Dank voor de tip! Denk dat ik afwezig ben, maar toch bedankt.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:13 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie
Ajax onder 18 - Feyenoord is live te zien, vanmiddag 14:30 uur.
https://www.ajax.nl/artik(...)rd-o18-live-te-zien/
Tof dat je kaarten voor het uitvak hebt. Ach, die kaarten raak je zo kwijt aan FLKG-gangers.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:05 schreef Caland het volgende:
Maar nu hebben we dus wel 5 losse kaarten over voor naast het uitvak. Die waren 90 euro per stuk (viagogo) en deze 22,50.
Ze worden kapoet gemaakt, 3-0 nu. Onder 21 staat ook 1-0 achter tegen ADO. (@PietjePuk2000)quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dank voor de tip! Denk dat ik afwezig ben, maar toch bedankt.
Ik niet, kreeg gelijk weer flashbacks en door die flashback naar Slory ook eentje naar Cisse/Fernández tegen Dynamo Kievquote:
Eindstand?quote:Op zaterdag 2 april 2022 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze worden kapoet gemaakt, 3-0 nu. Onder 21 staat ook 1-0 achter tegen ADO. (@:pietjepuk2000)
Weet eerlijk gezegd niet of ik dat zo fijn vind met Twente kort achter ons.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Gat met PSV is na vanavond waarschijnlijk 6 punten met PSV nog thuis. Biedt toch weer mogelijkheden zou je zeggen.
Ben er nog steeds 100 procent van overtuigd dat Feyenoord boven Twente eindigt.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Weet eerlijk gezegd niet of ik dat zo fijn vind met Twente kort achter ons.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ben er nog steeds 100 procent van overtuigd dat Feyenoord boven Twente eindigt.
Dan hoeven we niet meer te kijken.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ben er nog steeds 100 procent van overtuigd dat Feyenoord boven Twente eindigt.
Ja dat wordt weer helemaal niets. Waardeloos allemaal. Overigens zijn er wel nog 11 wedstrijden te spelen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
(Almere heeft gewonnen dus het wordt lastig. Denk meld het nog even want je vroeg het van de week hier aan iemand)
Vanwege het veldspel en de betere spelers ben ik er nog steeds van overtuigd dat Feyenoord dichter bij PSV eindigt dan AZ en Twente bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:03 schreef Pistolero het volgende:
Plek 1 en 2 moet je echt uit je hoofd zetten joh, dat is klaar. Richt je maar op plek 3, dat wordt al heel lastig met Twente en AZ die in je nek hijgen. Het zou voor Feyenoord juist beter zijn als PSV nog weet te winnen van Twente.
Weet je dat zeker? Het zou ook een halve competitie met maar 7 wedstrijden kunnen zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja dat wordt weer helemaal niets. Waardeloos allemaal. Overigens zijn er wel nog 11 wedstrijden te spelen.
Dat is het ook volgens mij.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Het zou ook een halve competitie met maar 7 wedstrijden kunnen zijn.
Nou, nog wel eventjes denk ik. Het zou erg mooi zijn als ze volgend seizoen op termijn basisspelers gaan worden.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:23 schreef Pistolero het volgende:
Ik vind het inmiddels eigenlijk ook wel tijd worden dat Bassett en Walemark vaste basisspelers worden, hoe lang gaat dat nog duren?
Nou ja, ik mag hopen dat ze na 2,5 maand inmiddels wel fit genoeg zijn om 90 minuten te spelen en dus niet spelen omdat Slot ze blijkbaar (nog) niet goed genoeg vind.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou, nog wel eventjes denk ik. Het zou erg mooi zijn als ze volgend seizoen op termijn basisspelers gaan worden.
Ja je hebt gelijk. Wat een kutsysteem, in het najaar werden er wel 14 wedstrijden gespeeld.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Het zou ook een halve competitie met maar 7 wedstrijden kunnen zijn.
Idd, al een paar leuke aanvallen gezienquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Prima veldspel maar weer een moeizame eindfase. Die Mandela speelt een topwedstrijd.
Schotkwaliteit van voetballers in het algemeen wordt minder en minder. Van verder dan 17 meter vliegen ze er zelden nog in omdat vrijwel niemand meer een fatsoenlijke wreeftrap heeft.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:27 schreef Pistolero het volgende:
Het is echt schrijnend hoe bizar slecht die afstandschoten van Feyenoord zijn. Voor mijn gevoel is dat al jaren zo.
Voorin ontbreekt wel echt finesse. Mandela heeft veel snelheid maar nog geen eindproduct. En Dessers speelt ook een kutwedstrijd.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, al een paar leuke aanvallen gezien
Ze gaan zo te zien echt niet scoren vandaag... Jezus wat is het slecht in de 16quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vind het niet eens zo extreem slecht. Maar er wordt weer weinig echt uitgespeeld.
Zal toch wel loslopen? Denk al 15 schoten en 1 hele dikke kans nu.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ze gaan zo te zien echt niet scoren vandaag... Jezus wat is het slecht in de 16
Zeker 3/4 enorme kansen hoog over. Vraag me af hoeveel schoten daadwerkelijk op doel waren. Zal me niets verbazen als dat 0 blijkt 3 van de 15quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zal toch wel loslopen? Denk al 15 schoten en 1 hele dikke kans nu.
En nog maar 1. Zo wordt het inderdaad wel lastig.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zeker 3/4 enorme kansen hoog over. Vraag me af hoeveel schoten daadwerkelijk op doel waren. Zal me niets verbazen als dat 0 blijkt 3 van de 15
25% van je schoten op een doel met blijkbaar een goede keeper gaat niet zorgen voor een overwinningquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En nog maar 1. Zo wordt het inderdaad wel lastig.
Doelsaldo is toch al veel beter dan AZ en Twente.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:46 schreef hhh38 het volgende:
Als we zo doorvoetballen gaat die goal nog wel een keer vallen. Maar dit is eigenlijk een wedstrijd om aan het doelsaldo te werken
Het vertrouwen dat we PSV nog bij kunnen halen alweer verloren?quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Doelsaldo is toch al veel beter dan AZ en Twente.
Die afstandsschoten waren echt gevaarlijk inderdaadquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een gepiel allemaal, ze willen hem er zowat in lopen joh. Haal een keer wat vlotter de trekker over.
Verder gaan we dit nog gewoon winnen, heb me gewoon moment druk gemaakt dat Willem II gevaarlijk dreigt te gaan worden.
Tsja, van afstand schieten kunnen ze niet. Dus dan proberen ze maar al combinerend in de 16 de bal in het doel lopen, maar dat werkt ook niet echt tegen die muur van Willem 2. Dan krijg je dus dit spelbeeld.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:49 schreef hhh38 het volgende:
Wat een gepiel allemaal, ze willen hem er zowat in lopen joh. Haal een keer wat vlotter de trekker over.
Verder gaan we dit nog gewoon winnen, heb me gewoon moment druk gemaakt dat Willem II gevaarlijk dreigt te gaan worden.
Die afstandsschoten waren echt gevaarlijk inderdaad
quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het vertrouwen dat we PSV nog bij kunnen halen alweer verloren?
Nelson is prima.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:14 schreef bbuddybb het volgende:
Nelson kan echt niet, jongons.
En dit lijkt me zo'n potje waarin we achter komen te staan. Ik hoop (uiteraard) dat ik het mis heb.
Willem II heeft sinds december uit niet meer gescoord. Dus ja, Feyenoord is bij uitstek weer een ploeg waar ze dat wel zal lukken.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:14 schreef bbuddybb het volgende:
Nelson kan echt niet, jongons.
En dit lijkt me zo'n potje waarin we achter komen te staan. Ik hoop (uiteraard) dat ik het mis heb.
Nee joh., dan leg je de lat wel erg laag.quote:
Gebrek aan creatief vermogen. (al 25 jaar of zo)quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Blijft wonderlijk hoe we altijd zoveel moeite hebben met 5 verdedigers.
Gebrek aan kwaliteit.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Blijft wonderlijk hoe we altijd zoveel moeite hebben met 5 verdedigers.
Dat is al beter dan de andere 10quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:16 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Dreigend gedurende de eerste meters. That's it.
Ja, doe ik ook eigenlijkquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee joh., dan leg je de lat wel erg laag.
0-0 denk ikquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik krijg ineens zo'n gevoel dat dit geen 3 punten gaan worden.
Vind het wat betreft Aursnes wel meevallen. Doet het over het algemeen naar behoren.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Aursnes en Pedersen hebben een half jaar veren in hun reet gekregen maar dat is ook echt niet veel de laatste tijd.
Aursnes speelt echt prima de laatste tijd.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Aursnes en Pedersen hebben een half jaar veren in hun reet gekregen maar dat is ook echt niet veel de laatste tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |