Nou ja, ik mag hopen dat ze na 2,5 maand inmiddels wel fit genoeg zijn om 90 minuten te spelen en dus niet spelen omdat Slot ze blijkbaar (nog) niet goed genoeg vind.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou, nog wel eventjes denk ik. Het zou erg mooi zijn als ze volgend seizoen op termijn basisspelers gaan worden.
Ja je hebt gelijk. Wat een kutsysteem, in het najaar werden er wel 14 wedstrijden gespeeld.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Het zou ook een halve competitie met maar 7 wedstrijden kunnen zijn.
Idd, al een paar leuke aanvallen gezienquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Prima veldspel maar weer een moeizame eindfase. Die Mandela speelt een topwedstrijd.
Schotkwaliteit van voetballers in het algemeen wordt minder en minder. Van verder dan 17 meter vliegen ze er zelden nog in omdat vrijwel niemand meer een fatsoenlijke wreeftrap heeft.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:27 schreef Pistolero het volgende:
Het is echt schrijnend hoe bizar slecht die afstandschoten van Feyenoord zijn. Voor mijn gevoel is dat al jaren zo.
Voorin ontbreekt wel echt finesse. Mandela heeft veel snelheid maar nog geen eindproduct. En Dessers speelt ook een kutwedstrijd.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, al een paar leuke aanvallen gezien
Ze gaan zo te zien echt niet scoren vandaag... Jezus wat is het slecht in de 16quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vind het niet eens zo extreem slecht. Maar er wordt weer weinig echt uitgespeeld.
Zal toch wel loslopen? Denk al 15 schoten en 1 hele dikke kans nu.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ze gaan zo te zien echt niet scoren vandaag... Jezus wat is het slecht in de 16
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |