https://www.ebay.com/p/24037826989?iid=143579910425quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:26 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk ben ik opzoek naar zo'n bureau alleen dan met 2 zijkanten. Dus een soort u-vorm.
Ja alleen dan een beetje betaalbaarquote:Op woensdag 30 maart 2022 13:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
https://www.ebay.com/p/24037826989?iid=143579910425
@Dannyquote:Op woensdag 30 maart 2022 13:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vragen om budget om je thuiswerkplek up te graden
Ik ben al erg content over jou als FA.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:35 schreef GGMM het volgende:
Ik zou wel een stuk betere FA zijn met zo'n bureau
Graag doneren aan FOK
Je hebt het iets langer volgehouden dan ik. Hij neemt maar een L-vormig bureau.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:37 schreef Scrummie het volgende:
Er zijn niet heel veel U bureau's. Ik stop met zoeken, je past je maar aan @:GGMM
Inderdaad. Of twee L's, kan je er een U van maken.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt het iets langer volgehouden dan ik. Hij neemt maar een L-vormig bureau.
Daar heb ik over nagedacht, maar dan staan die bureau's wel los aan elkaar en wordt het gelijk heel groot.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Inderdaad. Of twee L's, kan je er een U van maken.
Hou je ons even op de hoogte?quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heb ik over nagedacht, maar dan staan die bureau's wel los aan elkaar en wordt het gelijk heel groot.
Maar dit blijft zeker een optie ja
Waarom wil je zo'n groot bureau dan?quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heb ik over nagedacht, maar dan staan die bureau's wel los aan elkaar en wordt het gelijk heel groot.
Maar dit blijft zeker een optie ja
Uiteraardquote:
Dat zijn mijn privézaken.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom wil je zo'n groot bureau dan?
Zit niet zo te stoken.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
Raar dat @:scrummie zich meteen in @:ggmm zijn privéleven mengt.
Wat passief agressiefquote:Op woensdag 30 maart 2022 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben al erg content over jou als FA.
Doe dat bureau maar naar @:onlogisch Danny.
Zullen we met een schone lei beginnen en de vredespijp dan maar opsteken?quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn laatste oud zeer moest er nog even uit.
quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zullen we met een schone lei beginnen en de vredespijp dan maar opsteken?
Het was ook meer elkaar doodzwijgen. Zo doen onvolwassen mannen dat.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:58 schreef Scrummie het volgende:
Ik wist niets van de oorlog tussen maximus en onlogisch
Nu je het zegt, hij negeert mij ook al heel lang.quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was ook meer elkaar doodzwijgen. Zo doen onvolwassen mannen dat.
Doe nou niet alsof je het erg vindtquote:Op woensdag 30 maart 2022 14:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu je het zegt, hij negeert mij ook al heel lang.
Wat kinderachtig godverdomme
Hoe bevalt HBO jou, en met welke serie ben je bezig?quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:01 schreef GGMM het volgende:
Of we hebben nu ik geen spelfoutjes meer verbeter gewoon geen raakvlakken meer dat kan ook
Goed, Successionquote:Op woensdag 30 maart 2022 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe bevalt HBO jou, en met welke serie ben je bezig?
Oja, ik ben bezig met The Outsider!quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe bevalt HBO jou, en met welke serie ben je bezig?
Heet jij ook GGMM?quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oja, ik ben bezig met The Outsider!
7,6/10 tot nu toe.
En 9/10 voor HBO in het algemeen.
Dat stoort hem zeker. Net zoals het mij stoort. Maar dat vertel ik hem natuurlijk niet.quote:
The Outsidergod. Al geef ik wel bonuspunten vanwege Stieven King.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oja, ik ben bezig met The Outsider!
7,6/10 tot nu toe.
En 9/10 voor HBO in het algemeen.
Al een gaatje gevonden voor Menace II Society?quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
The Outsidergod. Al geef ik wel bonuspunten vanwege Stieven King.
Heb je The Stranger ook gezien? (Netflix) Denk dat je die ook wel leuk vindt. Wel heel iets anders hoor.
Als het je stoort waarom doe je het danquote:Op woensdag 30 maart 2022 14:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat stoort hem zeker. Net zoals het mij stoort. Maar dat vertel ik hem natuurlijk niet.
Maar wat @:maxi-mus zegt, we zijn niet voor niets onvolwassen mannen.
Nee ken ik niet, zal 'm op het lijstje zetten. Maar wel helemaal onderaan. Dank voor de tips.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
The Outsidergod. Al geef ik wel bonuspunten vanwege Stieven King.
Heb je The Stranger ook gezien? (Netflix) Denk dat je die ook wel leuk vindt. Wel heel iets anders hoor.
Omdat ik een erg onvolwassen man benquote:Op woensdag 30 maart 2022 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het je stoort waarom doe je het dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |