https://www.mediacourant.(...)hulling-roddelpraat/quote:‘Charly Luske en Tanja Jess uit elkaar na onthulling RoddelPraat’
De relatie tussen Charly Luske en Tanja Jess lijkt voorbij na een onthulling van wangedrag door het programma RoddelPraat. “Ik zit er echt doorheen man. Dit komt niet goed”, snikt hij.
Charly Luske (43) zit er naar eigen zeggen helemaal doorheen nu het programma RoddelPraat een chatgesprek van hem met een 20-jarig meisje naar buiten heeft gebracht. “Ik heb net Tanja (Jess, 55, red.) gesproken en ehhh… Ik zit er echt doorheen man. Dit komt niet goed”, snikt hij in een spraakbericht aan presentator Dennis Schouten.
Voice-schandaal
Het 20-jarige meisje en Charly dansten vorige week zeer intiem met elkaar op een festival en na die ontmoeting volgde een behoorlijk pikant chatgesprek tussen de twee, aldus Dennis. Het meisje heeft het hele chatgesprek inclusief spraakberichten doorgestuurd aan RoddelPraat en dat programma pakt ermee uit in de nieuwste aflevering.
Aanvankelijk is Charly heel voorzichtig. “Dat dansen was al too much. (…) Heb ik straks een Voice-schandaal aan m’n broek (…) Dit gaat veel te ver hahaha. Ik moet stoppen met praten… ik breng mezelf in de problemen”, zegt hij.
Expliciet
Later wordt het een stuk explicieter. “Ligt een beetje aan wat je zelf spannend vind of niet… Een optie is bijvoorbeeld dat ik een kamer boek… Dan laat ik je ophalen met een Uber. Of heb je een auto?”
En: “Ik kan niet 3 uur achter elkaar keihard n**ken bijvoorbeeld. Vind ik ook geen reet aan. Hahaha. Maar ik kan wel 3x of 4x achter elkaar. Beetje pauze dan.”
Het is allemaal vrij heftig, zegt presentator Jan Roos: “Omdat je natuurlijk ook niet verwacht dat iemand dat hele gesprek inclusief de spraakberichtjes naar RoddelPraat stuurt.”
Wederhoor
Dennis heeft wederhoor gepleegd bij Charly, die hij van een sportschool in Almere kent. “Ik heb Charly gebeld, van: ‘We hebben wat van jou en dat ga ik brengen.’ Charly zei: ‘Ik ben in Ivoorkust, een weekje op vakantie.’ Charly schrok zich een ongeluk en die zei: ‘Potverdomme, dat moet die zijn.’”
Charly was dreigend, aldus Dennis. “Hij zei al direct tegen mij: ‘Dennis, dit heeft zúlke grote consequenties voor mij en als een man alles verliest, weet je ook niet wat de reactie is van een man die alles verliest. Dan kan het ook gevolgen hebben voor de brenger.’”
Komt niet goed’
Dennis: “Hij begon met de bedreigende manier, daarna kwam de slijmende manier. Hij zei: ‘Ik wil er veel voor doen dat jullie het niet brengen.’ Ik zei: ’Charly, we brengen het.’ Toen zei Charly: ‘Dan ga ik het aan Tanja vertellen.’”
Charly daarna snikkend in een spraakbericht aan Dennis: “Ik heb net Tanja gesproken en ehhh… Ik zit er echt doorheen man. Dit komt niet meer goed.”
Jan: “Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Charly dit de hele dag door aan het doen is. Die gaat niet soms vreemd, dat is een beetje zijn fulltime job. “
Dennis en Jan proostend: “Officieel door RoddelPraat is het eerste BN’er-huwelijk van Nederland verbroken.”
RoddelPraat
De nieuwe aflevering van RoddelPraat:
Dus omdat hij op zijn 21ste een relatie kreeg met iemand van 33 is hij 22 jaar later nog steeds "Iemand die op oudere vrouwen valt"?quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Bijzonder dat als je blijkbaar op oudere vrouwen valt zin hebt in zo'n groen blaadje.
Tanja ziet er nog wel goed uit ja.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:36 schreef Marsenal het volgende:
Is die Tanja Jess al 55? Die zou ik wel raken.
Geen knip voor de neus waard, zo'n Dennis Schouten. Het laagste van het laagste als je dat zo leestquote:Op donderdag 31 maart 2022 10:36 schreef Marsenal het volgende:
Bij roddelpraat zeggen ze gewoon keihard en vol trots dat ze hun eerste bn-er breuk hebben veroorzaakt.
Maar ook dat je je centen verdient aan het naar buiten brengen van dit soort dingen. Ik ben niet van plan het filmpje te bekijken. Ik gun die lullo's mijn view niet ( zullen ze ook lekker wakker van liggenquote:Op donderdag 31 maart 2022 10:54 schreef Sushirijst het volgende:
Wat een saai en nietszeggend leven moet je hebben als je dit soort dingen gelijk door gaat sturen naar roddelpraat.. bah bah.
Semtexgodin. Lekker wijf ben jij, mag ik je voicemail een keer inspreken schoonheid? @de_boswachter @Wereldgozerquote:Op donderdag 31 maart 2022 11:11 schreef SEMTEX het volgende:
Om de verwarring compleet te maken, kunnen we deze omboeken naar [VOICEBERICHTENGATE]
Tja risico van ''vreemdgaan'', geen medelijden. USHHHHH alles kan kapot!!! @Zipportalquote:Op donderdag 31 maart 2022 11:12 schreef Maharski het volgende:
Lekker bezig man...... dergelijk shit naar iets goedkoops als roddelpraat sturen om te scoren, en roddelpraat dat het 'lekker' gaat brengen. Lekker relaties slopen.
Brrrrr. Niet dat uiterlijk, maar dat hele yogaretreat gewauwel.quote:
En vooral "bedankt voor de uitnodiging" ....quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Brrrrr. Niet dat uiterlijk, maar dat hele yogaretreat gewauwel.
Wij zouden eens moeten afspreken schoonheidquote:Op donderdag 31 maart 2022 11:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Brrrrr. Niet dat uiterlijk, maar dat hele yogaretreat gewauwel.
Wat snap je niet aan mijn ondertitel?quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij zouden eens moeten afspreken schoonheid
Welk hotel?quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan mijn ondertitel?
Kansloos wel ja.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:12 schreef Maharski het volgende:
Lekker bezig man...... dergelijk shit naar iets goedkoops als roddelpraat sturen om te scoren, en roddelpraat dat het 'lekker' gaat brengen. Lekker relaties slopen.
@SEMTEX godquote:Op donderdag 31 maart 2022 11:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan mijn ondertitel?
Ik ben geen oude fiets.quote:
Huilende dreig/smeektelefoontjes?quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
dennis_schouten95 We hebben nu officieel het eerste BN’er huwelijk om zeep geholpen. Huilende dreig/smeek telefoontjes hebben ons niet doen besluiten dit niet uit te zenden. Wel slaapt Dennis vanavond elders voor zijn veiligheid. link in de bio
Op insta van Dennis. Ik hoop echt dat karma bestaat.
Dat Jan Roos een lul op pootjes was wisten we al, dat Dennis Schouten de schijn tegen had door zijn samenwerking met Jan Roos was ook wel duidelijk (en zijn deelname aan ER heeft dat beeld niet veranderd), maar de ogenschijnlijke trots in zo'n bericht is gewoon te triest voor woorden....quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
dennis_schouten95 We hebben nu officieel het eerste BN’er huwelijk om zeep geholpen. Huilende dreig/smeek telefoontjes hebben ons niet doen besluiten dit niet uit te zenden. Wel slaapt Dennis vanavond elders voor zijn veiligheid. link in de bio
Verwoest de vreemdganger niet gewoon zijn eigen gezin? Beetje omgekeerde wereldquote:Op donderdag 31 maart 2022 11:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat Jan Roos een lul op pootjes was wisten we al, dat Dennis Schouten de schijn tegen had door zijn samenwerking met Jan Roos was ook wel duidelijk (en zijn deelname aan ER heeft dat beeld niet veranderd), maar de ogenschijnlijke trots in zo'n bericht is gewoon te triest voor woorden....
Ronduit bizar, hoe zo'n lol ze er in hebben levens te verwoesten.
Wel echt tenenkrommend hoe vaak van die 'moderne' vrouwen vallen voor dit soort woke-neo-marxistisch gelul. De complete naïviteit toch.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:01 schreef Toine51 het volgende:
Hoop voor Tanja dat ze niet te wit is wegetrokken...
https://www.mediacourant.(...)rst-den-berg-te-wit/
Dat is wat anders, het gaat me om het feit dat zij er lol in lijken te hebben het openbaar te maken, en lol om de gevolgen lijken te hebben.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Verwoest de vreemdganger niet gewoon zijn eigen gezin? Beetje omgekeerde wereld
RP is een groot gedeelte satire en overacting. Niet alles zo serieus nemen in het levenquote:Op donderdag 31 maart 2022 12:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is wat anders, het gaat me om het feit dat zij er lol in lijken te hebben het openbaar te maken, en lol om de gevolgen lijken te hebben.
Dat staat compleet los van wat er thuis uitgelegd moet worden en wat de gevolgen zijn.
Een vreemdganger verwoest sowieso zijn/haar eigen gezin, ongeacht of het openbaar gemaakt wordt op een roddelkanaal.
Zo sprak ik ooit iemand die in een villawijk vrijwel naast een van de beste scholen in de stad woonde maar hun kinderen naar de openbare (die beduidend minder goed bekend staat) aan de andere kant van de wijk lieten gaan, want ja, ze groeiden in de wijk al zo in een bubbel op....quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:58 schreef Maharski het volgende:
[..]
Wel echt tenenkrommend hoe vaak van die 'moderne' vrouwen vallen voor dit soort woke-neo-marxistisch gelul. De complete naïviteit toch.
Jan Roos zou nog geen satire kunnen maken als het voor hem geschreven werdquote:Op donderdag 31 maart 2022 12:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
RP is een groot gedeelte satire en overacting. Niet alles zo serieus nemen in het levenEn ja vreemdgangers gewoon openbaar maken hatseflats.
Jan Roos is een ontzettend grappig kereltjequote:Op donderdag 31 maart 2022 12:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jan Roos zou nog geen satire kunnen maken als het voor hem geschreven werd
Uh ja kutwijf en niet klootzak? Bijzonder?quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:32 schreef Leandra het volgende:
Wat een intens schijtwijf ben je als je zulke berichten met Roddelpraat gaat delen.
Als hij je iets misdaan heeft, okay, dan kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar met Roddelpraat? De tering....
Iemand die dat doet zou ik er eerder van verdenken hem bewust (of in opdracht) te hebben benaderd.
Nee, die gozer sloopt zijn relatie.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:12 schreef Maharski het volgende:
Plezier in andermans ellende, is dat niet waar heel SHO om draait?quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is wat anders, het gaat me om het feit dat zij er lol in lijken te hebben het openbaar te maken, en lol om de gevolgen lijken te hebben.
Dat staat compleet los van wat er thuis uitgelegd moet worden en wat de gevolgen zijn.
Ach, seks op basis van luske zou geen bedreiging moeten vormen voor een relatie. Gewoon wat niet weet, wat niet deert.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:16 schreef FlippingCoin het volgende:
Nee, die gozer sloopt zijn relatie.
Heeft toch een tia gehad?quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nou schijnbaar is het wel een bedreiging, prima dat je rondneukt, zeker als ze dat beide vinden. Maar hij heeft zijn relatie gesloopt niet de gene die dit doet uitlekken natuurlijk.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:17 schreef Maharski het volgende:
[..]
Ach, seks op basis van luske zou geen bedreiging moeten vormen voor een relatie. Gewoon wat niet weet, wat niet deert.
Dat hij een lul is die zijn relatie om zeep helpt maakt dat wijf dat die berichten naar Roddelpraat gestuurd heeft niet minder een schijtwijf.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Uh ja kutwijf en niet klootzak? Bijzonder?
Mwah, niet specifiek.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:16 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Plezier in andermans ellende, is dat niet waar heel SHO om draait?
quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hij een lul is die zijn relatie om zeep helpt maakt dat wijf dat die berichten naar Roddelpraat gestuurd heeft niet minder een schijtwijf.
Even los van het gegeven dat ik niet uitsluit dat ze bewust op hem afgestapt is tijdens dat festival, de halve insta van Tanja Jess stond vol met berichten dat ze in NY was.
Het zijn alle vier wanstallige figuren.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hij een lul is die zijn relatie om zeep helpt maakt dat wijf dat die berichten naar Roddelpraat gestuurd heeft niet minder een schijtwijf.
Even los van het gegeven dat ik niet uitsluit dat ze bewust op hem afgestapt is tijdens dat festival, de halve insta van Tanja Jess stond vol met berichten dat ze in NY was.
Dat "wijf" gaf nergens een aanleiding tot die vieze praat. En al zeker niet voor een "verkrachtingsfantasie". Die AliExpress Robbie Williams is een grote fantast die zichzelf een erg groot mannetje vindt.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaan ze er met je vent vandoorquote:Op donderdag 31 maart 2022 12:23 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Ook zoiets ....
Als vroeger iemand op Facebook meldde dat ze een of twee weken in bv Spanje zaten, was er weleens iemand die dan postte: "bedankt voor je kleurentelevisie".
Ook oude vrouwen kunnen er goed uit zien. Die Tanja Jess is wel gewoon een bonafide milf.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:49 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Is gewoon een oude vrouw inmiddels hoor. In haar playboy tijd zag ze er goed uit.
Nee, want dan verdienen ze er niks aan.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:03 schreef Mariposas het volgende:
Mag ik vragen waarom dit soort onthullingen publiekelijk moeten worden uitgemeten? Is het niet voldoende als ze alle informatie die zij hebben aan Tanja Jess sturen?
Ja, twee edities achter elkaar. Ik heb alleen nog het kerstnummer.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:49 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Is gewoon een oude vrouw inmiddels hoor. In haar playboy tijd zag ze er goed uit.
Apart gevoel voor humor heb je.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jan Roos is een ontzettend grappig kereltje![]()
Hoe oud is die vent? 60? Dat die kerel geen normale baan heeft maar zijn dagen slijt met het in elkaar draaien van een showtje als Roddelpraat zegt wel genoeg lijkt me.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jan Roos is een ontzettend grappig kereltjeEn legt de vinger vaak op de zere plek
Snap ik wel. Ze leven mooi en het worden geen eenkennige kneusjes die bang zijn voor van alles en nog wat.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo sprak ik ooit iemand die in een villawijk vrijwel naast een van de beste scholen in de stad woonde maar hun kinderen naar de openbare (die beduidend minder goed bekend staat) aan de andere kant van de wijk lieten gaan, want ja, ze groeiden in de wijk al zo in een bubbel op....
Als je dat zo belangrijk vindt kun je nog beter in het wat meer gemêleerde deel van de wijk gaan wonen en je kinderen naar een goede school laten gaan dan andersom.
Ik dacht ook dat hij 60+ was, maar lees dat hij 45 is. Vieze vent vind het hemquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hoe oud is die vent? 60? Dat die kerel geen normale baan heeft maar zijn dagen slijt met het in elkaar draaien van een showtje als Roddelpraat zegt wel genoeg lijkt me.
Een wanstaltige en sneue vertoning.
45?quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat hij 60+ was, maar lees dat hij 45 is. Vieze vent vind het hem
Opgroeien in een gouden kooi is vanuit ontwikkelingsoogpunt inderdaad waarschijnlijk nog kutter dan opgroeien met beperkte middelen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Snap ik wel. Ze leven mooi en het worden geen eenkennige kneusjes die bang zijn voor van alles en nog wat.
En blijkbaar dus de neef van Saskia Noort. Zo'n iets te directe neef waar je je kapot voor schaamt.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jan Roos is een ontzettend grappig kereltjeEn legt de vinger vaak op de zere plek
Ik zou mij eerder schamen voor die walgelijke Woke act van een Saskia Noortquote:Op donderdag 31 maart 2022 14:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En blijkbaar dus de neef van Saskia Noort. Zo'n iets te directe neef waar je je kapot voor schaamt.
Jan of Charlie..?quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat hij 60+ was, maar lees dat hij 45 is. Vieze vent vind het hem
Saskia Noort in je familie is eerder iets om je over te schamenquote:Op donderdag 31 maart 2022 14:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En blijkbaar dus de neef van Saskia Noort. Zo'n iets te directe neef waar je je kapot voor schaamt.
Valt voor mij niet onder het kopje entertainment? Het is een roddelshow, niet de Rijksrecherche die misstanden in de samenleving oplost.quote:Op donderdag 31 maart 2022 15:29 schreef DjVero het volgende:
Wat een slachtofferrollen hier, zeg, schandalig. Als meneer Luske zijn huwelijk niet kapot had willen hebben, moet hij niet met een 20-jarig kutje lopen kutten, simpel zat. Heerlijk hoe Roddelpraat dit soort shit de wereld in slingert. Zolang er "BN'ers" zijn die denken dat ze maar van alles kunnen flikken, zal een programma als Roddelpraat bestaansrecht blijven hebben. En maar goed ook! Triest volk.
Laten we nou niet doen alsof Roddelpraat een hogere morele rechtsorde is ofzo, die parasiteren net zo goed op de puinhoop die ze in Hilversum er van makenquote:Op donderdag 31 maart 2022 15:29 schreef DjVero het volgende:
Wat een slachtofferrollen hier, zeg, schandalig. Als meneer Luske zijn huwelijk niet kapot had willen hebben, moet hij niet met een 20-jarig kutje lopen kutten, simpel zat. Heerlijk hoe Roddelpraat dit soort shit de wereld in slingert. Zolang er "BN'ers" zijn die denken dat ze maar van alles kunnen flikken, zal een programma als Roddelpraat bestaansrecht blijven hebben. En maar goed ook! Triest volk.
Het is iig erg tekenend wie er mee weglopenquote:Op donderdag 31 maart 2022 12:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jan Roos zou nog geen satire kunnen maken als het voor hem geschreven werd
Helemaal mee eens, hoor. Die Jan Roos en zijn koorknaapje zijn ook ronduit stuitend, maar het is wel heerlijk hoe zij de misstanden en dergelijke in bn'erland blootleggen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 15:41 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Laten we nou niet doen alsof Roddelpraat een hogere morele rechtsorde is ofzo, die parasiteren net zo goed op de puinhoop die ze in Hilversum er van maken
Dat gevoel krijg ik er eigenlijk ook bijquote:
Nee ....quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:59 schreef TolstoiFan het volgende:
https://www.instagram.com/p/CbxsAlMoz4-/
Lijkt toch wel te kloppen dit verhaal.
Wat een raar bericht van haar...quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:59 schreef TolstoiFan het volgende:
Mijn radar is stuk, ik wacht wel tot morgen of het geen grap is.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:11 schreef Marsenal het volgende:
Charly heeft een onveilige kutjeugd gehad en is nu dus nonstop onzeker met zijn piemel in een jonge deerne, Tanja durft in elk geval over haar eigen boosheid heen te kijken.
Dit is wel waar ik aan dacht: er kunnen best dingen van het verhaal zijn die bekend zijn bij Tanja. En dan moet je een stuk van het verhaal naar buiten brengen omdat anderen ermee aan de haal gaan.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:59 schreef TolstoiFan het volgende:
Dat vind ik ook sterk.quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik gun Jan en Dennis wederom een extra bakje karma, vooral om het genot wat ze erbij uitstralen om mensen voor de bus te gooien
Sterk van Tanja dat ze dat meisje nog gaat verdedigen, terwijl je toch ook wel je twijfels bij haar kunt hebben als het eerste wat je doet is om die printscreens naar die galbakken door te sturen.
En Charly had inderdaad zijn lusten moeten bedwingen, maar de geilheid waarmee men over de rug van anderen probeert te scoren vind ik misschien nog wel veel kwalijker.
Ik durf er wel wat op te zetten dat Dennis Schouten ook lekker rondneukt en een onbetrouwbare hond is. Laten we hopen dat die bak karma snel komt. Jan Roos is zo'n sneue eeuwige vrijgezel waar zelfs de hond van de buren nog niet op kruipt.quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:32 schreef Academicus het volgende:
Wat een kansloos kutprogramma van twee schijtbakken die nog te dom zijn om te poepen. Ja, die kerel is bekend en neukt buiten de deur. Er zijn hordes niet bekende Nederlanders die dat doen of dat graag zouden willen. Nu een gezin aan gort door twee gezwellen met een 'leuke' scoop. En nog proosten ook. Rot lekker weg in een diep, koud graf, stelletje parasieten.
Zo, ik hoop dat jullie dit lezen.
Wait whut, vind je Jensen niet ranzig?quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:54 schreef Pokkehandtas het volgende:
Ik heb het gezien, nooit geweten dat het bestond. Lijkt wel de Jensen show maar dan ranzig. Die vieze lachjesHeiliger dan de paus, voorzover het niet opgezet is.
quote:Op vrijdag 1 april 2022 00:00 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Wait whut, vind je Jensen niet ranzig?
Een ander level, dit is het riool. Jensen is wat doorgeslagen maar niet persoonlijk.quote:Op vrijdag 1 april 2022 00:00 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Wait whut, vind je Jensen niet ranzig?
Een 20-jarig meisje dat weet wie Charly Luske is? Volgens mij is hij al jaren niet echt meer met z'n kop op tv geweest.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is het helemaal vreemd dat ze Roddelpraat wel wist te vinden.quote:Op vrijdag 1 april 2022 00:20 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Een 20-jarig meisje dat weet wie Charly Luske is? Volgens mij is hij al jaren niet echt meer met z'n kop op tv geweest.
Dan kunnen we de hele showbizz beter opdoeken. Had Boos ook de aflevering rond het voice schandaal niet hoeven uitzenden. Zo werkt het niet.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:03 schreef Mariposas het volgende:
Mag ik vragen waarom dit soort onthullingen publiekelijk moeten worden uitgemeten? Is het niet voldoende als ze alle informatie die zij hebben aan Tanja Jess sturen?
Ja, want een gevalletje machtsmisbruik is hetzelfde als gewoon vreemdgaan.quote:Op vrijdag 1 april 2022 02:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan kunnen we de hele showbizz beter opdoeken. Had Boos ook de aflevering rond het voice schandaal niet hoeven uitzenden. Zo werkt het niet.
Ja dat wel.quote:Op vrijdag 1 april 2022 01:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is het helemaal vreemd dat ze Roddelpraat wel wist te vinden.
Twee weken geleden zat hij nog bij Koffietijd.quote:Op vrijdag 1 april 2022 00:20 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Een 20-jarig meisje dat weet wie Charly Luske is? Volgens mij is hij al jaren niet echt meer met z'n kop op tv geweest.
Oh.quote:Op vrijdag 1 april 2022 07:00 schreef maily het volgende:
[..]
Twee weken geleden zat hij nog bij Koffietijd.
Ik weet niet waarvoor.
Misschien was ze wel ingehuurd door dat duo. Ik sta nergens bij die lullo's van op te kijken.quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:43 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Dat vind ik ook sterk.
Het is natuurlijk ook een jong meisje, alsnog verantwoordelijk maar misschien nog wel een beetje blue.
En met de huidige cultuur waarin zo iemand ook binnen de kortste keren bedreigd wordt...
Maar hoop wel dat dat meisje zich de ogen uit de kop schaamt. Wat heb je er ook mee te winnen? Zou ze ervoor betaald krijgen?
O ja. En over een paar weken zit zij in al die BN-programma's .... de verleidster van Charlie Luske ....quote:Op vrijdag 1 april 2022 07:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Misschien was ze wel ingehuurd door dat duo. Ik sta nergens bij die lullo's van op te kijken.
Ik ken hem ook niet.quote:Op vrijdag 1 april 2022 00:20 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Prima als je zo denkt, maar hier zijn ook 2 kinderen bij betrokken. Die vandaag ook weer naar school gaan.quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:02 schreef CoExist het volgende:
#TeamRoddelPraat hier!
Prachtig hoe die so-called BN-ers met hun woke wijzende vingertjes van hun voetstuk worden gesmeten.
Het is geen 1970 meer, als je in 2022 en 45 bent, gescheiden en je kinderen amper ziet dan speelt er meer.quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Prima als je zo denkt, maar hier zijn ook 2 kinderen bij betrokken. Die vandaag ook weer naar school gaan.
Ik lees op wiki dat Jan Roos gescheiden is en dat hij daardoor zijn kinderen amper ziet. Misschien houdt hij zich bezig met andermans ellende om zo zijn eigen te vergeten.
De reklamecampapgne over hoe Tanja Jess de toekomst voor haar en haar man ziet, kan beter ook maar in de ijskast gestopt worden.quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:39 schreef vencodark het volgende:
Advies aan Tanja Jess: spreken is zilver, zwijgen is goud.![]()
Ze vertelt veel te veel. Is alleen maar voer voor nog meer gezeik/geroddel.
Ja, dat vermoeden heb ik ook. Het was zeker niet bedoeld om hem een slachtofferrol te gevenquote:Op vrijdag 1 april 2022 09:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is geen 1970 meer, als je in 2022 en 45 bent, gescheiden en je kinderen amper ziet dan speelt er meer.
3 of 4 minuten man dan hèquote:Op vrijdag 1 april 2022 09:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als iemand de noodzaak voelt te benoemen dattie "niet 3 uur achter elkaar door kan neuken" vermoed ik altijd gelijk een one minute man.
Zelfs bij Jan Roos blijken er mensen te bestaan die het erop kunnen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Prima als je zo denkt, maar hier zijn ook 2 kinderen bij betrokken.
Als een man zegt dat hij drie uur non-stop kan neuken geloof je dat zeker wel?quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als iemand de noodzaak voelt te benoemen dattie "niet 3 uur achter elkaar door kan neuken" vermoed ik altijd gelijk een one minute man.
Ik had het over de kinderen van Tanja en Charlyquote:Op vrijdag 1 april 2022 10:16 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Zelfs bij Jan Roos blijken er mensen te bestaan die het erop kunnen.
Gewoon vreemdgaanquote:Op vrijdag 1 april 2022 02:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want een gevalletje machtsmisbruik is hetzelfde als gewoon vreemdgaan.
Charlieeeequote:Op vrijdag 1 april 2022 11:06 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Deze hele situatie doet me denken aan dit:
Eronder is weer een ander verhaal. Lijkt me nogal benauwdquote:Op vrijdag 1 april 2022 10:16 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Zelfs bij Jan Roos blijken er mensen te bestaan die het erop kunnen.
quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:08 schreef Sfancta het volgende:
ICH KANN ES NICHT FÜR 4 STUNDEN HALTEN, ABER KANN VIER MAL FICKEN
Roos ging vreemd met z'n huidige vriendin. Ofzo.quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is geen 1970 meer, als je in 2022 en 45 bent, gescheiden en je kinderen amper ziet dan speelt er meer.
Volgens zijn Facebook is dit al 6 jaar zijn vriendin.quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Roos ging vreemd met z'n huidige vriendin. Ofzo.
Misschien heeft 'ie stiekem meer geld dan we denken.quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Volgens zijn Facebook is dit al 6 jaar zijn vriendin.
[ afbeelding ]
Hoedan?!!!?!
Idd Het kan niet anders. Zijn persoonlijkheid is nog lelijker dan die vetzuchtige rosse buitenkantquote:Op vrijdag 1 april 2022 12:40 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Misschien heeft 'ie stiekem meer geld dan we denken.
Ik denk dat dit een oude foto is, want op foto's die internet staan van hun samen oogt ze wel wat ouder. Maar nog steeds, een mooie vrouw om te zien.quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:40 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Misschien heeft 'ie stiekem meer geld dan we denken.
Een volwassen kerel die zich gedraagt als een kleuter. En dan dat proosten op het eerste huwelijk wat zij kapot gemaakt hebben, dan heb je toch echt een tekortkoming....quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hoe oud is die vent? 60? Dat die kerel geen normale baan heeft maar zijn dagen slijt met het in elkaar draaien van een showtje als Roddelpraat zegt wel genoeg lijkt me.
Een wanstaltige en sneue vertoning.
Hun hebben niks kapot gemaakt he? Charly wou een 20jarige 4x na elkaar kletsen. Maar geen 4 uur na elkaar.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:43 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Een volwassen kerel die zich gedraagt als een kleuter. En dan dat proosten op het eerste huwelijk wat zij kapot gemaakt hebben, dan heb je toch echt een tekortkoming....
Hij heeft blijkbaar zelf ook een scheiding achter de rug die niet helemaal goed voor hem heeft uitgepakt. Dus je weet hoe het kan gaan en dan nog inderdaad proosten op het eerste huwelijk dat door RP om zeep is geholpen. Ik heb serieus geen woorden voor dit soort wezens.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:43 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Een volwassen kerel die zich gedraagt als een kleuter. En dan dat proosten op het eerste huwelijk wat zij kapot gemaakt hebben, dan heb je toch echt een tekortkoming....
quote:Jan en Charly lanceren vandaag 'Koffieleuters de podcast - Liefdeslessen van Jan en Charly'. Daarnaast komen Jan en Charly ook praten over het thema financiën. Want welke rol spelen financiën in een relatie en wat zijn de verschillen tussen mannen en vrouwen?
Charly Luske is een van onze Koffieleuters: hét mannenpanel van Koffietijd. Naast dat hij regelmatig bij ons aanschuift is Charly zanger. Op jonge leeftijd begon Charly al met zingen. Zo zong hij ooit samen met Gordon in de Lucky Lotto Live Show. Charly heeft ook deel uitgemaakt van de boybands Velvet en X Marks The Spot. Verder speelde Charly in verschillende musicals en deed hij mee aan The Voice in 2011.
Wat een vieze woordspeling, koffieleuters.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:12 schreef maily het volgende:
Charly Luske is regelmatig op tv als Koffieleuter bij Koffietijd
[..]
Hij is in het verleden al vaker vreemdgegaan (Tanja ook, na Charly wel te verstaan ) en daar liepen ze ook voor in therapie 1-2 jaar geleden ofzo. Bron hunzelf Insta en x interview op tv geloof ik.quote:Op vrijdag 1 april 2022 23:21 schreef Fascination het volgende:
Ik vind het allemaal weinig schokkend en geen uitzending waard eigenlijk. Hij wil vreemdgaan en stuurt wat seksueel getinte berichten naar een jongere vrouw die niet minderjarig is.
Dat is voor Nederlandse huismoeders erger dan genocidequote:Op vrijdag 1 april 2022 23:21 schreef Fascination het volgende:
Ik vind het allemaal weinig schokkend en geen uitzending waard eigenlijk. Hij wil vreemdgaan en stuurt wat seksueel getinte berichten naar een jongere vrouw die niet minderjarig is.
Ik post daar zeldenquote:Op zaterdag 2 april 2022 09:50 schreef potjecreme het volgende:
Kijk de vrouwen hier een verontwaardigd zijn op Jan Roos maar intussen uren vullen in het Barbie en lulgate topic![]()
![]()
![]()
![]()
Heb dit vooral meegekregen, omdat zij er zo dramatisch op reageerde idd.quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:39 schreef vencodark het volgende:
Advies aan Tanja Jess: spreken is zilver, zwijgen is goud.![]()
Ze vertelt veel te veel. Is alleen maar voer voor nog meer gezeik/geroddel.
Zo is hetquote:Op zaterdag 2 april 2022 17:36 schreef girlnextdoor. het volgende:
Zodra iemand buiten de deur neukt zonder dat je een open huwelijk/relatie hebt, dan is er gewoon stront aan de knikker. Gezien ik geruchten hoor dat Tanja zelf ook niet vries van een neukertje buiten de deur was, zoeken ze het maar lekker uit met z'n tweeën.
Je weet dat als je bekend bent, je onder een vergrootglas ligt. In een tijd als deze wordt je dan ook gewoon exposed. Ik laat even in het midden of ik het daarmee eens ben of niet. Maar iedere BN'er wil vooral de lusten, nu de lasten boven komen spelen ze ineens paniekvoetbal met gefakete spijtbetuigingen, in woord of in beeld of per voicemessage, om hun imago te redden. Dat vind ik pas irritant.
Als ze die behoefte allebei hebben, dan kunnen ze hun relatievorm er toch op aanpassen?quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:36 schreef girlnextdoor. het volgende:
Zodra iemand buiten de deur neukt zonder dat je een open huwelijk/relatie hebt, dan is er gewoon stront aan de knikker. Gezien ik geruchten hoor dat Tanja zelf ook niet vries van een neukertje buiten de deur was, zoeken ze het maar lekker uit met z'n tweeën.
Kom eens met bewijs van je geruchtenquote:Op zaterdag 2 april 2022 17:36 schreef girlnextdoor. het volgende:
Je weet dat als je bekend bent, je onder een vergrootglas ligt. In een tijd als deze wordt je dan ook gewoon exposed. Ik laat even in het midden of ik het daarmee eens ben of niet. Maar iedere BN'er wil vooral de lusten, nu de lasten boven komen spelen ze ineens paniekvoetbal met gefakete spijtbetuigingen, in woord of in beeld of per voicemessage, om hun imago te redden. Dat vind ik pas irritant.
Lol wat een domme kutquote:Op donderdag 31 maart 2022 11:01 schreef Toine51 het volgende:
Hoop voor Tanja dat ze niet te wit is wegetrokken...
https://www.mediacourant.(...)rst-den-berg-te-wit/
Ken je dit fragment al?quote:
Op basis van dit beetje tekst van haar: lijkt me geen "domme kut".quote:
Ik vind dat hele roddelpraat niets aan, ik erger mij groen en geel aan die man met die bril, is dat Jan Roos?quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:36 schreef Deisyy het volgende:
Domme, domme Charly.
Dit is trouwens voor het eerst dat een een filmpje van Roddelpraat zieMaar Jan Roos
Heb je google?quote:Op zondag 3 april 2022 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind dat hele roddelpraat niets aan, ik erger mij groen en geel aan die man met die bril, is dat Jan Roos?
4xquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:44 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Hun hebben niks kapot gemaakt he? Charly wou een 20jarige 4x na elkaar kletsen. Maar geen 4 uur na elkaar.
Nee,quote:
En straks wel weer naar shownieuws kijken waar Evert Santegoeds en Marc van der Linden al decennia lang allerlei privedingen delen van “bekend” Nederlandquote:Op zaterdag 2 april 2022 09:50 schreef potjecreme het volgende:
Kijk de vrouwen hier verontwaardigd zijn op Jan Roos maar intussen uren vullen in het Barbie en lulgate topic![]()
![]()
![]()
![]()
Is die Marc van der Linden overgestapt naar shownieuws?quote:Op zondag 3 april 2022 07:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En straks wel weer naar shownieuws kijken waar Evert Santegoeds en Marc van der Linden al decennia lang allerlei privedingen delen van “bekend” Nederland
Of boulevard, ik hou niet bij hoe die programma’s heten.quote:Op zondag 3 april 2022 08:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Is die Marc van der Linden overgestapt naar shownieuws?Wat sneu.
Boulevard vind ik bagger, maar is nog classy vergeleken bij shownieuws. Wat een paupers daar aan die desk.
Is daar al een topic over eigenlijk? Zag hem nog lopen voordat hij gecanceld was. Zag er slecht uit.quote:Op zondag 3 april 2022 08:03 schreef kanovinnie het volgende:
Marc v/d Libden is gecanceld omdat hij flink aan de drugs en drank zou zitten. En de pornofilmpjes die hij maakt vielen niet in goede aard bij zijn werkgever
Serieus? Pornofilmpjes? Had ik niet achter hem gezocht.quote:Op zondag 3 april 2022 08:03 schreef kanovinnie het volgende:
Marc v/d Libden is gecanceld omdat hij flink aan de drugs en drank zou zitten. En de pornofilmpjes die hij maakt vielen niet in goede aard bij zijn werkgever
Google maar. Hij had wat jonge kerels bij zich en vertelde ze wat ze moesten doen voor de camera.quote:Op maandag 4 april 2022 13:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Serieus? Pornofilmpjes? Had ik niet achter hem gezocht.
Ja, dat kwam enkel voorbij in de Roddelpraat hoorquote:Op maandag 4 april 2022 14:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waarom kijken jullie porno met Marc vd Linden![]()
Wat is dit topic trouwens ontspoord
Die roddelpraat aflevering heb ik dan gemist…quote:Op maandag 4 april 2022 14:48 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, dat kwam enkel voorbij in de Roddelpraat hoor.
Met ook een reactie van Marc zelf.
Maar goed, ontopic dan maar weer.
Wat doet Marc van der Linden eigenlijk nu voor werk?quote:Op maandag 4 april 2022 14:39 schreef Mylene het volgende:
Ja, hij noemt zich een dom (dominant) daddy. In dat filmpje wat ik zag neukt hij een jongen al zittend op de bank. Hij heeft de puf natuurlijk niet om een andere houding aan te nemen. Een jongen uit Prince Charming geloof ik.
Hij is nu fulltime dom daddyquote:Op dinsdag 5 april 2022 12:24 schreef Mishu het volgende:
[..]
Wat doet Marc van der Linden eigenlijk nu voor werk?
Te vroeg voor een domdaddygatequote:
Wat?! Welke jongen van Prince Charming?quote:Op maandag 4 april 2022 14:39 schreef Mylene het volgende:
Ja, hij noemt zich een dom (dominant) daddy. In dat filmpje wat ik zag neukt hij een jongen al zittend op de bank. Hij heeft de puf natuurlijk niet om een andere houding aan te nemen. Een jongen uit Prince Charming geloof ik.
De verontwaardiging is selectief. Roddelbladen -en programma's hebben bestaansrecht door mensen die van de roddels smullen, zoals wij. Wat willen we dan, dat ze dit soort nieuwtjes naar buiten brengen en er ernstig bij kijken? Lekker hypocriet, want als je het erg vindt dat je bijdraagt aan het einde van een relatie, dan moet je zulke informatie niet openbaren.quote:Op donderdag 31 maart 2022 15:29 schreef DjVero het volgende:
Wat een enorme kneus. Je kan toch gewoon zeggen "Ik wil daar geen mededelingen over doen" ipv dat gelul over het weer.quote:Op zondag 17 april 2022 00:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ongemakkelijke Charly Luske ontwijkt vragen over relatie Tanja Jess
Wat een kneus![]()
Wat fucking kansloos.quote:Op zondag 17 april 2022 00:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ongemakkelijke Charly Luske ontwijkt vragen over relatie Tanja Jess
Ruim twee weken na de pijnlijke bekentenis van Charly Luske dat hij huwelijksproblemen heeft met Tanja Jess door zijn eigen fouten, treft Shownieuws de zanger zaterdagmiddag op het voetbalveld, waar hij in actie komt voor het Nationale Artiesten Elftal.
Als Charly wordt gevraagd hoe het nu tussen hem en zijn vrouw Tanja gaat, reageert hij nogal ongemakkelijk voor de camera van Shownieuws, zo is in bovenstaande video te zien.
https://www.shownieuws.nl(...)problemen-tanja-jess
Wat een kneus![]()
Die trok zijn nek nog wat verder in van ongemakkelijkheid.quote:Op zondag 17 april 2022 10:21 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Wat fucking kansloos.
"Ik doe daar geen mededelingen over/wil het er niet over hebben" Hoe moeilijk kan het zijn?
Dat hoofd van Ferry Somogyi ook
Nou, ik had het anders van Danny de Munk ook helemaal niet verwacht.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:20 schreef BasEnAad het volgende:
Jaja honderden, ik denk dat als hij begint met opnoemen tot ongeveer 6 personen komt.
Ik denk dat de helft van bekend Nederland vreemdgaat, maar Luske weet dat helemaal niet van 100'den personen bij naam.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:24 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou, ik had het anders van Danny de Munk ook helemaal niet verwacht.
Hahaha ach kom.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:24 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou, ik had het anders van Danny de Munk ook helemaal niet verwacht.
En André van Duin en Robert ten Brink.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nou dat dus.
Ik verwacht het in principe van iedereen. Behalve van Frans Bauer.
En Humber... Oh nee...quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
En André van Duin en Robert ten Brink.
Alsof dat het goed lult ook.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:56 schreef letmehearyouscream het volgende:
Nou ben ik redelijk op de hoogte maar ik kén niet eens 100 BN'ers. Of je moet allerlei B-sterren, realitydeelnemers enzo meerekenen.
Wat kinderachtig ook om dat als bliksemafleider in te zetten.
Ze zijn al snel bekender dan CL, toch?quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:56 schreef letmehearyouscream het volgende:
Nou ben ik redelijk op de hoogte maar ik kén niet eens 100 BN'ers. Of je moet allerlei B-sterren, realitydeelnemers enzo meerekenen.
Wat kinderachtig ook om dat als bliksemafleider in te zetten.
LeKkEr NeUkEnquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:56 schreef Jauke het volgende:
Iedereen neukt toch met elkaar? Vooral in dat BN-er wereldje. Kijk, als het seksueel overschrijdend gedrag is, dikke foei. Maar gewoon vreemdgaan? Dat is echt none of our business waardoor ik toch wel team Charly ben. Vooral omdat het al bekend was tussen charly en zijn vriendin en eraan werkte.. toch?
Zonde, want het is wel geil.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:46 schreef Jauke het volgende:
[..]
Het lijkt trouwens net dat ik vreemdgaan goed praat, maar dat is niet!
Oud vrouwelijk collega is nu getrouwd en heeft kids van haar vriend, maar is dus ooit eens vreemd gegaan met long time beste vriend van haar vriend. HET MAG NIET maar stiekem is het wel een opwindend idee.quote:
Dit is geil @Wereldgozerquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:55 schreef Jauke het volgende:
[..]
Oud vrouwelijk collega is nu getrouwd en heeft kids van haar vriend, maar is dus ooit eens vreemd gegaan met long time beste vriend van haar vriend. HET MAG NIET maar stiekem is het wel een opwindend idee.boefjes
Argh... geen idee hoe je gifjes post, maar: https://tenor.com/bcs6Y.gifquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:56 schreef Jauke het volgende:
Iedereen neukt toch met elkaar? Vooral in dat BN-er wereldje. Kijk, als het seksueel overschrijdend gedrag is, dikke foei. Maar gewoon vreemdgaan? Dat is echt none of our business waardoor ik toch wel team Charly ben. Vooral omdat het al bekend was tussen charly en zijn vriendin en eraan werkte.. toch?
Die blijft goudquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:07 schreef BE het volgende:
[..]
Argh... geen idee hoe je gifjes post, maar: https://tenor.com/bcs6Y.gif
Heb het echt helemaal verkeerd verwoordquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:07 schreef BE het volgende:
[..]
Nee hoor, we snappen allemaal dat niemand vreemdgaan actief aanmoedigt.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:36 schreef Jauke het volgende:
[..]
Heb het echt helemaal verkeerd verwoordEven snel aangepast.
Vreemdgaan gebeurt 'overal' Maar je als BNer ben je wel de pisang als het uitkomtquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:39 schreef BE het volgende:
[..]
Nee hoor, we snappen allemaal dat niemand vreemdgaan actief aanmoedigt.![]()
Maar echt verrassend is het natuurlijk niet.
Ja, en daarom vind ik het sneu en niet terecht dat Charly exposed wordt. Als het seksueel overschrijdend gedrag was geweest was het wél terecht geweest. Vind dit gewoon een beetje uit de hand lopen met die juice channels.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Vreemdgaan gebeurt 'overal' Maar je als BNer ben je wel de pisang als het uitkomt
eens hoor. En alsof vrouwen heilig zijn! It takes twoquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:44 schreef Jauke het volgende:
[..]
Ja, en daarom vind ik het sneu en niet terecht dat Charly exposed wordt. Als het seksueel overschrijdend gedrag was geweest was het wél terecht geweest. Vind dit gewoon een beetje uit de hand lopen met die juice channels.
Dat hoort erbij als je bekend bent. De prijs van bekend zijn. Wil je dat niet, ga je lekker bij de AH achter de kassa.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Vreemdgaan gebeurt 'overal' Maar je als BNer ben je wel de pisang als het uitkomt
Nou ja, dat gaat voor de serieuze journalistiek op. De roddelpers draait juist op moreel laakbaar gedrag in brede zin, ook als het niet strafbaar is. Sterker nog, een beroerde outfit is al genoeg om aan de schandpaal genageld te worden. Als je daar geen zin in hebt, moet je denk ik in een ander subforum zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:56 schreef Jauke het volgende:
Iedereen neukt toch met elkaar in dat wereldje? Kijk, als het seksueel overschrijdend gedrag is moet dat exposed worden, dikke foei. Maar vreemdgaan? is echt none of our business waardoor ik toch wel team Charly ben. Dat is iets tussen hun en niet de rest van NL. Vooral omdat het al bekend was tussen charly en zijn vriendin en ze eraan werkte.. toch?
Niet dat ik vreemdgaan goed wil praten hoor. Helemaal niet zelfs.
Who the fuck cares.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:32 schreef Leandra het volgende:
Wat een intens schijtwijf ben je als je zulke berichten met Roddelpraat gaat delen.
Als hij je iets misdaan heeft, okay, dan kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar met Roddelpraat? De tering....
Iemand die dat doet zou ik er eerder van verdenken hem bewust (of in opdracht) te hebben benaderd.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:07 schreef BE het volgende:
Ja, dat deed ik, maar dan krijg ik hier alleen een code.gif in beeld, niet het gifje zelf.quote:Op woensdag 20 april 2022 13:54 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Selecteer de link en klik dan op het "afbeelding toevoegen" icoontje (zie rode cirkel).
Dan staat dat plaatje waarschijnlijk op een webserver die geen z.g. deep links toestaat.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:34 schreef BE het volgende:
Ja, dat deed ik, maar dan krijg ik hier alleen een code.gif in beeld, niet het gifje zelf.
quote:Op woensdag 20 april 2022 18:43 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dan staat dat plaatje waarschijnlijk op een webserver die geen z.g. deep links toestaat.
Nee, ik dacht serieus dat Danny de Munk gewoon een gelukkig huwelijk had.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hahaha ach kom.
Of was je sarcastisch?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |