Je hebt er kijk op.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Was na een kwartier al zo duidelijk als wat natuurlijk.
Em Cruyff.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mwah, als Duitsland in Qatar weer zo makkelijk de kansen weggeeft, gaat dat ook niet veel worden.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:36 schreef ijs_beer het volgende:
Prima, voor nu.
Het is ook niet alsof Duitsland er niks van kan natuurlijk
Kan jij voortaan niet gewoon overwinningen gaan voorspellen, blijkbaar heb je nogal invloed.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Niet Em Bappé?quote:
De volgende wedstrijd is als ik het goed heb tegen België en dat wordt een simpele 5-0 voor ons uiteraard.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kan jij voortaan niet gewoon overwinningen gaan voorspellen, blijkbaar heb je nogal invloed.
Die Belgen vinden zichzelf tegenwoordig heel erg goed, dus dat zou ik zeer toejuichen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
De volgende wedstrijd is als ik het goed heb tegen België en dat wordt een simpele 5-0 voor ons uiteraard.
Dat lag ook wel ons prima combineren op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mwah, als Duitsland in Qatar weer zo makkelijk de kansen weggeeft, gaat dat ook niet veel worden.
You were in the wrong placequote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:40 schreef Fascination het volgende:
Zo, ik ga nu naar huis van een concert van Hooverphonic. Was met orkest. Erg geslaagd. Zat alleen net de langste man ooit voor me
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:41 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die Belgen vinden zichzelf tegenwoordig heel erg goed, dus dat zou ik zeer toejuichen.
Duitsland houdt ons al 20 jaar regelmatig in leven na ongelofelijk gedomineerd te hebben, en als ze dan vermoeid zijn slepen wij er nog een mooi resultaat uit.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:39 schreef blackswangreen het volgende:
Het is eigenlijk steeds hetzelfde in die laatste wedstrijden tegen Duitsland: slechte eerste helft, en dan in de laatste minuten een stormloop van Nederland op de Duitse goal.
Ja inderdaad. Die werd ook nog eens gespeeld, dus dat was helemaal een bevestigingquote:
Wij zijn hun Portugal?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Duitsland houdt ons al 20 jaar regelmatig in leven na ongelofelijk gedomineerd te hebben, en als ze dan vermoeid zijn slepen wij er nog een mooi resultaat uit.
België is wel zo’n land dat onverwacht kan gaan falen op het WK in een poule met Senegal, Uruguay en Polen ofzo.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:44 schreef Em31 het volgende:
[..]volgens mij komen ze wel echt in een mindere fase toch? of nouja de beste spelers worden wat minder
Het is even geleden, maar dit NL elftal kan de Belgen wel hebben.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
België is wel zo’n land dat onverwacht kan gaan falen op het WK in een poule met Senegal, Uruguay en Polen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |