Walgelijk.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:01 schreef Scrummie het volgende:
Eet smakelijk allemaal! Ik lunch later want ik heb vanmiddag een bijeenkomst met lunch.
Leuk topic maatquote:Op donderdag 31 maart 2022 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
VBL / [WK 2022] Lotinggenot vrijdag 1 april 18:00 uur.
Nu wel.
Bedankt makker. Ik vind persoonlijk toernooilotingen één van de leukste dingen die er zijn. (tenzij die nummer 3 gaat ook door aids)quote:
Die had ik behandeld.quote:
Beetje Don Quichote maat.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:22 schreef maxi-mus het volgende:
Dit is een gehaktbal die mosterd aan ziet komen.
[ afbeelding ]
Lekker bourgondisch.quote:
Ik vind het een beetje treurig eigenlijk. Vooral van fucking Groningen. Ze houden zich maar een beetje in als ze kritiek op Antony of Tadic hebben.quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:17 schreef GGMM het volgende:
Ik moest lachen om die tweet van FC Groningen@:maxi-mus
Wow ik wist niet dat je boos werdquote:Op donderdag 31 maart 2022 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje treurig eigenlijk. Vooral van fucking Groningen. Ze houden zich maar een beetje in als ze kritiek op Antony of Tadic hebben.
Ik heb jouw post doorgestuurd naar Twitter. Hopelijk kunnen ze toch iets voor je betekenenquote:Op donderdag 31 maart 2022 14:23 schreef GGMM het volgende:
Het nadeel dat je op Twitter 16 verschillende voetbalgerelateerde accounts volgt is dat je dat tweetje dan ook gelijk 16 keer ziet langskomen.
Maar daar kan niemand wat aan doen verder.
Bedankt!quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb jouw post doorgestuurd naar Twitter. Hopelijk kunnen ze toch iets voor je betekenen
Nasi, met een sateetje.quote:Op donderdag 31 maart 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |