Je hoeft minder over de limiet te rijden als je auto erbovenuit steekt, dan hoef je alleen je teamgenoot achter je te houden. Als de auto's van Leclerc en Verstappen top zijn, en dat lijkt zo te zijn, dan zal Leclerc altijd moeten pushen om Verstappen achter zich te houden (en andersom, en aannemende dat beiden sneller zijn dan hun teamgenoot). De teamorde bij Ferrari lijkt me nog niet zo duidelijk als bij RB.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:30 schreef aesop het volgende:
Vandaag maakt eens te meer duidelijk dat Perez nooit serieus gaat meedoen om de titel, ondanks zijn once in a lifetime polelap.
En ik hoop dat Sainz nog een stap gaat maken maar het ziet er voor hem ook niet naar uit dat ie Leclerc onder druk kan zetten. Tenzij Leclerc weer fouten gaat maken. Maar voor hem geldt hetzelfde als voor Max. In een topwagen hoef je minder over de limiet te rijden.
Beelden van vorig jaarquote:
Dan mag ie zijn attitude bij tijd en wijlen ook wel bijstellen. Want hij presteert in de red bull ondermaats (over alle races gezien)quote:Op zondag 27 maart 2022 22:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als het een supertalent was/is dan had hij niet de 2e stoel, he? Checo is een goede coureur maar geen zelfverklaarde WDC, nee.
Geel kwam pas toen hij de sector uit was.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:40 schreef Netsplitter het volgende:
Hoe is het mogelijk dat iemand de snelste ronde rijd onder geel? Terwijl diegene aan het jagen was op zijn tegenstander?
Ziggo Race Cafe is nu, daar komt het van. Ferrari staat gewoon daar bovenaan achter Maxquote:Op zondag 27 maart 2022 22:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ziggo Sport en Live zie ik in het plaatje
Ik dacht 22:55 pas, godmiljaarquote:Op zondag 27 maart 2022 22:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ziggo Race Cafe is nu, daar komt het van. Ferrari staat gewoon dar bovenaan achter Max
Hij was al voorbij de sector toen die geel werd, volgens mij. Hij heeft in die snelste ronde dus geen gele vlag gezien.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:40 schreef Netsplitter het volgende:
Hoe is het mogelijk dat iemand de snelste ronde rijd onder geel? Terwijl diegene aan het jagen was op zijn tegenstander?
Gelijk hebben en krijgen is een verschil. Als een voetbalspeler een schwalbe maakt in de 16 en de penalty mee krijgt door geschreeuw, krijgt hij gelijk zonder het te hebben.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je gelijk hebt, heb je gelijk. Zo simpel is het
Honda heeft de size zero al in 2017 losgelaten. Mercedes heeft nu juist een andere packaging om zonder die sidepods te kunnen rijden. De koeling zou onder andere verplaatst zijn. Sowieso lijken ze problemen te hebben om genoeg vermogen uit de nieuwe E10 brandstof te krijgen, waarvdat bij Honda en Ferrari wel gelukt is om alles terug te winnen.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:52 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik denk dat de grootte van dat ding behoorlijk meespeelt. Mercedes teams moeten die auto om de motor heen bouwen. RBT (Honda) is trouw gebleven aan hun zero size concept allen kregen ze bij RB de vrije hand en het wel werkend itt tot hun Mclaren periode. Van Ferrari weet ik het niet maar die hebben duidelijk wat nieuws gevonden.
Williams is zelfs met de mercedes motor al tijden een achterhoede team en Aston Martin reed ook niet super ver vooraan. Alleen Mclaren daar heb je een punt eigenlijk maar die zeggen zelf ook dat ze qua aero de plank hebben mis geslagen.
Vorig jaar kwam hij in de kwali niet verder dan 323 km/h en dat was seconden voor de crashquote:Op zondag 27 maart 2022 22:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max was op de brommer in de speedtrap
SPEED TRAP KM/H
1 1 M. VERSTAPPEN 334.6
JAAAA
Dat is leuk, maar het ging hier over Sainz en daarbij was hij de eerste die over de SC lijn reed, waardoor hij zijn positie had moeten behouden tov Perez. Dus dat is gewoon een gevalletje zwart/witquote:Op zondag 27 maart 2022 22:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Gelijk hebben en krijgen is een verschil. Als een voetbalspeler een schwalbe maakt in de 16 en de penalty mee krijgt door geschreeuw, krijgt hij gelijk zonder het te hebben.
"Maar de auto's zijn echt langzamer dit seizoen!"quote:Op zondag 27 maart 2022 22:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vorig jaar kwam hij in de kwali niet verder dan 323 km/h en dat was seconden voor de crash
Leclerc zie ik binnen niet al te lange tijd wel weer gekke dingen gaan doen als "I'm stupid". Sainz is indd iets langzamer, maar rijdt imo net wat constanter dooruit een seizoen en dat gaat hem ook wel die winst en punten daardoor opleveren.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:30 schreef aesop het volgende:
En ik hoop dat Sainz nog een stap gaat maken maar het ziet er voor hem ook niet naar uit dat ie Leclerc onder druk kan zetten. Tenzij Leclerc weer fouten gaat maken. Maar voor hem geldt hetzelfde als voor Max. In een topwagen hoef je minder over de limiet te rijden.
En hun motor is nu compacter dan toen het ding in de McLaren lag en het size zero genoemd werdquote:Op zondag 27 maart 2022 22:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Honda heeft de size zero al in 2017 losgelaten.
Leclerc ging maar 320 op die trekker van hemquote:Op zondag 27 maart 2022 22:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vorig jaar kwam hij in de kwali niet verder dan 323 km/h en dat was seconden voor de crash
Letrekker?quote:Op zondag 27 maart 2022 22:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leclerc ging maar 320 op die trekker van hem
Shit happens.quote:
klopt. Al zijn ze tien seconden langzamer, het gaat om het racen en dat ziet er dit jaar best prima uit.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Maar de auto's zijn echt langzamer dit seizoen!"
Ja, letterlijkquote:
Hij heet niet voor niets GASlyquote:Op zondag 27 maart 2022 22:48 schreef EsPe het volgende:
[..]
Aan die tweet zit een luchtje...
In zo'n F1 auto is geen ruimte om te liggen.
langzame bochten zijn een draak.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Maar de auto's zijn echt langzamer dit seizoen!"
Ehm, je ligt eerder dan dat je zit in een F1 auto hoor.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:48 schreef EsPe het volgende:
[..]
Aan die tweet zit een luchtje...
In zo'n F1 auto is geen ruimte om te liggen.
Is er al een pool voor de ontslagdatum van Mike Krack?quote:Op zondag 27 maart 2022 22:43 schreef jigggy het volgende:
Ik vind de Aston Martin ook zo mooi dit jaar ongekend
Die stuur ik je nog wel een keertje opquote:Op zondag 27 maart 2022 22:51 schreef EsPe het volgende:
[..]
Ik krijg een nieuwe Leffe Tripel van je.
Je hebt niet eens echt ongelijk. Ik ben af.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:50 schreef PS. het volgende:
[..]
Ehm, je ligt eerder dan dat je zit in een F1 auto hoor.
Leclerc kan ook opeens omslaan naar een stabiele rijder, net als Verstappen heeft gedaan na die serie fouten in 2018 (?)quote:Op zondag 27 maart 2022 22:47 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Leclerc zie ik binnen niet al te lange tijd wel weer gekke dingen gaan doen als "I'm stupid". Sainz is indd iets langzamer, maar rijdt imo net wat constanter dooruit een seizoen en dat gaat hem ook wel die winst en punten daardoor opleveren.
De Britjes en andere HAM/Merc-fans zijn momenteel all over the interwebz zuurder dan Kesbeke.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mwah, moet je even op the Guardian gaan kijken, heel veel salty britjes daar die janken over Max.
Is het weer de schuld van Masi?quote:Op zondag 27 maart 2022 22:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De Britjes en andere HAM/Merc-fans zijn momenteel all over the interwebz zuurder dan Kesbeke.
Ik denk dat LEC in een goede wagen al een stabiele rijder is.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Leclerc kan ook opeens omslaan naar een stabiele rijder, net als Verstappen heeft gedaan na die serie fouten in 2018 (?)
Zuurder dan:quote:Op zondag 27 maart 2022 22:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De Britjes en andere HAM/Merc-fans zijn momenteel all over the interwebz zuurder dan Kesbeke.
Denk het ook, maar dit jaar kan hij het bewijzenquote:Op zondag 27 maart 2022 22:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk dat LEC in een goede wagen al een stabiele rijder is.
Ik zie in het plaatje ook RUS staan met een Mercedes-logo voor z'n naam...quote:Op zondag 27 maart 2022 22:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ziggo Sport en Live zie ik in het plaatje
Leclerc is een hele goede coureur. Hij zat een beetje in hetzelfde schuitje als Max toen die nog met Renault reed. Minder materiaal. Nu is dat anders.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk dat LEC in een goede wagen al een stabiele rijder is.
De camera die max liet zien van achter Leclerc was geweldig, vond prima camera werk.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Beter gewoon zo'n cam aan de zijkant van de cockpit, bij de spiegel ergens.
De plaatselijke regenbui boven Birmingham-Oost is de schuld van Max, z'n pa, Helmut Marko, Masi, de EU en de grensrechter die Lampard zijn goal tegen Duitsland ontzegde.quote:
Niet mijn mening, Sainz kwam uit de pit, had Perez dan op de rem moeten gaan? Als Sainz niet uit de pit was gekomen zou ik het er mee eens zijn, dit was spijkers op laag water zoeken, Perez was al genaaid door de dummy van Leclerc. Dan had Leclerc ook iets moeten horen wat betreft zijn lichten en over de lijn gaan maar daar hoor je weer niks van vreemd genoeg.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is leuk, maar het ging hier over Sainz en daarbij was hij de eerste die over de SC lijn reed, waardoor hij zijn positie had moeten behouden tov Perez. Dus dat is gewoon een gevalletje zwart/wit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |