De aankomende weken nog wel.quote:Op dinsdag 5 april 2022 08:04 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Hint mo hier op een hereniging?
Gaan op vakantie, Andre heeft geen school?
Als je het maar hard genoeg roept, ga je het vanzelf geloven....quote:Op dinsdag 5 april 2022 09:38 schreef -Spring het volgende:
"Het afgelopen jaar was een achtbaan voor ons allemaal."
Dat klinkt alsof er dingen buiten hen om plaatsvonden waar níemand invloed op had.
Klopt, het universum bepaalde dat de knakworst van André in het grotje van Saar en Anne Rosé verdween. Dat heeft haar vergevingscoach Monique geleerd.quote:Op dinsdag 5 april 2022 09:45 schreef soapie het volgende:
[..]
Als je het maar hard genoeg roept, ga je het vanzelf geloven....
Monique zou ook het advies op kunnen volgen van de (toegegeven, obscure) dichter L. Borsato:quote:Op dinsdag 5 april 2022 08:04 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Hint mo hier op een hereniging?
Gaan op vakantie, Andre heeft geen school?
Bak met ellende ....quote:Op dinsdag 5 april 2022 10:32 schreef roos94 het volgende:
Wat een leven heeft die Andre toch als je erover nadenkt. Vakantie hier, reisje daar, feestje vieren, lange periode niet werken, beetje rondneuken.
jawel, ze meld het zelf op instagramquote:Op dinsdag 5 april 2022 10:39 schreef vencodark het volgende:
Of André komt thuis van een vakantie en nu wachten Mo en dat zoontje hem op bij het vliegveld?
Er staat nergens dat zij óók vertrekken.
Heel irritant.quote:
Ja, maar dat cryptische gelul kon ook gelul zijn. Vandaar.quote:Op dinsdag 5 april 2022 10:49 schreef fleuril het volgende:
[..]
jawel, ze meld het zelf op instagram
Wij checken even uit. Met én voor elkaar.
Het afgelopen jaar was een achtbaan voor ons allemaal. Er is nu rust maar door externe factoren is er weinig mogelijkheid dit met elkaar te ervaren.
Om te kijken welke vorm we nodig hebben als gezin zullen we de aankomende weken samen zijn. Het belangrijkste hierin is voor ons dat onze zoon in alle vrijheid tijd met zowel mama als papa kan doorbrengen waar we samen onszelf kunnen zijn!
Wel even de rest van de wereld laten weten natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 april 2022 10:49 schreef fleuril het volgende:
[..]
jawel, ze meld het zelf op instagram
Wij checken even uit. Met én voor elkaar.
Het afgelopen jaar was een achtbaan voor ons allemaal. Er is nu rust maar door externe factoren is er weinig mogelijkheid dit met elkaar te ervaren.
Om te kijken welke vorm we nodig hebben als gezin zullen we de aankomende weken samen zijn. Het belangrijkste hierin is voor ons dat onze zoon in alle vrijheid tijd met zowel mama als papa kan doorbrengen waar we samen onszelf kunnen zijn!
Mocht je een paar dagen geen posts van haar zien.quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wel even de rest van de wereld laten weten natuurlijk.
En even in je opvallende panterpak op Schiphol gaan rondlopenquote:Op dinsdag 5 april 2022 11:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wel even de rest van de wereld laten weten natuurlijk.
Alles Gucciquote:Op dinsdag 5 april 2022 11:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En even in je opvallende panterpak op Schiphol gaan rondlopen
quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:40 schreef Mrmime het volgende:
Nou precies wat ik dacht. Even "uitchecken" maar dat wel uitgebreid melden op insta en ondertussen in je meest opvallende pakkie quasi nonchalant op Schiphol de aandacht trekken van iedereen. Echt Monique, wat doorzichtig. En die Andrie he, moet die niet gewoon zitten te kleien op de kleuterschool? Die wordt maar van hot naar her gesleept en ziet zijn pappie dan weer weken niet en dan ineens ligt ie weer bij je op de bank. Verwarrend voor dat ventje lijkt mij.
Maar hey Monique, you get what you deserve en als jij er zin in hebt om voor de derde![]()
![]()
keer ingeruild te worden voor iets wat op dat moment beter "fit' bij Antwee, doe lekker je ding. maar de schijn ophouden kun je beter mee stoppen want je wordt nog sneuer dan die valse schoonmoeder van je.
Wat een wanstaltig pak is me dat. Dat mensen hier echt honderden euro's voor betalenquote:Op dinsdag 5 april 2022 11:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Vlieg jij nooit in je Gucci outfit? Zo krijg je natuurlijk nooit een upgradequote:Op dinsdag 5 april 2022 11:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
He, hè ik verkoop die brillen ook. Hebben we zoveel classy monturen gaan ze naar huis met een Gucci. Is ook wel een bepaald soort type die het koopt hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat een wanstaltig pak is me dat. Dat mensen hier echt honderden euro's voor betalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je natuurlijk helemaal gelijk in hoor. Het is vooral meer denk ik dat ze het ordinairste uit de collectie heeft gekozenquote:Op dinsdag 5 april 2022 12:19 schreef DjVero het volgende:
Gewoon een lekker simpel joggingpak; daar reis ik ook wel eens in. Zit lekker, plakt niet. En zij heeft het geld ervoor om een Gucci-pak te kopen. Waarom niet? Als zij daar waarde aan hecht. Ik zou zelf nooit meer geld uitgeven aan een merkie, maar er zijn hordes mensen die dat wel doen, tsja.
Zou me niks verbazen als ze door Las Vegas vliegen om getrouwd te worden door een Elvis figuur.quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:40 schreef Inca het volgende:
Mo neemt hem zo vaak terug net zolang er een ring om der vinger zit
Ik vind het helemaal prima.quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:10 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als ze door Las Vegas vliegen om getrouwd te worden door een Elvis figuur.
Oohhh even lezenquote:Op dinsdag 5 april 2022 13:37 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik ga stuk om de reacties onderaan bij de op-1-na-laatste-post. Op de uitchecken-in-panterprint-post heeft ze reacties uitgeschakeld dus gaan mensen los op de post ervoor. Ben het wel met ze eens hoor, ze is een deurmat. Maar snap nooit zo waarom mensen dat per se zo heftig aan haarzelf willen laten weten.
In "mijn tijd" (25 jaar terug) was vakantie buiten de schoolvakanties om echt heel lastig. Kon eigenlijk alleen als 1 van de ouders tijdens de vakanties geen vrij konden nemen.
Ik weet niet of de regels nog steeds zo (streng) zijn, maar in dat licht lijkt "mama wil papa achterna reizen als deurmat in panterprint om te kijken in wat voor vorm ze dit dysfunctionele gezin nou weer eens wil gieten" me niet heel plausibel.
Volgens wiki is hij in 2016 geboren. Dan zou hij nu 5 of 6 moeten zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
An3 is nog 4 toch? Dan heeft-ie ook geen leerplicht en kan je in principe heel het schooljaar op vakantie.
In principe wel. Maar ik heb zo het donkerbruine vermoeden dat het jochie liever loopt te smeren in de zandbak met z'n kameraadjes. Maar das natuurlijk wel een aannamequote:Op dinsdag 5 april 2022 13:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
An3 is nog 4 toch? Dan heeft-ie ook geen leerplicht en kan je in principe heel het schooljaar op vakantie.
Ah, als hij in groep 2 zit nu doet de school misschien ook minder moeilijk. In groep 3 lukt tussendoor op vakantie echt niet.quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Volgens wiki is hij in 2016 geboren. Dan zou hij nu 5 of 6 moeten zijn.
Dan is er ontheffing verleend door de school wat totale quatsch is met deze dagbesteding/dit 'werk' van pa en ma. Leerplichtambtenaar, waar ben je?quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:53 schreef Mrmime het volgende:
[..]
In principe wel. Maar ik heb zo het donkerbruine vermoeden dat het jochie liever loopt te smeren in de zandbak met z'n kameraadjes. Maar das natuurlijk wel een aanname
edit: Andrie is van eind oktober 2016. Hij is nu dus 5, in oktober wordt ie 6.
Volgens Yvonne gaan ze naar NY.quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:34 schreef Leandra het volgende:
Het zal wel een eind vliegen zijn idd, als ze in joggingpak is.
Ik vind die gympen nog teveel, ik had slippertjes aangedaan.
In vliegtuig is het meestal koudquote:Op dinsdag 5 april 2022 13:34 schreef Leandra het volgende:
Gezellig, met de geluidsman en -vrouw.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:56 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Volgens Yvonne gaan ze naar NY.
[ afbeelding ]
Er kwam toch een realityserie ofzo? Waarin ze andre al heel lang volgenquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:56 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Volgens Yvonne gaan ze naar NY.
[ afbeelding ]
Net zoals zijn moederquote:Op dinsdag 5 april 2022 16:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik dacht dat Antwee buiten de spotlights wilde blijven?
Als het idd een reactie is dan is ze dus kennelijk niet te druk met andere zaken...quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:29 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk mij eens gelukkig zijn, kijk mij kijk mij...
Een documentaire dacht ik.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:00 schreef roos94 het volgende:
[..]
Er kwam toch een realityserie ofzo? Waarin ze andre al heel lang volgen
Craqueleren kun je lerenquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:09 schreef letmehearyouscream het volgende:
Raggel deelt op insta een ode aan haar andere criminele exvriendje ter ere van zijn sterfdag.
Zus Els zegt dat dit de eerste scheir in haar hart is. "Niet wetende dat er nog zoveel scheuren bij zouden komen".
Ik las dus "scheuren in huid", beetje Freudiaans.
quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:09 schreef letmehearyouscream het volgende:
Raggel deelt op insta een ode aan haar andere criminele exvriendje ter ere van zijn sterfdag.
Zus Els zegt dat dit de eerste scheir in haar hart is. "Niet wetende dat er nog zoveel scheuren bij zouden komen".
Ik las dus "scheuren in huid", beetje Freudiaans Friediaans.
Zo grappig altijd dat mensen via Insta tegen elkaar cryptische boodschappen sturen. Maar het boeit ze niet hoorquote:Op dinsdag 5 april 2022 16:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het idd een reactie is dan is ze dus kennelijk niet te druk met andere zaken...
Vroeger had je daar je MSN Messenger status voorquote:Op dinsdag 5 april 2022 18:11 schreef praadje het volgende:
[..]
Zo grappig altijd dat mensen via Insta tegen elkaar cryptische boodschappen sturen. Maar het boeit ze niet hoor
Dat gaat dus om Marco Eijk, die is op 5 april 2004 geliquideerd.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:09 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik voel een film aankomen .... Being John Malkovic Rachel Hazes ....quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat gaat dus om Marco Eijk, die is op 5 april 2004 geliquideerd.
En dan is op 23 september 2004 Hazes Sr. overleden....
Het valt allemaal niet mee om Rachel te zijn, en dat ze iedere dag aan hem denkt maar tot vandaag op zijn verjaardag of sterfdag nooit iets over hem gepost heeft is uitzonderlijk, zeker als je weet hoe graag zij haar herinneringen aan dierbaren met ons deelt, vooral op hun verjaardag en/of sterfdag.
Ja, vandaar dat ik zei "andere criminele ex-vriendje".quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat gaat dus om Marco Eijk, die is op 5 april 2004 geliquideerd.
En dan is op 23 september 2004 Hazes Sr. overleden....
Het valt allemaal niet mee om Rachel te zijn, en dat ze iedere dag aan hem denkt maar tot vandaag op zijn verjaardag of sterfdag nooit iets over hem gepost heeft is uitzonderlijk, zeker als je weet hoe graag zij haar herinneringen aan dierbaren met ons deelt, vooral op hun verjaardag en/of sterfdag.
Friedeljaansquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:09 schreef letmehearyouscream het volgende:
Zus Els zegt dat dit de eerste scheur in haar hart is. "Niet wetende dat er nog zoveel scheuren bij zouden komen".
quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:03 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik lees trouwens iets grappigs in de verklaring van Monique waardoor we eigenlijk al kunnen raden hoe de boodschap bij de komende hereniging gaat zijn.
Ze zegt namelijk dat ze allemaal-inclusief André dus- weer zichzelf kunnen zijn tijdens de komende trip. Deze denkfout maakte ze al eerder toen ze meende dat André helemaal zichzelf werd tijdens de corona toen hij veel thuiszat en huisvadertje speelde.
Speelde ja, want dit bleek hij dus later als een keurslijf te zien.
Monique zou moeten inzien dat hij gewoon niet zo is. Hij kan misschien op vakantie of tijdens een pandemie heel relaxed zijn, maar dat zijn gewoon andere omstandigheden. Als hij weer optreedt en/of op andere wijze wordt blootgesteld aan verleidingen, zal hij voor de bijl gaan. Zoals hij eerder deed bij Bridget en Sarah, periodes waarin hij volgens Mo niet zichzelf was.
Hierbij alvast een template voor Mo waarin we gebruikmaken van de autometafoor in plaats van de treinbeeldspraak. Als je dit leest gebruik hem gerust, wellicht vergezeld van een songtekst of kekke spontane foto in matchende Gucci:
"Soms moet je verdwalen om de juiste weg terug te vinden. En wat was hij verdwaald. Hij maakte proefritjes in uitgedeukte oude barrels. Auto's die snel optrokken maar net zo snel weer tot stilstand kwamen. Ik wachtte in mijn bolide (eerlijk van André gekregen, Rachel!) met panterprint bekleding (nu verkrijgbaar met de kortingscode deurmat20) op de kruising, vergezeld door mijn peloton volgauto's met mijn vergevingscoach, energetisch auramanager en herenigingsinstructeur. Die hebben me de vorige 5 keren ook al succesvol begeleid naar een doorstart met André.
Raggel probeerde de weg met haar autowrak te blokkeren maar is vastgelopen in het mulle zand dat ik in alle vredigheid met mijn vriendin Gracia op het asfalt strooide.
Ondanks alle versperringen en proefritjes vond André de weg terug. In de route heb ik her en der wat aanwijzingen verwerkt, gelukkig heeft hij tijdens onze verloving van 2 maanden nog wat leren lezen. Ik voelde namelijk aan mijn ingestraalde water dat hij dat nodig had: boeken. Zoals ik veel heb gehad aan het boek van mijn happinesscoach twv ¤139.95.
Wat ik naar wil zeggen: nadat we in Amerika de vorm hebben losgelaten zijn we juist meer in vorm dan ooit. Hij heeft weer geleerd om niet te dansen met demonen, maar om samen met mij synchroon te bewegen in verbintenis. (En op een toilet in de Mac hihi)
De rimpels zijn uit het water en ik heb hem de ruimte gegeven om in alle rust naar ons terug te dobberen. Ik ben zijn anker in zijn zoektocht naar zijn eigen ikje en laat hem altijd weer aanmeren. Ik ben zijn serene olie als zijn auto vastloopt. André is terug bij ons, en terug bij zichzelf."
Iets met Beunen misschien? Van Beuningen? Haas?quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:16 schreef mascara-klodder het volgende:
Hoe komt de naam Boijmans überhaupt in zijn autocorrect?
blijftquote:Op dinsdag 5 april 2022 22:18 schreef maily het volgende:
[..]
Iets met Beunen misschien? Van Beuningen? Haas?
Hij exposet een expose-kanaal. Iemand die roddelt onder een naam die een slap aftreksel is van RP maar die dus zelf vrouwen benadert over likken en wiet knippen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Die Klaas is interessanter om te volgen dan heel die Hazeskliek en hun schoonvaders
[ link | afbeelding ]
Begrijp geen drol van wat er op zijn insta allemaal wordt gepost
Volgens mij is hij niet zo goed in exposen danquote:Op dinsdag 5 april 2022 22:39 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Hij exposet een expose-kanaal. Iemand die roddelt onder een naam die een slap aftreksel is van RP maar die dus zelf vrouwen benadert over likken en wiet knippen.
Haha, ja!quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:16 schreef mascara-klodder het volgende:
Hoe komt de naam Boijmans überhaupt in zijn autocorrect?
Kolerequote:Op dinsdag 5 april 2022 20:56 schreef quirina het volgende:
https://nl.shein.com/Plus(...)8EAQYASABEgJ2WvD_BwE
Trendy!
Nee, ik moest ook even diep in de materie, vandaar dat ik jouw uitleg in de comment had gemistquote:Op dinsdag 5 april 2022 22:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Volgens mij is hij niet zo goed in exposen dan
Ah ja, voor 139,95 valt alles te genezen. Verder geen verdienmodel voor Monique ofzo.quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:03 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ondanks alle versperringen en proefritjes vond André de weg terug. In de route heb ik her en der wat aanwijzingen verwerkt, gelukkig heeft hij tijdens onze verloving van 2 maanden nog wat leren lezen. Ik voelde namelijk aan mijn ingestraalde water dat hij dat nodig had: boeken. Zoals ik veel heb gehad aan het boek van mijn happinesscoach twv ¤139.95."
Doe je ook aan cupping? Ik vraag dit voor een vriendinquote:Op woensdag 6 april 2022 00:03 schreef ikbent het volgende:
[..]
Ah ja, voor 139,95 valt alles te genezen. Verder geen verdienmodel voor Monique ofzo.
Voor 100,- euro kan je bij mij terecht, scheelt toch zo'n 30%, ruim afgerond ;-)
Er is een paar foto's waarop ze echt op elkaar lijken. Maar op andere dan weer niet. Ook zou Raggel hem dan bezocht moeten hebben in de bajes, want hij zat destijds vast. En dat is dan weer niet zo geloofwaardig want de regels voor dergelijk bezoek zijn best streng.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:32 schreef Mrmime het volgende:
Die juice-Yvonne is er schijnbaar van overtuigd dat die Marco Eijk de echte vader is van Antwee. Dat is iets wat ik gemist heb destijds. Zijn er meerdere aanwijzingen die daarop duiden?
Nee joh, die zat in de bak toen Rachel zwanger werd van Antwee.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:32 schreef Mrmime het volgende:
Die juice-Yvonne is er schijnbaar van overtuigd dat die Marco Eijk de echte vader is van Antwee. Dat is iets wat ik gemist heb destijds. Zijn er meerdere aanwijzingen die daarop duiden?
Wat een onzin. Als je Andre Hazes even 20 kilo slanker denkt, zijn er duidelijk gelijkenissen tussen Andre en Antwee. Ze hebben ook precies dezelfde wipneus.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:32 schreef Mrmime het volgende:
Het zou wel weer een extra schwung aan dit draadje gevenquote:Op woensdag 6 april 2022 09:41 schreef Jauke het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als je Andre Hazes even 20 kilo slanker denkt, zijn er duidelijk gelijkenissen tussen Andre en Antwee. Ze hebben ook precies dezelfde wipneus.
Yvonne begint steeds meer onzin uit te kramen.
Was het maar waar, dan blijft er niets meer over van Antwee. Maar nogmaals, ik zie echt duidelijk gelijkenissen tussen Antwee en Andre als je zijn gezicht 20 kilo lichter indenkt.quote:Op woensdag 6 april 2022 09:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het zou wel weer een extra schwung aan dit draadje geven
Het is ook geen bijster originele roddel.quote:Op woensdag 6 april 2022 09:41 schreef Jauke het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als je Andre Hazes even 20 kilo slanker denkt, zijn er duidelijk gelijkenissen tussen Andre en Antwee. Ze hebben ook precies dezelfde wipneus.
Yvonne begint steeds meer onzin uit te kramen.
Plus dat ze jaren op dezelfde camping zouden hebben gestaanquote:Op woensdag 6 april 2022 09:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Rachel ontkracht de roddel dat John de Wolf de vader van Antwee zou zijn met dit:
,,Over John de Wolf kan ik kort zijn: ik heb hem nog nooit in mijn leven een hand gegeven”, zegt Rachel tegen weekblad Story
Om sex te hebben hoef je elkaar toch geen hand te geven?![]()
Die zit gewoon oude roddels te recyclen:quote:Op woensdag 6 april 2022 08:32 schreef Mrmime het volgende:
Vrouw zonder ruggegraat.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:56 schreef AgnesGru het volgende:
Vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:29 schreef maily het volgende:
[..]
Doe je ook aan cupping? Ik vraag dit voor een vriendin
Jij bent zeker influncer?quote:Op woensdag 6 april 2022 11:41 schreef ikbent het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend.
Ook vitaminepilletjes die bij het Kruidvat een fractie van de prijs zijn voor precies hetzelfde, maar die van mij werken tegen coronabacteriën.
Voetmassages voor je mild en om je te helpen zwanger te worden (is gewoon te fixen als je flink lapt om aan je voeten te laten wriemelen).
Met geld is alles op te lossen.
Aan de foto te zien is er bij het reanimeren toch iets niet helemaal goed gegaanquote:Rachel Hazes over zelfmoordpoging: ‘Ik denk dat Dré dacht: wegblijven’
Rachel Hazes (52) vertelt in een interview met Nieuwe Revu openhartig over de zelfmoordpoging die ze vijf jaar geleden heeft gedaan. ,,Ik zeg je eerlijk: ik ben nu heel dankbaar voor het leven. Dat was toen best een serieus dingetje, het was geen aandacht vragen.”
Marlies van Leeuwen 06-04-22, 09:21
Hazes is momenteel een boek aan het schrijven over haar leven, en daarin komt ook die donkere periode aan bod. Ze wil, zo zegt ze tegen het tijdschrift, graag uitleggen dat ‘een zelfmoordpoging niet altijd de beste beslissing is’. ,,Want het leven is namelijk wel heel mooi.”
Daar dacht ze in 2017 anders over, toen de weduwe van volkszanger André Hazes een poging deed een eind aan haar leven te maken. Ze omschrijft het als ‘kortsluiting in je hoofd’. ,,Het emmertje zat vol. Er zat heel veel verdriet in. Heel veel onmacht. Heel veel strijd moeten leveren. Onbegrip. En ik had natuurlijk een moeizame relatie met mijn zoon André. Daar ging ik echt kapot aan.”
Ze had het weken van tevoren voorbereid. Schreef een afscheidsbrief, kocht een mes. Op haar pols zijn lange rood-witte littekens zien, zo beschrijft de interviewer. ,,Het was een behoorlijke jaap. Dat was geen aandacht vragen en ik was echt teleurgesteld dat het niet gelukt was. Ik was echt klaar met het leven hier beneden”, vertelt Rachel. ,,Ik wilde heel graag naar boven. Naar de mensen die boven zitten, van wie ik onwijs veel houd.” Ze doelt op André Hazes en haar moeder.
Niemand wist hoe slecht het ging
De poging mislukte. ,,Ik denk dat Dré dacht: wegblijven, ik wil jou helemaal nog niet boven hebben!” Hoewel de wond diep was, ging ze pas na een week of twee, drie naar het ziekenhuis, waar ze enige tijd werd opgenomen op de psychiatrische afdeling. Kort na de poging bedekte ze de wond: niemand wist hoe slecht het eigenlijk met haar ging. Inmiddels geniet ze weer volop van het leven. ,,Wat ik heb gehad in 2017, noem ik toch een beetje ziek zijn. Na mijn ziekte ben ik heel erg de kleine dingen gaan waarderen: een vogeltje dat fluit, het zonnetje dat schijnt.”
De Nieuwe Revu ligt vanaf vandaag in de winkel, met op de cover een foto van Rachel Hazes met haar nieuwe vriend Klaas Otto. De twee zijn inmiddels echter alweer uit elkaar.
Bron
Hoezo?quote:Op woensdag 6 april 2022 12:05 schreef Nine. het volgende:
[..]
Aan de foto te zien is er bij het reanimeren toch iets niet helemaal goed gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |