Dat vinden wij niet zo erg.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
België is wel zo’n land dat onverwacht kan gaan falen op het WK in een poule met Senegal, Uruguay en Polen ofzo.
België is een counterploeg die denkt dat ze een aanvallende ploeg zijn. Als ze zelf het spel moeten maken is het niks.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
België is wel zo’n land dat onverwacht kan gaan falen op het WK in een poule met Senegal, Uruguay en Polen ofzo.
Belgen zijn chauvinistischer dan Nederlanders, alleen ze vinden zelf van nietquote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:49 schreef Em31 het volgende:
De Belgen waren gewoon net zo arrogant als Nederland toen we goed waren. Wat mij betreft mogen ze want het was een goed team, maar zeiken over Nederlandse arrogantie mag niet meer.
Het is in principe wel waar. Alle Nederlanders ook trouwens.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:18 schreef ijs_beer het volgende:
'Alle Duitsers zijn homo.'
Sjongejonge, lekker publiekje weer.
Wel bijzonder dat je met een heel orkest naar Hooverphonic bent gegaan. Hebben jullie dan een bus met chauffeur ingehuurd of zo? En vonden zij het ook leuk?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:40 schreef Fascination het volgende:
Zo, ik ga nu naar huis van een concert van Hooverphonic. Was met orkest. Erg geslaagd. Zat alleen net de langste man ooit voor me
Jaaaaaquote:Op dinsdag 29 maart 2022 23:55 schreef Moira het volgende:
Ik weet niet meer met wie het allemaal was maar een tijdje geleden had ik het hier met enkelen over Book of Mormon en dat ze weer terug in Carré zijn.
Vanavond dus voor de 2e keer geweest en was echt genietenVoor de mensen die deze week nog kunnen/willen gaan, ze hebben een paar kleine dingen veranderd dus het blijft interessant
Moeder en haar vriend vonden ‘m ook leukNabulungi met al d’r namen blijft hilarisch
Supertof! De video kijk ik later, maar wat leuk dat de plannen nu concreet zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2022 23:27 schreef Hamlapjes het volgende:
Even wat anders dan voetjebal (wat geen sport is overigens). Ik heb hier vast ook wel verteld over onze wilde plannen om dit jaar op de fiets naar Disneyland Parijs toe te gaan
Intussen hebben we de reis gepland, onze overnachtingen geboekt en jong0ns toch, we gaan onszelf in DLP even flink verwennen, hoor
Wat lekker, die extra luxequote:Op dinsdag 29 maart 2022 23:27 schreef Hamlapjes het volgende:
Even wat anders dan voetjebal (wat geen sport is overigens). Ik heb hier vast ook wel verteld over onze wilde plannen om dit jaar op de fiets naar Disneyland Parijs toe te gaan
Intussen hebben we de reis gepland, onze overnachtingen geboekt en jong0ns toch, we gaan onszelf in DLP even flink verwennen, hoor
Mooi hoor!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 23:27 schreef Hamlapjes het volgende:
quote:
Jaaa, het was hilarisch! Heb flink gelachen en genotenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 23:55 schreef Moira het volgende:
Ik weet niet meer met wie het allemaal was maar een tijdje geleden had ik het hier met enkelen over Book of Mormon en dat ze weer terug in Carré zijn.
Vanavond dus voor de 2e keer geweest en was echt genietenVoor de mensen die deze week nog kunnen/willen gaan, ze hebben een paar kleine dingen veranderd dus het blijft interessant
Moeder en haar vriend vonden ‘m ook leukNabulungi met al d’r namen blijft hilarisch
Petra in haar eentje was ook supertof, met de Swedish smorgasbord in de intervalact. Ik vond hun 'Good evening Europe'-grap in de halve finale ook heel leukquote:Op woensdag 30 maart 2022 11:40 schreef Guanabana het volgende:
Ik zie dit volgens mij nu pas voor het eerst:
![]()
Laat Zweden het maar weer doen volgend jaar.
Eigenlijk wel jammer (maar begrijpelijk, anders blijf je aan de gangquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Petra in haar eentje was ook supertof, met de Swedish smorgasbord in de intervalact. Ik vond hun 'Good evening Europe'-grap in de halve finale ook heel leuk
Hoewel het wel eens aardig zou zijn om een retro te doen van een semi omdat dat dan maar 2 uur is. Ik vind 3 of 4 uur gewoon te lang om te kijken als ik al weet hoe het afloopt.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jammer (maar begrijpelijk, anders blijf je aan de gang) dat we nooit semi's terugkijken want daar zitten ook wel leuke dingen in. (Nou ja, vooral die van Petra en Mans dan).
Ja maar je kunt tijdens zo'n finale terugkijken ook de puntentelling skippen, dat scheelt alweer een hoopquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoewel het wel eens aardig zou zijn om een retro te doen van een semi omdat dat dan maar 2 uur is. Ik vind 3 of 4 uur gewoon te lang om te kijken als ik al weet hoe het afloopt.
Ja da's waar, van de puntentelling. Maar inderdaad, toch best een leuk idee om een keer te doen, zo'n semiquote:Op woensdag 30 maart 2022 13:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja maar je kunt tijdens zo'n finale terugkijken ook de puntentelling skippen, dat scheelt alweer een hoop
En ik weet niet welke semi's nog meer het terugkijken waard zijn, maar ik zou 2016 weleens in zijn geheel willen terugzien. Kan ik natuurlijk ook alleen doen, maar met z'n allen is leuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |