Als het idd een reactie is dan is ze dus kennelijk niet te druk met andere zaken...quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:29 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk mij eens gelukkig zijn, kijk mij kijk mij...
Een documentaire dacht ik.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:00 schreef roos94 het volgende:
[..]
Er kwam toch een realityserie ofzo? Waarin ze andre al heel lang volgen
Craqueleren kun je lerenquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:09 schreef letmehearyouscream het volgende:
Raggel deelt op insta een ode aan haar andere criminele exvriendje ter ere van zijn sterfdag.
Zus Els zegt dat dit de eerste scheir in haar hart is. "Niet wetende dat er nog zoveel scheuren bij zouden komen".
Ik las dus "scheuren in huid", beetje Freudiaans.
quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:09 schreef letmehearyouscream het volgende:
Raggel deelt op insta een ode aan haar andere criminele exvriendje ter ere van zijn sterfdag.
Zus Els zegt dat dit de eerste scheir in haar hart is. "Niet wetende dat er nog zoveel scheuren bij zouden komen".
Ik las dus "scheuren in huid", beetje Freudiaans Friediaans.
Zo grappig altijd dat mensen via Insta tegen elkaar cryptische boodschappen sturen. Maar het boeit ze niet hoorquote:Op dinsdag 5 april 2022 16:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het idd een reactie is dan is ze dus kennelijk niet te druk met andere zaken...
Vroeger had je daar je MSN Messenger status voorquote:Op dinsdag 5 april 2022 18:11 schreef praadje het volgende:
[..]
Zo grappig altijd dat mensen via Insta tegen elkaar cryptische boodschappen sturen. Maar het boeit ze niet hoor
Dat gaat dus om Marco Eijk, die is op 5 april 2004 geliquideerd.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:09 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik voel een film aankomen .... Being John Malkovic Rachel Hazes ....quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat gaat dus om Marco Eijk, die is op 5 april 2004 geliquideerd.
En dan is op 23 september 2004 Hazes Sr. overleden....
Het valt allemaal niet mee om Rachel te zijn, en dat ze iedere dag aan hem denkt maar tot vandaag op zijn verjaardag of sterfdag nooit iets over hem gepost heeft is uitzonderlijk, zeker als je weet hoe graag zij haar herinneringen aan dierbaren met ons deelt, vooral op hun verjaardag en/of sterfdag.
Ja, vandaar dat ik zei "andere criminele ex-vriendje".quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat gaat dus om Marco Eijk, die is op 5 april 2004 geliquideerd.
En dan is op 23 september 2004 Hazes Sr. overleden....
Het valt allemaal niet mee om Rachel te zijn, en dat ze iedere dag aan hem denkt maar tot vandaag op zijn verjaardag of sterfdag nooit iets over hem gepost heeft is uitzonderlijk, zeker als je weet hoe graag zij haar herinneringen aan dierbaren met ons deelt, vooral op hun verjaardag en/of sterfdag.
Friedeljaansquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:09 schreef letmehearyouscream het volgende:
Zus Els zegt dat dit de eerste scheur in haar hart is. "Niet wetende dat er nog zoveel scheuren bij zouden komen".
quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:03 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik lees trouwens iets grappigs in de verklaring van Monique waardoor we eigenlijk al kunnen raden hoe de boodschap bij de komende hereniging gaat zijn.
Ze zegt namelijk dat ze allemaal-inclusief André dus- weer zichzelf kunnen zijn tijdens de komende trip. Deze denkfout maakte ze al eerder toen ze meende dat André helemaal zichzelf werd tijdens de corona toen hij veel thuiszat en huisvadertje speelde.
Speelde ja, want dit bleek hij dus later als een keurslijf te zien.
Monique zou moeten inzien dat hij gewoon niet zo is. Hij kan misschien op vakantie of tijdens een pandemie heel relaxed zijn, maar dat zijn gewoon andere omstandigheden. Als hij weer optreedt en/of op andere wijze wordt blootgesteld aan verleidingen, zal hij voor de bijl gaan. Zoals hij eerder deed bij Bridget en Sarah, periodes waarin hij volgens Mo niet zichzelf was.
Hierbij alvast een template voor Mo waarin we gebruikmaken van de autometafoor in plaats van de treinbeeldspraak. Als je dit leest gebruik hem gerust, wellicht vergezeld van een songtekst of kekke spontane foto in matchende Gucci:
"Soms moet je verdwalen om de juiste weg terug te vinden. En wat was hij verdwaald. Hij maakte proefritjes in uitgedeukte oude barrels. Auto's die snel optrokken maar net zo snel weer tot stilstand kwamen. Ik wachtte in mijn bolide (eerlijk van André gekregen, Rachel!) met panterprint bekleding (nu verkrijgbaar met de kortingscode deurmat20) op de kruising, vergezeld door mijn peloton volgauto's met mijn vergevingscoach, energetisch auramanager en herenigingsinstructeur. Die hebben me de vorige 5 keren ook al succesvol begeleid naar een doorstart met André.
Raggel probeerde de weg met haar autowrak te blokkeren maar is vastgelopen in het mulle zand dat ik in alle vredigheid met mijn vriendin Gracia op het asfalt strooide.
Ondanks alle versperringen en proefritjes vond André de weg terug. In de route heb ik her en der wat aanwijzingen verwerkt, gelukkig heeft hij tijdens onze verloving van 2 maanden nog wat leren lezen. Ik voelde namelijk aan mijn ingestraalde water dat hij dat nodig had: boeken. Zoals ik veel heb gehad aan het boek van mijn happinesscoach twv ¤139.95.
Wat ik naar wil zeggen: nadat we in Amerika de vorm hebben losgelaten zijn we juist meer in vorm dan ooit. Hij heeft weer geleerd om niet te dansen met demonen, maar om samen met mij synchroon te bewegen in verbintenis. (En op een toilet in de Mac hihi)
De rimpels zijn uit het water en ik heb hem de ruimte gegeven om in alle rust naar ons terug te dobberen. Ik ben zijn anker in zijn zoektocht naar zijn eigen ikje en laat hem altijd weer aanmeren. Ik ben zijn serene olie als zijn auto vastloopt. André is terug bij ons, en terug bij zichzelf."
Iets met Beunen misschien? Van Beuningen? Haas?quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:16 schreef mascara-klodder het volgende:
Hoe komt de naam Boijmans überhaupt in zijn autocorrect?
blijftquote:Op dinsdag 5 april 2022 22:18 schreef maily het volgende:
[..]
Iets met Beunen misschien? Van Beuningen? Haas?
Hij exposet een expose-kanaal. Iemand die roddelt onder een naam die een slap aftreksel is van RP maar die dus zelf vrouwen benadert over likken en wiet knippen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Die Klaas is interessanter om te volgen dan heel die Hazeskliek en hun schoonvaders
[ link | afbeelding ]
Begrijp geen drol van wat er op zijn insta allemaal wordt gepost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |