Komt de Rabobank daar even goed weg zeg.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De plaatselijke regenbui boven Birmingham-Oost is de schuld van Max, z'n pa, Helmut Marko, Masi, de EU en de grensrechter die Lampard zijn goal tegen Duitsland ontzegde.
Spijkers op laag water zoekenquote:Op zondag 27 maart 2022 23:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Niet mijn mening, Sainz kwam uit de pit, had Perez dan op de rem moeten gaan? Als Sainz niet uit de pit was gekomen zou ik het er mee eens zijn, dit was spijkers op laag water zoeken, Perez was al genaaid door de dummy van Leclerc. Dan had Leclerc ook iets moeten horen wat betreft zijn lichten en over de lijn gaan maar daar hoor je weer niks van vreemd genoeg.
Waarom? Is alleen voor deze racequote:Op zondag 27 maart 2022 23:03 schreef El_Thijs het volgende:
De OP mag wel even grondig aangepast worden denk ik
Je hebt gelijkquote:Op zondag 27 maart 2022 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom? Is alleen voor deze race
Moet hij niet te vaak de muur raken zoals in FP2.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:54 schreef -XOR- het volgende: [..] Ik denk dat LEC in een goede wagen al een stabiele rijder is.
Doet z’n naam eer aan.quote:Op zondag 27 maart 2022 23:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
• Gasly post-race team radio (over z'n darmen). Streamable
Die lichten deden het later weer, zag ik.quote:Op zondag 27 maart 2022 23:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Niet mijn mening, Sainz kwam uit de pit, had Perez dan op de rem moeten gaan? Als Sainz niet uit de pit was gekomen zou ik het er mee eens zijn, dit was spijkers op laag water zoeken, Perez was al genaaid door de dummy van Leclerc. Dan had Leclerc ook iets moeten horen wat betreft zijn lichten en over de lijn gaan maar daar hoor je weer niks van vreemd genoeg.
quote:Op zondag 27 maart 2022 23:10 schreef TweedeKlum het volgende:
Even denken aan die tweet van Mercedes vorige week.![]()
[ twitter ]
quote:Op zondag 27 maart 2022 23:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Altijd mooi om Engelse fora te lezen na een race als deze.
Hamiltoon reed een fantastische race en werd genaaid door de VSC.quote:Op zondag 27 maart 2022 23:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Het zal dit jaar nog dieper zitten als Mercedes niet snel met een oplossing komt. Ze lopen nu al achter feiten aan.quote:Op zondag 27 maart 2022 23:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Dat deed hij echt zelfquote:Op zondag 27 maart 2022 23:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamiltoon reed een fantastische race en werd genaaid door de VSC.
Nou, zelfs ik ben het eens met jequote:Op zondag 27 maart 2022 23:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Spijkers op laag water zoekenDit was gewoon 100% gelijk van Carlos. Snap niet waarom je er allemaal andere zaken bij haalt, want we hebben het hier over 1 moment.
Eerste had hij niet verwacht. Leclerc liet de deur daar open en dan ga je er gewoon voor. Als je daar opeens, op dat moment, vol in de remmen gaat dan krijg je heerlijke flat spots.quote:Op zondag 27 maart 2022 23:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Snap niet dat Max in ronde 42 zo ver aan de binnenkant zat, dus toen hij Leclerc voor het eerst inhaalde.
Daardoor had die echt een giga mega-slechte exit door 27 waardoor Leclerc hem makkelijk terugpakte omdat hij wel een goede lijn reed door de laatste bocht.
Toen kreeg je dat lock-moment van beide. Dan denk ik ook, positioneer jezelf gewoon achter Leclerc op snelheid, en pak dan een mooie exit met DRS op start/finish.
Uiteindelijk pakt die hem natuurlijk wel, maar alsnog zag ik hem dingen doen waar ik geen biet van snapte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |