Je gaat buiten je boekje door ''onzin'' in de mond te nemen, dus je zet jezelf buitenspel.quote:
Jij bent echt grappig maatquote:Op woensdag 30 maart 2022 16:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je gaat buiten je boekje door ''onzin'' in de mond te nemen, dus je zet jezelf buitenspel.
Grappigquote:Op woensdag 30 maart 2022 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent echt grappig maat
Bedankt dat je me even met de neus op de feiten drukt
Doe het de rest van de week maar weer rustig aan!quote:
Broodjes shoarma.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Vis met worteltjesquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kalkoenschnitzel, broccoli, rijstquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:15 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ja, dat kan natuurlijk ook gewoon. Smakelijk eten allemaal!
die ga ik ook wel kijken, is ook verder niks qua interessante sport op zondag geloof ikquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zondag wordt het echt hels weer, dat kan wel genieten worden.
Tot morgen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pokebowlquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hij lijkt me ook te lui om een nieuw topic te openen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:15 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ja, dat kan natuurlijk ook gewoon. Smakelijk eten allemaal!
Al een datum voor je operatie?quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:56 schreef tong80 het volgende:
Классный альбом!!!...
вообщем и целом первые два альбома с Павлом Дивановым )))... имеют некий свой шарм
Bloemkool met gehakt.
Valt mee toch?quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zondag wordt het echt hels weer, dat kan wel genieten worden.
En sneeuw geloof ik.quote:
Kan je even in mijn House of the Dragon topic reageren?quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik las diverse berichten in het Ronde topic, ben zelf niet zo'n weerman.
Jazeker.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je even in mijn House of the Dragon topic reageren?
F&S / [HBO] House of the Dragon (21-08-22)
Die komen er ook lekker vlot achter dat het een nogal merkwaardige partij is.quote:
Hopelijk wordt het geen draak van een seriequote:Op woensdag 30 maart 2022 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb toch wel weer zin in die serie hoor.
Die rooie gaat dood.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:07 schreef onlogisch het volgende:
Bijna klaar met Band of Brothers @:Buitendam
Antisemitisch wel.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt. En dat was z'n verdiende loon
Oh ja die moet ik ook nog steeds kijken. Ik had daar wel hoge verwachtingen van.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het geen draak van een serie
Zoals Wheel of Time wat een aids was dat
de boeken zijn erg goedquote:Op woensdag 30 maart 2022 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja die moet ik ook nog steeds kijken. Ik had daar wel hoge verwachtingen van.
Volgens mij werd die boekenreeks mij ooit bij Hax aangeraden door @JR-Style-93quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het geen draak van een serie
Zoals Wheel of Time wat een aids was dat
Klopt.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:48 schreef MC-M het volgende:
[..]
Volgens mij werd die boekenreeks mij ooit bij Hax aangeraden door @:jr-style-93
Sanderson zit wel op schrijven.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de boeken zijn erg goed
de schrijver overleed wel voordat hij zijn serie af kon maken
gelukkig was daar brandon sandersonGOD om het voor hem te doen
einde bericht
ik heb volgens mij bijna alle sanderson boeken gelezenquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sanderson zit wel op schrijven.
Als hij zich verveelt schrijft hij zo weer vijf boeken erbij. Ondertussen bij George RR Martin (lol)
Ja.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb volgens mij bijna alle sanderson boeken gelezen
wist je dat hij is opgevoed als mormoon?
die ga je wel leuk vindenquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb laatst Mistborn Era 2 uitgelezen van hem. Binnenkort maar aan Stormlight Archive beginnen.
Wat kan ze playbacken he. Alles is voorgedraaid, erg knap.quote:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)aaltijdbox-doos-etenquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Pokebowl
Van hellofresh (@:caland @:de_boswachter)
Sow wat genieten die mensen toch! Allemaal telefoon in de lucht! Niemand die ooit meer dat filmpje terug kijkt maar toch filmen hé!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |