quote:Op maandag 28 maart 2022 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit vervelende sujet bellen ze steeds mee met de Pak Schaal podcast en hij wil Stront Larsen naar Ajax hebben. (lol)
Huh, toen ik dat een tijd terug zei werd je opstandig en durfde je zelfs mijn humor in twijfel te trekken???quote:Op maandag 28 maart 2022 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nico is een enorme teringlul, met zijn voorspelbare kolums.
Hij heeft een paar columns over Ajax geschreven en dan wordt het zwart voor mijn ogen.quote:Op maandag 28 maart 2022 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Huh, toen ik dat een tijd terug zei werd je opstandig en durfde je zelfs mijn humor in twijfel te trekken???
Woest.
Heb ik iets gemist of is het puur zijn gevoel en gevoelige neus voor Mafia?quote:Op maandag 28 maart 2022 22:50 schreef AFCNiels het volgende:
Koert drinkt niet, hij zuipt.
[ twitter ]
Ik weet het niet precies, het lijkt erop dat hij een glasvezelaansluiting kan krijgen en nu vindt hij dat hij afgeperst wordt of zoiets.quote:Op maandag 28 maart 2022 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist of is het puur zijn gevoel en gevoelige neus voor Mafia?
Huhquote:Op maandag 28 maart 2022 22:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, het lijkt erop dat hij een glasvezelaansluiting kan krijgen en nu vindt hij dat hij afgeperst wordt of zoiets.
Lekker maat. Heb 2 mandarijnen mee van thuis.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:42 schreef GGMM het volgende:
De banaan wel te pakken.
@:wereldgozer @:afcniels
alleen als je dilemma's voortaan juist speltquote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:17 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zou het enorm leuk vinden als jullie naast het invullen van de woordles ook nog tijd hebben voor mijn dillema's die ik in het prachtige topic van Tong mocht deponeren.
tong80 in VBL / Tong80's VBL FOK! Dilemma topic deeltje heel veel......
Gr. Gr.
Ik kan niks beloven.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
alleen als je dilemma's voortaan juist spelt
quote:
niet gelezenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:54 schreef scrupuleus het volgende:
Woordle6 79 6/6
⬜⬜🟨⬜⬜⬜
⬜🟩⬜🟨⬜⬜
⬜🟩⬜⬜🟨⬜
⬜🟩⬜⬜⬜🟩
🟩🟨⬜⬜🟨⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |