met André naar bed is geweest. Het verhaal is volgens de vrouw volledig uit de lucht gegrepen en er klopt dan ook niets van.
Wat een zelfkennisquote:‘Ik denk dat Dré dacht: wegblijven, ik wil jou helemaal nog niet boven hebben!’
Precies, die zit helemaal niet op haar te wachtenquote:Op woensdag 13 april 2022 10:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die zit daar lekker met Ellen natuurlijk. Beter af.
Dat is al een aantal maanden zo.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zag op Instagram dat Roxanne gezellig uit eten was met een zus. En daar was iedereen in de commentaren lovend over, waaruit ik concludeerde dat dit een halfzus moet zijn, waardoor Roxanne kennelijk (weer) contact heeft met die hoek van het verhaal.
https://blijned.nl/2021/0(...)s-bij-kjnknjuuyg768/quote:Op woensdag 13 april 2022 12:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aha! En welke zus is dit dan? Van welke moeder?
Dat zal deze zijn.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aha! En welke zus is dit dan? Van welke moeder?
Yep! Leuk dat zij elkaar weer gevonden hebben. Ook Mo liket en feliciteert van alles op het account van Nathalie, Onverteerbaar voor Rasj natuurlijk.quote:Op woensdag 13 april 2022 13:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zal deze zijn.![]()
https://www.cosmopolitan.(...)dochter-andre-hazes/
Jezus, sorry dat ik wat in het betreffende topic vraag hoor.quote:Op woensdag 13 april 2022 13:02 schreef praadje het volgende:
[..]
https://blijned.nl/2021/0(...)s-bij-kjnknjuuyg768/
Pff, google doet het gewoon. Ik schrok al
Ah, wat leuk. Dat zal Roggel inderdaad verschrikkelijk vinden.quote:Op woensdag 13 april 2022 13:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zal deze zijn.![]()
https://www.cosmopolitan.(...)dochter-andre-hazes/
Haha het was met een knipoog hoor.quote:Op woensdag 13 april 2022 15:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jezus, sorry dat ik wat in het betreffende topic vraag hoor.
nou echt he!quote:
Drama op drama....quote:Op woensdag 13 april 2022 18:17 schreef tong80 het volgende:
Volgens meerdere bronnen lijkt het erg slecht te gaan met Rachel Hazes. Het lijkt erop dat ze even helemaal nergens meer zin in heeft en wij denken dat dit te maken heeft met onder andere de breuk tussen haar en Klaas Otto. Rachel heeft eerder ook al aangegeven dat ze een keer zelfmoord heeft geprobeerd te plegen.
Maar er zullen waarschijnlijk meerdere factoren meespelen waarom het niet goed gaat met Rachel. Het lijkt er namelijk op dat ook André en aartsvijand Monique weer bij elkaar terug zijn – iets waar Rachel zeker niet op zit te wachten aangezien de twee elkaar nog hebben gemogen. Ook gaat het helemaal niet goed met haar zoon aangezien hij in een burn-out zit en waarschijnlijk te kampen heeft met verschillende verslavingen.
Insiders hebben laten weten dat Rachel erg verdrietig is en haar huis niet meer wil verlaten.
Het gaat niet goed met Rachel Hazes
Ook heeft Rachel al een lange tijd ruzie met haar dochter Roxeanne en heeft haar kleinkind dus ook al een lange tijd niet gezien. Haar andere kleinkind, van André ziet ze ook al nauwelijks omdat Monique dat niet toelaat.
Waarom zou je Rachels verklaring in twijfel trekken?quote:Op woensdag 13 april 2022 19:58 schreef Leandra het volgende:
Als ze zo van slag is dat het uit is met Klaas Otto, dan weet je ook gelijk dat het langer geduurd heeft dan die anderhalve week dat de relatie officieel geduurd heeft.
Als dat zo zou zijn zouden de Rachelberichten niet hier geplakt en besproken worden.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Elk mediakanaal zou Rachel gewoon geen podium moeten geven. Niemand geeft nog een neuk wat ze doet en hoe ze zich voelt.
En dat voor iemand die in de anonimiteit wil leven....quote:Op woensdag 13 april 2022 21:39 schreef Magica het volgende:
Toch bijzonder dat ze meerdere keren per week in het nieuws komt met niks
Ik vertrouw SHO'ers ook meer dan Googlequote:Op woensdag 13 april 2022 15:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jezus, sorry dat ik wat in het betreffende topic vraag hoor.
Die is daar niet van slag van hoor. Die is helemaal van het padje omdat Antwee met Mo en kind in Amerika zit.quote:Op woensdag 13 april 2022 19:58 schreef Leandra het volgende:
Als ze zo van slag is dat het uit is met Klaas Otto, dan weet je ook gelijk dat het langer geduurd heeft dan die anderhalve week dat de relatie officieel geduurd heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |