abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 maart 2022 @ 22:34:42 #1
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_204267993
quote:
De relatief onverwachte Oscar voor Beste Film voor CODA of de zes Oscars voor Dune: het zal allemaal niet datgene zijn wat blijft hangen na de 94ste uitreiking van de belangrijkste filmprijzen. Dat zal namelijk de klap zijn die acteur Will Smith komiek Chris Rock verkocht, kort voordat hij zijn prijs voor Beste Acteur ophaalde.

Presentator Rock maakte tijdens zijn praatje in aanloop naar de uitreiking van Beste Documentaire een grap over Smiths vrouw, Jada Pinkett Smith. Hij grapte dat ze met haar kale hoofd klaar was voor een vervolg op G.I. Jane, de film waar Demi Moore in 1997 haar hoofd voor kaalschoor.

Omdat zijn vrouw besloot haar hoofd kaal te scheren na jarenlange problemen met haaruitval liet Smith zich dat niet zeggen. Hij liep het podium op en haalde uit naar het hoofd van Rock.

Het moment van de uithaal van Smith:

0:51
Acteur Will Smith slaat uitreiker van zijn Oscar Chris Rock
Hoewel aanwezigen nog even dachten dat het vooropgezette grap was - het is tenslotte Hollywood - sloeg de sfeer in de zaal dood toen aan Rock te merken was dat het echt was. "Het was maar een grap over G.I. Jane", probeerde hij nog, maar Smith beet hem toe dat hij "de naam van mijn vrouw niet meer in je mond moet nemen, verdomme".

Schaapachtig zei Rock die eis in te willigen en probeerde over te gaan naar de orde van de dag: de winst voor de documentaire Summer of Love.

Buiten beeld werd Smith tot bedaren gebracht door collega-acteurs. Daniel Kaluuya omhelsde hem en Denzel Washington begeleidde hem naar de coulissen. Ze spraken samen en omhelsden opnieuw. Ook regisseur Tyler Perry kwam kort even spreken om hem te kalmeren.

Het leven imiteert de kunst: nu lijk ik op de gestoorde vader.

Will Smith
Daarna was het wachten op de prijs voor Beste Acteur, waarvan vooraf al duidelijk was dat Smith hem dit jaar zou winnen voor zijn complexe rol in King Richard. Daarin speelt hij de gedreven tennisvader Richard Williams, die tot het uiterste gaat om van zijn dochters Serena en Venus tennissterren te maken.

"Het leven imiteert de kunst: nu lijk ik op de gestoorde vader, net zoals ze over Richard Williams zeiden", zei Smith in zijn dankspeech toen zijn naam inderdaad uit de envelop was gekomen. "Liefde laat je gekke dingen doen."

Tegenover een in gespannen stilte afwachtende zaal zei hij met tranen op zijn wangen dat hij zijn gezin, de reputatie van de familie Williams en de medewerkers van de film wilde beschermen. "In ons vak moet je tegen schelden kunnen, tegen mensen die gestoorde dingen over je zeggen, tegen mensen die je beledigen. En dan moet je maar lachen en doen alsof dat oké is."

Smith bood zijn medegenomineerden en de organisatie van de Oscars zijn excuses aan, maar zei niets over Chris Rock in zijn dankwoord. "Ik hoop maar dat de Academy me de volgende keer nog wil uitnodigen." Rock liet zich verder niet meer zien in de ceremonie.
Bron: NOS https://nos.nl/l/2422903

Filmpje te zien bij NOS

Ik snap hem enerzijds wel. Wat jullie ?
pi_204268316
White outrage about Will Smith's slap is rooted in anti-Blackness. It's inequality in plain sight
https://www.theguardian.c(...)ality-in-plain-sight

_O- _O- _O- _O- _O-
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  dinsdag 29 maart 2022 @ 23:07:52 #3
38114 beantherio
pi_204268482
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 22:53 schreef Eufonie het volgende:
White outrage about Will Smith's slap is rooted in anti-Blackness. It's inequality in plain sight

_O- _O- _O- _O- _O-
Mijn god.. :')

Ik snap niet dat mensen die dit soort dingen schrijven niet doorhebben dat ze zichzelf tot een cliche maken. Dit is zo kansloos. |:(
  Manager PR/Moderator dinsdag 29 maart 2022 @ 23:49:57 #4
269689 crew  Viv
pi_204268795
quote:

_O- _O- _O- _O- _O-
Ik snap dus oprecht geen fuck van dit artikel. :@
  dinsdag 29 maart 2022 @ 23:50:30 #5
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_204268803
Was wel terecht mooie actie
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Manager PR/Moderator dinsdag 29 maart 2022 @ 23:57:18 #6
269689 crew  Viv
pi_204268852
Is een term als "White outrage" niet gewoon racisme trouwens? :? Alsof je huidskleur bepaalt of en hoe je mag reageren op een gebeurtenis?
pi_204268894
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 23:49 schreef Viv het volgende:

[..]
Gewoon een zwarte vrouw die spoken ziet. Een zwarte man deelt een tik uit en daar is logischerwijs veel om te doen en dan is dat in haar verwrongen wereldbeeld racisme, net als een grap over een vrouw natuurlijk seksisme is.

Niet serieus te nemen.
pi_204268898
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 23:57 schreef Viv het volgende:
Is een term als "White outrage" niet gewoon racisme trouwens? :? Alsof je huidskleur bepaalt of en hoe je mag reageren op een gebeurtenis?
Natuurlijk. Antiracisten zijn de grootste racisten die er zijn.
pi_204268903
Is deze neger al gedood door een agent?
pi_204269007

_O-
  Moderator woensdag 30 maart 2022 @ 02:08:05 #11
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_204269179
Waarom hebben we nu al een derde deel vanwege wat Hollywoodstumperds. Snap er geen ene moekie van
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator woensdag 30 maart 2022 @ 05:55:45 #12
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204269356
Gewoon stoppen met volgen als je er klaar mee bent
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 30 maart 2022 @ 06:25:33 #13
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_204269390
quote:

[..]
Dat hoeft ook niet. White people bad.

[ Bericht 0% gewijzigd door Twiitch op 30-03-2022 06:33:05 ]
pi_204269450
quote:

[..]
Komt er op neer dat je als blanke alle criminaliteit van zwarten onderling niet mag veroordelen. Prima, dan geven we er toch niks meer om. :7
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_204269472
Ook zijn vrouw op Twitter, eerste wat ze schreef na die klap “I really don’t want to hear anything from any white people right now”.

Uiteraard geef je dat bij Twitter op als racisme, wat het gewoon is.
Drie keer raden wie er geblokkeerd werd. :')

Vies links die zooi zeg.

Negers in Amerika moeten echt hopen dat die blanke zich nederig blijft opstellen, anders is het heel snel game over.
pi_204269688
quote:

[..]
:')
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_204269729
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 21:50 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Nogmaals we hebben het hier over een acteur.

Wat ook meespeelt is dat niemand meer naar die neppe onzin wil kijken. Vroeger keek heel Amerika daar naar.

Ineens zei iemand die geen prijs had gewonnen dat dat kwam door zijn huidskleur. In feite was het een slechte film en was zijn werk ook helemaal niet zo best. Heel woke internet stond achter hem.

Een jaar later wonnen bijna alleen nog zwarte acteurs prijzen.

Nog een jaar later keek bijna niemand nog, want ze zagen in wat voor neppe zooi het was. Maar 13 of 14 % van de Amerikanen is zwart en toch winnen ze alles. Dat niemand het nog een flikker interesseert komt door die huilende acteur die klaagde over vermeend racisme.

Nu nog een jaar later is de interesse dusdanig geslonken dat niemand weet dat die oscar uitreikingen nog bestaan. Dit was de manier hoe het weer aandacht kreeg anders had niemand geweten dat die uitreikingen gehouden werden.

Nu mag jij raden wie die acteur was die destijds huilde dat er te weinig zwarten waren en die de veroorzaker was van de decline in die award show. Wie denk je? Wie was dat?
Ik ben het met je eens dat het een grote poppenkast is, maar ik zie gewoon niet in dat dit in scene gezet zou zijn. En ik keek de Oscars alleen met Ricky Gervais, wat overigens nog wel 10x grover (en hilarischer) was dan dit grapje van Chris Rock. Volgens mij is ie nog wel 4x geweest en waren dat ook de best bekeken edities haha.
Facts don't care about your feelings
pi_204269765
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 08:15 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Ik ben het met je eens dat het een grote poppenkast is, maar ik zie gewoon niet in dat dit in scene gezet zou zijn. En ik keek de Oscars alleen met Ricky Gervais, wat overigens nog wel 10x grover (en hilarischer) was dan dit grapje van Chris Rock. Volgens mij is ie nog wel 4x geweest en waren dat ook de best bekeken edities haha.
Dat waren de Emmy's toch? :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Manager PR/Moderator woensdag 30 maart 2022 @ 08:25:12 #19
269689 crew  Viv
pi_204269775
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 00:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Gewoon een zwarte vrouw die spoken ziet. Een zwarte man deelt een tik uit en daar is logischerwijs veel om te doen en dan is dat in haar verwrongen wereldbeeld racisme, net als een grap over een vrouw natuurlijk seksisme is.

Niet serieus te nemen.
quote:
99s.gif Op woensdag 30 maart 2022 07:11 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Komt er op neer dat je als blanke alle criminaliteit van zwarten onderling niet mag veroordelen. Prima, dan geven we er toch niks meer om. :7
Dus als een zwart persoon een ander zwart persoon slaat/vermoordt/oplicht/gijselt mag je je daar als witte collega/voorbijganger/FOK!ker/rechter niet over uitspreken, want dan is het racisme?

Maar dat is toch niet houdbaar? :D Ik verbaas me echt over deze kronkel. Hopelijk wordt het geen gemeengoed, maar ik vrees het ergste. :X
pi_204269790
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 08:25 schreef Viv het volgende:

[..]
[..]
Dus als een zwart persoon een ander zwart persoon slaat/vermoordt/oplicht/gijselt mag je je daar als witte collega/voorbijganger/FOK!ker/rechter niet over uitspreken, want dan is het racisme?

Maar dat is toch niet houdbaar? :D Ik verbaas me echt over deze kronkel. Hopelijk wordt het geen gemeengoed, maar ik vrees het ergste. :X
Blijkbaar. Die lui willen de segregatie terug denk ik :+
pi_204269955
quote:

_O- _O- _O- _O- _O-
Het was natuurlijk wachten op iemand die hier een racistische draai aan ging geven. Zelfs als twee negers elkaar te lijf gaan is er ergens wel een schuld voor blanke mannen te vinden. Zouden ze ook nog het lef hebben om het over institutioneel racisme te beginnen, bij deze verzameling puissant rijke en volgevreten mensen? Het wachten is op de New York Times...
  woensdag 30 maart 2022 @ 09:10:33 #22
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_204270005
quote:
Dat de producenten van de show uiteindelijk besloten Smith niet te verwijderen van het evenement had volgens Goldberg met tijd te maken. ,,Dan zou je weer zo’n vijftien tot twintig minuten hebben moeten uitleggen waarom er een zwarte man wordt verwijderd
ad

nee, rascisme wordt aan alle kanten voorkomen....
Tot nooit .......
  woensdag 30 maart 2022 @ 09:29:33 #23
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_204270119
quote:

[..]
[..]

Kale koppen niet te stoppen!
  woensdag 30 maart 2022 @ 10:47:35 #24
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204270634
quote:

[..]
[..]

Welkom bij Woke, iets dat niet zou bestaan volgens sommigen in NWS O-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator woensdag 30 maart 2022 @ 10:51:00 #25
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204270667
Ow volgens wie dan?????
  woensdag 30 maart 2022 @ 10:52:07 #26
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204270685
Sommigen B-).
Get woke, go broke!
  Moderator woensdag 30 maart 2022 @ 10:54:33 #27
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204270707
Volgens mij niet hoor

Sommigen hebben een meningsverschil over wat het daadwerkelijk is maar dat het bestaat is gewoon feitelijk waar
pi_204271139
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 09:01 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Het was natuurlijk wachten op iemand die hier een racistische draai aan ging geven. Zelfs als twee negers elkaar te lijf gaan is er ergens wel een schuld voor blanke mannen te vinden. Zouden ze ook nog het lef hebben om het over institutioneel racisme te beginnen, bij deze verzameling puissant rijke en volgevreten mensen? Het wachten is op de New York Times...
De blanke man mag wel een beetje dikkere huid kweken. Het minste of geringste aangrijpen om zichzelf als slachtoffer te positioneren en de zwarte man van racisme te beschuldigen

Droog de tranen en haal eens diep adem.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2022 11:42:04 ]
pi_204271231
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 11:41 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
De blanke man mag wel een beetje dikkere huid kweken. Het minste of geringste aangrijpen om zichzelf als slachtoffer te positioneren en de zwarte man van racisme te beschuldigen

Je zou een punt hebben als ik, als blanke man, zelf over een schuldvraag was begonnen.
  woensdag 30 maart 2022 @ 11:55:19 #30
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204271270
quote:

[..]

Wie doet dat volgens jou dan? 2 zwarte mannen slaan elkaar en wat BLM-sjappies gooien het op White Supremacy. En dan zou de blanke man zichzelf positioneren?

Hoe dan? :').
Get woke, go broke!
pi_204271356
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 07:24 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ook zijn vrouw op Twitter, eerste wat ze schreef na die klap “I really don’t want to hear anything from any white people right now”.

Vies links die zooi zeg.

Negers in Amerika moeten echt hopen dat die blanke zich nederig blijft opstellen, anders is het heel snel game over.
Heeft ze dat echt gezegd? Zo ja, dan versterkt het mijn punt dat Jada Pinkett een foute vrouw is.
  Manager PR/Moderator woensdag 30 maart 2022 @ 12:04:22 #32
269689 crew  Viv
pi_204271375
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 11:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Wie doet dat volgens jou dan? 2 zwarte mannen slaan elkaar en wat BLM-sjappies gooien het op White Supremacy. En dan zou de blanke man zichzelf positioneren?

Ja, daar haak ik dus af. :')
  woensdag 30 maart 2022 @ 12:05:35 #33
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204271387
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 12:02 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Heeft ze dat echt gezegd? Zo ja, dan versterkt het mijn punt dat Jada Pinkett een foute vrouw is.
Sja, ze neukt met vriendjes van dr zoon, van dezelfde leeftijd, terwijl ze getrouwd is. Had je nog versterking nodig? :')
Get woke, go broke!
  woensdag 30 maart 2022 @ 12:07:22 #34
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204271414
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 07:24 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Vies links die zooi zeg.

Dat was zijn vrouw niet, enige wat ik uit een ander topic vond is dit;

twitter

hoe dan ook zo'n opmerking is absurd.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_204271481
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2022 12:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Sja, ze neukt met vriendjes van dr zoon, van dezelfde leeftijd, terwijl ze getrouwd is. Had je nog versterking nodig? :')
Nee niet bepaald lol.
Ik snap oprecht niet waarom Smith nog met haar getrouwd is. Hij kan toch zoveel beter krijgen dan deze stoephoer.
pi_204271849
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 11:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

wij bepalen toch zelf of wij ons iets aantrekken van een sjappie?

Op de een of andere manier vinden wij de mening van een sjappie ineens bijzonder interessant als die sjappie het heeft over White Supremacy. Zelfs zonder die sjappie wordt er regelmatig aangevallen gereageerd, daarom zijn er ook 3 delen.

Gebeurt het andersom, bedenkt een mafkees iets over gekleurde mensen, dan laten we die gekkie gelukkig wel links liggen. Maar zegt een onbekende sjappie iets over ons dan hebben we lange tenen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 30 maart 2022 @ 13:29:54 #38
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  woensdag 30 maart 2022 @ 13:34:59 #39
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204272619
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 12:40 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
wij bepalen toch zelf of wij ons iets aantrekken van een sjappie?

Op de een of andere manier vinden wij de mening van een sjappie ineens bijzonder interessant als die sjappie het heeft over White Supremacy. Zelfs zonder die sjappie wordt er regelmatig aangevallen gereageerd, daarom zijn er ook 3 delen.

Gebeurt het andersom, bedenkt een mafkees iets over gekleurde mensen, dan laten we die gekkie gelukkig wel links liggen. Maar zegt een onbekende sjappie iets over ons dan hebben we lange tenen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu draai je de zaak om. Als er mensen met een :') op hun gezicht reageren op zo'n sjappie trekken ze zich het niet per se aan, ze vinden het het zoveelste bewijs dat wokemensen een hersenafwijking hebben :').
Get woke, go broke!
  woensdag 30 maart 2022 @ 18:11:20 #40
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204275472
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Welkom bij Woke, iets dat niet zou bestaan volgens sommigen in NWS O-).
en of het bestaat, en het vergiftigt werkelijk alles
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator woensdag 30 maart 2022 @ 19:44:30 #41
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204276706
quote:

[..]

nou 'de blanke man' moet niets

het is meer dat sommige blanke mannekes iedere keer de krochten van het internet af gaat zitten speuren naar een debiel die hun onderbuikgevoelens over zwarten bevestigd

meeste mensen hebben hier geen last van
  Manager PR/Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 08:25:44 #42
269689 crew  Viv
pi_204280423
https://nos.nl/artikel/24(...)-smith-na-oscar-klap

quote:
Academy start tuchtprocedure tegen Will Smith na Oscar-klap

De Academy begint een tuchtprocedure tegen Will Smith vanwege de klap die de acteur bij de Oscaruitreiking uitdeelde aan Chris Rock. De organisator van de filmprijzen zegt ook dat Smith na het incident is gevraagd om te vertrekken, maar dat hij dat weigerde.

Het dagelijks bestuur van The Academy of Motion Pictures Arts and Sciences heeft het voorval nu besproken en besloten om de tuchtprocedure in gang te zetten, omdat Smith de gedragscode van de organisatie zou hebben geschonden. De acteur krijgt de gelegenheid om zich schriftelijk te verdedigen, voordat het bestuur op 18 april weer bij elkaar komt.

Smith zou kunnen worden geschorst of geroyeerd als lid van de Academy, maar andere straffen liggen volgens de filmorganisatie ook op tafel.

Grap over Jada Pinkett Smith
Tijdens de Oscaruitreiking maakte presentator Chris Rock een grap over de vrouw van Will Smith, Jada Pinkett Smith. Zij lijdt aan de auto-immuunziekte alopecia, waardoor haar haar uitvalt. Rock zei dat ze met haar kale hoofd klaar was voor een vervolg op G.I. Jane, de film waar Demi Moore in 1997 haar hoofd voor kaalschoor.

Hierop liep Smith het podium op en hij sloeg de komiek in zijn gezicht. Later op de avond ontving hij de Oscar voor Beste Acteur voor zijn rol in King Richard.

"Deze gebeurtenissen hadden we niet kunnen voorzien", zegt de organisatie. "We willen duidelijk maken dat meneer Smith is verzocht om te vertrekken, maar hij weigerde. We willen ook erkennen dat wij ook op een andere manier hadden kunnen reageren op de situatie."

De Academy noemt Smiths acties "een schokkende en traumatiserende gebeurtenis, zowel voor de aanwezigen in de zaal als de tv-kijkers". De organisatie biedt excuses aan aan Chris Rock en prijst hem voor zijn veerkracht na de klap. Ook aan de aanwezigen en kijkers worden excuses aangeboden.

Reactie Chris Rock
Chris Rock heeft voor het eerst sinds de Oscars iets gezegd over het voorval tijdens een optreden. Volgens aanwezigen kreeg Rock een minutenlange staande ovatie toen hij in Boston het podium op kwam. De komiek zou daarbij zichtbaar zijn geroerd voordat hij het incident afdeed met een grapje: "Hoe was jullie weekend?"

Eerder op de dag had hij bij aankomst nog niks gezegd tegen de pers en de fans die hem opwachtten in Boston.

Rock noemde Smith niet bij naam en maakte duidelijk dat hij niet uitgebreid op het incident zou ingaan. "Als je daarvoor hier bent, jammer. Ik had al voor dit weekend een hele show geschreven."

"Ik ben het nog steeds een beetje aan het verwerken", zei de komiek wel in geluidsopnames die entertainmentsite Variety in handen kreeg. "Er komt een moment waarop ik hier meer over kan vertellen en dat zal serieus en grappig worden."

Will Smith bood Rock, de Academy en de kijkers een dag na het incident zijn excuses aan. "Ik ging over de schreef en ik zat verkeerd."
twitter
  Manager PR/Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 08:31:42 #43
269689 crew  Viv
pi_204280455
Hij was dus gevraagd om te vertrekken. :o Hadden ze dan de Oscar voor Beste Acteur aan een ander uitgereikt?
pi_204280641
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 31 maart 2022 @ 10:41:28 #45
38114 beantherio
pi_204281606
Chris Rock klinkt er in ieder geval heel relaxed over. Lijkt niet alsof ie er boos over is.
  donderdag 31 maart 2022 @ 10:42:45 #46
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204281619
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2022 10:41 schreef beantherio het volgende:
Chris Rock klinkt er in ieder geval heel relaxed onder. Lijkt niet alsof ie er boos over is.
Zijn carriere gaat ook gewoon prima, shows overal uitverkocht. Will smith is het pispaaltje van het internet en zijn cuckdom is nu algemeen bekend.

Hij zal nooit meer bekend staan om een van zijn films, maar om de cuck die iemand sloeg om een grap :').
Get woke, go broke!
  Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 10:55:24 #47
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204281755
Kan me überhaupt geen film met Will Smith voor de geest halen eigenlijk
  Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 10:55:51 #48
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204281758
MiB natuurlijk
  Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 10:56:23 #49
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204281763
Blijft het simpele broertje van Denzel imo
  donderdag 31 maart 2022 @ 10:57:35 #50
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204281777
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 10:55 schreef sp3c het volgende:
Independance day, I am Legend?
Get woke, go broke!
  Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 11:04:40 #51
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204281844
Independance Day idd

En Wild Wild West
  Forum Admin donderdag 31 maart 2022 @ 11:05:52 #52
35723 crew  GGMM
pi_204281860
Vergeet die film met die robot niet

En Bad Boys
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 31 maart 2022 @ 11:06:46 #53
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204281865
Hij heeft gewoon een zooi hele goeie actiefilms gemaakt, was ook altijd een prima actieheld.

Jammer dat je nu bekend zal staan als slappe zak hooi :').
Get woke, go broke!
  Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 11:06:47 #54
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204281866
En Bad Boys
pi_204281882
quote:
Suicide Squad genot.
pi_204281913
quote:
Afgelopen kwart eeuw onder een steen geleefd?
  Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 11:11:20 #57
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204281924
quote:
9s.gif Op donderdag 31 maart 2022 11:07 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Suicide Squad genot.
Ja dat lees ik net maar het is me totaal ontgaan dat hij erin zat _O-

Verder is het vooral niet mijn genre, voor mij is de man voor altijd de fresh prince
pi_204281926
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 11:11 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ja dat lees ik net maar het is me totaal ontgaan dat hij erin zat _O-

Verder is het vooral niet mijn genre, voor mij is de man voor altijd de fresh prince
Will CUCK Smith. Die klap was zo fake :')
  Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 11:12:04 #59
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204281929
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 11:10 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]
Afgelopen kwart eeuw onder een steen geleefd?
Disney's Alladin heb ik idd gemist
  Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 11:13:32 #60
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204281943
quote:
9s.gif Op donderdag 31 maart 2022 11:11 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Will CUCK Smith. Die klap was zo fake :')
Ja ik geloof er nog steeds de ballen van hoor

Chris Rock leunt er ook in, zo van toe maar *)
pi_204281957
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 11:12 schreef sp3c het volgende:

[..]
Disney's Alladin heb ik idd gemist
Aladdingenot.
pi_204282879
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 11:13 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ja ik geloof er nog steeds de ballen van hoor

Chris Rock leunt er ook in, zo van toe maar *)
Dacht waarschijnlijk dat Will een grapje wilde uithalen, bleek het opeens menens te zijn.

Of het is een complot. :')
pi_204284293
Geinig en waar punt word hier gemaakt. Als niet Chris Rock op het podium had gestaan, maar Dwayne ''The Rock'' Johnson, dan was dit nooit gebeurd.

pi_204285119
quote:
4s.gif Op donderdag 31 maart 2022 14:59 schreef SpaceOddity het volgende:
Geinig en waar punt word hier gemaakt. Als niet Chris Rock op het podium had gestaan, maar Dwayne ''The Rock'' Johnson, dan was dit nooit gebeurd.

Misschien maar hernoemen naar Chris Pebble dan. En Oliver Stone?
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  donderdag 31 maart 2022 @ 18:22:28 #65
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204286149
Leuk AskReddit topic
https://www.reddit.com/r/(...)ndup_gig_tonight_in/
Chris Rock is performing a standup gig tonight in Boston--his first appearance since the Oscars. If you were Chris, what would be the first joke you'd tell, assuming you'd want to acknowledge Will Smith's slap?
pi_204286193
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 11:05 schreef GGMM het volgende:
Vergeet die film met die robot niet

En Bad Boys
En die ene waarin hij helemaal alleen op de wereld is behalve dan zombies (of zo). Hij probeert nog verkering te krijgen met een etalagepop in die film.
pi_204286590
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 18:25 schreef SolidasRock het volgende:

[..]
En die ene waarin hij helemaal alleen op de wereld is behalve dan zombies (of zo). Hij probeert nog verkering te krijgen met een etalagepop in die film.
I am legend, heette die film, vond het wel een goeie.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_204286605
quote:
4s.gif Op donderdag 31 maart 2022 14:59 schreef SpaceOddity het volgende:

The Rock is dan ook een B acteur, die kom je niet tegen op het podium bij de Oscars. :')
pi_204286618
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 18:53 schreef Hathor het volgende:

[..]
I am legend, heette die film, vond het wel een goeie.
Hij heeft ook echt wel een paar prima films gemaakt. Maar ook wel echt bagger van de bovenste plank. Hij heeft niet echt een neusje voor goede scripts.
pi_204286921
Is dit meteen het meme-topic?
slapchris.com
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 31 maart 2022 @ 19:37:53 #71
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204287203
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 19:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
Is dit meteen het meme-topic?
slapchris.com
54
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 19:43:20 #72
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204287311
51 is mijn hoogste

maar het voelt als iets wat met een touchscreenbeter gaat
pi_204287374
quote:
88s.gif Op donderdag 31 maart 2022 19:43 schreef sp3c het volgende:
51 is mijn hoogste

maar het voelt als iets wat met een touchscreenbeter gaat
77 (met doodnormale gamerspc, met gamersmuis :D )
  donderdag 31 maart 2022 @ 20:47:19 #74
38114 beantherio
pi_204288544
quote:
Enemy of the State is echt geweldig. _O_

Die titel kan Will Smith momenteel ook wel gaan dragen trouwens. :D
  Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 20:48:48 #75
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204288563
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 20:47 schreef beantherio het volgende:

[..]
Enemy of the State is echt geweldig. _O_

Die titel kan Will Smith momenteel ook wel gaan dragen trouwens. :D
ik twijfel of ik die gezien heb

mogelijk wel
  donderdag 31 maart 2022 @ 20:50:16 #76
38114 beantherio
pi_204288584
quote:
88s.gif Op donderdag 31 maart 2022 20:48 schreef sp3c het volgende:

[..]
ik twijfel of ik die gezien heb

mogelijk wel
Als je hem niet gezien hebt dan kan ik hem warm aanbevelen. Een thriller die zijn tijd ver vooruit was.
  Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 20:52:06 #77
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204288614
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 20:50 schreef beantherio het volgende:

[..]
Als je hem niet gezien hebt dan kan ik hem warm aanbevelen. Een thriller die zijn tijd ver vooruit was.
niet op netflix en niet op videoland ... moet ik alsnog downloaden :')
  donderdag 31 maart 2022 @ 20:53:07 #78
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204288632
quote:
88s.gif Op donderdag 31 maart 2022 20:52 schreef sp3c het volgende:

[..]
niet op netflix en niet op videoland ... moet ik alsnog downloaden :')
Bruce zal je niet meer vertellen dat dat niet mag hoor B-).

Too soon? O-).
Get woke, go broke!
  donderdag 31 maart 2022 @ 20:54:16 #79
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204288647
Ow, ik meende me te herinneren dat Bruce daar ook in mee deed, nu werkt ie minder :').
Get woke, go broke!
pi_204288696
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 18:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Hij heeft ook echt wel een paar prima films gemaakt. Maar ook wel echt bagger van de bovenste plank. Hij heeft niet echt een neusje voor goede scripts.
Vanavond komt er zo een, Hancock.
  donderdag 31 maart 2022 @ 21:01:08 #81
38114 beantherio
pi_204288754
We zijn bijna een week verder en ik begin het incident alleen maar bizarder te vinden. :D

Op de avond waarop je het absolute hoogtepunt van je carrière bereikt ga je iemand voor het oog van de gehele wereld in het gezicht slaan. Je verzint het gewoon niet...

Was ie eigenlijk niet gewoon onder invloed van iets? Is die mogelijkheid al besproken in dit topic?
pi_204288880
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 20:50 schreef beantherio het volgende:

[..]
Mwaaa. Leuke Hollywood interpretatie van FOK's BNW. Vermakelijke film hoor, maar om hem nou zo aan te prijzen gaat me wat ver.
pi_204288931
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 20:57 schreef Hathor het volgende:

[..]
Vanavond komt er zo een, Hancock.
Dank voor de tip, die wil ik al een tijdje zien maar hij staat niet op mijn streamingdiensten. Ik laat KPN hem in de cloud zetten voor me! ^O^
  Manager PR/Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 21:17:38 #84
269689 crew  Viv
pi_204288958
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 21:01 schreef beantherio het volgende:
We zijn bijna een week verder en ik begin het incident alleen maar bizarder te vinden. :D

Op de avond waarop je het absolute hoogtepunt van je carrière bereikt ga je iemand voor het oog van de gehele wereld in het gezicht slaan. Je verzint het gewoon niet...

Was ie eigenlijk niet gewoon onder invloed van iets? Is die mogelijkheid al besproken in dit topic?
Nee, nog niet. Wel dat hij mogelijk al slecht in zijn vel zat. En iets wilde bewijzen richting zijn vrouw.
pi_204288971
quote:

Zeker, van aandachthoerderij.
Vakman pur sang
pi_204288983
pi_204289036
I got in one little fight and my mom got scared
and said "you're moving with your aunte and uncle in Bel-Air"
Vakman pur sang
pi_204289062
Vakman pur sang
  Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 21:34:54 #89
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204289158
altijd naar je moedertje luisteren

anders moet je zelf je vieze onderbroekjes wassen
  Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 21:35:50 #90
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204289166
en heeft ze helemaal geen haar of is dat alleen van boven?

dat vraag ik me dan weer af he
  donderdag 31 maart 2022 @ 21:49:49 #91
38114 beantherio
pi_204289313
quote:
88s.gif Op donderdag 31 maart 2022 21:35 schreef sp3c het volgende:
en heeft ze helemaal geen haar of is dat alleen van boven?

dat vraag ik me dan weer af he
Ik zou dat zeker aan Will Smith vragen. Kan vast geen kwaad.
  Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 21:50:26 #92
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204289318
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 21:49 schreef beantherio het volgende:

[..]
Ik zou dat zeker aan Will Smith vragen. Kan vast geen kwaad.
slaat toch als een wijf
pi_204291198
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 21:17 schreef Viv het volgende:

[..]
Nee, nog niet. Wel dat hij mogelijk al slecht in zijn vel zat. En iets wilde bewijzen richting zijn vrouw.
Zou kunnen.
pi_204291201
quote:

Als bekend acteurs heb je het ook niet zo simpel, je moet altijd een masker dragen als je buiten de deur komt.

Ruzie met je partner, heftige problemen thuis en dan s'avonds met 10 cameras op je bek net doen of alles geweldig is. Adrenaline er boven op omdat je een grote kans hebt om de oscar te pakken. Het werd hem misschien allemaal eventjes teveel.
pi_204291269
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 21:17 schreef Viv het volgende:

[..]
Het laatste denk ik. Had daar beter mee kunnen wachten tot de kleedkamer, zo dom om dat op het podium te doen.
pi_204291331
Wat een dramaqueen is die Rock. Als comedian grappen maken over andere mensen, dan kan je dit een keer verwachten.

Will had niet moeten slaan maar ik snap de emoties. Dus dat iedereen alleen hem aanpakt slaat nergens op.
  Manager PR/Moderator vrijdag 1 april 2022 @ 08:58:30 #97
269689 crew  Viv
pi_204291874
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 07:21 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een dramaqueen is die Rock. Als comedian grappen maken over andere mensen, dan kan je dit een keer verwachten.

Will had niet moeten slaan maar ik snap de emoties. Dus dat iedereen alleen hem aanpakt slaat nergens op.
Dat een grap maken over iemands ziekte écht niet okay is, is ook wel besproken hier (en op Twitter, etc) hoor. ;)

Ik las gisteren dat Chris Rock geen idee had dat Jada kaal is vanwege alopecia. Als dat waar is, zou dat punt dus vervallen.

https://www.independent.c(...)pology-b2046998.html
pi_204293011
Nep als fuck dit
  vrijdag 1 april 2022 @ 11:47:16 #100
117098 Hathor
Effe niet
pi_204293227
Het is 1 April, tijd om op te biechten dat het in scene is gezet Cuck Smith. o|O
pi_204293268
quote:

Echt, als je het verschil niet snapt tussen humor en iemand beledigen, blijf aub weg bij zo'n avond.
pi_204294079
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 11:50 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Echt, als je het verschil niet snapt tussen humor en iemand beledigen, blijf aub weg bij zo'n avond.
Met liefde blijf ik weg bij die schijtlollige cabaretiers. Geen hier Ana namelijk.
pi_204294109
quote:

Neen. Je blijft met je poten van mensen af. Comedians mogen afzeiken. Als je daar niet tegen kan mag je je zelf lekker opsluiten.

Als je je niet kan beheersen mag je daarvan de gevolgen dragen. Wat mij betreft pakken ze zijn oscar af. Dit gedrag mag nooit getolereerd worden.
pi_204295004
quote:
Wat een dramaqueen is die Rock.
Waar precies zag je hem dramatisch doen? :? 8)7
  vrijdag 1 april 2022 @ 15:56:18 #105
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_204295581
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 08:15 schreef YoshiBignose het volgende:

En ik keek de Oscars alleen met Ricky Gervais, wat overigens nog wel 10x grover (en hilarischer) was dan dit grapje van Chris Rock.
quote:
99s.gif Op woensdag 30 maart 2022 08:22 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Dat waren de Emmy's toch? :D
Golden Globe's.

Het verschil met Ricky Gervais is dat zijn 'roasts' vrijwel altijd over bewuste keuzes van mensen gaan. Chris Rock maakt een 'grapje' over een ziekte. Dat is toch echt een andere intonatie. Daarom is Ricky Gervais grappig en krijgt Chris Rock m.i. terecht een knal voor zijn kanis.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  vrijdag 1 april 2022 @ 15:59:48 #106
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204295617
Ja joh, slaan is terecht, zeker als het om grapjes gaat, dat gaat een mooie wereld worden O+.

Dat mokkel staat zelf trots op de foto met dr levensgevaarlijke ziekte, te vertellen dat ze ondanks dr haar zo krachtig en vrouwelijk is. Mannen worden al eeuwen belachelijk gemaakt als ze kaal worden, maar dit was echt veeeeeeeeeeeels te ver :').

Geweld toejuichen bij humor, dat gaat echt geen nare gevolgen hebben hoor, what could possibly go wrong?

Lach of lach niet, en verder.
Get woke, go broke!
  vrijdag 1 april 2022 @ 16:04:15 #107
117098 Hathor
Effe niet
pi_204295662
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 15:56 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
[..]
Golden Globe's.

Het verschil met Ricky Gervais is dat zijn 'roasts' vrijwel altijd over bewuste keuzes van mensen gaan. Chris Rock maakt een 'grapje' over een ziekte. Dat is toch echt een andere intonatie. Daarom is Ricky Gervais grappig en krijgt Chris Rock m.i. terecht een knal voor zijn kanis.
Met als kanttekening dat Rock helemaal niet op de hoogte was van die aandoening van Pinkett.
  vrijdag 1 april 2022 @ 16:05:34 #108
Why is all the rum gone?
pi_204295679
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 16:04 schreef Hathor het volgende:

[..]
Met als kanttekening dat Rock helemaal niet op de hoogte was van die aandoening van Pinkett.
Ik ben sceptisch. :')

Edit: ze heeft het zelf in 2018 naar buiten gebracht.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  vrijdag 1 april 2022 @ 16:08:05 #109
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204295711
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 16:04 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ze heeft nog 460 miljoen dollarbiljetten om haar tranen te drogen :').

Alles je hele leven in je schoot geworpen krijgen, zo rijk zijn dat jij, je kinderen, hun kinderen en de kinderen daarna nooit mee hoeven werken en je dan zo pathetisch gedragen over een grapje.

Die mensen zijn zo fucking de weg kwijt.
Get woke, go broke!
  vrijdag 1 april 2022 @ 16:11:02 #110
Why is all the rum gone?
pi_204295744
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 16:08 schreef HeatWave het volgende:

Ze heeft nog 460 miljoen dollarbiljetten om haar tranen te drogen :').

Alles je hele leven in je schoot geworpen krijgen, zo rijk zijn dat jij, je kinderen, hun kinderen en de kinderen daarna nooit mee hoeven werken en je dan zo pathetisch gedragen over een grapje.

Die mensen zijn zo fucking de weg kwijt.
Het lijkt er meer op dat jij zo fucking de weg kwijt bent.
  vrijdag 1 april 2022 @ 16:12:03 #111
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204295753
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 16:11 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Het lijkt er meer op dat jij zo fucking de weg kwijt bent.
Want ik doe volkomen debiel live op TV waar 16 miljoen mensen naar kijken omdat een grappenmaker een grap maakt?

Je hebt recht op je mening, maar het is wel een hele aparte mening :').
Get woke, go broke!
  vrijdag 1 april 2022 @ 16:13:54 #112
Why is all the rum gone?
pi_204295780
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2022 16:12 schreef HeatWave het volgende:

Want ik doe volkomen debiel live op TV
Nee, maar wel hier.
  vrijdag 1 april 2022 @ 16:15:58 #113
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204295800
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 16:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Nee, maar wel hier.
Nog steeds een rare mening eigenlijk. Maar neem het maar op voor celebs en verheerlijk geweld tegen komieken maar, je bent vast moreel verheven, nee echt!
Get woke, go broke!
  vrijdag 1 april 2022 @ 16:18:08 #114
Why is all the rum gone?
pi_204295818
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2022 16:15 schreef HeatWave het volgende:

Nog steeds een rare mening eigenlijk.
Nope, not really.

Wat wel een rare mening is, als je zegt 'Ach, gossie, heeft je kindje kanker? Well, suck it up, want je hebt toch genoeg geld'.
  vrijdag 1 april 2022 @ 16:18:56 #115
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204295825
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 16:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Nope, not really.

Wat wel een rare mening is, als je zegt 'Ach, gossie, heeft je kindje kanker? Well, suck it up, want je hebt toch genoeg geld'.
Kanker :').

Dr haar valt uit, that's it.
Get woke, go broke!
  vrijdag 1 april 2022 @ 16:19:49 #116
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204295835
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 15:56 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
[..]
Golden Globe's.

Will Smith heeft daar zelf in het verleden ook wel eens een grap over gemaakt, als ik me niet vergis. Om hier dan zo over te vallen is wel wat... vreemd. Zeker om iemand dan een platte hand te geven, dan ben je het spoor een klein beetje bijster.
  vrijdag 1 april 2022 @ 16:20:19 #117
Why is all the rum gone?
pi_204295837
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2022 16:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Kanker :').

Dr haar valt uit, that's it.
Ah, ok, dus jij bent degene die bepaalt wat wel of niet erg is voor iemand?

En dan vind je mijn mening vreemd? :')
  vrijdag 1 april 2022 @ 16:21:54 #118
Why is all the rum gone?
pi_204295854
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 16:19 schreef Poem_ het volgende:

Will Smith heeft daar zelf in het verleden ook wel eens een grap over gemaakt, als ik me niet vergis.
En hoe is dat relevant? Als het al waar is.
  vrijdag 1 april 2022 @ 16:22:50 #119
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204295863
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 16:20 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Ah, ok, dus jij bent degene die bepaalt wat wel of niet erg is voor iemand?

En dan vind je mijn mening vreemd? :')
Ja, het was namelijk een grap-je. Beledigd zijn is een keuze.

Als het nou tijdens een werkvergadering was kan ik me er nog een klein beetje iets bij voorstellen. Maar als jij mensen wil slaan omdat ze een grap maken, wie bepaalt dan waar de grens is. Jij, ik? Allah?

Nee, je spoort niet als je geweld goed gaat keuren om een grap, nu niet, nooit niet. Want wat verhoudt mij ervan om jou een keer helemaal naar de pleuris te rammen als je iets zegt, ik vond het erg, dus ik mag dat.

Toch?
Get woke, go broke!
  vrijdag 1 april 2022 @ 16:22:56 #120
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204295864
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 16:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
En hoe is dat relevant?
Dat rijmt niet echt met doen alsof je dat grensoverschrijdend vindt.
  vrijdag 1 april 2022 @ 16:27:14 #121
Why is all the rum gone?
pi_204295897
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 april 2022 16:22 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Dat rijmt niet echt met doen alsof je dat grensoverschrijdend vindt.
Jij snapt duidelijk niet hoe relaties in elkaar zitten. :')

Maar we hebben het vooralsnog over een losse opmerking van jou zonder onderbouwing.
  vrijdag 1 april 2022 @ 16:27:57 #122
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204295906
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 16:27 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Maar we hebben het vooralsnog over een losse opmerking van jou zonder onderbouwing.
Jij bent vast een expert, als je vriendin een foute grap maakt, gewoon rammen O+.
Get woke, go broke!
  vrijdag 1 april 2022 @ 16:30:50 #123
Why is all the rum gone?
pi_204295935
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 16:22 schreef HeatWave het volgende:

Blahblahyaddayadda

Grappig.....je stelling 'ze moeten het maar slikken, want ze hebben veel geld' is ineens verdwenen :')
  vrijdag 1 april 2022 @ 16:31:09 #124
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204295939
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 16:27 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Twijfelachtig, maar zelfs als dat zo zou zijn: als je geen grappen tolereert over iemands ziekte moet je je daar zelf ook niet aan vuil maken.

En dan is er nog het feit dat je het overschrijden van een grens niet beantwoordt met een platte hand.

quote:
https://www.rollingstone.(...)l-clip-slap-1329729/
  vrijdag 1 april 2022 @ 16:32:54 #125
Why is all the rum gone?
pi_204295952
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 april 2022 16:31 schreef Poem_ het volgende:

...

30 jaar geleden....

En niet over zijn eigen echtgenote, wat jouw post suggereert.
  vrijdag 1 april 2022 @ 16:34:01 #126
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204295960
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 16:32 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
30 jaar geleden....

En niet over zijn eigen echtgenote, wat jouw post suggereert.
Volstrekt irrelevant. Als je grappen over ziekte niet oké vindt, moet je daar zelf geen grappen over maken. En als dat wel gebeurt, dan kun je daar natuurlijk allereerst gewoon iets van zeggen. Dat is een stuk krachtiger dan jezelf voor lul zetten.
  vrijdag 1 april 2022 @ 16:34:04 #127
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204295962
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 16:30 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Grappig.....je stelling 'ze moeten het maar slikken, want ze hebben veel geld' is ineens verdwenen :')
Nee hoor, ook die staat nog steeds. Ja, als jij je hele leven geld verdient met comedy, en dat doet Smith, 400 miljoen zelfs. Dan kan je best 1 grapje over een hooguit vervelende aandoening slikken. Zeker als je bij een zelfverheerlijkingsavond zit waar je elkaar al jaren affikt bij speeches.

Gaat ie nou hele betogen houden, kapt ie niet als je er iets van zegt, dan zou je heel evt misschien eens kunnen nadenken om iemand dan maar als laatste middel met fysiek geweld te stoppen.

1 grap, niet eens een harde. Praat jij het gedrag maar goed.

Ik blijf erbij, je geeft mensen een vrijbrief tot geweld, ge-wel-dig standpunt O+.
Get woke, go broke!
  vrijdag 1 april 2022 @ 16:39:14 #128
Why is all the rum gone?
pi_204296008
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 april 2022 16:34 schreef Poem_ het volgende:

Volstrekt irrelevant.
30 jaar is niet relevant? :')
  vrijdag 1 april 2022 @ 16:40:46 #129
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204296020
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 16:39 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
30 jaar is niet relevant? :')
Lekker aan het trollen dus, telkens maar één zin uit een post halen en de rest negeren. Goed verhaal, Henk.
  vrijdag 1 april 2022 @ 16:41:32 #130
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204296026
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 april 2022 16:40 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Lekker aan het trollen dus, telkens maar één zin uit een post halen en de rest negeren. Goed verhaal, Henk.
Wat, vond je het niet grappig?

Sla hem dan op zijn bek, daar is hij voorstander van! :Y.
Get woke, go broke!
  Moderator vrijdag 1 april 2022 @ 16:42:57 #131
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204296038
Was het niet meer een grapje over de glimmende kale koppie dan over de ziekte?
  vrijdag 1 april 2022 @ 16:43:54 #132
Why is all the rum gone?
pi_204296053
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 april 2022 16:40 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Lekker aan het trollen dus, telkens maar één zin uit een post halen en de rest negeren.
De rest is niet relevant.
  vrijdag 1 april 2022 @ 16:44:18 #133
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204296056
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 16:43 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
De rest is niet relevant.
Het komt je niet zo goed uit, bedoel je.
  vrijdag 1 april 2022 @ 16:44:59 #134
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204296063
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 16:42 schreef sp3c het volgende:
Was het niet meer een grapje over de glimmende kale koppie dan over de ziekte?
Ja, ze had gewoon haar, kort haar en leek daardoor een beetje op een personage uit een film , G I Jane, een vrouw in het leger die haar haar moest afscheren.

Echt diep tot op het bot beledigend natuurlijk, er zijn grenzen!
Get woke, go broke!
  vrijdag 1 april 2022 @ 16:45:43 #135
Why is all the rum gone?
pi_204296067
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 april 2022 16:44 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Het komt je niet zo goed uit, bedoel je.
Als iemand zegt dat 30 jaar in een leven niet relevant is, dan heeft de rest van het betoog nul waarde.
  vrijdag 1 april 2022 @ 16:49:17 #136
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204296098
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 16:45 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Als iemand zegt dat 30 jaar in een leven niet relevant is, dan heeft de rest van het betoog nul waarde.
Onzin, je focust je op slechts één aspect, terwijl er meer aspecten van belang zijn. Bijvoorbeeld dat je partner die gekwetst is door een grap niet beantwoord hoeft te worden met een platte hand richting de ander. We hebben het hier niet over iemand die je partner herhaaldelijk voor lul zet. Nu zet Will Smith vooral zichzelf en zijn partner nog meer voor lul. En gaat de aandacht niet meer uit naar de awards, de sterke verbale reactie van Will Smith maar naar de vermoedens over de vermeende ongezonde relatie en komt Will Smith een aantal dagen verder met hangende pootjes terug om zijn excuses aan te bieden.

Lekker gewerkt hoor, pik.
  vrijdag 1 april 2022 @ 16:54:08 #137
Why is all the rum gone?
pi_204296132
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2022 16:49 schreef Poem_ het volgende:

Onzin, je focust je op slechts één aspect, terwijl er meer aspecten van belang zijn. Bijvoorbeeld dat je partner die gekwetst is door een grap niet beantwoord hoeft te worden met een platte hand richting de ander.
Ik begrijp dat jij nu je focus hierop wilt leggen, want het gegeven dat Will Smith mogelijk 30 jaar geleden een keer een grapje heeft gemaakt over een kale man, is natuurlijk weinig relevant in dit verhaal.
  vrijdag 1 april 2022 @ 16:54:35 #138
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204296135
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 16:54 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Ik begrijp dat jij nu je focus hierop wilt leggen, want het gegeven dat Will Smith mogelijk 30 jaar geleden een keer een grapje heeft gemaakt over een kale man, is natuurlijk weinig relevant in dit verhaal.
Gaat-ie weer. Het is wel goed met je matige getroll.
  vrijdag 1 april 2022 @ 16:56:08 #139
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204296148
Ik vind het prima hoor, sla me maar als je een keer denkt dat ik een verkeerde grap maak.

Maar ga niet janken als ik je daarna een dwarslaesie trap uit verdediging, jij begon :W.

Mooie wereld O+.
Get woke, go broke!
  vrijdag 1 april 2022 @ 16:56:12 #140
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_204296152
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 16:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, het was namelijk een grap-je. Beledigd zijn is een keuze.
Nee, dat is het niet. Gevoelens zijn geen keuzes, dat is echt zo'n flauwekul. Wat je vervolgens DOET met het beledigd zijn, dat is een keuze. Die kan overwogen zijn of impulsief, maar daar ligt het moment van keuze.

quote:
Als het nou tijdens een werkvergadering was kan ik me er nog een klein beetje iets bij voorstellen. Maar als jij mensen wil slaan omdat ze een grap maken, wie bepaalt dan waar de grens is. Jij, ik? Allah?
Welke grens? De morele grens? De religieuze grens? De juridische grens? De grens van de organisator van de avond? Dat zijn allemaal verschillende dingen. En eenieder mag voor zichzelf bepalen waar de grens ligt. Ik heb ook wel eens iemand op zijn bek gehengst omdat hij mijn vriendin belachelijk maakte. Ben ik daar trots op? Nee, niet echt. Zou ik het weer doen? Nee, waarschijnlijk niet omdat ik ouder en wijzer ben. Heb ik er spijt van? Absoluut niet.

quote:
Nee, je spoort niet als je geweld goed gaat keuren om een grap, nu niet, nooit niet. Want wat verhoudt mij ervan om jou een keer helemaal naar de pleuris te rammen als je iets zegt, ik vond het erg, dus ik mag dat.

Toch?
Persoonlijk begrijp ik de tik van Will prima. Vanuit moreel standpunt ben ik echter van mening dat een komiek over alles een grap mag maken. Echter vind ik ook dat je je er op voor moet bereiden dat grappen over sommige onderwerpen (ziektes, geaardheid, oorlog, religie) bij mensen heel slecht kunnen vallen. Je kunt die verantwoordelijkheid niet helemaal afschuiven op de ontvanger van de grap, daar heb je als komiek ook een rol in en je neemt daarin een risico. Is die klap daarmee juridisch ok? Nee. In de ogen van God? Nee. Maar ik heb er weinig moeite mee als dit zijn reactie is en die oprecht is.
  vrijdag 1 april 2022 @ 16:58:09 #141
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204296167
Ik had Rock nog veel beter begrepen als hij Smith een enorme schop in zijn rug had gegeven toen hij wegliep B-).

Geweld leidt tot meer geweld, maar heb maar "begrip" hoor.
Get woke, go broke!
  vrijdag 1 april 2022 @ 16:58:28 #142
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 1 april 2022 @ 16:58:48 #143
Why is all the rum gone?
pi_204296173
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 april 2022 16:54 schreef Poem_ het volgende:

Gaat-ie weer.
Ik heninner je even aan de post waar ik op reageerde.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 16:19 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Will Smith heeft daar zelf in het verleden ook wel eens een grap over gemaakt, als ik me niet vergis. Om hier dan zo over te vallen is wel wat... vreemd. Zeker om iemand dan een platte hand te geven, dan ben je het spoor een klein beetje bijster.
Wat staat er nu helemaal? Dat hij niet mag vallen over een ad hominem ten koste van zijn echtgenote, omdat hij misschien ooit wel eens een grapje over kaalheid heeft gemaakt.

Misschien liggen de reacties die je krijgt wel aan wat je schrijft.
  vrijdag 1 april 2022 @ 16:59:52 #144
Why is all the rum gone?
pi_204296183
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 16:56 schreef HeatWave het volgende:

Maar ga niet janken als ik je daarna een dwarslaesie trap uit verdediging, jij begon :W.

Oooooo, stoere goezer geroepen? _O-
  vrijdag 1 april 2022 @ 16:59:57 #145
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204296184
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 16:58 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Ik heninner je even aan de post waar ik op reageerde.
[..]
Wat staat er nu helemaal? Dat hij niet mag vallen over een ad hominem ten koste van zijn echtgenote, omdat hij misschien ooit wel eens een grapje over kaalheid heeft gemaakt.

Misschien liggen de reacties die je krijgt wel aan wat je schrijft.
Ik heb het in meerdere posts over meerdere aspecten, maar jij focust je telkens maar op één daarvan en negeert de rest. Ordinair getroll dus.
  vrijdag 1 april 2022 @ 17:00:31 #146
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204296190
Je mag er prima over vallen, dat is helemaal het punt niet. Maar dan zeg je er wat van, slaat keihard terug met een grap, je bent toch comedian?

Als je begint met slaan ben je af en ook zelf verantwoordelijk voor wat er daarna met jou gebeurt :W.
Get woke, go broke!
  vrijdag 1 april 2022 @ 17:00:52 #147
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204296192
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 16:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik had Rock nog veel beter begrepen als hij Smith een enorme schop in zijn rug had gegeven toen hij wegliep B-).
Ik zou dubbel hebben gelegen als hij z'n grap uit 'When White People Can Say 'Nigger' had gebruikt toen Will wegliep, compleet met wilde blik uit z'n ogen en wijzen met z'n vinger:

1:53 Somebody stop that nigga!!!

[ Bericht 1% gewijzigd door slashdotter3 op 01-04-2022 17:24:12 ]
  vrijdag 1 april 2022 @ 17:02:58 #148
Why is all the rum gone?
pi_204296204
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 april 2022 16:59 schreef Poem_ het volgende:

Ik heb het in meerdere posts over meerdere aspecten,
Nee, je verandert je verhaal, omdat je eerste 'aspect' niet vol te houden was.

Wat je eigenlijk had moeten doen was, ' Je hebt gelijk, dat verhaal van 30 jaar geleden slaat natuurlijk nergens op. Neemt niet weg dat ik vind dat je nooit iemand mag slaan aan de hand van een slechte grap'.
  vrijdag 1 april 2022 @ 17:03:30 #149
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204296206
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 16:59 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Oooooo, stoere goezer geroepen? _O-
Niets stoers aan, als iemand me aanvalt verdedig ik me. En als de aanvaller daarbij zwaar geword raakt, boeiend. Sla mij niet, gebeurt er ook niets.

Sim-pel niet?
Get woke, go broke!
  vrijdag 1 april 2022 @ 17:04:00 #150
Why is all the rum gone?
pi_204296208
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 17:00 schreef HeatWave het volgende:
Je mag er prima over vallen, dat is helemaal het punt niet. Maar dan zeg je er wat van, slaat keihard terug met een grap, je bent toch comedian?

Als je begint met slaan ben je af en ook zelf verantwoordelijk voor wat er daarna met jou gebeurt :W.
Hmmm, ok, even kijken of ik het snap. Als je iemand kwetst, is de ander verantwoordelijk en als je dan een knal voor je harses krijgt is de ander verantwoordelijk? Heb ik het zo goed?
  vrijdag 1 april 2022 @ 17:04:04 #151
Niet te kritisch
pi_204296209
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 17:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Niets stoers aan, als iemand me aanvalt verdedig ik me. En als de aanvaller daarbij zwaar geword raakt, boeiend. Sla mij niet, gebeurt er ook niets.

Sim-pel niet?
:')
  vrijdag 1 april 2022 @ 17:04:38 #152
Why is all the rum gone?
pi_204296215
quote:

En als de aanvaller daarbij zwaar geword raakt, boeiend.
Jij bent echt de Goddddd van stoerheid. Wou dat ik ook zo was.
  vrijdag 1 april 2022 @ 17:04:58 #153
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204296220
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 17:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Hmmm, ok, even kijken of ik het snap. Als je iemand kwetst, is de ander verantwoordelijk en als je dan een knal voor je harses krijgt is de ander verantwoordelijk? Heb ik het zo goed?
Geweld------een woordje.

Leer het verschil eens, kan je een hoop ellende voorkomen :').
Get woke, go broke!
  vrijdag 1 april 2022 @ 17:05:49 #154
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204296226
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 17:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Jij bent echt de Goddddd van stoerheid. Wou dat ik ook zo was.
Niets stoers aan, het beginnen met slaan is "stoer" gedrag. Jezelf verdedigen is dat nooit.
Get woke, go broke!
  vrijdag 1 april 2022 @ 17:06:55 #155
Why is all the rum gone?
pi_204296233
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 17:04 schreef HeatWave het volgende:

Geweld------een woordje.
Jij bent er niet vies van, zie ik in jouw reacties.

Maar het komt er dus op neer dat het nooit JOUW verantwoordelijkheid is? Klinkt een beetje als een reli-fundi....
  vrijdag 1 april 2022 @ 17:07:35 #156
Why is all the rum gone?
pi_204296240
quote:
4s.gif Op vrijdag 1 april 2022 17:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Niets stoers aan, het beginnen met slaan is "stoer" gedrag. Jezelf verdedigen is dat nooit.
Iemand in zijn rug trappen is verdedigen? :')

Het is wel uber-stoer, natuurlijk. _O_
  vrijdag 1 april 2022 @ 17:08:44 #157
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204296248
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 17:07 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Iemand in zijn rug trappen is verdedigen? :')

Het is wel uber-stoer, natuurlijk. _O_
Nee, dat was gewoon grappig geweest B-).

En hoe had die hele stoere, slechte, laffe rugtrapactie voorkomen kunnen worden?

Door niet te beginnen met slaan.
Get woke, go broke!
  vrijdag 1 april 2022 @ 17:11:09 #158
Why is all the rum gone?
pi_204296267
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 april 2022 17:08 schreef HeatWave het volgende:

Ja, want ze hebben heel veel geld. En dan ben je voor @HeatWave 'free game'.

Over sneue sukkels, gesproken.
  vrijdag 1 april 2022 @ 17:12:22 #159
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204296275
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 17:11 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Ja, want ze hebben heel veel geld. En dan ben je voor @:HeatWave 'free game'.

Als ze me slaan wel ja :).

Maar blijf mensen die geweld afkeuren maar sukkel noemen, je hebt in een parallel universum vast gelijk :').
Get woke, go broke!
  vrijdag 1 april 2022 @ 17:15:46 #160
Niet te kritisch
pi_204296306
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 april 2022 17:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nee, dat was gewoon grappig geweest B-).

En hoe had die hele stoere, slechte, laffe rugtrapactie voorkomen kunnen worden?

Dus als je iemand je een tikkie geeft en wegloopt is het geoorloofd om die persoon een dwarsleasie te schoppen?
  vrijdag 1 april 2022 @ 17:15:52 #161
Why is all the rum gone?
pi_204296307
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2022 17:12 schreef HeatWave het volgende:

Maar blijf mensen die geweld afkeuren maar sukkel noemen
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 16:56 schreef HeatWave het volgende:

quote:

En als de aanvaller daarbij zwaar geword raakt, boeiend.

Sim-pel niet?
Simpel is precies wat ik dacht.
  vrijdag 1 april 2022 @ 17:16:41 #162
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204296309
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 17:02 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Nee, je verandert je verhaal, omdat je eerste 'aspect' niet vol te houden was.
Neuh, dat maak jij er van. Hoofd- en bijzaken van elkaar kunnen scheiden is niet je sterkste punt, zo blijkt.
  Moderator vrijdag 1 april 2022 @ 17:16:55 #163
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204296314
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 17:11 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Ja, want ze hebben heel veel geld. En dan ben je voor @:HeatWave 'free game'.

Als je bij een dergelijke grappenmaker vooraan gaat zitten ben je fair game

Hoeveel geld er op de bank staat vind ik verder ook niet zo rullevant
  vrijdag 1 april 2022 @ 17:17:27 #164
Niet te kritisch
pi_204296317
Ik vind persoonlijk iemand een tik verkopen na een stevige belediging rondom een ziekte proportioneler dan iemand een dwarsleasie schoppen na een bitchslap. Maar dat kan aan mij liggen.
  vrijdag 1 april 2022 @ 17:17:48 #165
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204296318
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 17:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dus als je iemand je een tikkie geeft en wegloopt is het geoorloofd om die persoon een dwarsleasie te schoppen?
Uiteraard niet, maar op zijn onzin mag je best wat onzinnig reageren.

Noodweer exces bestaat voor een reden. Als hij mij aanvalt en in mijn schrik doe ik iets buitenproportioneels terug ben ik alsnog niet schuldig. Hij viel me aan, ik verdedig me.

Gewoon niet meppen, iedereen nog heel :).
Get woke, go broke!
  Moderator vrijdag 1 april 2022 @ 17:18:36 #166
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204296323
quote:

[..]
Zou niet eens wachten tot hij wegloopt tbh

Maar goed ik ben dan ook geen cabaretier, ergens zullen die er wel rekening mee houden dat het altijd een keer kan gebeuren
  Moderator vrijdag 1 april 2022 @ 17:19:44 #167
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204296328
Al zul je het bij zo'n soft grapje ook niet gelijk zien aankomen

Zeker Chris Rock niet want die komt wel eens korter door de bocht zeilen _O-
  vrijdag 1 april 2022 @ 17:33:32 #168
Why is all the rum gone?
pi_204296418
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 17:17 schreef HeatWave het volgende:

Noodweer exces bestaat voor een reden.
quote:
Dit artikel biedt een oplossing voor degene die in noodweer 'te ver gaat'. Als men onder invloed van een 'hevige gemoedsbeweging' de grenzen van de noodzakelijke verdediging (bedoeld in het artikel betreffende noodweer) overschrijdt, kan er onder omstandigheden sprake zijn van noodweerexces. Noodweerexces is een schulduitsluitingsgrond. De verdachte handelde dus wederrechtelijk, maar daarvan wordt hem geen verwijt gemaakt.
Een 'noodzakelijke' verdediging tegen een bitchslap. _O-
  Moderator vrijdag 1 april 2022 @ 17:42:47 #169
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204296474
Kun je het bitchslappen zelf niet aan noodweerexces ophangen zelfs?

Voelde zich heftig aangevallen in zijn eer en persoonlijke space, draait helemaal door moet er wat aan doen kan het niet helpen dat talk about my motherfucking wife

?
  vrijdag 1 april 2022 @ 17:52:25 #170
Niet te kritisch
pi_204296542
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 17:42 schreef sp3c het volgende:

Voelde zich heftig aangevallen in zijn eer en persoonlijke space, draait helemaal door moet er wat aan doen kan het niet helpen dat talk about my motherfucking wife

?
Zoals gezegd:
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 17:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik vind persoonlijk iemand een tik verkopen na een stevige belediging rondom een ziekte proportioneler dan iemand een dwarsleasie schoppen na een bitchslap. Maar dat kan aan mij liggen.
  vrijdag 1 april 2022 @ 18:38:21 #171
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_204297090
Alle tekenen van een huwelijk op instorten. De man gaat over op wanhoopspogingen om de zaak nog te redden maar de vrouw heeft al (lang) geen zin meer. Binnen nu en één jaar het bericht dat ze gaan scheiden. Let maar op.
  vrijdag 1 april 2022 @ 19:10:31 #172
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204297920
quote:

[..]

Noodweer exces bestaat voor een reden. Als hij mij aanvalt en in mijn schrik doe ik iets buitenproportioneels terug ben ik alsnog niet schuldig. Hij viel me aan, ik verdedig me.

Als jij een klap krijgt, hij loopt weg en jij gaat erachteraan, dan wordt het wat lastiger om het op noodweerexces te gooien

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2022 19:21:05 ]
pi_204298760
quote:

[..]

Iemand een dwarslaesie schoppen na een klap is geen noodweer exces. Je gaat dan gewoon de gevangenis in voor mishandeling.

En terecht.
  vrijdag 1 april 2022 @ 22:21:30 #175
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_204300426
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 17:42 schreef sp3c het volgende:

´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_204300535
quote:

[..]
De grens ligt bij fysiek geweld.

Dus ja, ben jij diegene die als eerste een ''tikkie'' geeft, dan is het klaar.
pi_204301359
Ik heb toevallig ook die ziekte die de vrouw van Will Smith heeft, en ik zal vast niet de enige zijn die vanuit die hoedanigheid hier reageert.

Dus vrij recent begon van top tot teen begon mijn haar plots uit te vallen. Geen wimpers, wenkbrauwen etc

Mensen kwamen met waanzinnige reacties, typische uitingen van domheid en voorbeelden van onvermogen om met een afwijkend uiterlijk om te gaan:

'Het lijkt me echt vreselijk, ik ben blij dat ik het niet heb'
(Dit was een manager op werk, terwijl ik net beschaamd naar werk moest)

'Gelukkig ben je een man'
(Blijkbaar houden mannen minder van hoofdhaar, baard, wenkbrauwen, wimpers etc dan vrouwen, WTF??)

'Het komt door stress'
(Fijn dat iedereen plots dokter is als men je ziet en concludeert dat je arelaxed bent)

'Het komt echt terug'
(Okee)

'Het komt niet terug'
(Okee)

'Als je het middeltje dat ik je aanraadde niet neemt, komt je haar natuurlijk nooit terug'
(Sorry maar in het ziekenhuis zei men anders)

'Wanneer komt je haar terug?'
(Bedankt voor de belangstelling)

'Ah joh, een kaal hoofd geeft toch niet, stel je niet aan'
(Mag ik even wennen aan het idee, deze metamorfose is een maand oud, niet een geleidelijk proces ofzo)

'Is die foto op je paspoort van 30 jaar geleden?'
(Bij het stemmen)

En verder natuurlijk mensen die ronduit lachen, die zijn er ook.

Haren verliezen doet geen pijn (behalve een ronduit schrale zweetreet in de zomer of de zon permanent in mijn ogen), het was het geouwehoer van mensen waar ik het meest last van had. Nu niet meer, ik ben er overheen, maar toch is het psychosociale aspect het ingewikkelde (voor mij).

Kortom, ik zag Will Smith een klap uitdelen, en het was gewoon heerlijk,het kan natuurlijk niet door de beugel, zijn speech heb ik niet eens gezien, maar ik heb er de hele dag om gelache. Binnenpretjes enzo. De volgende keer dat iemand iets tegen me zegt wat me niet bevalt, vraag ik of ze Will Smith kennen 😃
  zaterdag 2 april 2022 @ 01:10:03 #178
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204301786
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 23:52 schreef Hatseflats22 het volgende:
Ik heb toevallig ook die ziekte die de vrouw van Will Smith heeft, en ik zal vast niet de enige zijn die vanuit die hoedanigheid hier reageert.

Dus vrij recent begon van top tot teen begon mijn haar plots uit te vallen. Geen wimpers, wenkbrauwen etc

Mensen kwamen met waanzinnige reacties, typische uitingen van domheid en voorbeelden van onvermogen om met een afwijkend uiterlijk om te gaan:

(Blijkbaar houden mannen minder van hoofdhaar, baard, wenkbrauwen, wimpers etc dan vrouwen, WTF??)

'Het komt door stress'
(Fijn dat iedereen plots dokter is als men je ziet en concludeert dat je arelaxed bent)

'Het komt echt terug'
(Okee)

'Het komt niet terug'
(Okee)

'Als je het middeltje dat ik je aanraadde niet neemt, komt je haar natuurlijk nooit terug'

(Mag ik even wennen aan het idee, deze metamorfose is een maand oud, niet een geleidelijk proces ofzo)

(Bij het stemmen)

Haren verliezen doet geen pijn (behalve een ronduit schrale zweetreet in de zomer of de zon permanent in mijn ogen), het was het geouwehoer van mensen waar ik het meest last van had. Nu niet meer, ik ben er overheen, maar toch is het psychosociale aspect het ingewikkelde (voor mij).

Kortom, ik zag Will Smith een klap uitdelen, en het was gewoon heerlijk,het kan natuurlijk niet door de beugel, zijn speech heb ik niet eens gezien, maar ik heb er de hele dag om gelache. Binnenpretjes enzo. De volgende keer dat iemand iets tegen me zegt wat me niet bevalt, vraag ik of ze Will Smith kennen 😃
Mensen zijn grof en dom, en menen altijd en overal maar wat van te moeten vinden en zeggen.

Sterkte, met je medische aandoening en vooral met al die idiote bemoeizucht. En als je twijfelt om een keer eens flink lik op stuk geven, gewoon doen. Worden ze wijzer van, en das nodig.
  Manager PR/Moderator zaterdag 2 april 2022 @ 02:32:54 #179
269689 crew  Viv
  zaterdag 2 april 2022 @ 03:29:27 #180
117098 Hathor
Effe niet
pi_204302163
quote:

'Het komt door stress'

'Het komt echt terug'
(Okee)

'Het komt niet terug'
(Okee)

(Bij het stemmen)

Flikker op kale. :{w
pi_204302273
"De Amerikaanse acteur Will Smith heeft vrijdag zijn lidmaatschap van The Academy of Motion Picture Arts and Sciences opgegeven."

Zijn er nog steeds mensen die denken dat dit een complot is. :')
pi_204302771
Mark Manson in zijn nieuwsbrief (schreef de biografie van Will Smith):

And for those of you who read the book, his actions last Sunday will not strike you as unfamiliar. The book had extensive discussion of his deep insecurities around failing to protect the women in his life. We talked about the culture of violence of his neighborhood and family growing up. We wrote candidly about his relationship to fighting and how, particularly when he was young, he had a propensity to start physical altercations unnecessarily. We discussed his relentless perfectionism and how he sometimes achieved that perfectionism through intimidation and fear of those around him.

Maybe you all missed the memo, but you were put on alert months ago. Literally on page one of the book, it says:

"What you have come to understand as ‘Will Smith,’ the alien-annihilating MC, the bigger-than-life movie star, is largely a construction—a carefully crafted and honed character—designed to protect myself. To hide myself from the world. To hide the coward."
  zaterdag 2 april 2022 @ 10:22:15 #183
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_204303325
Al die twitter wappies die eisen dat Rock ook zijn excuses moet maken :')

Soms vraag ik me af of de wereld naar de afgrond gaat door social media of dat die mensen altijd al bestaan hebben maar nu een platform krijgen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zaterdag 2 april 2022 @ 12:29:21 #184
117098 Hathor
Effe niet
pi_204304406
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2022 10:22 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

Soms vraag ik me af of de wereld naar de afgrond gaat door social media of dat die mensen altijd al bestaan hebben maar nu een platform krijgen.
Dat laatste.
  zaterdag 2 april 2022 @ 12:31:13 #185
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204304420
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2022 10:22 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

Vroeger zaten die mensen met een dagbesteding in een instelling in het bos. Je zou voor de grap een op de site van videre kunnen kijken, mooie verzameling vloggende mensen.
  Manager PR/Moderator zaterdag 2 april 2022 @ 22:29:35 #186
269689 crew  Viv
pi_204311650
Ik weet niet of deze al gepost was, maar dit is een interessante analyse van het gedrag van Jada, Will en Chris:

Echt of in scène gezet? Zijn oordeel:
SPOILER
pi_204315439
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2022 22:29 schreef Viv het volgende:
Ik weet niet of deze al gepost was, maar dit is een interessante analyse van het gedrag van Jada, Will en Chris:

Echt of in scène gezet? Zijn oordeel:
SPOILER
Goeie uiteenzetting. Ben het wel helemaal met hem eens eigenlijk.
  zondag 3 april 2022 @ 10:46:43 #188
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_204315963
quote:

'Het komt door stress'

'Het komt echt terug'
(Okee)

'Het komt niet terug'
(Okee)

(Bij het stemmen)

Voor mannen is kaalheid iets meer natuurlijk. Zijn zat kale mannen overal te zien. Vandaar de opmerking waarschijnlijk. En met iemand als Collina was er altijd een voorbeeld voor mannen.

Los daarvan, het was een grapje. Is er in die grap iets gezegd dat beledigend was? Neerbuigend? Het wordt slechts benoemd dat ze kaal is, door een vergelijking met een film. Als je daardoor al psychologisch in de knoop komt, is het misschien tijd om er over te praten in plaats van te slaan.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 3 april 2022 @ 10:57:32 #189
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_204316061
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 10:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Los daarvan, het was een grapje. Is er in die grap iets gezegd dat beledigend was? Neerbuigend? Het wordt slechts benoemd dat ze kaal is, door een vergelijking met een film. Als je daardoor al psychologisch in de knoop komt, is het misschien tijd om er over te praten in plaats van te slaan.
Een grap over een ziekte is altijd neerbuigend.

Het slappe goedpraten van dat grapje is ook neerbuigend overigens.
  zondag 3 april 2022 @ 11:07:17 #190
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_204316157
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 10:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Een grap over een ziekte is altijd neerbuigend.

Het slappe goedpraten van dat grapje is ook neerbuigend overigens.
Grap over een uiterlijk is niet altijd een grap over ziekte, maar dat terzijde.
Ik ben ook neerbuigend tegenover mensen die slechts in staat zijn om met geweld te reageren. Dus dat klopt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 3 april 2022 @ 11:37:45 #191
498282 Scrummie
pi_204316451
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 11:07 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Grap over een uiterlijk is niet altijd een grap over ziekte, maar dat terzijde.
Ik ben ook neerbuigend tegenover mensen die slechts in staat zijn om met geweld te reageren. Dus dat klopt.
Niet slechts, maar in dat moment in die emotie, tja.

En nee, een grap over uiterlijk is niet hetzelfde, uiteraard niet. Maar ik neem daarbij aan dat Chris Rock wist dat het om een ziekte ging bij Jada Pinkett, en die aanname zal ook voor een groot deel de emotionele reactie van Will Smith hebben bepaald.

Ik heb ook wel ergens gelezen dat Chris Rock het niet wist, en een veel betere reactie was dan ook geweest (nog los van de 1000 andere mogelijke reacties) om Chris Rock daarover te vragen, en als het daadwerkelijk zo was was denk de reactie van Chris Rock ook een excuserende reactie geweest (neem ik aan). Maar als je aanneemt dat Chris Rock het wist, dan is de reactie van Will Smith uiteraard niet goed te praten, maar vanuit emotioneel oogpunt begrijp ik het wel.

Er zit in elk geval veel meer nuance in het hele gebeuren dan 'Will Smith zat fout' of 'Chris Rock zat fout'. En iets kan ook fout zijn terwijl je er wel begrip voor kunt opbrengen (wist Chris Rock van de ziekte/wist Will Smith dat Chris Rock het niet wist).

En begrijp me niet verkeerd; ik vind dat je elke grap moet kunnen maken, waar dan ook over. Of het nou kwetsend, neerbuigend of wat dan ook is. Maar als het die kant op gaat kan je ook reactie verwachten (waarbij ik niets zegt over of die reactie goed of fout is).
pi_204316698
quote:
De productie van de nieuwe actiefilm Fast and Loose, met in de hoofdrol Will Smith, is door Netflix even op een lager pitje gezet. Dat meldt The Hollywood Reporter zaterdag. De beslissing zou zijn genomen na de Oscar-ceremonie waarin Smith het podium opliep en komiek Chris Rock een klap gaf nadat hij een grap over zijn vrouw Jada Pinkett Smith maakte.
meer te lezen op https://www.telegraaf.nl/(...)smith-op-pauze-gezet
  zondag 3 april 2022 @ 15:12:44 #193
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204376510
Will Smith komende tien jaar niet welkom bij Oscars na klap aan Chris Rock

De Academy of Motion Pictures Arts and Sciences heeft besloten dat Will Smith de komende tien jaar niet meer welkom is bij de uitreiking van de Oscars of enig ander evenement van de organisatie achter de filmprijzen.

https://www.telegraaf.nl/(...)-klap-aan-chris-rock

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2022 21:14:41 ]
pi_204376642
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 11:37 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Niet slechts, maar in dat moment in die emotie, tja.

En nee, een grap over uiterlijk is niet hetzelfde, uiteraard niet. Maar ik neem daarbij aan dat Chris Rock wist dat het om een ziekte ging bij Jada Pinkett, en die aanname zal ook voor een groot deel de emotionele reactie van Will Smith hebben bepaald.

Ik heb ook wel ergens gelezen dat Chris Rock het niet wist, en een veel betere reactie was dan ook geweest (nog los van de 1000 andere mogelijke reacties) om Chris Rock daarover te vragen, en als het daadwerkelijk zo was was denk de reactie van Chris Rock ook een excuserende reactie geweest (neem ik aan). Maar als je aanneemt dat Chris Rock het wist, dan is de reactie van Will Smith uiteraard niet goed te praten, maar vanuit emotioneel oogpunt begrijp ik het wel.

Er zit in elk geval veel meer nuance in het hele gebeuren dan 'Will Smith zat fout' of 'Chris Rock zat fout'. En iets kan ook fout zijn terwijl je er wel begrip voor kunt opbrengen (wist Chris Rock van de ziekte/wist Will Smith dat Chris Rock het niet wist).

En begrijp me niet verkeerd; ik vind dat je elke grap moet kunnen maken, waar dan ook over. Of het nou kwetsend, neerbuigend of wat dan ook is. Maar als het die kant op gaat kan je ook reactie verwachten (waarbij ik niets zegt over of die reactie goed of fout is).
Will zat fout. Dat is niet moeilijk.
  vrijdag 8 april 2022 @ 21:27:58 #196
498282 Scrummie
pi_204376701
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2022 21:22 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Will zat fout. Dat is niet moeilijk.
Bepaal jij niet.
pi_204376718
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 21:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Bepaal jij niet.
Chris Rock is ook 10 jaar niet meer welkom? Zijn projecten zijn stilgelegd?

Nee hè.
  vrijdag 8 april 2022 @ 21:30:14 #198
498282 Scrummie
pi_204376731
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2022 21:29 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Chris Rock is ook 10 jaar niet meer welkom? Zijn projecten zijn stilgelegd?

Nee hè.
Doet er geen reet toe.
pi_204376768
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 21:30 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Doet er geen reet toe.
Jawel want het geeft aan wie fout zat en wie niet.
  vrijdag 8 april 2022 @ 21:34:37 #200
498282 Scrummie
pi_204376787
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2022 21:33 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Jawel want het geeft aan wie fout zat en wie niet.
Nee hoor, het geeft aan dat een organisatie denkt wie er fout zit of niet.

Maar goed, je hebt duidelijk mijn post niet begrepen of half gelezen. Fijne avond! :)
pi_204376849
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 21:34 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Nee hoor, het geeft aan dat een organisatie denkt wie er fout zit of niet.

Maar goed, je hebt duidelijk mijn post niet begrepen of half gelezen. Fijne avond! :)
Zelfs een dronken Kanye West weet waar de grens is. Slaan was in dit geval fout. Hij stond op en had nog een aantal passen tijd om zich te bedenken. Was geen klap uit een reflex. Dit was dom fout gedrag. Dit gedrag verdient geen nuance.
  Manager PR/Moderator vrijdag 8 april 2022 @ 21:43:25 #202
269689 crew  Viv
pi_204376936
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 21:14 schreef Gehrman het volgende:

De Academy of Motion Pictures Arts and Sciences heeft besloten dat Will Smith de komende tien jaar niet meer welkom is bij de uitreiking van de Oscars of enig ander evenement van de organisatie achter de filmprijzen.

[ afbeelding ]
Kan hij dan ook geen Oscars meer winnen in die 10 jaar, of sturen ze die dan per pakketpost? :+
pi_204377554
quote:

[ afbeelding ]
Voor 1 klap?! Nogal overdreven, zeker voor iemand die verder weinig fout gedrag heeft vertoond. Er zitten in die zaal ergere figuren, maar die zijn gewoon welkom :')
  vrijdag 8 april 2022 @ 23:03:38 #204
500036 Zwartwassen
Follow the white rabbit...
pi_204377909
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 22:30 schreef Rianne84 het volgende:

[..]
Voor 1 klap?! Nogal overdreven, zeker voor iemand die verder weinig fout gedrag heeft vertoond. Er zitten in die zaal ergere figuren, maar die zijn gewoon welkom :')
Nou ja, het is niet dat hij 10 jaar gevangenisstraf heeft gekregen. Daarnaast was het een flinke harde klap, die man is 57 jaar oud, hij had hem daarmee dood kunnen slaan. Hij mag blij zijn dat Chris hier bovenop geen aangifte heeft gedaan.
  vrijdag 8 april 2022 @ 23:06:15 #205
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_204377938
quote:

[ afbeelding ]
Ik ben tegen racisme.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_204378018
quote:

[..]
Dat gedrag vertoonde ze ook tijdens een evenement verzorgd door de Academy?
pi_204378326
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2022 23:14 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Dat gedrag vertoonde ze ook tijdens een evenement verzorgd door de Academy?
Wie?
  zaterdag 9 april 2022 @ 00:32:55 #208
117098 Hathor
Effe niet
pi_204378512
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 23:06 schreef Kriegel het volgende:

[..]
Ik ben tegen racisme.
Ik niet.
  Moderator zaterdag 9 april 2022 @ 01:10:55 #209
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204378634
FOK! wel
  Forum Admin zaterdag 9 april 2022 @ 01:15:48 #210
35723 crew  GGMM
pi_204378642
Ik ben ook tegen racisme.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator zaterdag 9 april 2022 @ 01:19:09 #211
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204378653
Ik zie de relevantie niet zo
pi_204380241
Beetje mosterd na de maaltijd die verbanning van 10 jaar. Had je hem echt willen straffen dan had je hem de Oscar niet uitgereikt een uurtje na het voorval.
pi_204380649
Ik ben al jaren niet welkom bij de Oscar uitreiking.
pi_204381138
quote:

[..]
Geen idee wie er zat maar 10 jaar voor zoiets is best overdreven.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Manager PR/Moderator zaterdag 30 juli 2022 @ 17:27:19 #215
269689 crew  Viv
pi_205501560
Will Smith heeft gisteren een video geüpload waarin hij voor het eerst sinds de Oscars ingaat op het incident en excuses maakt:

pi_205506972
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 17:27 schreef Viv het volgende:
Will Smith heeft gisteren een video geüpload waarin hij voor het eerst sinds de Oscars ingaat op het incident en excuses maakt:

Maanden moeten oefenen voor deze scene :|W
Facts don't care about your feelings
pi_205507851
Misschien moet ie eens zijn 'excuses' direct richten tot meneer Rock, en niet via de media.
Persoonlijke excuses, dus zonder de media erbij te betrekken, komt imho veel oprechter en serieuzer over.

Via media kanalen je excuses aanbieden is gewoon slappe hap, en toont eigenlijk alleen maar aan dat ie zijn hachje probeert te redden ten overstaan van miljoenen...
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_205507869
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 06:19 schreef KillerBee4ever het volgende:
Misschien moet ie eens zijn 'excuses' direct richten tot meneer Rock, en niet via de media.
Persoonlijke excuses, dus zonder de media erbij te betrekken, komt imho veel oprechter en serieuzer over.

Via media kanalen je excuses aanbieden is gewoon slappe hap, en toont eigenlijk alleen maar aan dat ie zijn hachje probeert te redden ten overstaan van miljoenen...
Heb je wel gekeken? Hij zegt toch dat hij dat heeft gedaan, maar dat Chris heeft aangegeven niet klaar te zijn om te praten. De bal ligt nu bij Chris, hij zoekt toenadering als hij daar aan toe is.
pi_205507963
Blijft mijn punt nog steeds staan: waarom moet hij dit in de media verkondigen dat hij dit gedaan heeft? Wat is hier het nut van? Waarom moeten wij dit weten??
Hij zet deze zaak alleen nog maar meer onnodig onder druk, door deze 'update' via de media te delen, het is gewoon niet nodig om met miljoenen te delen, dat meneer Rock er nog niet aan toe is om te praten (no pressure at all hoor! :N ).
Het enige (en juiste) moment dat ik zie om de media hierin te betrekken, is achteraf, als ALLES is uitgesproken en hersteld tussen beide heren, dan kunnen ze er SAMEN een mooi verhaaltje van maken, waar ze dan ook beiden achter staan.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_205508003
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 08:19 schreef KillerBee4ever het volgende:
Blijft mijn punt nog steeds staan: waarom moet hij dit in de media verkondigen dat hij dit gedaan heeft? Wat is hier het nut van? Waarom moeten wij dit weten??
Hij zet deze zaak alleen nog maar meer onnodig onder druk, door deze 'update' via de media te delen, het is gewoon niet nodig om met miljoenen te delen, dat meneer Rock er nog niet aan toe is om te praten (no pressure at all hoor! :N ).
Het enige (en juiste) moment dat ik zie om de media hierin te betrekken, is achteraf, als ALLES is uitgesproken en hersteld tussen beide heren, dan kunnen ze er SAMEN een mooi verhaaltje van maken, waar ze dan ook beiden achter staan.
Misschien wil hij verder met z'n leven en heeft hij geen zin om allerlei interviews te geven, juist omdat hij nog niet met Chris heeft kunnen praten. Dus maakt hij via deze weg een soort statement.

Hij zal wel projecten hebben lopen die verder moeten. Uiteindelijk is het natuurlijk allemaal PR en commercie.

Maar dit is allemaal speculatie van mijn kant.
pi_205508190
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 07:08 schreef Rianne84 het volgende:

[..]
Heb je wel gekeken? Hij zegt toch dat hij dat heeft gedaan, maar dat Chris heeft aangegeven niet klaar te zijn om te praten. De bal ligt nu bij Chris, hij zoekt toenadering als hij daar aan toe is.
Lekker makkelijk. Dan probeer je het later nogmaals.
pi_205508198
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 08:36 schreef Rianne84 het volgende:

[..]
Misschien wil hij verder met z'n leven en heeft hij geen zin om allerlei interviews te geven, juist omdat hij nog niet met Chris heeft kunnen praten. Dus maakt hij via deze weg een soort statement.

Hij zal wel projecten hebben lopen die verder moeten. Uiteindelijk is het natuurlijk allemaal PR en commercie.

Maar dit is allemaal speculatie van mijn kant.
Dan had hij zijn hand niet moeten gebruiken. Geen medelijden met Will.
pi_205508231
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 17:27 schreef Viv het volgende:

Wat een nietszeggend geregisseerd PR optreden zeg. Nah
pi_205508313
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2022 09:21 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Lekker makkelijk. Dan probeer je het later nogmaals.
Als iemand zegt dat hij niet wil praten heb je dat te respecteren en ga je niet blijven aandringen.
pi_205508318
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2022 09:23 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Dan had hij zijn hand niet moeten gebruiken. Geen medelijden met Will.
Ik zeg nergens dat ik medelijden heb. Ik geef een mogelijke verklaring voor dit filmpje.
pi_205508911
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 09:41 schreef Rianne84 het volgende:

[..]
Als iemand zegt dat hij niet wil praten heb je dat te respecteren en ga je niet blijven aandringen.
Er is een verschil in aandringen en een jaar later nog eens proberen.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 15:27:41 #227
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')