Willem II heeft sinds december uit niet meer gescoord. Dus ja, Feyenoord is bij uitstek weer een ploeg waar ze dat wel zal lukken.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:14 schreef bbuddybb het volgende:
Nelson kan echt niet, jongons.
En dit lijkt me zo'n potje waarin we achter komen te staan. Ik hoop (uiteraard) dat ik het mis heb.
Nee joh., dan leg je de lat wel erg laag.quote:
Gebrek aan creatief vermogen. (al 25 jaar of zo)quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Blijft wonderlijk hoe we altijd zoveel moeite hebben met 5 verdedigers.
Gebrek aan kwaliteit.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Blijft wonderlijk hoe we altijd zoveel moeite hebben met 5 verdedigers.
Dat is al beter dan de andere 10quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:16 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Dreigend gedurende de eerste meters. That's it.
Ja, doe ik ook eigenlijkquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee joh., dan leg je de lat wel erg laag.
0-0 denk ikquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik krijg ineens zo'n gevoel dat dit geen 3 punten gaan worden.
Vind het wat betreft Aursnes wel meevallen. Doet het over het algemeen naar behoren.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Aursnes en Pedersen hebben een half jaar veren in hun reet gekregen maar dat is ook echt niet veel de laatste tijd.
Aursnes speelt echt prima de laatste tijd.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Aursnes en Pedersen hebben een half jaar veren in hun reet gekregen maar dat is ook echt niet veel de laatste tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |