https://www.mediacourant.(...)hulling-roddelpraat/quote:‘Charly Luske en Tanja Jess uit elkaar na onthulling RoddelPraat’
De relatie tussen Charly Luske en Tanja Jess lijkt voorbij na een onthulling van wangedrag door het programma RoddelPraat. “Ik zit er echt doorheen man. Dit komt niet goed”, snikt hij.
Charly Luske (43) zit er naar eigen zeggen helemaal doorheen nu het programma RoddelPraat een chatgesprek van hem met een 20-jarig meisje naar buiten heeft gebracht. “Ik heb net Tanja (Jess, 55, red.) gesproken en ehhh… Ik zit er echt doorheen man. Dit komt niet goed”, snikt hij in een spraakbericht aan presentator Dennis Schouten.
Voice-schandaal
Het 20-jarige meisje en Charly dansten vorige week zeer intiem met elkaar op een festival en na die ontmoeting volgde een behoorlijk pikant chatgesprek tussen de twee, aldus Dennis. Het meisje heeft het hele chatgesprek inclusief spraakberichten doorgestuurd aan RoddelPraat en dat programma pakt ermee uit in de nieuwste aflevering.
Aanvankelijk is Charly heel voorzichtig. “Dat dansen was al too much. (…) Heb ik straks een Voice-schandaal aan m’n broek (…) Dit gaat veel te ver hahaha. Ik moet stoppen met praten… ik breng mezelf in de problemen”, zegt hij.
Expliciet
Later wordt het een stuk explicieter. “Ligt een beetje aan wat je zelf spannend vind of niet… Een optie is bijvoorbeeld dat ik een kamer boek… Dan laat ik je ophalen met een Uber. Of heb je een auto?”
En: “Ik kan niet 3 uur achter elkaar keihard n**ken bijvoorbeeld. Vind ik ook geen reet aan. Hahaha. Maar ik kan wel 3x of 4x achter elkaar. Beetje pauze dan.”
Het is allemaal vrij heftig, zegt presentator Jan Roos: “Omdat je natuurlijk ook niet verwacht dat iemand dat hele gesprek inclusief de spraakberichtjes naar RoddelPraat stuurt.”
Wederhoor
Dennis heeft wederhoor gepleegd bij Charly, die hij van een sportschool in Almere kent. “Ik heb Charly gebeld, van: ‘We hebben wat van jou en dat ga ik brengen.’ Charly zei: ‘Ik ben in Ivoorkust, een weekje op vakantie.’ Charly schrok zich een ongeluk en die zei: ‘Potverdomme, dat moet die zijn.’”
Charly was dreigend, aldus Dennis. “Hij zei al direct tegen mij: ‘Dennis, dit heeft zúlke grote consequenties voor mij en als een man alles verliest, weet je ook niet wat de reactie is van een man die alles verliest. Dan kan het ook gevolgen hebben voor de brenger.’”
Komt niet goed’
Dennis: “Hij begon met de bedreigende manier, daarna kwam de slijmende manier. Hij zei: ‘Ik wil er veel voor doen dat jullie het niet brengen.’ Ik zei: ’Charly, we brengen het.’ Toen zei Charly: ‘Dan ga ik het aan Tanja vertellen.’”
Charly daarna snikkend in een spraakbericht aan Dennis: “Ik heb net Tanja gesproken en ehhh… Ik zit er echt doorheen man. Dit komt niet meer goed.”
Jan: “Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Charly dit de hele dag door aan het doen is. Die gaat niet soms vreemd, dat is een beetje zijn fulltime job. “
Dennis en Jan proostend: “Officieel door RoddelPraat is het eerste BN’er-huwelijk van Nederland verbroken.”
RoddelPraat
De nieuwe aflevering van RoddelPraat:
Dus omdat hij op zijn 21ste een relatie kreeg met iemand van 33 is hij 22 jaar later nog steeds "Iemand die op oudere vrouwen valt"?quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Bijzonder dat als je blijkbaar op oudere vrouwen valt zin hebt in zo'n groen blaadje.
Tanja ziet er nog wel goed uit ja.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:36 schreef Marsenal het volgende:
Is die Tanja Jess al 55? Die zou ik wel raken.
Geen knip voor de neus waard, zo'n Dennis Schouten. Het laagste van het laagste als je dat zo leestquote:Op donderdag 31 maart 2022 10:36 schreef Marsenal het volgende:
Bij roddelpraat zeggen ze gewoon keihard en vol trots dat ze hun eerste bn-er breuk hebben veroorzaakt.
Maar ook dat je je centen verdient aan het naar buiten brengen van dit soort dingen. Ik ben niet van plan het filmpje te bekijken. Ik gun die lullo's mijn view niet ( zullen ze ook lekker wakker van liggenquote:Op donderdag 31 maart 2022 10:54 schreef Sushirijst het volgende:
Wat een saai en nietszeggend leven moet je hebben als je dit soort dingen gelijk door gaat sturen naar roddelpraat.. bah bah.
Semtexgodin. Lekker wijf ben jij, mag ik je voicemail een keer inspreken schoonheid? @de_boswachter @Wereldgozerquote:Op donderdag 31 maart 2022 11:11 schreef SEMTEX het volgende:
Om de verwarring compleet te maken, kunnen we deze omboeken naar [VOICEBERICHTENGATE]
Tja risico van ''vreemdgaan'', geen medelijden. USHHHHH alles kan kapot!!! @Zipportalquote:Op donderdag 31 maart 2022 11:12 schreef Maharski het volgende:
Lekker bezig man...... dergelijk shit naar iets goedkoops als roddelpraat sturen om te scoren, en roddelpraat dat het 'lekker' gaat brengen. Lekker relaties slopen.
Brrrrr. Niet dat uiterlijk, maar dat hele yogaretreat gewauwel.quote:
En vooral "bedankt voor de uitnodiging" ....quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Brrrrr. Niet dat uiterlijk, maar dat hele yogaretreat gewauwel.
Wij zouden eens moeten afspreken schoonheidquote:Op donderdag 31 maart 2022 11:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Brrrrr. Niet dat uiterlijk, maar dat hele yogaretreat gewauwel.
Wat snap je niet aan mijn ondertitel?quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij zouden eens moeten afspreken schoonheid
Welk hotel?quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan mijn ondertitel?
Kansloos wel ja.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:12 schreef Maharski het volgende:
Lekker bezig man...... dergelijk shit naar iets goedkoops als roddelpraat sturen om te scoren, en roddelpraat dat het 'lekker' gaat brengen. Lekker relaties slopen.
@SEMTEX godquote:Op donderdag 31 maart 2022 11:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan mijn ondertitel?
Ik ben geen oude fiets.quote:
Huilende dreig/smeektelefoontjes?quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
dennis_schouten95 We hebben nu officieel het eerste BN’er huwelijk om zeep geholpen. Huilende dreig/smeek telefoontjes hebben ons niet doen besluiten dit niet uit te zenden. Wel slaapt Dennis vanavond elders voor zijn veiligheid. link in de bio
Op insta van Dennis. Ik hoop echt dat karma bestaat.
Dat Jan Roos een lul op pootjes was wisten we al, dat Dennis Schouten de schijn tegen had door zijn samenwerking met Jan Roos was ook wel duidelijk (en zijn deelname aan ER heeft dat beeld niet veranderd), maar de ogenschijnlijke trots in zo'n bericht is gewoon te triest voor woorden....quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
dennis_schouten95 We hebben nu officieel het eerste BN’er huwelijk om zeep geholpen. Huilende dreig/smeek telefoontjes hebben ons niet doen besluiten dit niet uit te zenden. Wel slaapt Dennis vanavond elders voor zijn veiligheid. link in de bio
Op insta van Dennis. Ik hoop echt dat karma bestaat.
Verwoest de vreemdganger niet gewoon zijn eigen gezin? Beetje omgekeerde wereldquote:Op donderdag 31 maart 2022 11:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat Jan Roos een lul op pootjes was wisten we al, dat Dennis Schouten de schijn tegen had door zijn samenwerking met Jan Roos was ook wel duidelijk (en zijn deelname aan ER heeft dat beeld niet veranderd), maar de ogenschijnlijke trots in zo'n bericht is gewoon te triest voor woorden....
Ronduit bizar, hoe zo'n lol ze er in hebben levens te verwoesten.
Wel echt tenenkrommend hoe vaak van die 'moderne' vrouwen vallen voor dit soort woke-neo-marxistisch gelul. De complete naïviteit toch.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:01 schreef Toine51 het volgende:
Hoop voor Tanja dat ze niet te wit is wegetrokken...
https://www.mediacourant.(...)rst-den-berg-te-wit/
Dat is wat anders, het gaat me om het feit dat zij er lol in lijken te hebben het openbaar te maken, en lol om de gevolgen lijken te hebben.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Verwoest de vreemdganger niet gewoon zijn eigen gezin? Beetje omgekeerde wereld
RP is een groot gedeelte satire en overacting. Niet alles zo serieus nemen in het levenquote:Op donderdag 31 maart 2022 12:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is wat anders, het gaat me om het feit dat zij er lol in lijken te hebben het openbaar te maken, en lol om de gevolgen lijken te hebben.
Dat staat compleet los van wat er thuis uitgelegd moet worden en wat de gevolgen zijn.
Een vreemdganger verwoest sowieso zijn/haar eigen gezin, ongeacht of het openbaar gemaakt wordt op een roddelkanaal.
Zo sprak ik ooit iemand die in een villawijk vrijwel naast een van de beste scholen in de stad woonde maar hun kinderen naar de openbare (die beduidend minder goed bekend staat) aan de andere kant van de wijk lieten gaan, want ja, ze groeiden in de wijk al zo in een bubbel op....quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:58 schreef Maharski het volgende:
[..]
Wel echt tenenkrommend hoe vaak van die 'moderne' vrouwen vallen voor dit soort woke-neo-marxistisch gelul. De complete naïviteit toch.
Jan Roos zou nog geen satire kunnen maken als het voor hem geschreven werdquote:Op donderdag 31 maart 2022 12:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
RP is een groot gedeelte satire en overacting. Niet alles zo serieus nemen in het levenEn ja vreemdgangers gewoon openbaar maken hatseflats.
Jan Roos is een ontzettend grappig kereltjequote:Op donderdag 31 maart 2022 12:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jan Roos zou nog geen satire kunnen maken als het voor hem geschreven werd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |