Zeker 3/4 enorme kansen hoog over. Vraag me af hoeveel schoten daadwerkelijk op doel waren. Zal me niets verbazen als dat 0 blijkt 3 van de 15quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zal toch wel loslopen? Denk al 15 schoten en 1 hele dikke kans nu.
En nog maar 1. Zo wordt het inderdaad wel lastig.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zeker 3/4 enorme kansen hoog over. Vraag me af hoeveel schoten daadwerkelijk op doel waren. Zal me niets verbazen als dat 0 blijkt 3 van de 15
25% van je schoten op een doel met blijkbaar een goede keeper gaat niet zorgen voor een overwinningquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En nog maar 1. Zo wordt het inderdaad wel lastig.
Doelsaldo is toch al veel beter dan AZ en Twente.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:46 schreef hhh38 het volgende:
Als we zo doorvoetballen gaat die goal nog wel een keer vallen. Maar dit is eigenlijk een wedstrijd om aan het doelsaldo te werken
Het vertrouwen dat we PSV nog bij kunnen halen alweer verloren?quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Doelsaldo is toch al veel beter dan AZ en Twente.
Die afstandsschoten waren echt gevaarlijk inderdaadquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een gepiel allemaal, ze willen hem er zowat in lopen joh. Haal een keer wat vlotter de trekker over.
Verder gaan we dit nog gewoon winnen, heb me gewoon moment druk gemaakt dat Willem II gevaarlijk dreigt te gaan worden.
Tsja, van afstand schieten kunnen ze niet. Dus dan proberen ze maar al combinerend in de 16 de bal in het doel lopen, maar dat werkt ook niet echt tegen die muur van Willem 2. Dan krijg je dus dit spelbeeld.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:49 schreef hhh38 het volgende:
Wat een gepiel allemaal, ze willen hem er zowat in lopen joh. Haal een keer wat vlotter de trekker over.
Verder gaan we dit nog gewoon winnen, heb me gewoon moment druk gemaakt dat Willem II gevaarlijk dreigt te gaan worden.
Die afstandsschoten waren echt gevaarlijk inderdaad
quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het vertrouwen dat we PSV nog bij kunnen halen alweer verloren?
Nelson is prima.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:14 schreef bbuddybb het volgende:
Nelson kan echt niet, jongons.
En dit lijkt me zo'n potje waarin we achter komen te staan. Ik hoop (uiteraard) dat ik het mis heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |