quote:Marc van der Linden reageert bij Op1 op ‘ontslag’ en verslavingsgeruchten
marc van der linden, rtl, rtl boulevard, roddelpraat, jan roos
Marc van der Linden. Foto: ANP
Marc van der Linden, royaltydeskundige en vaak te zien aan de desk van RTL Boulevard, is inmiddels gestopt bij het programma. Maar waaróm hij precies stopte, daar was nogal wat over te doen. Zo schreven verschillende zogeheten juicechannels dat hij zou zijn ontslagen en dat hij een coke- en alcoholverslaving heeft. Niet de minste beschuldigingen. Van der Linden heeft daar inmiddels zelf op gereageerd, bij Op1.
Ook Metro schreef over de beschuldigingen, die destijds vooral uit de mond van Jan Roos kwamen. Die uitspraken deed hij zowel via Twitter als in zijn YouTube-programma met Dennis Schouten, Roddelpraat. Maar Roos baseerde zich op feitelijk niks, en deed alleen aannames. Aannames die de royaltykenner zelf ontkracht.
Marc van der Linden reageert op ‘ontslag’
„Wij vonden jou ook een beetje het nieuws van de dag”, zei Op1-presentator Tijs van den Brink in de studio tegen Van der Linden. „Vertel, wat is er aan de hand?” Van der Linden reageert meteen met: „Niks. Behalve dan dat ik het twintig jaar doe en we vorig jaar een rampzalig jaar hebben gehad, met de dood van een collega die mij zeer dierbaar was”, doelend op Peter R. de Vries. „Dat heeft een grotere impact op mij gehad dan ik dacht. Natuurlijk is het impactvol als iemand wordt neergeschoten, maar dat het zo lang zou doordreunen, dat had ik niet verwacht.”
Ook noemt Van der Linden zijn eigen gezondheid als reden. Anderhalf jaar geleden lag hij namelijk in coma. En omdat hij „het werk zo leuk vindt”, heeft hij de neiging om niet naar zijn lichaam te luisteren en maar door te gaan, zo vertelde hij. Ondanks dat Van der Linden is gestopt bij RTL Boulevard, stopt hij niet met werken. „Ik blijf royaltykenner en wie me wil hebben…”, zegt hij, waarop de reactie meteen komt: „Wij, vanavond!”
Verslavingsgeruchten
De verslavingsgeruchten worden niet expliciet genoemd, waarschijnlijk omdat ze dus komen van niet geheel betrouwbare bronnen, zoals de juicechannels. Maar Marc van der Linden maakt nog maar eens duidelijk dat zijn vertrek niks met een ontslag te maken heeft: „Ik ben niet ontslagen, ik heb geen ontslag genomen, ik ben gewoon geen nieuw contract aangegaan, omdat daar dan weer verplichtingen in zitten. Ik wil vrij zijn eventjes.”
Misschien maar goed ookquote:Op woensdag 6 april 2022 20:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Iedereen en zijn moeder zou ook die seksfilmpjes van hem hebben gezien maar ik zie niks,![]()
.
quote:Op woensdag 6 april 2022 21:15 schreef Andromache het volgende:
Is het zulke heftige shit?
Verkapte woordgrap
HairyTop4Fun, wat een naam...![]()
Waarschijnlijk maar nieuwsgierig,quote:
Iemand een link naar het filmpje? Ik wil het ook zien!!quote:Op woensdag 6 april 2022 20:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Iedereen en zijn moeder zou ook die seksfilmpjes van hem hebben gezien maar ik zie niks,![]()
.
Marcjepopje, kleed je je wel warm aan, lieverd, als je met de jongetjes gaat spelen?quote:Op woensdag 6 april 2022 20:43 schreef ChipsZak. het volgende:
.
Was het inderdaad wel maar de afgelopen 1 á 2 jaar viel me wel op dat hij steeds meer raar stond te wazelen in Boellie....quote:Op donderdag 7 april 2022 19:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Tsja. Ik denk dat deze man psychische issues heeft en dat is natuurlijk niet zo gek. Hij is van hele dikke man naar een flinke man gegaan en dat is gewoon een hele verandering. Ik kan snappen dat zo'n verandering ook psychisch erin kan hakken.
Hoop dat hij zichzelf weer een beetje kan terug vinden. Als ik naar Boulevard keek, vond ik 'm altijd wel sympathiek overkomen.
Ik vond het eigenlijk ook altijd een prima vent.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Tsja. Ik denk dat deze man psychische issues heeft en dat is natuurlijk niet zo gek. Hij is van hele dikke man naar een flinke man gegaan en dat is gewoon een hele verandering. Ik kan snappen dat zo'n verandering ook psychisch erin kan hakken.
Hoop dat hij zichzelf weer een beetje kan terug vinden. Als ik naar Boulevard keek, vond ik 'm altijd wel sympathiek overkomen.
Ik dacht dat hij een maagband heeft? Blijkt dan niet zo te zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2022 14:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk ook altijd een prima vent.
Sinds hij is afgevallen is hij er slechter uit gaan zien. Niet alleen omdat hij een magere/oudere kop heeft maar een verslaving verbaast mij dan ook weer niet zo.
Hij wilde overigens nooit vertellen hoe hij zo afgevallen is.
Zou daar een link liggen?
Misschien heeft hij het later vertelt maar in het begin liet hij zich daar niet over uit.quote:Op dinsdag 12 april 2022 14:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een maagband heeft? Blijkt dan niet zo te zijn.
Ik had hem toen al een hele tijd niet op tv gezien en toen ik 'm zag, afgevallen, klonk zijn stem ook heel anders. Logisch natuurlijk, maar het viel wel op.
Dat heeft hij nooit bekend noch ontkend.quote:Op dinsdag 12 april 2022 14:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een maagband heeft? Blijkt dan niet zo te zijn.
Ik had hem toen al een hele tijd niet op tv gezien en toen ik 'm zag, afgevallen, klonk zijn stem ook heel anders. Logisch natuurlijk, maar het viel wel op.
Slecht als in moe of zo? Of bedoel je onverzorgd?quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:30 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat heeft hij nooit bekend noch ontkend.
Ik zag hem paar maanden geleden lopen (woon bijna naast de boelvaarstudio) Viel me tegen hoe slecht hij eruit zag. Liep ook moeilijk.
quote:We zitten nog steeds te wachten op de advocaat die Marc van der Linden op ons zou afsturen naar aanleiding van ons Hairytop4fun item. We hadden eerder al gemeld dat de “royaltykenner”, die tevens in dienst is bij de koninklijke familie (wat absurd is), nogal stevig aan de christal meth zit bij seksfeestjes in zijn huis. Daardoor heeft hij meerdere waarschuwingen gehad bij RTL Boulevard.
Wij waren weer aan het liegen en we zouden voor de rechter moeten komen. We wachten nog steeds. Maar de bezoekers van die drugs- en seksfeestjes vonden het maar niets dat Roddelpraat als leugenachtig werd neergezet door hun gastheer. Meerdere berichten kregen we van bezoekers aan Huize Hairytop over hoe het daar een Sodom en Gomorra is. Enfin, eentje stuurde nu een foto in zijn blote niksie. Kijk eens naar de bank en kijk eens naar het schilderij erachter.
De bank.quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom staat die blauwe omcirkeling daar? Wat is daar te zien?
Ooooh, ik dacht dat het om iets in zijn handen ging.quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
De bank.
Soort opsporing verzocht net als bij de bank van Samantha.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
De bank.
Soort opsporing verzocht net als bij de bank van Samantha.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |