Buienradar zegt nee?quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Dit laat Harmonie zien voor morgenochtend (sneeuwdek).
[ afbeelding ]
Buienradar kun je tegenwoordig met een korreltje (strooi-)zout nemen. Als die zegt dat het droog is, dan regent het en vice versa.quote:
Buienradar zegt droog en het is droog. En de regengrens hangt al de hele middag 10km ten noorden van mijquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:03 schreef Papabear het volgende:
[..]
Buienradar kun je tegenwoordig met een korreltje (strooi-)zout nemen. Als die zegt dat het droog is, dan regent het en vice versa.
Het zal per regio vast verschillend kunnen zijn natuurlijk. Maar hier in Wognum/Hoorn klopt er echt heel vaak helemaal niks vanquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Buienradar zegt droog en het is droog. En de regengrens hangt al de hele middag 10km ten noorden van mij
Hier ook idd. Horizontale sneeuwvalquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:06 schreef Ivy_Mike het volgende:
Hier op dit moment in Breezand, ligt er op sommige plekken een cm sneeuw,, maar de meeste sneeuw waait al op de grond weg. 7 Bft nu
Breezandquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:06 schreef Ivy_Mike het volgende:
Hier op dit moment in Breezand, ligt er op sommige plekken een cm sneeuw,, maar de meeste sneeuw waait al op de grond weg. 7 Bft nu
quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hier ook idd. Horizontale sneeuwval
Waterige boel is het welquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:01 schreef Papabear het volgende:
[..]
Helemaal niks meer in de kop van N-H dus. Dat wordt dan geen sleetje rijden voor meneer
Edit: Oh wacht... sneeuwdek in cm's![]()
Ik zie het somber in voor de kop van N-Hquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Waterige boel is het wel![]()
Soort slush puppy
Hier is het nu echt een stuifsneeuwstormquote:Op donderdag 31 maart 2022 21:38 schreef Nattekat het volgende:
Wat is dit nou weer godverdomme, er ligt sneeuw op de daken
Hier in het oosten een beetje laffe natte sneeuw. Ik zie do foto's wel hč, naka!quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:35 schreef Nattekat het volgende:
HET ZOU IN HET OOSTEN BLIJVEN
Enorm hevige sneeuw in Leiden en omstreken.
Cool! Weet je nog bij wie?quote:Breezand
Daar heb ik nog 5 weken met een tent achter een bollenschuur aan de Zandvaart gestaan in 1996, bollen pellen
Maar toen lag er geen sneeuw
In Den Haag blijft het inmiddels ook een beetje op straat liggen, op de stoep nog niet. Ben heel benieuwd hoe het er morgenochtend uit ziet.quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:35 schreef Nattekat het volgende:
HET ZOU IN HET OOSTEN BLIJVEN
Enorm hevige sneeuw in Leiden en omstreken.
Eind volgende week alweer.quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:21 schreef INViCTuS het volgende:
Goed, leuk geweest, maar nu mogen de dubbele cijfers wel weer terug
Hoop het, ja! Deze grafkou zit niemand op te wachten. Het is het smerig koudquote:
Nog aan paar koude nachtjesquote:Op vrijdag 1 april 2022 09:21 schreef INViCTuS het volgende:
Goed, leuk geweest, maar nu mogen de dubbele cijfers wel weer terug
BNW is een deur verderopquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:48 schreef Djeez het volgende:
Het is de koudste aprildag ooit gemeten, las ik net. Nou, nu hoor je die milieurakkers natuurlijk niet!
Die zul je ook ff niet meer horen nu de stookkosten zo hoog zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:48 schreef Djeez het volgende:
Het is de koudste aprildag ooit gemeten, las ik net. Nou, nu hoor je die milieurakkers natuurlijk niet!
De voorspelling is dat door opwarmen van de aarde er meer weer extremen komen. Dit was dus extreem hoor ik van je.quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:48 schreef Djeez het volgende:
Ik wel hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2022 16:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hoop het, ja! Deze grafkou zit niemand op te wachten. Het is het smerig koud
Het is al twee jaar horror.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:05 schreef Djeez het volgende:
Vanaf morgen breekt zeker twee weken de hel aan. Iedere dag tussen de 10 en 20 mm regen bij een veel te lage temperatuur. 2022 zal de boeken ingaan als het tweede jaar op rij zonder zomer, bovendien het natste jaar aller tijden
zalig pasenquote:Op zaterdag 2 april 2022 14:05 schreef Djeez het volgende:
Vanaf morgen breekt zeker twee weken de hel aan. Iedere dag tussen de 10 en 20 mm regen bij een veel te lage temperatuur. 2022 zal de boeken ingaan als het tweede jaar op rij zonder zomer, bovendien het natste jaar aller tijden
Hoe voelt het nou eigenlijk om jezelf zo belachelijk te maken?quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:05 schreef Djeez het volgende:
Het blijft juist koud volgens mijquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:59 schreef KingRoland het volgende:
eind volgende week/de maandag erna kans op 20+ graden
Lekker maat. Flaneren op witte de with?quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:59 schreef KingRoland het volgende:
eind volgende week/de maandag erna kans op 20+ graden
quote:
kans is klein, maar zal wel 15 graden ofzo worden m.u.v. Limburg.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker maat. Flaneren op witte de with?
weet niet, ik ben nu weekendje in maastricht nu. laatste tentamen vrijdag gehad, dus even lekker tussenuit.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker maat. Flaneren op witte de with?
Scheelt wellicht wel veel wespen enzo komende zomerquote:Op zondag 3 april 2022 11:20 schreef DemonRage het volgende:
Vannacht vroor het matig met -6°C en aan de grond zelfs met -10°C. Volgens mij is de hele afgelopen winter de temperatuur niet zo laag geweest.
Opbokken met die kou!
Laten we hopen dat alle koninginnen dood zijn gevroren inderdaad, met alle respect.quote:Op zondag 3 april 2022 11:27 schreef noodgang het volgende:
[..]
Scheelt wellicht wel veel wespen enzo komende zomer![]()
Maar nu is t wel weer genoeg geweest inderdaad
De muggen kunnen in hun pootjes wrijvenquote:Op zondag 3 april 2022 11:27 schreef noodgang het volgende:
[..]
Scheelt wellicht wel veel wespen enzo komende zomer![]()
Maar nu is t wel weer genoeg geweest inderdaad
Ow jij zit weer in Spanje of niet? Lekker hoor. Wel een beetje decadent hoor net terug.. Hier schijnt de zon nu ook. Maar wel fucking koud.quote:Op zondag 3 april 2022 12:23 schreef dick_laurent het volgende:
Lekker even workout doen op dakterras in de zon. Graadje of 15. Lekker hoor.
@:bloodymary1 lees je mee
Living on the edge!quote:Op zondag 3 april 2022 14:36 schreef Djeez het volgende:
Net 7 km gewandeld op de Drentse heide. Op een gegeven moment kon zelfs de jas los vanwege het zonnetje. Bizar dat dat kan, in april!
deel dan even de plaatjes maatquote:Op zondag 3 april 2022 14:36 schreef Djeez het volgende:
Net 7 km gewandeld op de Drentse heide. Op een gegeven moment kon zelfs de jas los vanwege het zonnetje. Bizar dat dat kan, in april!
Nu zeker zwaar verbrandquote:Op zondag 3 april 2022 14:36 schreef Djeez het volgende:
Uiteraard. Gelukkig gaat het de komende weken snoeihard regenenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |