Dat zal ik zeker niet ontkennen, en laat mij ook niet ruilen met de mensen daar.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wellicht is het gewoon een heel lastige materie.
Wat trouwens nog steeds niks zegt over dit geval
Het geld regeert.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:27 schreef EsPe het volgende:
[..]
Dat zal ik zeker niet ontkennen, en laat mij ook niet ruilen met de mensen daar.
Maar van een organisatie als de FIA mag je toch wel verwachten dat ze iets minder willekeurig met hun eigen regels en reglementen omgaan.
Gewoon mijn twee centen.
Denk dat z’n engineer en Horner die rol inderdaad hebben, maar dat Newey daar verder niet zoveel mee te maken heeft. Maar misschien onderschat ik hemquote:Op zondag 27 maart 2022 22:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Newey dusdanig veel respect bij VER afdwingt dat hij niet helemaal denkt God zelf te zijn en nog wel eens naar anderen luistert, want die heeft natuurlijk wel een beetje een zonnekoninginstelling in zich als hij niet begrensd wordt.
Het is vooral zijn engineer. En hij en Max zijn zo goed op elkaar ingespeeld en vertrouwen elkaar helemaal. Hij weet Max koel te houden.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat z’n engineer en Horner die rol inderdaad hebben, maar dat Newey daar verder niet zoveel mee te maken heeft. Maar misschien onderschat ik hem
Zelfs dan is de boordradio niet synchroon, er zit een delay op die audiofeed van 5 seconden. Kun je zien aan het radiolampje op de dash.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En dat doet het. Kijk maar naar het stuurtje terwijl je luistert naar het opschakelen.
Het pakt lullig uit met safetycars, maar verder toch gewoon degelijk gereden?quote:Op zondag 27 maart 2022 22:30 schreef aesop het volgende:
Vandaag maakt eens te meer duidelijk dat Perez nooit serieus gaat meedoen om de titel, ondanks zijn once in a lifetime polelap.
En ik hoop dat Sainz nog een stap gaat maken maar het ziet er voor hem ook niet naar uit dat ie Leclerc onder druk kan zetten. Tenzij Leclerc weer fouten gaat maken. Maar voor hem geldt hetzelfde als voor Max. In een topwagen hoef je minder over de limiet te rijden.
Ja, zeker zijn engineer heeft dat inderdaad ook.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat z’n engineer en Horner die rol inderdaad hebben, maar dat Newey daar verder niet zoveel mee te maken heeft. Maar misschien onderschat ik hem
Scorebord zegt P1 -> P4, dus slecht.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het pakt lullig uit met safetycars, maar verder toch gewoon degelijk gereden?
Scoreboardjournalistiek.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Scorebord zegt P1 -> P4, dus slecht.
Nou... Max gaat nog best eens in overdrive als iets hem niet zint.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is vooral zijn engineer. En hij en Max zijn zo goed op elkaar ingespeeld en vertrouwen elkaar helemaal. Hij weet Max koel te houden.
Tot er 2 topwagens zijnquote:Op zondag 27 maart 2022 22:30 schreef aesop het volgende:
Vandaag maakt eens te meer duidelijk dat Perez nooit serieus gaat meedoen om de titel, ondanks zijn once in a lifetime polelap.
En ik hoop dat Sainz nog een stap gaat maken maar het ziet er voor hem ook niet naar uit dat ie Leclerc onder druk kan zetten. Tenzij Leclerc weer fouten gaat maken. Maar voor hem geldt hetzelfde als voor Max. In een topwagen hoef je minder over de limiet te rijden.
Hoe kan je nu al zeggen dat die pole once in a lifetime was?quote:Op zondag 27 maart 2022 22:30 schreef aesop het volgende:
Mwah, moet je even op the Guardian gaan kijken, heel veel salty britjes daar die janken over Max.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nja zuur, dit was gewoon een leuke GP, daar zal iedereen het wel over eens zijn
Tot de safety car was het prima ja. Daarna lukte het hem ook niet meer Sainz onder druk te zetten en was het weer middelmaat.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het pakt lullig uit met safetycars, maar verder toch gewoon degelijk gereden?
Super talent Perez zijn eerste pole na 12 jaar F1.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe kan je nu al zeggen dat die pole once in a lifetime was?
Dit is wel duidelijk idd, niet alleen dit seizoenquote:Op zondag 27 maart 2022 22:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Verder lijkt het er wel op dat Leclerc en Max wel de kartrekkers zijn bij hun team. Perez had anders gewoon Sainz moeten pakken, maar dat lukte hem ook niet.
Als het een supertalent was/is dan had hij niet de 2e stoel, he? Checo is een goede coureur maar geen zelfverklaarde WDC, nee. Daar moet je Ricciardo voor hebben.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
Super talent Perez zijn eerste pole na 12 jaar F1.
Fantastische ronde hoor, maar dit doet ie niet bepaald 5x per seizoen.
We hebben pas 2 kwali's gehad met de huidige auto's, als hij dit door kan trekkenquote:Op zondag 27 maart 2022 22:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
Super talent Perez zijn eerste pole na 12 jaar F1.
Fantastische ronde hoor, maar dit doet ie niet bepaald 5x per seizoen.
Die nemen we niet serieusquote:Op zondag 27 maart 2022 22:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mwah, moet je even op the Guardian gaan kijken, heel veel salty britjes daar die janken over Max.
Dat weet ik niet. Ik ben nog steeds benieuwd hoe snel die copypoint in 2019 echt was, in de handen van een goede coureur dus en niet die 2 flapdrollen.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
We hebben pas 2 kwali's gehad met de huidige auto's, als hij dit door kan trekken
Dit is het tweede jaar dat hij in een top-auto rijdt in zijn carrière natuurlijk
Louis Dekkerquote:Op zondag 27 maart 2022 22:39 schreef Adames het volgende:
Ik kijk nu nog de samenvatting op de nos. Daar zitten meer fouten in dan olav mol en drive to survive gecombineerd.
Kan echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |