Komt de Rabobank daar even goed weg zeg.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De plaatselijke regenbui boven Birmingham-Oost is de schuld van Max, z'n pa, Helmut Marko, Masi, de EU en de grensrechter die Lampard zijn goal tegen Duitsland ontzegde.
Spijkers op laag water zoekenquote:Op zondag 27 maart 2022 23:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Niet mijn mening, Sainz kwam uit de pit, had Perez dan op de rem moeten gaan? Als Sainz niet uit de pit was gekomen zou ik het er mee eens zijn, dit was spijkers op laag water zoeken, Perez was al genaaid door de dummy van Leclerc. Dan had Leclerc ook iets moeten horen wat betreft zijn lichten en over de lijn gaan maar daar hoor je weer niks van vreemd genoeg.
Waarom? Is alleen voor deze racequote:Op zondag 27 maart 2022 23:03 schreef El_Thijs het volgende:
De OP mag wel even grondig aangepast worden denk ik
Je hebt gelijkquote:Op zondag 27 maart 2022 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom? Is alleen voor deze race
Moet hij niet te vaak de muur raken zoals in FP2.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:54 schreef -XOR- het volgende: [..] Ik denk dat LEC in een goede wagen al een stabiele rijder is.
Doet z’n naam eer aan.quote:Op zondag 27 maart 2022 23:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
• Gasly post-race team radio (over z'n darmen). Streamable
Die lichten deden het later weer, zag ik.quote:Op zondag 27 maart 2022 23:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Niet mijn mening, Sainz kwam uit de pit, had Perez dan op de rem moeten gaan? Als Sainz niet uit de pit was gekomen zou ik het er mee eens zijn, dit was spijkers op laag water zoeken, Perez was al genaaid door de dummy van Leclerc. Dan had Leclerc ook iets moeten horen wat betreft zijn lichten en over de lijn gaan maar daar hoor je weer niks van vreemd genoeg.
quote:Op zondag 27 maart 2022 23:10 schreef TweedeKlum het volgende:
Even denken aan die tweet van Mercedes vorige week.![]()
[ twitter ]
quote:Op zondag 27 maart 2022 23:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Altijd mooi om Engelse fora te lezen na een race als deze.
Hamiltoon reed een fantastische race en werd genaaid door de VSC.quote:Op zondag 27 maart 2022 23:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Het zal dit jaar nog dieper zitten als Mercedes niet snel met een oplossing komt. Ze lopen nu al achter feiten aan.quote:Op zondag 27 maart 2022 23:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Dat deed hij echt zelfquote:Op zondag 27 maart 2022 23:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamiltoon reed een fantastische race en werd genaaid door de VSC.
Nou, zelfs ik ben het eens met jequote:Op zondag 27 maart 2022 23:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Spijkers op laag water zoekenDit was gewoon 100% gelijk van Carlos. Snap niet waarom je er allemaal andere zaken bij haalt, want we hebben het hier over 1 moment.
Eerste had hij niet verwacht. Leclerc liet de deur daar open en dan ga je er gewoon voor. Als je daar opeens, op dat moment, vol in de remmen gaat dan krijg je heerlijke flat spots.quote:Op zondag 27 maart 2022 23:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Snap niet dat Max in ronde 42 zo ver aan de binnenkant zat, dus toen hij Leclerc voor het eerst inhaalde.
Daardoor had die echt een giga mega-slechte exit door 27 waardoor Leclerc hem makkelijk terugpakte omdat hij wel een goede lijn reed door de laatste bocht.
Toen kreeg je dat lock-moment van beide. Dan denk ik ook, positioneer jezelf gewoon achter Leclerc op snelheid, en pak dan een mooie exit met DRS op start/finish.
Uiteindelijk pakt die hem natuurlijk wel, maar alsnog zag ik hem dingen doen waar ik geen biet van snapte.
Niets over Engelsman Russell?quote:Op zondag 27 maart 2022 23:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Hier b.v. het F1 topic op het Man Utd forum, veel zure Hamilton fans maar ook veel Max fans en een paar fantastische trollen...
![]()
https://www.redcafe.net/threads/f1-2022-season.467669/page-97
De Engelse voetbalfora zijn overigens vrij oke, al ken ik daar hun f1-topics niet. op planetf1 hebben ze bijvoorbeeld een compleet anti-Verstappen topic opgetuigd:quote:Op zondag 27 maart 2022 23:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Hier b.v. het F1 topic op het Man Utd forum, veel zure Hamilton fans maar ook veel Max fans en een paar fantastische trollen...
![]()
https://www.redcafe.net/threads/f1-2022-season.467669/page-97
No Tijger No, No that is so not rightquote:Op zondag 27 maart 2022 21:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wel leuk om eens geen Toto Wolff in beeld te zien, toch?
Wat een treurigheid.quote:Op zondag 27 maart 2022 23:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De Engelse voetbalfora zijn overigens vrij oke, al ken ik daar hun f1-topics niet. op planetf1 hebben ze bijvoorbeeld een compleet anti-Verstappen topic opgetuigd:
https://forum.planetf1.com/viewtopic.php?f=3&t=16690
Ik heb niet het idee dat Russell zo populair is, ook niet bij de Engelsen zelf. Het is zo'n steriel personage en hij zegt ook nooit echt wat 'ie denkt. Af en toe zie je z'n ware aard naar boven komen en die is niet al te best.quote:
Die ware aard heeft heel veel mensen afgeschrikt afgelopen seizoen heb ik gemerkt.quote:Op zondag 27 maart 2022 23:38 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat Russell zo populair is, ook niet bij de Engelsen zelf. Het is zo'n steriel personage en hij zegt ook nooit echt wat 'ie denkt. Af en toe zie je z'n ware aard naar boven komen en die is niet al te best.
quote:Op zondag 27 maart 2022 23:40 schreef tjoptjop het volgende:
Dus Lewis start als 15e, er vallen 6 auto's uit en hij eindigt als 10e.
goat
Deed die mee vandaag?quote:
Je zou dit forum zonder veel te overdrijven ook een anti-lewis-forum kunnen noemen.quote:Op zondag 27 maart 2022 23:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De Engelse voetbalfora zijn overigens vrij oke, al ken ik daar hun f1-topics niet. op planetf1 hebben ze bijvoorbeeld een compleet anti-Verstappen topic opgetuigd:
https://forum.planetf1.com/viewtopic.php?f=3&t=16690
Ja, die realiteit was mij ook al opgevallen. Zonder pitstop 6e zijn is niet echt een enorme prestatie.quote:Op zondag 27 maart 2022 23:40 schreef tjoptjop het volgende:
goat
In de achtergrond, ja.quote:Op zondag 27 maart 2022 23:43 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Deed die mee vandaag?
Is hij afgezien van overzichthots bij de start überhaupt enig moment in beeld geweest
Ik begin daar toch aan te twijfelen.quote:Op zondag 27 maart 2022 23:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Je zou dit forum zonder veel te overdrijven ook een anti-lewis-forum kunnen noemen.
Het is bespottelijk dat nog altijd de helft van alle posts over lewis merc en toto gaat terwijl het nog zeker 2 races duurt voordat ze weer vooraan meedoen.
We zullen wel zien, hoe meer teams hoe meer vreugd wat mij betreft. Maar als Mercedes er niet uit komt dit seizoen vind ik het ook prima. Wel wat lullig voor McLaren maar them is the breaks.quote:
Hij werd genaaid door zichzelf.quote:Op zondag 27 maart 2022 23:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamiltoon reed een fantastische race en werd genaaid door de VSC.
Nou ja, hij is voor Guanyu "Stop 'n Go" Zhou gefinishtquote:Op zondag 27 maart 2022 23:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, die realiteit was mij ook al opgevallen. Zonder pitstop 6e zijn is niet echt een enorme prestatie.
De volgende race zouden ze al met updates komen en ook voor Imola en Barcelona staan updates gepland om de auto beter te maken.quote:
Ja echt super domme actie van alfa Romeo!quote:Op maandag 28 maart 2022 00:06 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Nou ja, hij is voor Guanyu "Stop 'n Go" Zhou gefinisht
Ook wat waard
Was dat de reden? Bij Sky hadden ze het over iets met de krik bij de voorvleugelquote:Op maandag 28 maart 2022 00:09 schreef theguyver het volgende:
Natuurlijk mag je geen 5 sec penalty inlossen tijdens safety car.
Klopt. Mag wel tijdens SC, maar de krikman tilde hem gelijk op ipv eerst 5 seconde te wachten.quote:Op maandag 28 maart 2022 00:13 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Was dat de reden? Bij Sky hadden ze het over iets met de krik bij de voorvleugel
Stop en Go x2quote:Op maandag 28 maart 2022 00:06 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Nou ja, hij is voor Guanyu "Stop 'n Go" Zhou gefinisht
Ook wat waard
5 of 10s mag wel tijdens de SC. Een drive through of S&G niet.quote:Op maandag 28 maart 2022 00:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja echt super domme actie van alfa Romeo!
Natuurlijk mag je geen 5 sec penalty inlossen tijdens safety car.
Kut voor Zhou hij reed een nette pot.
Op zich prima start voor de rookie.
Krikman tilt hem direct op ipv te wachten. Volkomen ingesleten routine waarschijnlijk.quote:Op maandag 28 maart 2022 00:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Stop en Go x2
Wat een totale sof, overigens, hoe krijg je het voor elkaar als team om die auto geen 5 seconden stil te zetten.
Was wat knullig idd, en kostbaar want hij had zomaar op 9 of 10 kunnen staan tochquote:Op maandag 28 maart 2022 00:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Stop en Go x2
Wat een totale sof, overigens, hoe krijg je het voor elkaar als team om die auto geen 5 seconden stil te zetten.
En 2 weken de tijd heeft om heel veel nekoefeningen te doenquote:Op maandag 28 maart 2022 00:20 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Was wat knullig idd, en kostbaar want hij had zomaar op 9 of 10 kunnen staan toch
Wel leuk dat Magnussen weer 2 puntjes pakt voor Haas
En het mooiste is nog wel dat ze die rijke Rus hebben laten betalen voor de ontwikkeling van deze autoquote:Op maandag 28 maart 2022 00:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En 2 weken de tijd heeft om heel veel nekoefeningen te doen
Nee, ik vind het echt mooi voor hem dat hij terug is in F1 en geen totale ramp van een auto heeft voor de verandering en hij is een enorme verbetering over Mazepin, ok, geen hoge horde om te nemen maar toch, die jongen gaat er voor en is voor niemand bang.
We weten natuurlijk niet hoe exact de financiering is gelopen en een goed deel van het succes komt voor rekening van Ferrari's motor maar het is wel een leuke ironische speling, jaquote:Op maandag 28 maart 2022 00:31 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
En het mooiste is nog wel dat ze die rijke Rus hebben laten betalen voor de ontwikkeling van deze auto
Sssst, laat me nou gewoon in m'n waanquote:Op maandag 28 maart 2022 00:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
We weten natuurlijk niet hoe exact de financiering is gelopen en een goed deel van het succes komt voor rekening van Ferrari's motor maar het is wel een leuke ironische speling, ja
Mazepin jr. had er nog steeds niets van gebakken, natuurlijk.
Ow mèèèn..quote:
Vreemd eigenlijk. Hij rijdt toch gewoon op eigen merit naar de 5de plek. Lewis wordt 10de vanwege uitvallers.quote:
Die overalls zijn waterdicht, johquote:Op maandag 28 maart 2022 00:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ow mèèèn..
Ik wil die auto niet uit elkaar schroeven...
Hij startte als 6e dus zoveel merit zit daar niet bij, hij won een plaatsquote:Op maandag 28 maart 2022 00:47 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Vreemd eigenlijk. Hij rijdt toch gewoon op eigen merit naar de 5de plek. Lewis wordt 10de vanwege uitvallers.
Mwoh, als je 6de kwalificeert en je teamgenoot 16de, dan zie ik daar toch wel wat merit. En er zit natuurlijk wel wat verschil in of je RB's en Ferrari's moet inhalen of AM's en McLaren's.quote:Op maandag 28 maart 2022 00:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij startte als 6e dus zoveel merit zit daar niet bij, hij won een plaats
Hij loste eerst de penalty en daarna deed de krik het ook nog eens niet..quote:Op maandag 28 maart 2022 00:13 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Was dat de reden? Bij Sky hadden ze het over iets met de krik bij de voorvleugel
Nee. Door het gehannes met de krik, zijn ze vergeten de 5-seconden penalty in te lossen. Daarom kreeg hij de drive-thru penalty.quote:Op maandag 28 maart 2022 00:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hij loste eerst de penalty en daarna deed de krik het ook nog eens niet..
Behoorlijk rampzalig voor Zhou.
Nou...quote:
Hehe, gelukkig zijn de stoeltjes gewoon hard carbon dus makkelijk schoon te makenquote:Op maandag 28 maart 2022 00:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou...
Het is geen plastic hoor, dus ooit zal het er wel door heen komen.
Naar mijn weten niet.quote:Op maandag 28 maart 2022 00:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
5 of 10s mag wel tijdens de SC. Een drive through of S&G niet.
Anders hadden ze hem ook geen DT hoeven te geven, maar gewoon aan het eind die 5s erbij optellen.
Nee, ging niet om de SC volgens mij hoor. Je mag gewoon een 5 of 10 seconden penalty uitzitten tijdens een SC.quote:Op maandag 28 maart 2022 00:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Naar mijn weten niet.
Maar hij kreeg meen ik ook de dt omdat ze de 5 sec penal bij de saftycar deden..
Nja hij had gewoon enorme pech hij doet het niet verkeerd als newbie..
Hopelijk kan die paar keer goed in de punten rijden dit seizoen.
En ervaring op doen.
quote:However, when he was about to use this penalty at the next pit stop, the team made a fatal error that earned Zhou a drive-through penalty.
The Chinese's car did not come to rest for five seconds at the start of the pit stop as the mechanics immediately jacked the car up. According to Article 54.4 of the sporting regulations of the FIA, the car must stand still when completing a time penalty, which means that work on the car is not permitted during this time.
The stewards' statement read: "Although the team did not work on the car for five seconds after the lift, the actual lifting counts as 'work' on the car, which is prohibited under Article 54.4(c)."
Violating this article would have even allowed the stewards to disqualify Guanyu Zhou from the race, but the stewards refrained from doing so due to the situation that the car was actually not worked on for five seconds.
Vergeet Alfa Romeo/Alpine niet. Als Alonso en Bottas niet waren uitgevallen waren ze 7de en 8ste geworden.quote:Op maandag 28 maart 2022 01:00 schreef Evenstar het volgende:
Wel mooi, rivaliteit tussen Leclerc en Verstappen, Ferrari en Red Bull, Mercedes en HaasGaat een leuk jaartje worden
Kortom, met een Ferrari motor doe je mee voor de puntjes dit jaar, met een Mercedes motor sluit je achteraanquote:Op maandag 28 maart 2022 01:05 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Vergeet Alfa Romeo/Alpine niet. Als Alonso en Bottas niet waren uitgevallen waren ze 7de en 8ste geworden.
Nou ja, laten we wel wezen, het is gewoon de FIA reference auto met een Ferrari-motor achterinquote:Op maandag 28 maart 2022 00:31 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
En het mooiste is nog wel dat ze die rijke Rus hebben laten betalen voor de ontwikkeling van deze auto
Nog een keer dan maar. Nee, hij kreeg de drive-thru, omdat ze bij de eerste pitstop zaten te kloten met de voorste krik en ze daardoor de 5 seconden zijn vergeten in te lossen.quote:Op maandag 28 maart 2022 00:59 schreef theguyver het volgende:
Naar mijn weten niet.
Maar hij kreeg meen ik ook de dt omdat ze de 5 sec penal bij de saftycar deden..
Uiteindelijk loopt het er via de broekspijpen wel uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mischien een ideetje voor Mercedes? Of AMR, die houden wel van het kopieer apparaatquote:Op maandag 28 maart 2022 01:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou ja, laten we wel wezen, het is gewoon de FIA reference auto met een Ferrari-motor achterin
Maakt de FIA een referentie auto?quote:Op maandag 28 maart 2022 01:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou ja, laten we wel wezen, het is gewoon de FIA reference auto met een Ferrari-motor achterin
Nou ja, ze scoren er aardig punten mee, iets wat ze in de twee jaar daarvoor toch niet echt luktequote:Op maandag 28 maart 2022 01:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zeker, deze:
[ afbeelding ]
Denk er een Haas-livery bij en je hebt zo ongeveer hun auto
Oh zo, dacht dat je een complete echte auto bedoelde. Als een soort tester/benchmarkerquote:Op maandag 28 maart 2022 01:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zeker, deze:
[ afbeelding ]
Denk er een Haas-livery bij en je hebt zo ongeveer hun auto
Ik vond dat interview met Fridman op Bloomberg wel aardig https://www.bloomberg.com(...)res-can-t-sway-putinquote:Op maandag 28 maart 2022 01:19 schreef Beathoven het volgende:
de echte slachtoffers van deze oorlog bevrijdingsactie![]()
Arme miljonairs..
brand een fucking kaarsje voor ze in Mariupol.
2de race van het seizoen en Ferrari gaat nu al over op Mercedes-praktijken. Jammer.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:12 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Binotto vindt dat Max alsnog gestraft moet worden voor n unsafe release.
You either die a mid-table team, or you live long enough to see yourself become the Mercedesquote:Op maandag 28 maart 2022 01:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
2de race van het seizoen en Ferrari gaat nu al over op Mercedes-praktijken. Jammer.
ah dit is het F1 topicquote:Op maandag 28 maart 2022 01:24 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik vond dat interview met Fridman op Bloomberg wel aardig https://www.bloomberg.com(...)res-can-t-sway-putin
Laten we niet vergeten dat dit hetzelfde team is wat bijna een heel seizoen lang met een frauduleuze motor rondreed nog niet zo lang geleden en mooie resultaten mee neerzette totdat men erachter kwam en het motorvermogen ineens enorm afnam, iets waar we tot op de dag van vandaag nooit het fijne van hebben gehoord en waar eigenlijk nooit een straf voor gekomen is.quote:Op maandag 28 maart 2022 01:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
2de race van het seizoen en Ferrari gaat nu al over op Mercedes-praktijken. Jammer.
quote:Op maandag 28 maart 2022 01:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten dat dit hetzelfde team is wat bijna een heel seizoen lang met een frauduleuze motor rondreed nog niet zo lang geleden en mooie resultaten mee neerzette totdat men erachter kwam en het motorvermogen ineens enorm afnam, iets waar we tot op de dag van vandaag nooit het fijne van hebben gehoord en waar eigenlijk nooit een straf voor gekomen is.
HAAS heeft eigenlijk een beetje de sidepods van de Ferrariquote:Op maandag 28 maart 2022 01:17 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Oh zo, dacht dat je een complete echte auto bedoelde. Als een soort tester/benchmarker
Maar van alle teams lijkt die van Haas er wel het meeste op idd. Naja als het werkt...
Dat zag ik ook idd, maar zit daar niet iets van een straf bij? Heb er niks meer over gehoord. Ook niet dat ie 2 maal over de lijn ging zoals Max aangaf. Het voelt alsof er wederom oneerlijk is gehandeld naar RB, dat steekt wel.quote:Op zondag 27 maart 2022 23:14 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die lichten deden het later weer, zag ik.
Vind ik wel, van Carlos. Waarom ik Leclerc er bij haal? Omdat zijn lichten het een tijd niet deden, hoor je niks van. Twee maal over de lijn, hoor je niks van. Het lijkt alsof RB ongelijk is behandeld. En dan heb ik het nog niet eens over de dummy. Steekt best wel eigenlijk.quote:Op zondag 27 maart 2022 23:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Spijkers op laag water zoekenDit was gewoon 100% gelijk van Carlos. Snap niet waarom je er allemaal andere zaken bij haalt, want we hebben het hier over 1 moment.
Geluk van de kampioen.quote:Op maandag 28 maart 2022 00:47 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Vreemd eigenlijk. Hij rijdt toch gewoon op eigen merit naar de 5de plek. Lewis wordt 10de vanwege uitvallers.
Dank voor het overdenken. Dat was precies mijn punt. Beide zwart-wit situaties maar bij de een wordt wel wat gezged, bij de ander niet. Er is nog steeds willekeur zichtbaar, erg jammer. Wellicht was spijkers op laag water kiezen niet goed gekozen als aanduiding van mijn kant.quote:Op zondag 27 maart 2022 23:30 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou, zelfs ik ben het eens met je
Ik vond het wel slim gedaan van Perez en Red Bull, maar slecht van race controle.
Perez bleef er slim voor en voorkwam zo dat Sainz Max kon aanvallen. Hierdoor kon Max 100% op Leclerc letten. Ze hadden Perez al voor het einde van de SC achter Sainz moeten zetten, maar door het hele gebeuren van vorig jaar (ook in deze race) doen ze dat niet meer.
SC lijn is gewoon zwart/wit, Sainz was er eerder. Het maakt niet uit of hij uit de pits komt, uit de lucht komt vallen, achteruit rijdt of wat dan ook. Sainz lag voor en had die plek terug moeten krijgen. Perez had, in mijn ogen, hier een straf voor moeten krijgen, omdat hij het niet op tijd teruggaf.
Probleem was dan wel weer of Sainz Perez mocht inhalen tijdens een SC. Denk dat hij daarom geen straf heeft gehad ook.
Echter vind ik dan ook dat Leclerc op z'n minst een waarschuwing had moeten krijgen m.b.t. rijden over de witte lijnen bij de pitstraat. Ook dat is gewoon zwart/wit. Het is een lijn en daar mag je niet overheen rijden. Klaar. Hoeft niet meteen een straf te zij, maar een waarschuwing en bij herhaling een straf zou wel gepast zijn. Anders kan je zo'n regel ook gewoon beter afschaffen.
Staat gewoon in de Sporting Regulations, artikel 54.4 b.quote:Op maandag 28 maart 2022 00:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Naar mijn weten niet.
Nja hij had gewoon enorme pech hij doet het niet verkeerd als newbie..
Hopelijk kan die paar keer goed in de punten rijden dit seizoen.
En ervaring op doen.
54.3 a en b zijn de 5 en 10 seconden. Die zijn uitgezonderd. Dit artikel gaat alleen maar over de DT en S&G die binnen drie ronden ingelost moet worden, behalve als er een SC is.quote:With the exception of Articles 54.3 a) and b) above
he may not carry out the penalty if the VSC procedure is in use or after the safety car has been deployed.
Er werken niet voor niets (voormalige) Ferrari mensen bij Haas in Maranello.quote:Op maandag 28 maart 2022 02:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
HAAS heeft eigenlijk een beetje de sidepods van de Ferrari
Ik help je hopen dat het daar ook bij blijftquote:Op maandag 28 maart 2022 00:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hehe, gelukkig zijn de stoeltjes gewoon hard carbon dus makkelijk schoon te maken
Ferrari is benadeeld doordat Perez pas na de herstart de plek terug moest geven. Anders had Verstappen ook moeten verdedigen en had het hem de eerste plek kunnen kosten.quote:Op maandag 28 maart 2022 06:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat zag ik ook idd, maar zit daar niet iets van een straf bij? Heb er niks meer over gehoord. Ook niet dat ie 2 maal over de lijn ging zoals Max aangaf. Het voelt alsof er wederom oneerlijk is gehandeld naar RB, dat steekt wel.
Samenvatting: De stewards zijn nog steeds hetzelfdequote:Op maandag 28 maart 2022 08:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Mooi dat het topic gewoon verder gaat waar het vorig seizoen is gebleven.
Ferrari speelt vals, FIA is voor Ferrari.
En kamp Hamilton/Mercedes is nu kamp Ferrari geworden.
Dank, lekker overzichtelijk.
Of we zijn hier niet helemaal objectiefquote:Op maandag 28 maart 2022 08:09 schreef daNpy het volgende:
[..]
Samenvatting: De stewards zijn nog steeds hetzelfde
Het is dat de halve wereld vorig jaar net deed of de laatste race van het kampioenschap de enige race van het hele kampioenschap is geweest. Maar Hamilton in deze dagen is imho bijna iemand die zich naar de finish laat dragen als een diva. Zeker geen goat status als hij dit seizoen belabbert gaat presteren.quote:Op zondag 27 maart 2022 23:40 schreef tjoptjop het volgende:
goat
Waarbij 4 uitvallers wel al achter hem stonden bij de start, dus eigenlijk heeft hij gewoon maximaal gepresteerd!quote:Op zondag 27 maart 2022 23:40 schreef tjoptjop het volgende:
goat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |