Uberhaupt, Rachel denkt?quote:Op maandag 4 april 2022 13:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
'Klaas heeft mij verkering gevraagd'
Rachel denkt dat ze nog op de middelbare school zit?
bronquote:Rechter tikt Rachel Hazes fors op de vingers in zaak tegen ‘beste vriendin’: Auto Marieke teruggeven en beslaglegging bankrekeningen opheffen
Ooit waren Rachel Hazes en Marieke van Beek beste vriendinnen, maar recent stonden ze voor de tweede keer in korte tijd tegenover elkaar in de rechtbank. Ditmaal wilde weduwe Hazes 25.000 euro van Marieke omdat die verraden zou hebben dat ze een zelfmoordpoging had ondernomen. Maar dat is volgens de rechter is dat kletskoek en wees de vordering van Rachel af. Sterker nog: uit het vonnis blijkt ook dat Rachel de Volkswagen Polo auto aan Marieke moet teruggeven en de beslaglegging op haar bankrekeningen opheffen.
Eind juni verloor Rachel al een rechtszaak tegen Marieke, vanwege een vermeende huurachterstand, en vorige week besliste de rechter opnieuw in het nadeel van de weduwe van André Hazes en haar advocaat mr. Royce de Vries, de zoon van misdaadjoumalist Peter R. de Vries, die inmiddels al meerdere, door Bekende Nederlanders aangespannen zaken, heeft verloren.
De inzet van de zaak: een schadevergoeding van 25.000 waarop Rachel recht meende te hebben omdat Marieke hun zakelijk geheimhoudingscontact had geschonden. Rachel had, vooruitlopend op het vonnis, maar vast beslag gelegd op de Volkswagen Polo en bankrekeningen van Marieke, haar voormalige rechterhand.
Toen Rachel en Marieke gingen samenwerken tekende Marieke een geheimhoudingsbeding dat zij, volgens Rachel heeft geschonden door in eerste zaak voor de rechtbank uit de school te klappen over een zelfmoordpoging van Rachel.
‘Rachel heeft in 2017 een zelfmoordpoging ondernomen, waarna mijn cliënte haar aantrof,’ vertelde Marieke’s advocaat Bernard Tomlow eind juni aan de rechter. ‘Mijn cliënte is mevrouw Hazes daarna gaan bewaken, alvorens ze werd opgenomen.’
In het tv-programma Het hek van de dam bevestigde Rachel afgelopen vrijdag overigens dat ze destijds een aan zelfmoord dacht en zelfs een mes kocht om de daad bij de gedachte te zetten.
“Nadat André overleed heb ik tien maanden op yoghurt geleefd. En ik heb gedronken, Bram. André zou het leuk hebben gevonden. Ik was goed voor een fles bessen per dag. Dat was in 2016. Ik was twaalf kilo afgevallen. Niet dat ik daarvoor dik was. Ik woog nog maar 45 kilo, dát doet stress met je.”
“Het was op een gegeven moment allemaal te veel. Ik zag geen licht meer aan het einde van de tunnel. Ik heb rondgelopen met het idee van een zelfmoordpoging. Ik was moegestreden. Ik dacht: ’Ik ga naar mijn moeder.’ Het is een soort kortsluiting in je hoofd. De knop ging om. Ik heb er weken mee rondgelopen.”
“Ja. Ik heb twee weken van tevoren een mes gekocht. Ik heb contant betaald zodat ik niet getraceerd kon worden. Ik heb een brief aan mijn kinderen geschreven en ik dacht ’ik doe het in de badkamer, dan hebben ze er het minste last van als ze me vinden’.”
Ondanks haar openhartigheid op tv betoogde Rachel voor de rechter dat Marieke zich gewoonweg niet uit had mogen laten over de zelfmoordplannen van Rachel. Om die reden eiste advocate Royce de Vries 25.000 euro namens de weduwe.
Maar de rechter oordeelde dat Rachel en Marieke overeengekomen waren vertrouwelijke bedrijfsinformatie geheim te houden en dat een zelfmoordpoging een privéaangelegenheid is. Uit het vonnis blijkt ook dat Rachel de Volkswagen Polo auto aan Marieke moet teruggeven en de beslaglegging op haar bankrekeningen opheffen.
Doet Rachel dat niet dan, zo bepaalde de rechter, is ze een dwangsom van 500 euro per dag verschuldigd met een maximum van 20.000 euro.
Of roofkleurigquote:Op maandag 4 april 2022 19:18 schreef vencodark het volgende:
Bedoelen ze niet dat haar leven er nu rookkleurig uitziet?
Angela Groothuizen is toch weer samen met partner Robquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:03 schreef Inca het volgende:
Misschien kan Rachel bij Angela in de leer met haar 3 lovers
Wordt weer gezellig in de openbare toiletten!quote:Op dinsdag 5 april 2022 08:04 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Hint mo hier op een hereniging?
Gaan op vakantie, Andre heeft geen school?
André is in oktober 5 geworden. Ben ook wel benieuwd hoe ze onder de leerplicht uit zijn gekomen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 08:04 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Keihard aan het voorsorteren op eem hereniging. Natuurlijk gaat het weer helemaal geweldig zijn, vinden ze elkaar en zichzelf weer. En dat alles in het belang van kleine Dre, die er ook met breuken schaamteloos bij wordt gehaald.quote:Op dinsdag 5 april 2022 08:04 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
De aankomende weken nog wel.quote:Op dinsdag 5 april 2022 08:04 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Als je het maar hard genoeg roept, ga je het vanzelf geloven....quote:Op dinsdag 5 april 2022 09:38 schreef -Spring het volgende:
"Het afgelopen jaar was een achtbaan voor ons allemaal."
Dat klinkt alsof er dingen buiten hen om plaatsvonden waar níemand invloed op had.
Klopt, het universum bepaalde dat de knakworst van André in het grotje van Saar en Anne Rosé verdween. Dat heeft haar vergevingscoach Monique geleerd.quote:Op dinsdag 5 april 2022 09:45 schreef soapie het volgende:
[..]
Als je het maar hard genoeg roept, ga je het vanzelf geloven....
Monique zou ook het advies op kunnen volgen van de (toegegeven, obscure) dichter L. Borsato:quote:Op dinsdag 5 april 2022 08:04 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Bak met ellende ....quote:Op dinsdag 5 april 2022 10:32 schreef roos94 het volgende:
Wat een leven heeft die Andre toch als je erover nadenkt. Vakantie hier, reisje daar, feestje vieren, lange periode niet werken, beetje rondneuken.
jawel, ze meld het zelf op instagramquote:Op dinsdag 5 april 2022 10:39 schreef vencodark het volgende:
Of André komt thuis van een vakantie en nu wachten Mo en dat zoontje hem op bij het vliegveld?
Er staat nergens dat zij óók vertrekken.
Heel irritant.quote:
Ja, maar dat cryptische gelul kon ook gelul zijn. Vandaar.quote:Op dinsdag 5 april 2022 10:49 schreef fleuril het volgende:
[..]
jawel, ze meld het zelf op instagram
Wij checken even uit. Met én voor elkaar.
Het afgelopen jaar was een achtbaan voor ons allemaal. Er is nu rust maar door externe factoren is er weinig mogelijkheid dit met elkaar te ervaren.
Om te kijken welke vorm we nodig hebben als gezin zullen we de aankomende weken samen zijn. Het belangrijkste hierin is voor ons dat onze zoon in alle vrijheid tijd met zowel mama als papa kan doorbrengen waar we samen onszelf kunnen zijn!
Wel even de rest van de wereld laten weten natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 april 2022 10:49 schreef fleuril het volgende:
[..]
jawel, ze meld het zelf op instagram
Wij checken even uit. Met én voor elkaar.
Het afgelopen jaar was een achtbaan voor ons allemaal. Er is nu rust maar door externe factoren is er weinig mogelijkheid dit met elkaar te ervaren.
Om te kijken welke vorm we nodig hebben als gezin zullen we de aankomende weken samen zijn. Het belangrijkste hierin is voor ons dat onze zoon in alle vrijheid tijd met zowel mama als papa kan doorbrengen waar we samen onszelf kunnen zijn!
Mocht je een paar dagen geen posts van haar zien.quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wel even de rest van de wereld laten weten natuurlijk.
En even in je opvallende panterpak op Schiphol gaan rondlopenquote:Op dinsdag 5 april 2022 11:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wel even de rest van de wereld laten weten natuurlijk.
Alles Gucciquote:Op dinsdag 5 april 2022 11:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En even in je opvallende panterpak op Schiphol gaan rondlopen
quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:40 schreef Mrmime het volgende:
Nou precies wat ik dacht. Even "uitchecken" maar dat wel uitgebreid melden op insta en ondertussen in je meest opvallende pakkie quasi nonchalant op Schiphol de aandacht trekken van iedereen. Echt Monique, wat doorzichtig. En die Andrie he, moet die niet gewoon zitten te kleien op de kleuterschool? Die wordt maar van hot naar her gesleept en ziet zijn pappie dan weer weken niet en dan ineens ligt ie weer bij je op de bank. Verwarrend voor dat ventje lijkt mij.
Maar hey Monique, you get what you deserve en als jij er zin in hebt om voor de derde![]()
![]()
keer ingeruild te worden voor iets wat op dat moment beter "fit' bij Antwee, doe lekker je ding. maar de schijn ophouden kun je beter mee stoppen want je wordt nog sneuer dan die valse schoonmoeder van je.
Wat een wanstaltig pak is me dat. Dat mensen hier echt honderden euro's voor betalenquote:Op dinsdag 5 april 2022 11:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Vlieg jij nooit in je Gucci outfit? Zo krijg je natuurlijk nooit een upgradequote:Op dinsdag 5 april 2022 11:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
He, hè ik verkoop die brillen ook. Hebben we zoveel classy monturen gaan ze naar huis met een Gucci. Is ook wel een bepaald soort type die het koopt hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat een wanstaltig pak is me dat. Dat mensen hier echt honderden euro's voor betalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je natuurlijk helemaal gelijk in hoor. Het is vooral meer denk ik dat ze het ordinairste uit de collectie heeft gekozenquote:Op dinsdag 5 april 2022 12:19 schreef DjVero het volgende:
Gewoon een lekker simpel joggingpak; daar reis ik ook wel eens in. Zit lekker, plakt niet. En zij heeft het geld ervoor om een Gucci-pak te kopen. Waarom niet? Als zij daar waarde aan hecht. Ik zou zelf nooit meer geld uitgeven aan een merkie, maar er zijn hordes mensen die dat wel doen, tsja.
Zou me niks verbazen als ze door Las Vegas vliegen om getrouwd te worden door een Elvis figuur.quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:40 schreef Inca het volgende:
Mo neemt hem zo vaak terug net zolang er een ring om der vinger zit
Ik vind het helemaal prima.quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:10 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als ze door Las Vegas vliegen om getrouwd te worden door een Elvis figuur.
Oohhh even lezenquote:Op dinsdag 5 april 2022 13:37 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik ga stuk om de reacties onderaan bij de op-1-na-laatste-post. Op de uitchecken-in-panterprint-post heeft ze reacties uitgeschakeld dus gaan mensen los op de post ervoor. Ben het wel met ze eens hoor, ze is een deurmat. Maar snap nooit zo waarom mensen dat per se zo heftig aan haarzelf willen laten weten.
In "mijn tijd" (25 jaar terug) was vakantie buiten de schoolvakanties om echt heel lastig. Kon eigenlijk alleen als 1 van de ouders tijdens de vakanties geen vrij konden nemen.
Ik weet niet of de regels nog steeds zo (streng) zijn, maar in dat licht lijkt "mama wil papa achterna reizen als deurmat in panterprint om te kijken in wat voor vorm ze dit dysfunctionele gezin nou weer eens wil gieten" me niet heel plausibel.
Volgens wiki is hij in 2016 geboren. Dan zou hij nu 5 of 6 moeten zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
An3 is nog 4 toch? Dan heeft-ie ook geen leerplicht en kan je in principe heel het schooljaar op vakantie.
In principe wel. Maar ik heb zo het donkerbruine vermoeden dat het jochie liever loopt te smeren in de zandbak met z'n kameraadjes. Maar das natuurlijk wel een aannamequote:Op dinsdag 5 april 2022 13:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
An3 is nog 4 toch? Dan heeft-ie ook geen leerplicht en kan je in principe heel het schooljaar op vakantie.
Ah, als hij in groep 2 zit nu doet de school misschien ook minder moeilijk. In groep 3 lukt tussendoor op vakantie echt niet.quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Volgens wiki is hij in 2016 geboren. Dan zou hij nu 5 of 6 moeten zijn.
Dan is er ontheffing verleend door de school wat totale quatsch is met deze dagbesteding/dit 'werk' van pa en ma. Leerplichtambtenaar, waar ben je?quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:53 schreef Mrmime het volgende:
[..]
In principe wel. Maar ik heb zo het donkerbruine vermoeden dat het jochie liever loopt te smeren in de zandbak met z'n kameraadjes. Maar das natuurlijk wel een aanname
edit: Andrie is van eind oktober 2016. Hij is nu dus 5, in oktober wordt ie 6.
Volgens Yvonne gaan ze naar NY.quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:34 schreef Leandra het volgende:
Het zal wel een eind vliegen zijn idd, als ze in joggingpak is.
Ik vind die gympen nog teveel, ik had slippertjes aangedaan.
In vliegtuig is het meestal koudquote:Op dinsdag 5 april 2022 13:34 schreef Leandra het volgende:
Het zal wel een eind vliegen zijn idd, als ze in joggingpak is.
Ik vind die gympen nog teveel, ik had slippertjes aangedaan.
Gezellig, met de geluidsman en -vrouw.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:56 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Volgens Yvonne gaan ze naar NY.
[ afbeelding ]
Er kwam toch een realityserie ofzo? Waarin ze andre al heel lang volgenquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:56 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Volgens Yvonne gaan ze naar NY.
[ afbeelding ]
Net zoals zijn moederquote:Op dinsdag 5 april 2022 16:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik dacht dat Antwee buiten de spotlights wilde blijven?
Als het idd een reactie is dan is ze dus kennelijk niet te druk met andere zaken...quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:29 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk mij eens gelukkig zijn, kijk mij kijk mij...
Een documentaire dacht ik.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:00 schreef roos94 het volgende:
[..]
Er kwam toch een realityserie ofzo? Waarin ze andre al heel lang volgen
Craqueleren kun je lerenquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:09 schreef letmehearyouscream het volgende:
Raggel deelt op insta een ode aan haar andere criminele exvriendje ter ere van zijn sterfdag.
Zus Els zegt dat dit de eerste scheir in haar hart is. "Niet wetende dat er nog zoveel scheuren bij zouden komen".
Ik las dus "scheuren in huid", beetje Freudiaans.
quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:09 schreef letmehearyouscream het volgende:
Raggel deelt op insta een ode aan haar andere criminele exvriendje ter ere van zijn sterfdag.
Zus Els zegt dat dit de eerste scheir in haar hart is. "Niet wetende dat er nog zoveel scheuren bij zouden komen".
Ik las dus "scheuren in huid", beetje Freudiaans Friediaans.
Zo grappig altijd dat mensen via Insta tegen elkaar cryptische boodschappen sturen. Maar het boeit ze niet hoorquote:Op dinsdag 5 april 2022 16:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het idd een reactie is dan is ze dus kennelijk niet te druk met andere zaken...
Vroeger had je daar je MSN Messenger status voorquote:Op dinsdag 5 april 2022 18:11 schreef praadje het volgende:
[..]
Zo grappig altijd dat mensen via Insta tegen elkaar cryptische boodschappen sturen. Maar het boeit ze niet hoor
Dat gaat dus om Marco Eijk, die is op 5 april 2004 geliquideerd.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:09 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik las dus "scheuren in huid", beetje Freudiaans.
Ik voel een film aankomen .... Being John Malkovic Rachel Hazes ....quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat gaat dus om Marco Eijk, die is op 5 april 2004 geliquideerd.
En dan is op 23 september 2004 Hazes Sr. overleden....
Het valt allemaal niet mee om Rachel te zijn, en dat ze iedere dag aan hem denkt maar tot vandaag op zijn verjaardag of sterfdag nooit iets over hem gepost heeft is uitzonderlijk, zeker als je weet hoe graag zij haar herinneringen aan dierbaren met ons deelt, vooral op hun verjaardag en/of sterfdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |