https://www.ebay.com/p/24037826989?iid=143579910425quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:26 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk ben ik opzoek naar zo'n bureau alleen dan met 2 zijkanten. Dus een soort u-vorm.
Ja alleen dan een beetje betaalbaarquote:Op woensdag 30 maart 2022 13:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
https://www.ebay.com/p/24037826989?iid=143579910425
@Dannyquote:Op woensdag 30 maart 2022 13:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vragen om budget om je thuiswerkplek up te graden
Ik ben al erg content over jou als FA.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:35 schreef GGMM het volgende:
Ik zou wel een stuk betere FA zijn met zo'n bureau
Graag doneren aan FOK
Je hebt het iets langer volgehouden dan ik. Hij neemt maar een L-vormig bureau.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:37 schreef Scrummie het volgende:
Er zijn niet heel veel U bureau's. Ik stop met zoeken, je past je maar aan @:GGMM
Inderdaad. Of twee L's, kan je er een U van maken.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt het iets langer volgehouden dan ik. Hij neemt maar een L-vormig bureau.
Daar heb ik over nagedacht, maar dan staan die bureau's wel los aan elkaar en wordt het gelijk heel groot.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Inderdaad. Of twee L's, kan je er een U van maken.
Hou je ons even op de hoogte?quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heb ik over nagedacht, maar dan staan die bureau's wel los aan elkaar en wordt het gelijk heel groot.
Maar dit blijft zeker een optie ja
Waarom wil je zo'n groot bureau dan?quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heb ik over nagedacht, maar dan staan die bureau's wel los aan elkaar en wordt het gelijk heel groot.
Maar dit blijft zeker een optie ja
Uiteraardquote:
Dat zijn mijn privézaken.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom wil je zo'n groot bureau dan?
Zit niet zo te stoken.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
Raar dat @:scrummie zich meteen in @:ggmm zijn privéleven mengt.
Wat passief agressiefquote:Op woensdag 30 maart 2022 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben al erg content over jou als FA.
Doe dat bureau maar naar @:onlogisch Danny.
Zullen we met een schone lei beginnen en de vredespijp dan maar opsteken?quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn laatste oud zeer moest er nog even uit.
quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zullen we met een schone lei beginnen en de vredespijp dan maar opsteken?
Het was ook meer elkaar doodzwijgen. Zo doen onvolwassen mannen dat.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:58 schreef Scrummie het volgende:
Ik wist niets van de oorlog tussen maximus en onlogisch
Nu je het zegt, hij negeert mij ook al heel lang.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was ook meer elkaar doodzwijgen. Zo doen onvolwassen mannen dat.
Doe nou niet alsof je het erg vindtquote:Op woensdag 30 maart 2022 14:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu je het zegt, hij negeert mij ook al heel lang.
Wat kinderachtig godverdomme
Hoe bevalt HBO jou, en met welke serie ben je bezig?quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:01 schreef GGMM het volgende:
Of we hebben nu ik geen spelfoutjes meer verbeter gewoon geen raakvlakken meer dat kan ook
Goed, Successionquote:Op woensdag 30 maart 2022 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe bevalt HBO jou, en met welke serie ben je bezig?
Oja, ik ben bezig met The Outsider!quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe bevalt HBO jou, en met welke serie ben je bezig?
Heet jij ook GGMM?quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oja, ik ben bezig met The Outsider!
7,6/10 tot nu toe.
En 9/10 voor HBO in het algemeen.
Dat stoort hem zeker. Net zoals het mij stoort. Maar dat vertel ik hem natuurlijk niet.quote:
The Outsidergod. Al geef ik wel bonuspunten vanwege Stieven King.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oja, ik ben bezig met The Outsider!
7,6/10 tot nu toe.
En 9/10 voor HBO in het algemeen.
Al een gaatje gevonden voor Menace II Society?quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
The Outsidergod. Al geef ik wel bonuspunten vanwege Stieven King.
Heb je The Stranger ook gezien? (Netflix) Denk dat je die ook wel leuk vindt. Wel heel iets anders hoor.
Als het je stoort waarom doe je het danquote:Op woensdag 30 maart 2022 14:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat stoort hem zeker. Net zoals het mij stoort. Maar dat vertel ik hem natuurlijk niet.
Maar wat @:maxi-mus zegt, we zijn niet voor niets onvolwassen mannen.
Nee ken ik niet, zal 'm op het lijstje zetten. Maar wel helemaal onderaan. Dank voor de tips.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
The Outsidergod. Al geef ik wel bonuspunten vanwege Stieven King.
Heb je The Stranger ook gezien? (Netflix) Denk dat je die ook wel leuk vindt. Wel heel iets anders hoor.
Omdat ik een erg onvolwassen man benquote:Op woensdag 30 maart 2022 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het je stoort waarom doe je het dan
Bemoei je met je eigen zaken.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe eens rustig en normaal idioot.
Nou nou nouquote:Op woensdag 30 maart 2022 14:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe eens rustig en normaal idioot.
Ahquote:Op woensdag 30 maart 2022 14:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat ik een erg onvolwassen man ben
Waarschijnlijk zondagavond!quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Al een gaatje gevonden voor Menace II Society?
Als je die leuk vindt kun je verder met stay close. Ook gebaseerd op een boek van Harlan Coben en een aantal dezelfde acteurs.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee ken ik niet, zal 'm op het lijstje zetten. Maar wel helemaal onderaan. Dank voor de tips.
Tupac Shakur zou eigenlijk de rol van O-Dog spelen en de rapper Spice 1 zou de rol van Caine spelen. Dit is niet gebeurt omdat Shakur regisseur Allen Hughes heeft aangevallen. Zij zijn vervangen door Larenz Tate en Tyrin Turner.quote:
Stay Close hebben wel al eens besproken geloof ik. Dat vond ik na afleveringen 4 (oid) heel raar.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je die leuk vindt kun je verder met stay close. Ook gebaseerd op een boek van Harlan Coben en een aantal dezelfde acteurs.
Daar zit ook James Nesbittgod in. (The Missing heb je wel gezien neem ik aan?)
Ik wilde eigenlijk wel uit het asiel halen maar ik kon NERGENS ook maar een kat vinden, zelf de gehandicapten waren 'uitverkocht'. Was midden in de keronatijd. En toen had een vriendin van mij een nest maar die zijn doodgeboren (RIP) en toevalligerwijs nog een andere vriendin met een nest. Toen heb ik er twee uitgezocht.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:12 schreef onlogisch het volgende:
Boys waar hebben jullie je katten vandaan? Asiel of een nestje?
Ah oké, kan ik inkomen maar ik hou wel heel erg van dat soort series. Sorry ik heb een beetje geheugenverlies de laatste tijd.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Stay Close hebben wel al eens besproken geloof ik. Dat vond ik na afleveringen 4 (oid) heel raar.
Ah ja, ik wist dat 2pac iets met die film te maken had, bedankt voor dit leuke feitjequote:Op woensdag 30 maart 2022 14:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tupac Shakur zou eigenlijk de rol van O-Dog spelen en de rapper Spice 1 zou de rol van Caine spelen. Dit is niet gebeurt omdat Shakur regisseur Allen Hughes heeft aangevallen. Zij zijn vervangen door Larenz Tate en Tyrin Turner.
Kloptquote:Op woensdag 30 maart 2022 14:12 schreef onlogisch het volgende:
Ja als het niet lukt een vriendin te vinden Klopt Onlo jr. wil heel graag katten. En vroeger hadden wij zelf ook een kat, vind het grappige beesten. Het worden er sowieso 2. Ik kan onderschrijven dat het in de asiels nog niet veel beter is. Ik heb er onlangs 5 aangeschreven en 2 nagebeld. Van 2 kreeg ik nieteens een reactie en van de anderen hoorde ik dat er amper katten warenquote:Op woensdag 30 maart 2022 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk wel uit het asiel halen maar ik kon NERGENS ook maar een kat vinden, zelf de gehandicapten waren 'uitverkocht'. Was midden in de keronatijd. En toen had een vriendin van mij een nest maar die zijn doodgeboren (RIP) en toevalligerwijs nog een andere vriendin met een nest. Toen heb ik er twee uitgezocht.![]()
Wil je gezinsuitbreiding?
2 zou ik zeker aanraden, daar heb ik absoluut geen spijt van gehad. Nog steeds schaarste dus, dan moet je of ontzettend veel geld betalen voor een raskat (wat ik persoonlijk nooit zou doen) of een beetje geluk hebben. Je zou hier ook nog kunnen zoeken; https://verhuisdieren.nl/quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja als het niet lukt een vriendin te vinden Klopt Onlo jr. wil heel graag katten. En vroeger hadden wij zelf ook een kat. Het worden er sowieso 2. Ik kan onderschrijven dat het in de asiels nog niet veel beter is. Ik heb er onlangs 5 aangeschreven en 2 nagebeld. Van 2 kreeg ik nieteens een reactie en van de anderen hoorde ik dat er amper katten waren
Nestje van de boerderie.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:12 schreef onlogisch het volgende:
Weinig keus als je kittens wil wel denk ik hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:18 schreef GGMM het volgende:
https://www.dierenasiels.com/zoek/dieren/kat
Zon kat kost wel 15k per maand hequote:Op woensdag 30 maart 2022 14:12 schreef onlogisch het volgende:
Ja, maar neem dan een kat van een jaar die verdienen ook een thuisquote:Op woensdag 30 maart 2022 14:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weinig keus als je kittens wil wel denk ik hoor.
Daar kijk ik ook geregeld. Onlo jr. en ik zitten met een dilemma.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:18 schreef GGMM het volgende:
Geef jij je kat gewoon aan onlogisch.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:18 schreef GGMM het volgende:
Mee eens hoor maar zeker voor een kind is natuurlijk de kittenperiode enorm leuk. En best vaak kunnen die asielkatten niet met kinderen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar neem dan een kat van een jaar die verdienen ook een thuisEn katten worden 16 ofzo dus het is niet zo dat je er dan bijna geen plezier meer van hebt
ik zou gewoon een kitten nemen van een ras waarvan je de eigenschappen een beetje weetquote:Op woensdag 30 maart 2022 14:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar kijk ik ook geregeld. Onlo jr. en ik zitten met een dilemma.
Enerzijds willen we wel wat uit het asiel halen. Echter, het aanbod is beperkt. Je zoekt toch naar de leukere katten. Plus het voelt goed om een kat uit een asiel weg te halen. Anderzijds willen we kittens omdat kittens hartstikke leuk zijn en je ze van jongs af aan meemaakt en min of meer wat 'op kan voeden' (ik weet dat dit een utopie is en dat een kat doet waar hij zin in heeft) maar een kat die alleen maar naar je loopt te blazen omdat hij of zij wat vervelends heeft meegemaakt in zijn of haar leven, tja..
Onlo Jr. wil een cyperse en een zwarte.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:21 schreef Scrummie het volgende:
https://www.dierenasiels.(...)112-75D82EA36B8E136E
Dit alvast 1 @:onlogisch
Mwa meestal aan de verhalen die op die site staan weet je wel wat je aan zo'n beest hebt. Het zijn niet allemaal probleemgevallen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar kijk ik ook geregeld. Onlo jr. en ik zitten met een dilemma.
Enerzijds willen we wel wat uit het asiel halen. Echter, het aanbod is beperkt. Je zoekt toch naar de leukere katten. Plus het voelt goed om een kat uit een asiel weg te halen. Anderzijds willen we kittens omdat kittens hartstikke leuk zijn en je ze van jongs af aan meemaakt en min of meer wat 'op kan voeden' (ik weet dat dit een utopie is en dat een kat doet waar hij zin in heeft) maar een kat die alleen maar naar je loopt te blazen omdat hij of zij wat vervelends heeft meegemaakt in zijn of haar leven, tja..
Probleem wat @maxi-mus schetst met die raskatten is dat ze wel fucking duur zijn hé. 900 euro voor een kat is geen uitzondering.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zou gewoon een kitten nemen van een ras waarvan je de eigenschappen een beetje weet
kun je altijd nog overgaan tot het redden van die beesten, als je ook wat ervaring er mee hebt
Jullie zijn net zo veeleisend als @GGMM met z'n bureau dus.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onlo Jr. wil een cyperse en een zwarte.
ja ik ken ook niet zoveel slechte verhalen over katten uit een asielquote:Op woensdag 30 maart 2022 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa meestal aan de verhalen die op die site staan weet je wel wat je aan zo'n beest hebt. Het zijn niet allemaal probleemgevallen.
En opvoeden gaat best redelijk nog. M'n ma heeft katten van 15 gehaald (die haalt altijd beesten van die leeftijd omdat ze dat zo zielig vindt) Maar zijn echt waanzinnig lieve beesten en nog steeds redelijk te sturen.
Nice. Dank. Vanmiddag eens laten zien aan Jr.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:25 schreef GGMM het volgende:
https://www.dierenasiels.(...)483-8D468339B7418E40 @:onlogisch
Dan kun je net zo goed je ex weer in huis nemen hahahaha!quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:22 schreef onlogisch het volgende:
ik weet dat dit een utopie is en dat een kat doet waar hij zin in heeft) maar een kat die alleen maar naar je loopt te blazen omdat hij of zij wat vervelends heeft meegemaakt in zijn of haar leven, tja..
Jouw moeder is een goed mens.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa meestal aan de verhalen die op die site staan weet je wel wat je aan zo'n beest hebt. Het zijn niet allemaal probleemgevallen.
En opvoeden gaat best redelijk nog. M'n ma heeft katten van 15 gehaald (die haalt altijd beesten van die leeftijd omdat ze dat zo zielig vindt) Maar zijn echt waanzinnig lieve beesten en nog steeds redelijk te sturen.
gewoon wat vechain voor liquideren johquote:Op woensdag 30 maart 2022 14:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Probleem wat @:maxi-mus schetst met die raskatten is dat ze wel fucking duur zijn hé. 900 euro voor een kat is geen uitzondering.
Even wachten totdat ie het dollartje aantikt.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gewoon wat vechain voor liquideren joh
wordt het een binnen of buiten kat?quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even wachten totdat ie het dollartje aantikt.
Hoeveel is je oude laptop met waves inmiddels waard?quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even wachten totdat ie het dollartje aantikt.
Momenteel zo'n 80k of zoquote:Op woensdag 30 maart 2022 14:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoeveel is je oude laptop met waves inmiddels waard?
Buiten katquote:Op woensdag 30 maart 2022 14:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wordt het een binnen of buiten kat?
Eens. Maar kocht ze op minder dan een kwartje. Dus het feitelijke verlies daar haal ik nog geen raskat voor.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zijn heel wat raskatten ouwe reus.
quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:30 schreef onlogisch het volgende:
Overigens zette ik mijn oude Xiaomi telefoon vorige week een keer aan om nog wat oude foto's over te zetten @:Scrummie
Toen vond ik een waves app en sloeg mijn hart toch even wat sneller. Maar het was een oud ongebruikt adres waar ik niets op had staan. Voor een split second had ik even de hoop...
Maar ik heb er al lang geleden afscheid van genomen. Die zijn echt ter ziele gegaan
En Asha is een waardeloze vetklomp.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik had het kunnen weten
Maar ik vond het grappig om niet te doen
Daarom.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En Asha is een waardeloze vetklomp.
Ze heeft een ziekte!quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom.
Vooral dat ontkennen dat ze er zelf iets aan kan doen en de bijbehorende zelfmedelijden irriteren me ontzettend.
Ik begin toch het vermoeden te krijgen dat je haar actief opzoekt om je lekker te ergeren.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat heb ik eens gelezen maar van die ziekte word je niet dik.
Nee ik kwam haar ergens tegen vandaag op Twitter en dat bleef in m'n hoofd zittenquote:Op woensdag 30 maart 2022 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begin toch het vermoeden te krijgen dat je haar actief opzoekt om je lekker te ergeren.
Wel een risico genomen. Gelukkig heeft Saskia je niet geblokkeerd.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik had het kunnen weten
Maar ik vond het grappig om niet te doen
Dan had @AFCNiels wel een deblok voor me geregeldquote:Op woensdag 30 maart 2022 15:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel een risico genomen. Gelukkig heeft Saskia je niet geblokkeerd.
Wel ruilen tegen wc papierquote:Op woensdag 30 maart 2022 15:18 schreef KingRoland het volgende:
Kan al in zonnebloemolie betalen boys
Heeft de Lord al laten weten wat hij gaat doen volgend seizoen??quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel een risico genomen. Gelukkig heeft Saskia je niet geblokkeerd.
jaquote:Op woensdag 30 maart 2022 15:20 schreef GGMM het volgende:
Is die Spider-man game wat @:scrummie
Waar je toen die foto van had gepost
Ja vond ik leuk. Spider-mangod.quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:20 schreef GGMM het volgende:
Is die Spider-man game wat @:scrummie
Waar je toen die foto van had gepost
Misschien die maar even halen dan.quote:
In die volgorde?quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien die maar even halen dan.
Als ik GTA, God of War, Elden Rings, Horizon Dawn en één of andere cowboygame heb uitgespeeld.
Niet per sequote:
Ok boomerquote:Op woensdag 30 maart 2022 15:56 schreef Caland het volgende:
Mensen die na pak hem beet hun dertigste levensjaar nog gamen hebben doorgaans een bijzonder kleine piemel.
GTA is leuk ja, goede game. Nouja, ik wens je in elk geval veel plezier maatquote:Op woensdag 30 maart 2022 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet per se
Maar ik ben wel met GTA V begonnen.
Wil daarna eigenlijk Elden Ring gaan doen.
Daar was ik ook al mee begonnen maar toen kwam ik bij een moeilijk monster waar je gewoon omheen kan lopen maar die wilde ik per se verslaan en toen bedacht ik me ja hier moet ik later al m'n focus op gaan richten, niet terwijl ik nog GTA speel.
En GTA is (ondanks dat het gewoon weer dezelfde game is als de 4 voorgaande) toch wel bijzonder verslavend.
Goh.quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:59 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een video van 8 minuten gezien die in Sesamstraat-niveau uitlegt wat NFT's zijn
En ik snap er nog steeds geen zak van.
red dead redemption 2 is ook een leukequote:Op woensdag 30 maart 2022 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet per se
Maar ik ben wel met GTA V begonnen.
Wil daarna eigenlijk Elden Ring gaan doen.
Daar was ik ook al mee begonnen maar toen kwam ik bij een moeilijk monster waar je gewoon omheen kan lopen maar die wilde ik per se verslaan en toen bedacht ik me ja hier moet ik later al m'n focus op gaan richten, niet terwijl ik nog GTA speel.
En GTA is (ondanks dat het gewoon weer dezelfde game is als de 4 voorgaande) toch wel bijzonder verslavend.
En dan lopen janken over mensen die gamen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:05 schreef Caland het volgende:
@:lenny_leonard @:oriente @:pisces29 @:coco @:ggmm
Een soort first dates! Met een Tilburger!
Mwa, het kwam op mij eigenlijk over als een Dark Souls copy/paste qua gameplay.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:05 schreef aTypisch het volgende:
zou elden ring later doen, dat spel verpest een beetje andere open wereld actie rpg's
Misschien leuk als je hier een apart topic over maaktquote:Op woensdag 30 maart 2022 16:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
user @:lenny_leonard wordt METEEN beledigd.
Dat vind ik eigenlijk iets teveel werk. Sorry.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien leuk als je hier een apart topic over maakt
Alsof er voor een slowchat regels qua inhoud gelden. @Caland heeft het grootste recht om dit hier te posten.quote:
Lui varken.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk iets teveel werk. Sorry.
Mee eens Stijn, was jij maar moderator hier!quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alsof er voor een slowchat regels qua inhoud gelden. @:Caland heeft het grootste recht om dit hier te posten.
Waarom?quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:59 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een video van 8 minuten gezien die in Sesamstraat-niveau uitlegt wat NFT's zijn
Aflevering bekeken. Een vrouw die rookt neem ik NIET serieus.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
user @:lenny_leonard wordt METEEN beledigd.
Ik wil me graag ergens in verdiepen voordat ik een mening vorm.quote:
Het was ook maar een voorstelquote:Op woensdag 30 maart 2022 16:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alsof er voor een slowchat regels qua inhoud gelden. @:Caland heeft het grootste recht om dit hier te posten.
Je gaat buiten je boekje door ''onzin'' in de mond te nemen, dus je zet jezelf buitenspel.quote:
Jij bent echt grappig maatquote:Op woensdag 30 maart 2022 16:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je gaat buiten je boekje door ''onzin'' in de mond te nemen, dus je zet jezelf buitenspel.
Grappigquote:Op woensdag 30 maart 2022 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent echt grappig maat
Bedankt dat je me even met de neus op de feiten drukt
Doe het de rest van de week maar weer rustig aan!quote:
Broodjes shoarma.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Vis met worteltjesquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kalkoenschnitzel, broccoli, rijstquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:15 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ja, dat kan natuurlijk ook gewoon. Smakelijk eten allemaal!
die ga ik ook wel kijken, is ook verder niks qua interessante sport op zondag geloof ikquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zondag wordt het echt hels weer, dat kan wel genieten worden.
Tot morgen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pokebowlquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hij lijkt me ook te lui om een nieuw topic te openen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:15 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ja, dat kan natuurlijk ook gewoon. Smakelijk eten allemaal!
Al een datum voor je operatie?quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:56 schreef tong80 het volgende:
Классный альбом!!!...
вообщем и целом первые два альбома с Павлом Дивановым )))... имеют некий свой шарм
Bloemkool met gehakt.
Valt mee toch?quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zondag wordt het echt hels weer, dat kan wel genieten worden.
En sneeuw geloof ik.quote:
Kan je even in mijn House of the Dragon topic reageren?quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik las diverse berichten in het Ronde topic, ben zelf niet zo'n weerman.
Jazeker.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je even in mijn House of the Dragon topic reageren?
F&S / [HBO] House of the Dragon (21-08-22)
Die komen er ook lekker vlot achter dat het een nogal merkwaardige partij is.quote:
Hopelijk wordt het geen draak van een seriequote:Op woensdag 30 maart 2022 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb toch wel weer zin in die serie hoor.
Die rooie gaat dood.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:07 schreef onlogisch het volgende:
Bijna klaar met Band of Brothers @:Buitendam
Antisemitisch wel.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt. En dat was z'n verdiende loon
Oh ja die moet ik ook nog steeds kijken. Ik had daar wel hoge verwachtingen van.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het geen draak van een serie
Zoals Wheel of Time wat een aids was dat
de boeken zijn erg goedquote:Op woensdag 30 maart 2022 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja die moet ik ook nog steeds kijken. Ik had daar wel hoge verwachtingen van.
Volgens mij werd die boekenreeks mij ooit bij Hax aangeraden door @JR-Style-93quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het geen draak van een serie
Zoals Wheel of Time wat een aids was dat
Klopt.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:48 schreef MC-M het volgende:
[..]
Volgens mij werd die boekenreeks mij ooit bij Hax aangeraden door @:jr-style-93
Sanderson zit wel op schrijven.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de boeken zijn erg goed
de schrijver overleed wel voordat hij zijn serie af kon maken
gelukkig was daar brandon sandersonGOD om het voor hem te doen
einde bericht
ik heb volgens mij bijna alle sanderson boeken gelezenquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sanderson zit wel op schrijven.
Als hij zich verveelt schrijft hij zo weer vijf boeken erbij. Ondertussen bij George RR Martin (lol)
Ja.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb volgens mij bijna alle sanderson boeken gelezen
wist je dat hij is opgevoed als mormoon?
die ga je wel leuk vindenquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb laatst Mistborn Era 2 uitgelezen van hem. Binnenkort maar aan Stormlight Archive beginnen.
Wat kan ze playbacken he. Alles is voorgedraaid, erg knap.quote:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)aaltijdbox-doos-etenquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Pokebowl
Van hellofresh (@:caland @:de_boswachter)
Sow wat genieten die mensen toch! Allemaal telefoon in de lucht! Niemand die ooit meer dat filmpje terug kijkt maar toch filmen hé!!!quote:
Miss K8GENOTquote:
Shithole Belgiëquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)aaltijdbox-doos-eten
Genot
Nee, kutzooi. Eerst opname bij Iriszorg. Dat kan al snel.quote:
Wat een man.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:48 schreef AFCNiels het volgende:
Hij kan echt ALLES. #BRINGBACKTRUMP
[ twitter ]
Ik kreeg gewoon kippenvel bij het lezen van dit verhaal.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:48 schreef AFCNiels het volgende:
Hij kan echt ALLES. #BRINGBACKTRUMP
[ twitter ]
Dat laatste stukje uit het statement ook, hij houdt niet van opscheppers, dus hij heeft niet verteld wie er gewonnen heeft. Even een traantje weggepinkt.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg gewoon kippenvel bij het lezen van dit verhaal.
Er ook gewoon als laatste achter komen door zijn net iets slechtere ogen
Haha ja dat dus, wat een god onder de mensenquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat laatste stukje uit het statement ook, hij houdt niet van opscheppers, dus hij heeft niet verteld wie er gewonnen heeft. Even een traantje weggepinkt.
quote:
Deze gaat in het grote Excel bestand van @Lange_Lans , gefeliciteerd! Toevallig ben ik gisteren ook toegevoegd met mijn eerste 4 op een rij.quote:
Dat weet ik nog niet zo zeker, hij heeft deze maand ook een topic geslotenquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:18 schreef AFCNiels het volgende:
@:Sked , heb je als moddereter inmiddels al meer topics gesloten dan @:Onlogish ?
@onlogisch blijft natuurlijk een forumbeest.quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet zo zeker, hij heeft deze maand ook een topic gesloten
Tegen zo iemand blijf je toch altijd opkijken hèquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Onlogisch blijft natuurlijk een forumbeest.
Zeker, ik heb al lang geleden de hoop opgegeven dat ik ooit dat niveau zou kunnen halen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Tegen zo iemand blijf je toch altijd opkijken hè
Die haat de annalen in.quote:
Van harte makker.quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Officieel huisjesmelker per vandaag. Wat een heuglijke dag.
Dit ging net goed!quote:Op donderdag 31 maart 2022 07:19 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Woordle 285 4/6
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛
🟨⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 81 6/6
⬛⬛⬛⬛🟩⬛
⬛🟨⬛⬛🟨⬛
🟨⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛🟨⬛🟩⬛
⬛🟩⬛⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Gore klootzakquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Oke.quote:
Staat hier toch gewoon?quote:Op donderdag 31 maart 2022 08:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik had een mention van @:littlerabbit in dit topic vanmorgen. Graag opheldering!
quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Wordt dit mijn eerste 4 op een rij ooit @:lange_lans ?
Niet geklikt.quote:
Wat ontzettend interessant.quote:Op donderdag 31 maart 2022 09:39 schreef GGMM het volgende:
Woordle 285 5/6
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛🟨⬛⬛
🟨⬛🟨⬛⬛
⬛⬛🟨🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 81 6/6
⬛⬛⬛⬛⬛🟨
🟨⬛⬛🟨⬛⬛
🟨⬛🟩⬛🟩⬛
⬛🟨⬛⬛🟨⬛
⬛🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Hier zet ik GEEN like op.quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Jammer dat @scrupuleus zijn scores niet post.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat ontzettend interessant.
@:rambodirk check dit
quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:11 schreef Scrummie het volgende:
@:Caland zit nu lekker in de Efteling. In de sneeuw. Wat een prachtige dag voor hem.
Graag review vanavond @:Caland
Aha.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je verpest mijn vier op een rij
Ik post de resultaten alleen als ik de woorden raad.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat @:scrupuleus zijn scores niet post.
Ben benieuwd waarom niet
Waardeloze gozerquote:Op donderdag 31 maart 2022 10:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik post de resultaten alleen als ik de woorden raad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poh, geweldig! @GGMM valt in de prijzen, het jerkshirt is naar hem onderweg.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat ontzettend interessant.
@:rambodirk check dit
Mooie hand uit de ‘Je bent een rund als je met vuurwerk stunt’ webshop.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Poh, geweldig! @:GGMM valt in de prijzen, het jerkshirt is naar hem onderweg.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mooie hand uit de ‘Je bent een rund als je met vuurwerk stunt’ webshop.
Qatarquote:Op donderdag 31 maart 2022 11:25 schreef MC-M het volgende:
https://draw.inker.one/#/wc/gs
Brazil
Netherlands
Tunisia
Saudi Arabia
GENOT, kat in het bakkie.
Niet echtquote:Op donderdag 31 maart 2022 11:28 schreef GGMM het volgende:
Belgium
Netherlands
Iran
Ecuador
Makkelijkst mogelijke loting
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
Group E
Argentina
Netherlands
Iran
UEFA
Oei, tegen de UEFA.
(is er al een lotingtopic?)
In ieder geval beter dan @scrupuleusquote:Op donderdag 31 maart 2022 11:36 schreef MC-M het volgende:
Flopshow
Woordle 285 X/6
⬜⬜🟩🟩⬜
⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
Woordle6 81 X/6
⬜🟩⬜⬜🟩⬜
⬜🟩⬜⬜🟩⬜
⬜🟩⬜⬜🟩⬜
⬜🟩⬜⬜🟩⬜
⬜⬜⬜⬜🟩⬜
🟩🟩🟩⬜🟩🟩
Dit kloptquote:Op donderdag 31 maart 2022 11:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
In ieder geval beter dan @:scrupuleus
Wat is dit voor onzinquote:Op donderdag 31 maart 2022 11:25 schreef MC-M het volgende:
https://draw.inker.one/#/wc/gs
Brazil
Netherlands
Tunisia
Saudi Arabia
GENOT, kat in het bakkie.
Walgelijk.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:01 schreef Scrummie het volgende:
Eet smakelijk allemaal! Ik lunch later want ik heb vanmiddag een bijeenkomst met lunch.
Leuk topic maatquote:Op donderdag 31 maart 2022 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
VBL / [WK 2022] Lotinggenot vrijdag 1 april 18:00 uur.
Nu wel.
Bedankt makker. Ik vind persoonlijk toernooilotingen één van de leukste dingen die er zijn. (tenzij die nummer 3 gaat ook door aids)quote:
Die had ik behandeld.quote:
Beetje Don Quichote maat.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:22 schreef maxi-mus het volgende:
Dit is een gehaktbal die mosterd aan ziet komen.
[ afbeelding ]
Lekker bourgondisch.quote:
Ik vind het een beetje treurig eigenlijk. Vooral van fucking Groningen. Ze houden zich maar een beetje in als ze kritiek op Antony of Tadic hebben.quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:17 schreef GGMM het volgende:
Ik moest lachen om die tweet van FC Groningen@:maxi-mus
Wow ik wist niet dat je boos werdquote:Op donderdag 31 maart 2022 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje treurig eigenlijk. Vooral van fucking Groningen. Ze houden zich maar een beetje in als ze kritiek op Antony of Tadic hebben.
Ik heb jouw post doorgestuurd naar Twitter. Hopelijk kunnen ze toch iets voor je betekenenquote:Op donderdag 31 maart 2022 14:23 schreef GGMM het volgende:
Het nadeel dat je op Twitter 16 verschillende voetbalgerelateerde accounts volgt is dat je dat tweetje dan ook gelijk 16 keer ziet langskomen.
Maar daar kan niemand wat aan doen verder.
Bedankt!quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb jouw post doorgestuurd naar Twitter. Hopelijk kunnen ze toch iets voor je betekenen
Nasi, met een sateetje.quote:Op donderdag 31 maart 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |